Topic: Troleibuzele Rocar 217E din colecția muzeului
6 posts, 1977 views- GPS
-
Posted:
-
Troleibuzele Rocar 217E din colecția muzeului
GPS
Producător: Rocar
Model: 217E
Anul fabricației: 1993
Număr de parc: 6
Produs la Uzinele Rocar în vara lui 1993 pentru orașul Budapesta, a staționat până la sfârșitul acelui an în curtea fabricii din cauza faptului că acesta a fost refuzat. Fiind fabricat pentru tensiunea de 600V societatea de transport din Timișoara îl achiziționează la finele anului atribuindu-i numărul de parc 6. Va avea parte de mai multe modificări printre care înlocuirea scaunelor sau a măștii frontale. Primește spre începutul anilor 2000 schema cromatică a RATT asemena celorlalte vehicule din cadrul regiei. Este retras în anul 2008 în Depoul Dâmbovița unde va staționa alături de troleibuzele propuse spre casare. Este selectat pentru muzeu, fiind restaurat și adus în curtea din Take Ionescu în anul 2010. La finele anului 2018 este adus în curtea Depoului Dâmbovița unde așteaptă o nouă cosmetizare datorată expunerii într-un spațiu deschis.
Anul 1998
Anul 2003
Anul 2006
Anul 2008
_____
Sursa foto: Klaus Mundt, Nemeth Adam Zoltan, Andreas Mausolf și STPT Forum
Producător: Rocar
Model: 217E
Anul fabricației: 1993
Număr de parc: 6
Produs la Uzinele Rocar în vara lui 1993 pentru orașul Budapesta, a staționat până la sfârșitul acelui an în curtea fabricii din cauza faptului că acesta a fost refuzat. Fiind fabricat pentru tensiunea de 600V societatea de transport din Timișoara îl achiziționează la finele anului atribuindu-i numărul de parc 6. Va avea parte de mai multe modificări printre care înlocuirea scaunelor sau a măștii frontale. Primește spre începutul anilor 2000 schema cromatică a RATT asemena celorlalte vehicule din cadrul regiei. Este retras în anul 2008 în Depoul Dâmbovița unde va staționa alături de troleibuzele propuse spre casare. Este selectat pentru muzeu, fiind restaurat și adus în curtea din Take Ionescu în anul 2010. La finele anului 2018 este adus în curtea Depoului Dâmbovița unde așteaptă o nouă cosmetizare datorată expunerii într-un spațiu deschis.
Anul 1998
66490E03-F38A-4BD0-B5D5-1DE6DF284377.jpeg (391.03 KB; downloaded 1961 times)
Anul 2003
B6CC109B-7730-4DC5-B5E9-AAF555A77F86.jpeg (429.45 KB; downloaded 1961 times)
7C94FADD-EA7B-4464-BAB7-F51115CE4FBF.jpeg (337.24 KB; downloaded 1967 times)
Anul 2006
C881DF1B-8E09-4E7A-9C2D-98C6039048C2.jpeg (439.19 KB; downloaded 1962 times)
C353871F-545B-4BC1-BF83-F0F894EC8B02.jpeg (463.95 KB; downloaded 1962 times)
Anul 2008
236C9B10-7EA1-45ED-97C0-9DE29490FD20.jpeg (377.69 KB; downloaded 1963 times)
8CB572C1-42AF-400C-BF64-C3F62B0B99EA.jpeg (242.37 KB; downloaded 1962 times)
21C19807-FE7A-47BF-97B2-DC5AB781A27E.jpeg (362.55 KB; downloaded 1961 times)
_____
Sursa foto: Klaus Mundt, Nemeth Adam Zoltan, Andreas Mausolf și STPT Forum
- GPS
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Rocar 217E din colecția muzeului
GPS
Anul 2008
Anul 2009
Anul 2010
Anul 2018
_____
Sursa foto: Florian Baca, Dan Sorin și STPT Forum
Anul 2008
A8320E4A-8AE3-46B2-AA71-CEC95F1AE0BB.jpeg (58.95 KB; downloaded 1941 times)
C42348AB-E4DE-4590-97B4-E36B802934FE.jpeg (57 KB; downloaded 1942 times)
Anul 2009
705D6714-31E3-4A94-9597-A8389E2ABE2B.jpeg (75.34 KB; downloaded 1941 times)
2FCCF649-2DD5-4CAB-9389-2C333BDD6E7E.jpeg (82.12 KB; downloaded 1951 times)
EAD07502-AADA-4069-ABE3-F7D8E8F903EA.jpeg (88.08 KB; downloaded 1940 times)
644B05D0-DE73-4301-B827-982EC21FBA1E.jpeg (88.3 KB; downloaded 1940 times)
Anul 2010
08BE38F0-2873-49FB-8B3F-991B6FA324E8.jpeg (325.64 KB; downloaded 1951 times)
BF8CF67F-FF66-4C51-92B4-FFF065D7577D.jpeg (509.84 KB; downloaded 1944 times)
Anul 2018
B1E3ED2D-A3E0-4FD6-93FE-25FC2607859C.jpeg (71.85 KB; downloaded 1942 times)
_____
Sursa foto: Florian Baca, Dan Sorin și STPT Forum
- GPS
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Rocar 217E din colecția muzeului
GPS
Producător: Rocar
Model: 217E
Anul fabricației: 1994
Număr de parc: 105
Troleibuzul Rocar 217E a fost fabricat în anul 1994 pentru noua rețea din Târgu Jiu și a intrat în exploatare la 20 iunie 1995 odată cu inaugurarea sistemului.
Vopsit în schema alb-albastru specifică perioadei, troleibuzul primește numărul de parc 105 și se va face remarcat abia câțiva ani mai târziu când i se va aplica o reclamă la ziarul Național pe geamul afișajului frontal.
Cunoscut de atunci drept troleibuzul „Național”, acesta este înmatriculat cu numărul Târgu-Jiu 0109 și este cosmetizat de mai multe ori, dobândind de-a lungul anilor diverse variațiuni ale schemei de bază, astfel au fost aplicate dungi oblice de culoare albastră pe caroserie.
Ultima revitalizare de care a avut parte a fost în anul 2021 înainte de retragerea sa din circulație. Troleibuzul a fost conservat ulterior timp de doi ani în spatele garajului Transloc Târgu-Jiu.
În anul 2023 troleibuzul este scos la vânzare și este achiziționat pentru aproximativ 20.000 de lei de către Societatea de Transport Public din Timișoara pentru includerea sa în colecția de vehicule istorice a orașului.
Este transportat la Timișoara la finalul lunii martie, devenind al treilea troleibuz Rocar 217E al companiei. Este garat în prezent în Depoul Dâmbovița.
Anul 2005
Anul 2007
Anul 2013
Anul 2015
Anul 2019
___
Sursa foto: tgjiu.stfp.net (1), Silviu Sîntea (2,3), tramclub.org (4,5), Mattis Schindler (6)
Producător: Rocar
Model: 217E
Anul fabricației: 1994
Număr de parc: 105
Troleibuzul Rocar 217E a fost fabricat în anul 1994 pentru noua rețea din Târgu Jiu și a intrat în exploatare la 20 iunie 1995 odată cu inaugurarea sistemului.
Vopsit în schema alb-albastru specifică perioadei, troleibuzul primește numărul de parc 105 și se va face remarcat abia câțiva ani mai târziu când i se va aplica o reclamă la ziarul Național pe geamul afișajului frontal.
Cunoscut de atunci drept troleibuzul „Național”, acesta este înmatriculat cu numărul Târgu-Jiu 0109 și este cosmetizat de mai multe ori, dobândind de-a lungul anilor diverse variațiuni ale schemei de bază, astfel au fost aplicate dungi oblice de culoare albastră pe caroserie.
Ultima revitalizare de care a avut parte a fost în anul 2021 înainte de retragerea sa din circulație. Troleibuzul a fost conservat ulterior timp de doi ani în spatele garajului Transloc Târgu-Jiu.
În anul 2023 troleibuzul este scos la vânzare și este achiziționat pentru aproximativ 20.000 de lei de către Societatea de Transport Public din Timișoara pentru includerea sa în colecția de vehicule istorice a orașului.
Este transportat la Timișoara la finalul lunii martie, devenind al treilea troleibuz Rocar 217E al companiei. Este garat în prezent în Depoul Dâmbovița.
Anul 2005
7BC32469-87EF-428F-ABE9-2AE16588B6A6.jpeg (462.88 KB; downloaded 643 times)
Anul 2007
65676229-29D3-46DB-9025-976F6804AC7A.jpeg (87.17 KB; downloaded 643 times)
CF26A62D-5F30-4F06-B691-CDAD1B6D4F4A.jpeg (82.14 KB; downloaded 643 times)
Anul 2013
FCA0F3C3-D564-403B-9452-6F90A7BC2F0F.jpeg (90.12 KB; downloaded 643 times)
4B810400-28CC-4067-9856-48F096BB41B7.jpeg (78.85 KB; downloaded 643 times)
Anul 2015
78C97C3B-31EC-422A-9EE4-78388AEF484E.jpeg (462.72 KB; downloaded 643 times)
Anul 2019
C489179D-468C-40FA-A4E4-442CBA1190ED.jpeg (499.85 KB; downloaded 643 times)
8991E49E-E21D-4334-BBFD-F131FE2C6486.jpeg (741.36 KB; downloaded 643 times)
C28A37F4-7E76-46F0-B57D-3802CFD5BEEB.jpeg (826.34 KB; downloaded 643 times)
14B85D9E-2CF7-4395-86ED-B3C4F4E28020.jpeg (661.7 KB; downloaded 643 times)
___
Sursa foto: tgjiu.stfp.net (1), Silviu Sîntea (2,3), tramclub.org (4,5), Mattis Schindler (6)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Rocar 217E din colecția muzeului
GPS
Anul 2019
Anul 2019
74B5F01F-340F-4400-83DA-C9292D61EEE7.jpeg (652.17 KB; downloaded 619 times)
9FCD283D-F843-47A0-A091-D894E6FC115C.jpeg (686.58 KB; downloaded 619 times)
C50BFCBA-2B37-472D-A966-9F58E1210FD6.jpeg (427.86 KB; downloaded 619 times)
B7888872-8D0F-4CF6-B8EA-BA9E3332793E.jpeg (368.67 KB; downloaded 619 times)
859D8A9A-2AE2-454A-8105-C2FC75D1359F.jpeg (607.23 KB; downloaded 619 times)
78F3925E-473C-4368-9402-2AF39C6777DE.jpeg (587 KB; downloaded 619 times)
CD068950-E094-4B80-9401-F3997CFD9E34.jpeg (579.31 KB; downloaded 619 times)
98A21794-C828-40A4-B16C-9AED3D9EE9DB.jpeg (492.03 KB; downloaded 619 times)
98C1996A-6D52-416D-B9D7-123869CEFCFF.jpeg (577.93 KB; downloaded 619 times)
A70AFF90-5405-46D2-97A5-85E4F590B723.jpeg (500.24 KB; downloaded 619 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Rocar 217E din colecția muzeului
GPS
Anul 2021
Anul 2022
Anul 2023
___
Sursa foto: Lukáš Novotný (1), Alexander Bahchevanskу (2,3), Mihai Paraschiv (4,5), Andrew Fieldsend (6)
Anul 2021
1F7D8CCD-7F87-41EA-89DC-8D97DA75B154.jpeg (671.27 KB; downloaded 615 times)
Anul 2022
EB9F6CDD-898F-43DD-A8C2-76BFDB48E1D2.jpeg (756.64 KB; downloaded 615 times)
CFD5FD9A-CF25-42B3-8FFE-3651D2DFF036.jpeg (741.34 KB; downloaded 615 times)
Anul 2023
4F7C6DB4-FC47-4AC8-A0FB-1A5D3B83391A.jpeg (380.49 KB; downloaded 615 times)
2D4077FB-F442-43CB-A3BA-1952B91B9AB6.jpeg (188.7 KB; downloaded 615 times)
53188994675_34a7b3ca70_o.jpg (350.83 KB; downloaded 34 times)
___
Sursa foto: Lukáš Novotný (1), Alexander Bahchevanskу (2,3), Mihai Paraschiv (4,5), Andrew Fieldsend (6)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Rocar 217E din colecția muzeului
GPS
Producător: Rocar
Model: 217E
Anul fabricației: 1995
Număr de parc: 4
Troleibuzul Rocar 217E a fost fabricat în anul 1995 și este ultimul troleibuz nou articulat ce a ajuns la Timișoara, dar și ultimul troleibuz de tip 217E livrat către fosta R.A.T.T.
A fost vopsit într-o schemă specifică perioadei pentru care s-a ales o cromatică galben - albastru. A purtat această schemă până la începutul aniilor 2000 când este vopsit în schema specifică societății de transport, respectiv galben.
În ultima perioadă de activitate a acestuia a fost transformat în troleibuz școală, pentru instruirea șoferilor. Datorită funcției pe care o îndeplinește, troleibuzul nu este casat în perioada 2008 - 2009 odată cu celelalte troleibuze retrase și este păstrat.
Este retras aproximativ doi ani mai târziu, după care acesta este conservat în Depoul Dâmbovița până în anul 2018, când este considerat vehicul istoric și este păstrat.
În anul 2020 troleibuzul este scos la vânzare ca deșeu reciclabil împreună cu alte vehicule de patrimoniu ale S.T.P.T., dar este salvat prin implicarea asociațiilor „Metrou Ușor“ și Tramclub Iași“.
Din anul 2021 este în conservare în sediul din strada Gelu, unde se află și în prezent.
Anul 1996
Anul 1997
Anul 2006
Anul 2007
Anul 2009
Anul 2022
___
Sursa foto: Dave Spencer (1,2), Ingo Teschke (3), STPT Forum (4,5,6,7), Alexander Bahchevanskу (8)
Producător: Rocar
Model: 217E
Anul fabricației: 1995
Număr de parc: 4
Troleibuzul Rocar 217E a fost fabricat în anul 1995 și este ultimul troleibuz nou articulat ce a ajuns la Timișoara, dar și ultimul troleibuz de tip 217E livrat către fosta R.A.T.T.
A fost vopsit într-o schemă specifică perioadei pentru care s-a ales o cromatică galben - albastru. A purtat această schemă până la începutul aniilor 2000 când este vopsit în schema specifică societății de transport, respectiv galben.
În ultima perioadă de activitate a acestuia a fost transformat în troleibuz școală, pentru instruirea șoferilor. Datorită funcției pe care o îndeplinește, troleibuzul nu este casat în perioada 2008 - 2009 odată cu celelalte troleibuze retrase și este păstrat.
Este retras aproximativ doi ani mai târziu, după care acesta este conservat în Depoul Dâmbovița până în anul 2018, când este considerat vehicul istoric și este păstrat.
În anul 2020 troleibuzul este scos la vânzare ca deșeu reciclabil împreună cu alte vehicule de patrimoniu ale S.T.P.T., dar este salvat prin implicarea asociațiilor „Metrou Ușor“ și Tramclub Iași“.
Din anul 2021 este în conservare în sediul din strada Gelu, unde se află și în prezent.
Anul 1996
vlcsnap-2011-12-02-18h29m58s139.png (839.96 KB; downloaded 44 times)
vlcsnap-2011-12-02-18h30m55s201.png (774.77 KB; downloaded 44 times)
Anul 1997
Timisoara-0388 20 april 1997.jpg (354.05 KB; downloaded 44 times)
Anul 2006
4-1.jpg (336.34 KB; downloaded 44 times)
Anul 2007
Picture 419.jpg (406.57 KB; downloaded 44 times)
Picture 399.jpg (344.24 KB; downloaded 44 times)
Anul 2009
DSC04440.jpg (399.07 KB; downloaded 44 times)
Anul 2022
1656107.jpg (858.76 KB; downloaded 44 times)
___
Sursa foto: Dave Spencer (1,2), Ingo Teschke (3), STPT Forum (4,5,6,7), Alexander Bahchevanskу (8)