Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream)

172 posts, 45091 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13
 
 

📖 Pagination options
  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) GPS

Venim de la ce? Scaune mai late, mai comode, cu mai mult loc la picioare, trenuri cu bar, care este bar, nu automat de snackuri?

Nu este vina vagoanelor că au ajuns cum au ajuns… Dacă nu se va investi în întreținere, peste ani și despre aceste rame se va vorbi la fel…

Pe principiul enunțat fiecare achiziție de trenuri sau vagoane noi, fie că vorbim de Siemens Desiro sau vagoanele noi cumpărate de la Astra, ar fi trebuit să fie un pilon.

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) Robert

Dupa cum spuneam, aceste rame sunt un pachet mai bun fata de ce avem. Nu discutam de 3 vagoane renovate si o locomotiva. Nu discutam de scaune sau loc la picioare, ci de pachetul intreg livrat.

Aici discutam de 37 de rame cu mentenanta 15 ani. Discutam de trenuri care vor pleca si ajunge la destinatie, lucru care azi nu e sigur cu un vagon vechi si o locomotiva de jumatete de secol. Discutam de rame pentru persoane cu dizabilitati, pentru mamici cu copii. Un produs complex, de care este nevoie astazi la noi. Iar de aici incolo doar mai bine sa fie…

Deci nu vii de la nimic; faptul ca au fost cateva zeci de vagoane bune…alea erau o pata intr-un ocean de rable si ruginituri.

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) reiny2000

Trenurile astea o să fie un fel de Săgeata Albastră 2024/2025, niște trenuri de navetiști care vor fi lăudate de politicieni și presă că sunt noi, sclipitoare și "de ultimă generație", iar cei care le critică vor fi nesimțiți și needucați. Asta până când se lămurește lumea că acum se va merge în condiții de Ryanair 10-12 ore, după probabil că o să iasă scandal și vor rămâne doar pe rute de 2-3 ore maxim.

 


  • radupop
  • Posted:
  •  

Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) radupop

Ai 110% dreptate, din pacate.

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) shoppy

Cine isi ia bilet clasa a 2-a pentru mai mult de 3 ore trebuie sa fie constient ca va suporta un disconfort, lafel ca cel care zboara cu lowcost, aia este, nu poate sa existe o clasa 2-a proasta pentru scurt parcurs si alta clasa 2-a buna pentru lung parcurs, daca nu suporti conditiile ori nu mergi ori platesti clasa 1-a / cuseta / dormit, plimbatul calatorilor 20 de ore la compartimente la clasa 2-a ramane o prostie de propaganda comunista care nu se mai face nicaieri in tarile civilizate.
Eu cred ca vor fi folosite pe rute scurte si medii eliminand nevoia pentru vagon bar sau restaurant.

 


  • radupop
  • Posted:
  •  

Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) radupop

In tarile civilizate nu face 6-10-14 ore cu trenul!
Sa nu uitam acest aspect. Normal ca daca IC-ul tau face maximum 3 ore, ala nu mai pune accentul pe confort.
Problema e ca o sa vrem sa avem confort (a se citi sa nu ma doara spatele dupa ce ma dau jos din tren) si nu o sa avem de unde alege. Pentru ca materialul rulant vechi se caseaza, si nu ar fi rau daca s-ar casa dar s-ar aduce material rulant decent pentru duratele noastre de calatorie. Imaginati-va ca mergi cu o rama din asta de la Bucuresti la Timisoara... de pilda... 10 ore. Mergi pana la Arad 10  - 11 ore si jumate depinde de tren. Mergi la Iasi, boierie, 6 ore jumate. Ei ziceau si ceva de Iasi Timisoara, sa zicem ca poate era exagerarea jurnalistica.
Rama asta mult laudata merge pentru Bucuresti Constanta, Bucuresti Brasov... Bucuresti Giurgiu (cand s-o electrifica), din astea...

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) PTMZ

Pentru a nu devia discuția mai mult decât este cazul, reamintesc că rutele pentru aceste rame sunt deja cunoscute. Cel puțin la nivel orientativ.
Dacă nu aveți încredere în articolele de presă, cea mai bună soluție este să consultați documentația tehnică, ce se găsește în subiectul achiziției:
Screenshot_2024-10-03-19-12-40-02_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg (361.75 KB; downloaded 2164 times)

În plus, legat de afirmația cu timpul de călătorie, vă rog să țineți cont că există mai multe proiecte de reabilitare a rețelei feroviare în desfășurare sau în pregătire, deci situația este foarte probabil să se schimbe.

 


  • radupop
  • Posted:
  •  

Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) radupop

Haideti sa fim putin realisti cu timpii care vor scadea. In cati 10-20 de ani? A se vedea un tren pe relatia Bucuresti Constanta. Nu mai este nici unul sub 2 ore si 10  minute (IC) dar sunt si cu 2 ore 30/40 minute deja (IR). Si dupa reabilitare s-a putut in 1 ora si 50 minute pe teren (in mers era 2 ore).
Multumesc de link, am retinut eu gresit Timisoara Iasi. Mea culpa.

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) oc7avian

Nu cred că le-am pus când au apărut. Rutele mai detaliate. Lotul 3 are și o erată la una din rute, toate documentele fiind disponibile pe BRM.
Caiet de sarcini CSP-L2 si draft de contract.pdf
Caiet de sarcini CSP-L2 si draft de contract.pdf (11.77 MB; downloaded 57 times)
Caiet de sarcini si draft contract CSP-L3.pdf
Caiet de sarcini si draft contract CSP-L3.pdf (8.98 MB; downloaded 57 times)

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) shoppy

Dar cine isi doreste sa mearga si periodic, si confortabil, si cu trenul de zi, si la clasa a 2-a, pe Bucuresti - Timisoara? Care este justificarea acestei calatorii? Justificarea nu exista.
Daca ai o afacere trenul de zi este inutil, se pierde o zi si ajungi si rupt de oboseala, mai bine mergi la vagon de dormit sau cu avionul.
Ca merg unii o data pe an in concediu sau la rude-prieteni, daca absolut o data pe an nu suporti durerea de spate atunci te poti organiza din timp sa mergi la clasa 1-a sau vagon de dormit sau altfel, daca iti permiti strict bilet clasa a 2-a atunci mai previzibil este sa stai acasa ca nu este bine sa mergi in calatorii lungi cu banii fix pe fix.
Daca este o urgenta sau o idee de moment, nu se poate exploata un sistem feroviar pe baza urgentelor si ideilor de moment.

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) Alex16hz

La Săptămâna Europeană a Mobilității (21 septembrie 2024).


DSC_0173.jpg (1.92 MB; downloaded 1748 times)
DSC_0184.jpg (1.81 MB; downloaded 1748 times)
DSC_0188.jpg (1.59 MB; downloaded 1748 times)
DSC_0207.jpg (1.57 MB; downloaded 1749 times)
DSC_0206.jpg (1.79 MB; downloaded 1748 times)
DSC_0201.jpg (1.5 MB; downloaded 1748 times)

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) ByOnu

https://arf.gov.ro/web/proiect-decizie-a ... -csp-l1/
Screenshot_20241026_123825_Chrome.jpg (755.21 KB; downloaded 1279 times)
harta.jpg (371.89 KB; downloaded 1257 times)

 


  • Utilizator anonim 3
  • Posted:
  •  

Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) Utilizator anonim 3

Din weekendul ce tocmai a trecut.



 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) LucaTB

Rama Alstom Coradia Stream RE-IR 101 002 surprinsă în Gara București Nord plecând la primul ei drum pe IR 16005 București Nord - Brașov.

20.11.2024
Alstom Coradia Stream RE-IR 101 002 - IR 16005 - București Nord - 20.11.2024 - 1.jpg (1.61 MB; downloaded 1370 times)
Alstom Coradia Stream RE-IR 101 002 - IR 16005 - București Nord - 20.11.2024 - 2.jpg (1.72 MB; downloaded 1370 times)

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2451 forum members have written 436565 posts in 5447 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use