Topic: Solaris Trollino 12M
677 posts, 197377 views
📖 Pagination options
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
Mihai Neagu
5463 - linia 97 scurtată - Timpuri Noi M
5463 - linia 97 scurtată - Timpuri Noi M
solaris.jpg (1.23 MB; downloaded 4835 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
GPS
Am observat astăzi la un troleibuz repartizat pe linia 93 că are trolee diferite de celelalte. Nu sunt drepte până la captatori, ci sunt înclinate ușor în sus spre final. Troleele sunt identice cu cele ale troleibuzului de mai jos.
Am observat astăzi la un troleibuz repartizat pe linia 93 că are trolee diferite de celelalte. Nu sunt drepte până la captatori, ci sunt înclinate ușor în sus spre final. Troleele sunt identice cu cele ale troleibuzului de mai jos.
IMG_6789.png (307.28 KB; downloaded 3967 times)
- REDX
-
Posted:
-
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
Mr. Tramvai
Se mai stie ceva de 5500? Va mai intra in traseu? Il mai înmatriculează si pe acesta? Il mai recepționează? Ca de 2 luni a ajuns in București si sta degeaba in depou.
Se mai stie ceva de 5500? Va mai intra in traseu? Il mai înmatriculează si pe acesta? Il mai recepționează? Ca de 2 luni a ajuns in București si sta degeaba in depou.
- Victor92
-
Posted:
-
- valy
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
valy
Pe la 8 la Gorjului sens Păcii era un Solaris pe avarii, cu troleele jos. Lângă el era SMURDul și rutiera iar din spate păreau că vin pompierii (a ieșit o autospecială din unitatea aflată în spatele blocurilor și a întors la Răsăritului).
Pe la 8 la Gorjului sens Păcii era un Solaris pe avarii, cu troleele jos. Lângă el era SMURDul și rutiera iar din spate păreau că vin pompierii (a ieșit o autospecială din unitatea aflată în spatele blocurilor și a întors la Răsăritului).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
Gabi23
5430 (linia 63) a avut o staționare de 40 minute din cauza unui călător care s-a simțit rău.
5430 (linia 63) a avut o staționare de 40 minute din cauza unui călător care s-a simțit rău.
- Alex16hz
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
Alex16hz
5492 și 5436 la stația "Arena Națională", după zeci de minute de blocaj din cauza mașinilor parcate neregulamentar...
5492 și 5436 la stația "Arena Națională", după zeci de minute de blocaj din cauza mașinilor parcate neregulamentar...
DSC_0119.jpg (1.7 MB; downloaded 2587 times)
DSC_0124.jpg (1.72 MB; downloaded 2586 times)
DSC_0122.jpg (1.69 MB; downloaded 2586 times)
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
SirVlady
Și alte culori pentru numerele de parc nu ai găsit? 😁
Și alte culori pentru numerele de parc nu ai găsit? 😁
Costin wrote here:
În cazul în care doriți să folosiți codul culorilor pentru unitățile de exploatare ale STB, vă reamintim că acestea sunt următoarele (în paranteze găsiți codul culorii):
- Autobuze:
- Nordului (#4000BF)
- Giurgiului (#008000)
- Floreasca (#800000)
- Titan (#FF00FF)
- Obregia (#00BFFF)
- Ferentari (#FF8000)
- Alexandria (#FF0000)
- Militari (#0000FF)
- Bujoreni (#0000FF)
- Berceni (#FF8000)
- Troleibuze
- Bujoreni (#FF0000)
- Vatra (#0000FF)
- Bucureștii Noi (#008000)
- Berceni (#FF8000)
- Tramvaie
- Alexandria (#0000FF)
- Bucureștii Noi (#FF0000)
- Titan (#0080FF)
- Dudești (#800080)
- Colentina (#008000)
- Victoria (#00BF00)
- Militari (#800000)
- Giurgiului (#FF40FF)
Actualizare la 17.02.2023.
- Stratann89
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
Stratann89
5447 Solaris Trollino 12 M pleacă în cursă de la capătul de linie Pajura / Dridu , 16 Octombrie 2024
5447 Solaris Trollino 12 M pleacă în cursă de la capătul de linie Pajura / Dridu , 16 Octombrie 2024
STR_6633cc.JPG (1.67 MB; downloaded 1669 times)
- StefanTramspotter
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
StefanTramspotter
Solaris Trollino 12M IV #5481 - Linia 62 - Bulevardul Iuliu Maniu - 03 Noiembrie 2024
Solaris Trollino 12M IV #5481 - Linia 62 - Bulevardul Iuliu Maniu - 03 Noiembrie 2024
IMG_20241103_201645.jpg (1.76 MB; downloaded 880 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
orex
In ultima vreme, observ, tot mai des, cum conducătorii de troleibuze Solaris se cam ”joacă” de-a autonomia.
Astfel, in Drumul Taberei, am vazut ca ”distracția”, celor de pe linia 93, începe, la una sau chiar două stații, înainte de ”Raul Doamnei”, iar azi a culminat cu faptul ca 5416, sens spre PPL (orele 14:17), n-a fost conectat la retea nici la statia ”Aleea Vlasiei”.
Nu exista, totusi, stabilite niste reguli clare unde sunt punctele de conectare/deconectare obligatorii?! Chiar fiecare isi face mendrele cum, si cand vrea?
In ultima vreme, observ, tot mai des, cum conducătorii de troleibuze Solaris se cam ”joacă” de-a autonomia.
Astfel, in Drumul Taberei, am vazut ca ”distracția”, celor de pe linia 93, începe, la una sau chiar două stații, înainte de ”Raul Doamnei”, iar azi a culminat cu faptul ca 5416, sens spre PPL (orele 14:17), n-a fost conectat la retea nici la statia ”Aleea Vlasiei”.
Nu exista, totusi, stabilite niste reguli clare unde sunt punctele de conectare/deconectare obligatorii?! Chiar fiecare isi face mendrele cum, si cand vrea?
- Aron
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
Aron
Pare ca nu exista reguli de exploatare bine stabilite. Eu am fost martor la 2 exemple total opuse, tot pe linia 93.
1. Un troleibuz asteptand sa faca dreapta pe Dr. Taberei dinspre Paul Teodeorescu, a ramas intr-un punct "fara curent?", nu mai voia sa plece, in fine, a coborat captatorii, a mers pe autonomie pana la Orizont unde soferul a coborat si a pus manual inapoi captatori pe fir.
2. Tot in aceeasi zona, troleibuzul in care ma aflam s-a pus pe banda 2, inainte de statia Orizont, nu intelegeam prima oara de ce, la scurt timp pe banda 1 ma depaseste alt 93 mergand pe autonomie, si asa a continuat drumul cel putin pana la statia Sibiu unde am coborat eu...
So... concluzii pot fi multe dar una singura e clara ca nu exista un "training" specializat sau exista si nu se aplica (tipic stb)
Pare ca nu exista reguli de exploatare bine stabilite. Eu am fost martor la 2 exemple total opuse, tot pe linia 93.
1. Un troleibuz asteptand sa faca dreapta pe Dr. Taberei dinspre Paul Teodeorescu, a ramas intr-un punct "fara curent?", nu mai voia sa plece, in fine, a coborat captatorii, a mers pe autonomie pana la Orizont unde soferul a coborat si a pus manual inapoi captatori pe fir.
2. Tot in aceeasi zona, troleibuzul in care ma aflam s-a pus pe banda 2, inainte de statia Orizont, nu intelegeam prima oara de ce, la scurt timp pe banda 1 ma depaseste alt 93 mergand pe autonomie, si asa a continuat drumul cel putin pana la statia Sibiu unde am coborat eu...
So... concluzii pot fi multe dar una singura e clara ca nu exista un "training" specializat sau exista si nu se aplica (tipic stb)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
Costin
Ar trebui sa fie un instructaj clar, conceput pe baza specificatiilor tehnice ale troleibuzelor. Mi se pare mai plauzibil ca acesta sa existe si sa nu fie respectat, decat sa nu existe deloc. In orice caz, poate merita sa scrieti la STB privind aceste situatii. Daca exista un instructaj si ei incep sa primeasca reclamatii pentru nerespectarea lui, poate s-or mai indrepta...
Ar trebui sa fie un instructaj clar, conceput pe baza specificatiilor tehnice ale troleibuzelor. Mi se pare mai plauzibil ca acesta sa existe si sa nu fie respectat, decat sa nu existe deloc. In orice caz, poate merita sa scrieti la STB privind aceste situatii. Daca exista un instructaj si ei incep sa primeasca reclamatii pentru nerespectarea lui, poate s-or mai indrepta...
📖 Pagination options