Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
862 posts, 255720 views
📖 Pagination options
- aztec
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
aztec
Probabilitate mare sa fie praf pe folia protectiva de plastic...zic.
Se inlatura folia la final si e ca nou....dar nealiniat ramane..
Probabilitate mare sa fie praf pe folia protectiva de plastic...zic.
Se inlatura folia la final si e ca nou....dar nealiniat ramane..
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
shoppy
Semnele vorbiti/ascultati sunt lipite peste alte semne taiate.
Sus scrie mare SOS si in triunghiul galben scrie SOS tait cu un X, ori este ori nu este pentru SOS?
Semnele vorbiti/ascultati sunt lipite peste alte semne taiate.
Sus scrie mare SOS si in triunghiul galben scrie SOS tait cu un X, ori este ori nu este pentru SOS?
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Mihaidraghici
LDH45-345 (86-0102-8) și trenul de metrou Alstom Metropolis 1403-2403 asteptand parcursul asigurat catre Depoul de Exploatare TEM Berceni.
30.09.2024
LDH45-345 (86-0102-8) și trenul de metrou Alstom Metropolis 1403-2403 asteptand parcursul asigurat catre Depoul de Exploatare TEM Berceni.
30.09.2024
1403-2403_2.png (1.67 MB; downloaded 2351 times)
1403-2403_1.png (1.25 MB; downloaded 2348 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
1404-2404 Teleorman.
https://www.linkedin.com/posts/alstom_al ... _android
1404-2404 Teleorman.
https://www.linkedin.com/posts/alstom_al ... _android
1727856925646.jpeg (48.88 KB; downloaded 2031 times)
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
TudorSt
Iar 1403-2403, daca despre el e vorba, se numeste "Sibiu".
Iar 1403-2403, daca despre el e vorba, se numeste "Sibiu".
- survola
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
survola
Din articolul de mai jos rezultă altceva :
„Din punct de vedere tehnic, trenul Giurgiu este operabil, situație confirmată și de către Metrorex, cu ocazia finalizării sesiunii de instruire statică și dinamică a mecanicilor de tren și a certificării acestora de către Metrorex pentru operare fără călători pe Magistrala 5”, au transmis reprezentanții Alstom la solicitarea Gândul.
Potrivit surselor citate, testele de anduranță de 10.000 km se fac numai după finalizarea testelor de validare cu participarea Metrorex și AFER.
Sursa citată mai arată că parcurgerea celor 10.000 km fără călători reprezintă ultima etapă înaintea punerii în circulație.
Trenul „Giurgiu” se află în România încă din aprilie 2024, însă nici până în prezent nu a fost început rodajul de 10.000 de kilometri pentru această garnitură.
„Trenul 5 «Sibiu» urmează să plece din fabrica din Taubaté, Brazilia, după repetarea testelor cu participarea reprezentanților Metrorex în perioada următoare, fiind estimat să ajungă în depoul Berceni la începutul lunii decembrie 2024”, mai transmit reprezentanții Alstom.
Până în prezent, din cele 13 garnituri cumpărate de Metrorex de la Alstom, în Depoul Berceni au ajuns doar „Giurgiu” și „Ilfov”."
Din Brazilia au mai plecat spre România trenurile 3 și 4.
„Trenul 3 «Teleorman» este deja în România, în scurt timp urmând să ajungă în Depoul Berceni. Trenul 4 «Sălaj», este așteptat să sosească în România la jumătatea lunii octombrie 2024”, au conchis reprezentații Alstom.
Sursa.
Din articolul de mai jos rezultă altceva :
„Din punct de vedere tehnic, trenul Giurgiu este operabil, situație confirmată și de către Metrorex, cu ocazia finalizării sesiunii de instruire statică și dinamică a mecanicilor de tren și a certificării acestora de către Metrorex pentru operare fără călători pe Magistrala 5”, au transmis reprezentanții Alstom la solicitarea Gândul.
Potrivit surselor citate, testele de anduranță de 10.000 km se fac numai după finalizarea testelor de validare cu participarea Metrorex și AFER.
Sursa citată mai arată că parcurgerea celor 10.000 km fără călători reprezintă ultima etapă înaintea punerii în circulație.
Trenul „Giurgiu” se află în România încă din aprilie 2024, însă nici până în prezent nu a fost început rodajul de 10.000 de kilometri pentru această garnitură.
„Trenul 5 «Sibiu» urmează să plece din fabrica din Taubaté, Brazilia, după repetarea testelor cu participarea reprezentanților Metrorex în perioada următoare, fiind estimat să ajungă în depoul Berceni la începutul lunii decembrie 2024”, mai transmit reprezentanții Alstom.
Până în prezent, din cele 13 garnituri cumpărate de Metrorex de la Alstom, în Depoul Berceni au ajuns doar „Giurgiu” și „Ilfov”."
Din Brazilia au mai plecat spre România trenurile 3 și 4.
„Trenul 3 «Teleorman» este deja în România, în scurt timp urmând să ajungă în Depoul Berceni. Trenul 4 «Sălaj», este așteptat să sosească în România la jumătatea lunii octombrie 2024”, au conchis reprezentații Alstom.
Sursa.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Doar ca ambalajul ramei Teleorman scrie CLAR R2404. Ele nu ajung la Bucuresti in ordine numerica.
Doar ca ambalajul ramei Teleorman scrie CLAR R2404. Ele nu ajung la Bucuresti in ordine numerica.
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Mihaidraghici
Sălaj este numele trenului 1404-2404!
1403-2403 a primit numele Teleorman (va ajunge peste 2 saptamani), iar 1405-2405 - Sibiu...
Sălaj este numele trenului 1404-2404!
1403-2403 a primit numele Teleorman (va ajunge peste 2 saptamani), iar 1405-2405 - Sibiu...
- thatspongy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
thatspongy
Super, dar, din curiozitate, unde se vor muta CAF-urile, știind că hala de parcare va fi, cel mai probabil, ocupată de trenurile Alstom, iar depoul suprateran ar fi plin?
Super, dar, din curiozitate, unde se vor muta CAF-urile, știind că hala de parcare va fi, cel mai probabil, ocupată de trenurile Alstom, iar depoul suprateran ar fi plin?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
ByOnu
Nu se vor muta nicaieri ramele CAF, din moment ce sunt titularele M2 si este depoul lor. Hala de parcare nu va fi ocupata mai mult decat este necesar de ramele Alstom, usor usor vor fi redistribuite. Tineti cont ca in Berceni au fost garate multi ani 7 TEM IVA pe care le-au trimis catre alte depouri. Spatiu inca este deci.
Nu se vor muta nicaieri ramele CAF, din moment ce sunt titularele M2 si este depoul lor. Hala de parcare nu va fi ocupata mai mult decat este necesar de ramele Alstom, usor usor vor fi redistribuite. Tineti cont ca in Berceni au fost garate multi ani 7 TEM IVA pe care le-au trimis catre alte depouri. Spatiu inca este deci.
- Shadow56_
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Shadow56_
1404-2404 Sălaj lângă Ilfov și Giurgiu
Sursa:
https://vm.tiktok.com/ZGdJdh9eB/
1404-2404 Sălaj lângă Ilfov și Giurgiu
Sursa:
https://vm.tiktok.com/ZGdJdh9eB/
Screenshot_20241003_175334_TikTok.jpg (324.34 KB; downloaded 1326 times)
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Mihaidraghici
Intreg complexul Depoului de Exploatare TEM Berceni detine cel putin 24 de linii ce pot fi folosite pentru gararea trenurilor (nu includ liniile folosite strict pentru mentenanta). In plus, pe traseul magistralei 2 se regasesc multe linii ce au ca scop gararea pe timp de noapte a ramelor (ex: Pipera, Constantin Brancoveanu). A se tine cont si de faptul ca unele trenuri CAF sunt trimise periodic si in alte depouri de exploatare pentru mentenanta.
Deci, spatiu exista, asadar nu se poate pune problema de mutarea ramelor CAF, doar pentru simplul fapt ca au fost livrate pana acum 3 trenuri Alstom.
Intreg complexul Depoului de Exploatare TEM Berceni detine cel putin 24 de linii ce pot fi folosite pentru gararea trenurilor (nu includ liniile folosite strict pentru mentenanta). In plus, pe traseul magistralei 2 se regasesc multe linii ce au ca scop gararea pe timp de noapte a ramelor (ex: Pipera, Constantin Brancoveanu). A se tine cont si de faptul ca unele trenuri CAF sunt trimise periodic si in alte depouri de exploatare pentru mentenanta.
Deci, spatiu exista, asadar nu se poate pune problema de mutarea ramelor CAF, doar pentru simplul fapt ca au fost livrate pana acum 3 trenuri Alstom.
- orex
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
orex
De ce nu le duc, tractate, daca altfel nu se poate, in depoul V. Ialomitei sa le supuna la probele statice?
De ce nu le duc, tractate, daca altfel nu se poate, in depoul V. Ialomitei sa le supuna la probele statice?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
WT_fan06
Păi asta nu s-ar putea face abia după probele de gabarit?
Păi asta nu s-ar putea face abia după probele de gabarit?
📖 Pagination options