Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
862 posts, 255680 views
📖 Pagination options
- thatspongy
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Nu, chiar lipseste farul, se vede forma goala a fibrei de sticla unde se afla.
Posibil sa fi fost unul problematic ce urmeaza a fi inlocuit, deci nu este cazul sa dezvoltam subiectul.
Nu, chiar lipseste farul, se vede forma goala a fibrei de sticla unde se afla.
Posibil sa fi fost unul problematic ce urmeaza a fi inlocuit, deci nu este cazul sa dezvoltam subiectul.
- SanduOmBun
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
SanduOmBun
"Giurgiu" in probe la Depoul Berceni
(autor original AlbertB10, am permisiune de la el sa postez)
"Giurgiu" in probe la Depoul Berceni
(autor original AlbertB10, am permisiune de la el sa postez)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
PTMZ
De la moderator citire
@SanduOmBun,
1. Atenție la utilizarea funcției YouTube, pentru o afișare corespunzătoare, între etichete trebuie postat doar codul listat după "v=". Folosește butonul de "ajutor" pentru detalii.
2. Din moment ce este un videoclip de pe YouTube postat public (fără "unlisted"), nu este necesar să ceri permisiunea pentru postarea lui pe forum, deoarece condițiile de utilizare ale YouTube sunt permisive în acest sens.
3. Mai lucrează la gramatică, te rog, ortografia este precară: denumirile toponimelor se scriu cu majusculă!
Mulțumesc pentru înțelegere!
De la moderator citire
@SanduOmBun,
1. Atenție la utilizarea funcției YouTube, pentru o afișare corespunzătoare, între etichete trebuie postat doar codul listat după "v=". Folosește butonul de "ajutor" pentru detalii.
2. Din moment ce este un videoclip de pe YouTube postat public (fără "unlisted"), nu este necesar să ceri permisiunea pentru postarea lui pe forum, deoarece condițiile de utilizare ale YouTube sunt permisive în acest sens.
3. Mai lucrează la gramatică, te rog, ortografia este precară: denumirile toponimelor se scriu cu majusculă!
Mulțumesc pentru înțelegere!
- thatspongy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
thatspongy
Foarte tare! Ușor-ușor, poate îl vom vedea în probe la cald.
SanduOmBun wrote here:
"Giurgiu" in probe la Depoul Berceni
(autor original AlbertB10, am permisiune de la el sa postez)
Foarte tare! Ușor-ușor, poate îl vom vedea în probe la cald.
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Mihaidraghici
LDH45-345 (86-0102-8) și trenul de metrou Alstom Metropolis 1403-2403 Teleorman astepta parcurs asigurat catre Depoul de Exploatare TEM Berceni.
LDH45-345 (86-0102-8) și trenul de metrou Alstom Metropolis 1403-2403 Teleorman astepta parcurs asigurat catre Depoul de Exploatare TEM Berceni.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
1403-2403 Teleorman in depou.
Totodata aflam ca 1405-2405 Sibiu si 1406-2406 Cluj au fost recepționate preliminar de catre Metrorex, urmand ca acestea sa ajunga undeva prin Decembrie la Bucuresti.
https://www.linkedin.com/posts/alstom_al ... _android
1403-2403 Teleorman in depou.
1729069021357.jpeg (68.57 KB; downloaded 3050 times)
Totodata aflam ca 1405-2405 Sibiu si 1406-2406 Cluj au fost recepționate preliminar de catre Metrorex, urmand ca acestea sa ajunga undeva prin Decembrie la Bucuresti.
https://www.linkedin.com/posts/alstom_al ... _android
- Shadow56_
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Shadow56_
Altă poză cu cele 4.
Sursa:
https://www.gandul.ro/actualitate/al-pat ... 20329362
Altă poză cu cele 4.
Sursa:
https://www.gandul.ro/actualitate/al-pat ... 20329362
Giurgiu_Ilfov_Sălaj_Teleorman.webp (126.63 KB; downloaded 2879 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Intre timp, rama 1405-2405 Sibiu a plecat din Taubaté spre Hamburg.
https://www.linkedin.com/posts/activity- ... _android
Intre timp, rama 1405-2405 Sibiu a plecat din Taubaté spre Hamburg.
https://www.linkedin.com/posts/activity- ... _android
- survola
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Sa vedem. 1405-2405 Sibiu si 1406-2406 Cluj au fost initial respinse de catre Metrorex la receptia preliminara, urmand dupa aceea sa fie corectate problemele si sa fie acceptate.
Important este sa vedem cum se vor misca dpdv calitativ de la 1407-2407 incolo, pentru ca in functie de modul cum lucreaza Alstom calitativ si modul cum accepta/respinge Metrorex trenurile la receptia preliminara, vom avea cadenta.
Sa vedem. 1405-2405 Sibiu si 1406-2406 Cluj au fost initial respinse de catre Metrorex la receptia preliminara, urmand dupa aceea sa fie corectate problemele si sa fie acceptate.
Important este sa vedem cum se vor misca dpdv calitativ de la 1407-2407 incolo, pentru ca in functie de modul cum lucreaza Alstom calitativ si modul cum accepta/respinge Metrorex trenurile la receptia preliminara, vom avea cadenta.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
- survola
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
survola
Până la finele anului Metrorex va avea în depou în total zece trenuri din cele 13 contractate pentru Magistrala 5
Alte două garnituri de metrou urmează să fie aduse în ţară în perioada imediat următoare, iar până la finele anului Metrorex va avea în depou în total zece trenuri din cele 13 contractate pentru Magistrala 5, a spus Mariana Miclăuş, director general al companiei, în marja unui eveniment de specialitate, transmite Agerpres.
“Din contractul de 13 trenuri, au fost livrate patru trenuri, care în prezent se află la Depoul Berceni şi se realizează testele – teste statice, teste dinamice. Trenul cinci şi trenul şase au fost recepţionate preliminar la furnizor şi urmează să ajungă în ţară. Din discuţii cu furnizorul în cadrul întâlnirilor, al şedinţelor de progres care se realizează pe acest contract, sperăm ca până la sfârşitul anului să fie livrate zece trenuri din 13″, a declarat Miclăuș.
Potrivit acesteia, primul tren Metropolis din lotul de 13, sosit în ţară în luna aprilie 2024, va intra în circulaţie cu călători în trimestrul al doilea al anului viitor, după finalizarea testelor şi a probelor de anduranţă în luna martie.
“Este prognozat să-şi termine absolut toate testele, adică inclusiv probele de anduranţă, cei 10.000 de kilometri în luna martie 2025, să poată să intre în circulaţie cu călători, apoi etapizat şi celelalte trenuri, după parcurgerea testelor şi a celor 2.000 de km. Asta înseamnă că ar putea să intre în circulaţie după primul trimestru, martie – aprilie, în funcţie de cum se finalizează testele de anduranţă. Aceste probe de anduranţă de fapt nu sunt teste, este un kilometraj pe care trebuie să-l parcurgă trenul fără defecte majore”, a menţionat şeful Metrorex.
Mariana Miclăuş a precizat că deocamdată se fac testele statice şi dinamice în Depoul Berceni, ulterior urmând să se stabilească programul de circulaţie, pentru a îndeplini numărul de kilometri necesari, cei 10.000.
“Nu au fost scoase pe Magistrala 5, pentru că nu au fost finalizate testele statice şi dinamice care se fac la locaţie, la Depoul Berceni. Vom avea un plan de acţiune împreună cu furnizorul de trenuri care va trebui să ţină cont şi de programul nostru de circulaţie şi de reviziile pe care le efectuăm noaptea şi vom stabili când vor începe aceste probe de anduranţă. Dar ele nu vor începe până nu se finalizează testele statice”, a explicat ea.
Până la finele anului Metrorex va avea în depou în total zece trenuri din cele 13 contractate pentru Magistrala 5
Alte două garnituri de metrou urmează să fie aduse în ţară în perioada imediat următoare, iar până la finele anului Metrorex va avea în depou în total zece trenuri din cele 13 contractate pentru Magistrala 5, a spus Mariana Miclăuş, director general al companiei, în marja unui eveniment de specialitate, transmite Agerpres.
“Din contractul de 13 trenuri, au fost livrate patru trenuri, care în prezent se află la Depoul Berceni şi se realizează testele – teste statice, teste dinamice. Trenul cinci şi trenul şase au fost recepţionate preliminar la furnizor şi urmează să ajungă în ţară. Din discuţii cu furnizorul în cadrul întâlnirilor, al şedinţelor de progres care se realizează pe acest contract, sperăm ca până la sfârşitul anului să fie livrate zece trenuri din 13″, a declarat Miclăuș.
Potrivit acesteia, primul tren Metropolis din lotul de 13, sosit în ţară în luna aprilie 2024, va intra în circulaţie cu călători în trimestrul al doilea al anului viitor, după finalizarea testelor şi a probelor de anduranţă în luna martie.
“Este prognozat să-şi termine absolut toate testele, adică inclusiv probele de anduranţă, cei 10.000 de kilometri în luna martie 2025, să poată să intre în circulaţie cu călători, apoi etapizat şi celelalte trenuri, după parcurgerea testelor şi a celor 2.000 de km. Asta înseamnă că ar putea să intre în circulaţie după primul trimestru, martie – aprilie, în funcţie de cum se finalizează testele de anduranţă. Aceste probe de anduranţă de fapt nu sunt teste, este un kilometraj pe care trebuie să-l parcurgă trenul fără defecte majore”, a menţionat şeful Metrorex.
Mariana Miclăuş a precizat că deocamdată se fac testele statice şi dinamice în Depoul Berceni, ulterior urmând să se stabilească programul de circulaţie, pentru a îndeplini numărul de kilometri necesari, cei 10.000.
“Nu au fost scoase pe Magistrala 5, pentru că nu au fost finalizate testele statice şi dinamice care se fac la locaţie, la Depoul Berceni. Vom avea un plan de acţiune împreună cu furnizorul de trenuri care va trebui să ţină cont şi de programul nostru de circulaţie şi de reviziile pe care le efectuăm noaptea şi vom stabili când vor începe aceste probe de anduranţă. Dar ele nu vor începe până nu se finalizează testele statice”, a explicat ea.
📖 Pagination options