Topic: Autobaza Titan
123 posts, 77207 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
ADK
Prin 2005-6 erau aproape 20 de ture, cel puțin turele 14 și 15 erau ramforsări care se retrăgeau undeva pe la ora 16 de la Dna Ghica (când ajungeau aici), având ulterior curse speciale cu copiii.
Prin 2005-6 erau aproape 20 de ture, cel puțin turele 14 și 15 erau ramforsări care se retrăgeau undeva pe la ora 16 de la Dna Ghica (când ajungeau aici), având ulterior curse speciale cu copiii.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
barbuandrei
Turatia incepand cu 01.01.2022:
101 - 11
102 - 35
103 - 9
223 - 3
246 - 5
311 - 13
330 - 9
335 - 33
405 - 3
406 - 5
408 - 1
452 - 4
454 - 3
455 - 2
457 - 2
458 - 6
472 - 1
783 - 12
Total ture: 157 ture
Turatia incepand cu 01.01.2022:
101 - 11
102 - 35
103 - 9
223 - 3
246 - 5
311 - 13
330 - 9
335 - 33
405 - 3
406 - 5
408 - 1
452 - 4
454 - 3
455 - 2
457 - 2
458 - 6
472 - 1
783 - 12
Total ture: 157 ture
- dany
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
dany
1. Raspunsul meu a fost o rugaminte la adresa ta pentru ca observ ca nu esti din fenomen
2. Raspunsul corect este ca sunt putine ture pentru lungimea si aglomerația traseului
3. Toata lumea s-a obisnuit sa faca pe desteapta si pe atotstiutoarea pe aici, doar persoanele ce cunosc fenomenul tac si nu spun nimic sau argumenteaza in favoarea fenomenului si nu contra….
P.S.: Da, du-te si plimbate pentru ca nu prea stii situatia din teren, asa pe google maps stie toata lumea
1. Raspunsul meu a fost o rugaminte la adresa ta pentru ca observ ca nu esti din fenomen
2. Raspunsul corect este ca sunt putine ture pentru lungimea si aglomerația traseului
3. Toata lumea s-a obisnuit sa faca pe desteapta si pe atotstiutoarea pe aici, doar persoanele ce cunosc fenomenul tac si nu spun nimic sau argumenteaza in favoarea fenomenului si nu contra….
P.S.: Da, du-te si plimbate pentru ca nu prea stii situatia din teren, asa pe google maps stie toata lumea
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
barbuandrei
Turatia autobazei Titan incepand cu 01.03.2022:
101 - 11
102 - 27
103 - 9
135 - 9
223 - 3
246 - 5
311 - 13
330 - 11
335 - 33
405 - 3
406 - 5
408 - 1
452 - 4
454 - 3
455 - 2
457 - 2
458 - 6
472 - 1
667 - 4
783 - 12
Total ture: 164 ture
Turatia autobazei Titan incepand cu 01.03.2022:
101 - 11
102 - 27
103 - 9
135 - 9
223 - 3
246 - 5
311 - 13
330 - 11
335 - 33
405 - 3
406 - 5
408 - 1
452 - 4
454 - 3
455 - 2
457 - 2
458 - 6
472 - 1
667 - 4
783 - 12
Total ture: 164 ture
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
ByOnu
O grinda din tavanul halei pentru CIZ a cazut in noaptea dintre joi si vineri. Numai sansa a facut ca acest eveniment sa nu fie o tragedie.
De prin 2008 nu stiu sa se mai fi continuat proiectele de modernizare ale unitatilor STB, am ramas doar cu cele modernizate intre 2000-2008.
O grinda din tavanul halei pentru CIZ a cazut in noaptea dintre joi si vineri. Numai sansa a facut ca acest eveniment sa nu fie o tragedie.
De prin 2008 nu stiu sa se mai fi continuat proiectele de modernizare ale unitatilor STB, am ramas doar cu cele modernizate intre 2000-2008.
IMG-20220716-WA0020.jpg (131.8 KB; downloaded 5215 times)
IMG-20220716-WA0025.jpg (165.9 KB; downloaded 5215 times)
IMG-20220716-WA0024.jpg (184.3 KB; downloaded 5215 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
ADK
Halele autobazelor STB nu prea au avut parte de întreținere și reparații de-a lungul timpului, mai toate datând de când circulau bine-mersi IK4 și Roman 112.
Halele autobazelor STB nu prea au avut parte de întreținere și reparații de-a lungul timpului, mai toate datând de când circulau bine-mersi IK4 și Roman 112.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
Cristi N
Aia nu e grinda, e o dala de beton care se sprijina pe grinzile transversale si cele longitudinale, la intersectia a 2 grinzi avem cate un stalp pe care acestea descarca. E doar o clarificare, asta nu inseamna ca incidentul e mai putin periculos.
Cauza probabila e calitatea executiei si lipsa intretinerii, cele doua au facut sa existe infiltratii serioase dinspre acoperis. Se vede ca majoritatea dalelor sunt puternic deteriorate, au armatura expusa si corodata.
Partea buna e ca grinzile si stalpii nu par deteriorati, partea proasta e ca acolo trebuie desfacut tot planseul si refacut.
Aia nu e grinda, e o dala de beton care se sprijina pe grinzile transversale si cele longitudinale, la intersectia a 2 grinzi avem cate un stalp pe care acestea descarca. E doar o clarificare, asta nu inseamna ca incidentul e mai putin periculos.
Cauza probabila e calitatea executiei si lipsa intretinerii, cele doua au facut sa existe infiltratii serioase dinspre acoperis. Se vede ca majoritatea dalelor sunt puternic deteriorate, au armatura expusa si corodata.
Partea buna e ca grinzile si stalpii nu par deteriorati, partea proasta e ca acolo trebuie desfacut tot planseul si refacut.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
ByOnu
De ce sa tot carpim aceste constructii, cand in ziua de azi se poate lucra foarte rapid cu schelet metalic si materiale moderne?
Chiar as vedea demolat si reconstruit.
De ce sa tot carpim aceste constructii, cand in ziua de azi se poate lucra foarte rapid cu schelet metalic si materiale moderne?
Chiar as vedea demolat si reconstruit.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
Cristi N
Intai trebuie sa se hotarasca beneficiarul (STB/PMB) daca actuala cladire este ok din punct de vedere al amplasarii, deschiderilor, gabaritelor, etc. (si bineinteles daca are bani.)
- Daca nu -> demolare si constructie noua conform noilor cerinte;
- Daca da -> expertizare constructie existenta;
--Daca structura varza -> se aplica prima optiune;
--Daca structura ok -> se vede cat ar costa refacerea partilor degradate si aducerea la zi a dotarilor. Daca asta e mai ieftin decat o constructie noua se alege varianta asta, daca nu aplicam optiunea 1.
Problema cu structura metalica e ca otelul e mai scump decat betonul, iar acum e si mai scump decat era inainte. O constructie moderna se poate obtine si cu o structura de beton. Sunt foarte multe hale, depozite, ateliere care au o structura de beton, pereti sandwich si tamplarie termoizolanta.
In cazul de fata e plauzibil sa se pastreze scheletul si sa se inlocuieasca: planseul, tamplaria si instalatiile. Rezultatul ar fi la acelasi nivel cu o cladire noua dar economisesti o parte semnificativa din costuri.
Intai trebuie sa se hotarasca beneficiarul (STB/PMB) daca actuala cladire este ok din punct de vedere al amplasarii, deschiderilor, gabaritelor, etc. (si bineinteles daca are bani.)
- Daca nu -> demolare si constructie noua conform noilor cerinte;
- Daca da -> expertizare constructie existenta;
--Daca structura varza -> se aplica prima optiune;
--Daca structura ok -> se vede cat ar costa refacerea partilor degradate si aducerea la zi a dotarilor. Daca asta e mai ieftin decat o constructie noua se alege varianta asta, daca nu aplicam optiunea 1.
Problema cu structura metalica e ca otelul e mai scump decat betonul, iar acum e si mai scump decat era inainte. O constructie moderna se poate obtine si cu o structura de beton. Sunt foarte multe hale, depozite, ateliere care au o structura de beton, pereti sandwich si tamplarie termoizolanta.
In cazul de fata e plauzibil sa se pastreze scheletul si sa se inlocuieasca: planseul, tamplaria si instalatiile. Rezultatul ar fi la acelasi nivel cu o cladire noua dar economisesti o parte semnificativa din costuri.
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
Calaretul
Turatia autobazei Titan incepand cu data de 01.06.2023 este urmatoarea:
101 : 11 / 5
102 : 12 / 7
103 : 9 / 4
104 : 13 / 8
135 : 6 / 5
182 : 8 / 5
223 : 3 / 1
246 : 5 / 3
253 : 17 / 8
311 : 13 / 6
330 : 14 / 8
335 : 25 / 10
385 : 4 / 2
667 : 4 / 3
783 : 13 / 6
Total ture : 157 / 81.
Turatia autobazei Titan incepand cu data de 01.06.2023 este urmatoarea:
101 : 11 / 5
102 : 12 / 7
103 : 9 / 4
104 : 13 / 8
135 : 6 / 5
182 : 8 / 5
223 : 3 / 1
246 : 5 / 3
253 : 17 / 8
311 : 13 / 6
330 : 14 / 8
335 : 25 / 10
385 : 4 / 2
667 : 4 / 3
783 : 13 / 6
Total ture : 157 / 81.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Autobaza Titan
V2A
Turația actuală (parcul maxim):
100 - 11/6
101 - 10/5
102 - 7/4
103 - 8/4
104 - 10/10
135 - 6/4
143 - 6/5
182 - 6/3
223 - 3/1
246 - 5/3
253 - 16/8
311 - 11/7
330 - 7/1
335 - 25/11
382 - 6/2
Total: 144/85 ture.
Turația actuală (parcul maxim):
100 - 11/6
101 - 10/5
102 - 7/4
103 - 8/4
104 - 10/10
135 - 6/4
143 - 6/5
182 - 6/3
223 - 3/1
246 - 5/3
253 - 16/8
311 - 11/7
330 - 7/1
335 - 25/11
382 - 6/2
Total: 144/85 ture.
📖 Pagination options