Topic: Rame electrice seria 2000 (ex-CFL) - Ferotrafic TFI
5 posts, 1378 views- PTMZ
-
Posted:
-
Rame electrice seria 2000 (ex-CFL) - Ferotrafic TFI
PTMZ
Odată cu introducerea în circulație a noilor rame Alstom Coradia HC în Luxemburg, CFL retrage din circulație ramele sale electrice din seria 2000. Acestea au fost fabricate între 1990 și 1992 de către consorțiul Francorail - ANF și sunt echivalentul seriei Z 11500 a SNCF. În prezent, sunt utilizate pe trafic regional (trenuri RB, Regiobunn) în Luxemburg și pe câteva rute de graniță între Luxemburg și Franța. În total, CFL exploatează 22 de unități.
Ramele au fost achiziționate de către Ferotrafic (ex-Ferotrans) TFI, conform unui articol al Club Feroviar, însă nu se precizează numărul de unități achiziționate. Din păcate, acestea vor fi utilizate pe trenurile IC între București și Suceava... Deși pot confirma din experiența personală că aceste trenuri sunt foarte confortabile, lipsa aerului condiționat și lungimea mică nu fac aceste trenuri compatibile cu rangul de IC prevăzut de Ferotrafic.
O poză de pe Wikipedia cu rama în cauză:
Odată cu introducerea în circulație a noilor rame Alstom Coradia HC în Luxemburg, CFL retrage din circulație ramele sale electrice din seria 2000. Acestea au fost fabricate între 1990 și 1992 de către consorțiul Francorail - ANF și sunt echivalentul seriei Z 11500 a SNCF. În prezent, sunt utilizate pe trafic regional (trenuri RB, Regiobunn) în Luxemburg și pe câteva rute de graniță între Luxemburg și Franța. În total, CFL exploatează 22 de unități.
Ramele au fost achiziționate de către Ferotrafic (ex-Ferotrans) TFI, conform unui articol al Club Feroviar, însă nu se precizează numărul de unități achiziționate. Din păcate, acestea vor fi utilizate pe trenurile IC între București și Suceava... Deși pot confirma din experiența personală că aceste trenuri sunt foarte confortabile, lipsa aerului condiționat și lungimea mică nu fac aceste trenuri compatibile cu rangul de IC prevăzut de Ferotrafic.
Trenurile Iași-București Nord și retur și Suceava-Mangalia și retur vor fi operate cu automotoare diesel IC3, iar cele Suceava-București Nord și retur cu rame electrice CFL 2000 importate din Luxemburg.
O poză de pe Wikipedia cu rama în cauză:
1280px-CFL_2008.JPG (206.83 KB; downloaded 1394 times)
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Rame electrice seria 2000 (ex-CFL) - Ferotrafic TFI
oc7avian
Climatizarea este obligatorie pentru rangul IC, indiferent de clasă
https://legislatie.just.ro/Public/Detali ... t/235093
Climatizarea este obligatorie pentru rangul IC, indiferent de clasă
https://legislatie.just.ro/Public/Detali ... t/235093
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Rame electrice seria 2000 (ex-CFL) - Ferotrafic TFI
Andrei98
Acestea, ca și multe alte vechituri cumparate de ei au fost luate doar pentru casare.
Acestea, ca și multe alte vechituri cumparate de ei au fost luate doar pentru casare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Rame electrice seria 2000 (ex-CFL) - Ferotrafic TFI
shoppy
Poate se trezesc si cu astea lafel ca la seria Z ca nu sunt acreditate pentru sub 0 grade Celsius.
Poate se trezesc si cu astea lafel ca la seria Z ca nu sunt acreditate pentru sub 0 grade Celsius.
- Robert
-
Posted:
-
Re: Rame electrice seria 2000 (ex-CFL) - Ferotrafic TFI
Robert
AC se poate monta, fără nici o problemă.
AC se poate monta, fără nici o problemă.