Topic: Accidente / incidente
5150 posts, 1418761 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
1689
Camere de luat vederi in cabina conducatorului de vehicul - daca nu se poate altfel ?!?
Exista carduri de memorie suficient de mari pentru captura unei zile, se sigileaza, se salveaza la incheierea schimbului si gata… Nu salvezi, esti suspendat. S-a dovedit c-ai facut-o intentionat, esti concediat.
Solutii exista - firme de transport international de marfuri cu flote de mii de unitati stiu in orice moment ce vehicul este, unde, cu ce viteza ruleaza si ce consum are oriunde in Europa…
Dar STB e depasit… Vai !
Pai atunci poate nu e timpul sa externalizam fie si monitorizarea flotei altora care stiu cum se face asa ceva…?! Sa-i ajutam daca nu pot…
Camere de luat vederi in cabina conducatorului de vehicul - daca nu se poate altfel ?!?
Exista carduri de memorie suficient de mari pentru captura unei zile, se sigileaza, se salveaza la incheierea schimbului si gata… Nu salvezi, esti suspendat. S-a dovedit c-ai facut-o intentionat, esti concediat.
Solutii exista - firme de transport international de marfuri cu flote de mii de unitati stiu in orice moment ce vehicul este, unde, cu ce viteza ruleaza si ce consum are oriunde in Europa…
Dar STB e depasit… Vai !
Pai atunci poate nu e timpul sa externalizam fie si monitorizarea flotei altora care stiu cum se face asa ceva…?! Sa-i ajutam daca nu pot…
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Multi se auto-documentaza pe internet despre gadgeturi si se cred informati dar defapt nu isi dau seama ca ce se da la liber este doar propaganda special menita sa le ia ochii.
De curand Hitachi a castigat un premiu de cel mai bun tramvai autonom nu-stiu-cum dar priviti cu ce poza vin la articol, la prima vedere pare foarte buna dar daca chiar esti din domeniu vezi ca defapt poza este doar pentru luat ochii nestiutorilor si auto-documentatilor pentru ca are cel putin doua mari probleme:
- persoana din dreapta este identificata corect ca om si ca fiind in afara zonei periculoase insa este clar ca se indreapta cu viteza mare spre zona periculoasa, cam greu sa se opreasca voluntar fara sa intre in zona periculoasa, deci tratarea ca "verde" este gresita
- pe ambele laterale ale liniei unde avem trotuar langa linie avem si gard, deci solutia nu este menita sa elimine gardurile, pana la urma tot gardul ramane sfant, cine sare gardul este, vorba englezului, "fair game"
https://www.linkedin.com/feed/update/urn ... UR_PAGES
Sigur ca la regiile de transport serioase exista camere cu accelerometre care sunt figurate si pe imagine, care filmeaza si soferul, si care trimit automat inregistrarile pe server daca vreun accelerometru depaseste valoarea normala, problema este ca STB este de acord ca soferii sa distruga masinile cat timp soferii sunt impartiti in bisericute si se lupta intre ei pentru titularizare la garaj bun / masina buna / linie buna decat sa fie uniti si sa ceara beneficii care chiar le-ar face viata mai buna dar mai greu de implementat de catre conducere.
Multi se auto-documentaza pe internet despre gadgeturi si se cred informati dar defapt nu isi dau seama ca ce se da la liber este doar propaganda special menita sa le ia ochii.
De curand Hitachi a castigat un premiu de cel mai bun tramvai autonom nu-stiu-cum dar priviti cu ce poza vin la articol, la prima vedere pare foarte buna dar daca chiar esti din domeniu vezi ca defapt poza este doar pentru luat ochii nestiutorilor si auto-documentatilor pentru ca are cel putin doua mari probleme:
- persoana din dreapta este identificata corect ca om si ca fiind in afara zonei periculoase insa este clar ca se indreapta cu viteza mare spre zona periculoasa, cam greu sa se opreasca voluntar fara sa intre in zona periculoasa, deci tratarea ca "verde" este gresita
- pe ambele laterale ale liniei unde avem trotuar langa linie avem si gard, deci solutia nu este menita sa elimine gardurile, pana la urma tot gardul ramane sfant, cine sare gardul este, vorba englezului, "fair game"
https://www.linkedin.com/feed/update/urn ... UR_PAGES
Sigur ca la regiile de transport serioase exista camere cu accelerometre care sunt figurate si pe imagine, care filmeaza si soferul, si care trimit automat inregistrarile pe server daca vreun accelerometru depaseste valoarea normala, problema este ca STB este de acord ca soferii sa distruga masinile cat timp soferii sunt impartiti in bisericute si se lupta intre ei pentru titularizare la garaj bun / masina buna / linie buna decat sa fie uniti si sa ceara beneficii care chiar le-ar face viata mai buna dar mai greu de implementat de catre conducere.
1727332780774.jfif (97.54 KB; downloaded 1936 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
WT_fan06
Păi să nu uităm că tot aici pe forum erau discuții că de ce să vadă pasagerii ce face șoferul, că de aceea se pun tot felul de hârtii pe geamul cabinei despărțitoare, ca să nu i se vadă haina, etc.. Cum să cerem monitorizare în timp real corelată cu date în timp real de la computerul vehiculelor și dacă s-a constatat vreo problemă (activat frânarea cu patină de 15 ori pe semicursă, distras de telefon, depășit viteza maximă, etc.) vatmanul este sunat și întrebat de sănătate...
Păi să nu uităm că tot aici pe forum erau discuții că de ce să vadă pasagerii ce face șoferul, că de aceea se pun tot felul de hârtii pe geamul cabinei despărțitoare, ca să nu i se vadă haina, etc.. Cum să cerem monitorizare în timp real corelată cu date în timp real de la computerul vehiculelor și dacă s-a constatat vreo problemă (activat frânarea cu patină de 15 ori pe semicursă, distras de telefon, depășit viteza maximă, etc.) vatmanul este sunat și întrebat de sănătate...
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
cosminduru
Cred că este și ceva substrat psihologic, câți dintre șoferi/vatmani (mai ales vatmani), realizează că jobul lor este - sau ar trebui să fie - cât mai predictibil, monoton, repetitiv cu putință, adică ceva ce poate fi atribuit unui robot. Și este atribuit roboților, pe anumite linii de shuttle complet autonom de prin afară. Cât de greu este să accepte cineva așa ceva, trebuie schimbată mentalitatea. Un șofer sau vatman trebuie să fie premiat/apreciat atunci când activitatea lui este extrem de robotică, la secundă, la accelerație/frânare lină, predictibilă. Câți dintre șoferi respectă asta, câți nu se bagă pe alte benzi decât cele corecte? Câți nu trec pe roșu sau nu forțează pentru a prinde o pauză mai lungă sau mai știu eu ce. Cred că plăcerea maximă a șoferilor este când se întâmplă ceva, atunci ies din monotonie, au scuze să nu mai respecte programul, să se descurce, să stea la șuetă. Jobul ăsta nu este gândit așa, nu e pentru oricine, dacă te plictisești nu e de tine.
Cred că este și ceva substrat psihologic, câți dintre șoferi/vatmani (mai ales vatmani), realizează că jobul lor este - sau ar trebui să fie - cât mai predictibil, monoton, repetitiv cu putință, adică ceva ce poate fi atribuit unui robot. Și este atribuit roboților, pe anumite linii de shuttle complet autonom de prin afară. Cât de greu este să accepte cineva așa ceva, trebuie schimbată mentalitatea. Un șofer sau vatman trebuie să fie premiat/apreciat atunci când activitatea lui este extrem de robotică, la secundă, la accelerație/frânare lină, predictibilă. Câți dintre șoferi respectă asta, câți nu se bagă pe alte benzi decât cele corecte? Câți nu trec pe roșu sau nu forțează pentru a prinde o pauză mai lungă sau mai știu eu ce. Cred că plăcerea maximă a șoferilor este când se întâmplă ceva, atunci ies din monotonie, au scuze să nu mai respecte programul, să se descurce, să stea la șuetă. Jobul ăsta nu este gândit așa, nu e pentru oricine, dacă te plictisești nu e de tine.
- nathalael
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
- thatspongy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
thatspongy
Astăzi, Otokar Kent C 12M cu numarul de parc 6650, pe linia 313 a lovit un motociclist care intrase în fața lui. Așa arăta autobuzul după impact.
Astăzi, Otokar Kent C 12M cu numarul de parc 6650, pe linia 313 a lovit un motociclist care intrase în fața lui. Așa arăta autobuzul după impact.
6650.jpg (593.85 KB; downloaded 1536 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Cezar210
A fost blocat 41 astazi vreo ora si ceva, o masina a zburat cumva in Pasajul Lujerului, de sus, de pe partea cu Plaza, rasturnandu-se si blocând circulația tramvaielor.
A fost blocat 41 astazi vreo ora si ceva, o masina a zburat cumva in Pasajul Lujerului, de sus, de pe partea cu Plaza, rasturnandu-se si blocând circulația tramvaielor.
- orex
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
orex
Iti tre multa ”maiestrie” sa faci cascadorii in pasajul Lujerului sau pe podul Grant!
Iti tre multa ”maiestrie” sa faci cascadorii in pasajul Lujerului sau pe podul Grant!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
cris_m
Din cate se pare, autovehiculul avea schimbator de viteze automat, mai mult ca sigur la coborarea din vehicul soferul a apasat pedala de acceleratie sau nu a selectat "N"...
Din cate se pare, autovehiculul avea schimbator de viteze automat, mai mult ca sigur la coborarea din vehicul soferul a apasat pedala de acceleratie sau nu a selectat "N"...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Multe cutii automate ieftine au cursa la schimbator foarte dura ca sa ajungi in N sau in P asa ca multi o lasa pe D ca de obicei nu se intampla nimic, ar trebui sa fie obligatorie functionalitatea pe care o are ZTF la BMW ca P este defapt buton si nu pozitie a manetei iar cand deschizi usa soferului cutia trece automat in P.
Multe cutii automate ieftine au cursa la schimbator foarte dura ca sa ajungi in N sau in P asa ca multi o lasa pe D ca de obicei nu se intampla nimic, ar trebui sa fie obligatorie functionalitatea pe care o are ZTF la BMW ca P este defapt buton si nu pozitie a manetei iar cand deschizi usa soferului cutia trece automat in P.
- Shinkasen
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Shinkasen
Tocmai ce era sa calce un pieton tramvaiul cu numărul 013, tramvaiul a plecat pe roșu din stația Inox spre Liberty Center, pietonul avand verde a dorit sa traverseze asa ca a pășit în fața tramvaiului, si tot vătmănița îl înjura pe pieton, de parca statul la culoarea roșie a semaforului este opțională.
Pe asta cu GoRider ați văzut-o?
Tocmai ce era sa calce un pieton tramvaiul cu numărul 013, tramvaiul a plecat pe roșu din stația Inox spre Liberty Center, pietonul avand verde a dorit sa traverseze asa ca a pășit în fața tramvaiului, si tot vătmănița îl înjura pe pieton, de parca statul la culoarea roșie a semaforului este opțională.
Pe asta cu GoRider ați văzut-o?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination