Topic: Düwag L / l (1994-2002)
28 posts, 8599 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Düwag L / l (1994-2002)
ADK
Nu știu dacă e chiar cel mai bun topic, singurele tramvaie ce au mai avut o șansă (chiar la nivel de țară, pe unde au mai existat) după retragere:
Autor: John Law (Flickr)
Nu înțeleg de ce au dispărut în favoarea acelor vapoare, și nu s-a reluat să zicem, reintroducerea unui tramvai precum T4R... Nu știu ce succes au McDonald's cu vapoarele alea fără personalitate.
Nu știu dacă e chiar cel mai bun topic, singurele tramvaie ce au mai avut o șansă (chiar la nivel de țară, pe unde au mai existat) după retragere:
Autor: John Law (Flickr)
15333090863_0d98fefece_o.jpg (389.05 KB; downloaded 2104 times)
Nu înțeleg de ce au dispărut în favoarea acelor vapoare, și nu s-a reluat să zicem, reintroducerea unui tramvai precum T4R... Nu știu ce succes au McDonald's cu vapoarele alea fără personalitate.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Düwag L / l (1994-2002)
cris_m
Aveau si vaporasele succesul lor, in functie de preferintele sarbatoritului, unora placandu-le piratii, de exemplu. Eu nu eram fan asa ca mi-am serbat ziua in tramvaiul de la Dristor si mi-a placut mai mult decat la vaporasul de la Morarilor unde spatiul era mult mai mic, o caldura insuportabila...
Oricum, perioada de glorie a acestor locatii de la Mc Donald's a fost prin anii 2005-2008 cam asa, atunci chiar era o chestie sa te serbezi acolo. Mai tarziu, cam de prin 2008, au inceput locurile de joaca sa prinda avant, mentinandu-se in fruntea clasamentului pana in 2020 cand a inceput pandemia. Odata cu restrictiile pandemice, au inceput sa prinda petrecerile organizate la iarba verde in parcuri, gradini, la curte etc. Am vazut foarte multe in ultimii 3 ani in IOR, mi se par foarte misto si practice, mai ales pentru cei nascuti in lunile mai-octombrie.
Aveau si vaporasele succesul lor, in functie de preferintele sarbatoritului, unora placandu-le piratii, de exemplu. Eu nu eram fan asa ca mi-am serbat ziua in tramvaiul de la Dristor si mi-a placut mai mult decat la vaporasul de la Morarilor unde spatiul era mult mai mic, o caldura insuportabila...
Oricum, perioada de glorie a acestor locatii de la Mc Donald's a fost prin anii 2005-2008 cam asa, atunci chiar era o chestie sa te serbezi acolo. Mai tarziu, cam de prin 2008, au inceput locurile de joaca sa prinda avant, mentinandu-se in fruntea clasamentului pana in 2020 cand a inceput pandemia. Odata cu restrictiile pandemice, au inceput sa prinda petrecerile organizate la iarba verde in parcuri, gradini, la curte etc. Am vazut foarte multe in ultimii 3 ani in IOR, mi se par foarte misto si practice, mai ales pentru cei nascuti in lunile mai-octombrie.
- Pavlov195
-
Posted:
-
Re: Düwag L / l (1994-2002)
Pavlov195
Un cadru frumos ce surprinde cuplul 2212+1213 pe linia 17 la Lacul Tei în anul 2000.
Autor: Alex Krakowsky
Un cadru frumos ce surprinde cuplul 2212+1213 pe linia 17 la Lacul Tei în anul 2000.
Autor: Alex Krakowsky
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Düwag L / l (1994-2002)
nokia2110
Credeam că pe 17 au fost doar albastrele, adică "Rathgeber".
Dar de ce au renunţat la ele cei de "McDonald's"?
Credeam că pe 17 au fost doar albastrele, adică "Rathgeber".
Dar de ce au renunţat la ele cei de "McDonald's"?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Düwag L / l (1994-2002)
ADK
Că erau mai "cool" vaporașele... fără pic de caracter față de tramvaie.
Că erau mai "cool" vaporașele... fără pic de caracter față de tramvaie.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Düwag L / l (1994-2002)
ByOnu
Cred ca are legatura cu organizarea spatiului interior. Vaporasele erau de 3x mai late.
Cred ca are legatura cu organizarea spatiului interior. Vaporasele erau de 3x mai late.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Düwag L / l (1994-2002)
ADK
cris_m wrote here:
Eu nu eram fan asa ca mi-am serbat ziua in tramvaiul de la Dristor si mi-a placut mai mult decat la vaporasul de la Morarilor unde spatiul era mult mai mic, o caldura insuportabila...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Düwag L / l (1994-2002)
GPS
Pentru că tramvaiele erau niște adaptări. Vaporașele erau concepute special și aveau toate dotările necesare.
Pentru că tramvaiele erau niște adaptări. Vaporașele erau concepute special și aveau toate dotările necesare.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Düwag L / l (1994-2002)
1689
Pacat ca RATB-ul n-a primit si Düwag-uri M - in servici pina in 1998 (sau chiar N - desi acestea au fost mult mai putine, doar 30 buc. si au circulat pina in 2004 ).
Pacat ca RATB-ul n-a primit si Düwag-uri M - in servici pina in 1998 (sau chiar N - desi acestea au fost mult mai putine, doar 30 buc. si au circulat pina in 2004 ).
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Düwag L / l (1994-2002)
PaulIP
O serie de fotografii realizate în anul 2001 și preluată de pe https://beku-bildarchiv.de/bildarchiv/rumaenien.htm
O serie de fotografii realizate în anul 2001 și preluată de pe https://beku-bildarchiv.de/bildarchiv/rumaenien.htm
Bukarest-2211-McDonalds-2001-1.jpg (1.3 MB; downloaded 471 times)
Bukarest-2211-McDonalds-2001-2.jpg (1.53 MB; downloaded 471 times)
Bukarest-2217-2001.jpg (1.36 MB; downloaded 471 times)
Bukarest-2229-2001.jpg (1.29 MB; downloaded 471 times)
Bukarest-2208-2001-1.jpg (1.28 MB; downloaded 471 times)
Bukarest-2208-2001-2.jpg (1.37 MB; downloaded 471 times)
Bukarest-2208-2001-3.jpg (1.49 MB; downloaded 471 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Düwag L / l (1994-2002)
PaulIP
Continuare
Continuare
Bukarest-2204-2001-1.jpg (1.28 MB; downloaded 465 times)
Bukarest-2204-2001-2.jpg (1.38 MB; downloaded 465 times)
Bukarest-1207-2001.jpg (1.38 MB; downloaded 465 times)
Bukarest-1224-2001.jpg (1.32 MB; downloaded 465 times)
Bukarest-1216-2001.jpg (1.15 MB; downloaded 465 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Düwag L / l (1994-2002)
ByOnu
Exista un motiv anume pentru care RATB le-a retras atat de ..devreme, comparativ cu Rathgeber?
Fiabilitate mai scazuta? Serie mai mica si, deci, mai dificila procurarea/canibalizarea pieselor? Overengineered? Ajusese deja in 2002 RATB la un parc satisfacator de V3A?
Exista un motiv anume pentru care RATB le-a retras atat de ..devreme, comparativ cu Rathgeber?
Fiabilitate mai scazuta? Serie mai mica si, deci, mai dificila procurarea/canibalizarea pieselor? Overengineered? Ajusese deja in 2002 RATB la un parc satisfacator de V3A?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Düwag L / l (1994-2002)
Gabi23
Spre finalul anului 2002, RATB dispunea de aproximativ 250 de vagoane V3A noi "modernizate" (URAC, FAUR, ELECTROPUTERE).
Spre finalul anului 2002, RATB dispunea de aproximativ 250 de vagoane V3A noi "modernizate" (URAC, FAUR, ELECTROPUTERE).
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Düwag L / l (1994-2002)
PaulIP
@ByOnu au fost retrase cam după tot atâția ani ca unele Rathgeber (în special dintre cele venite în 1994-1995).
"Overengineered" nu erau, prin comparație cu Rathgeber.
Pur și simplu au fost mai puține numeric și destul de "tailor-made" (Frankfurt le-a comandat cu niște particularități). Nici la Galați n-au circulat foarte mult, diferența e că ei au avut grijă de ele și au păstrat 1 sau 2 pentru curse speciale (probabil încă există).
@ByOnu au fost retrase cam după tot atâția ani ca unele Rathgeber (în special dintre cele venite în 1994-1995).
"Overengineered" nu erau, prin comparație cu Rathgeber.
Pur și simplu au fost mai puține numeric și destul de "tailor-made" (Frankfurt le-a comandat cu niște particularități). Nici la Galați n-au circulat foarte mult, diferența e că ei au avut grijă de ele și au păstrat 1 sau 2 pentru curse speciale (probabil încă există).
📖 Pagination options