Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream)

172 posts, 45132 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13
 
 

📖 Pagination options
Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) reiny2000

Deci sunt un fel de Desiro mai curate (oare pentru cât timp) și electrice. La 20 de ani de la ultima achiziție de material rulant mă așteptam la mai bine de atât.

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) shoppy

Acesta este standardul actual peste tot, ce iti doreai mai mult?, compartimente?

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) AndreyCFR

Nu este necesar să reinventăm roata; standardul actual satisface pe deplin cerințele noastre. Provocările adevărate sunt educarea călătorilor și cum vor avea grijă operatorii de ramele astea(în speță CFR Călători).
În altă ordine de idei, pe propriile puteri, în Arad:


 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) Costin

Problema e ca trenurile nu sunt adecvate pentru distantele pentru care au fost cumparate. Fix la fel a fost si cu Desiro acum 20 de ani...

Eu din poze vad un tren potrivit pentru calatorii de sub 2 ore, cu indulgenta. Trenurile locale din Oslo (45 - 90 min semicursa) au scaune mult mai comfortabile si loc mult mai mult disponibil. Fara impartire pe clase.

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) AndreyCFR

Ca idee, în Italia distanța Barletta - Lecce este parcursă in 3 ore si 15 minute cu aceeași ramă electrică. Pe relația Catania - Palermo e și mai rău: 4 ore și 30 de minute. În afară de faptul că personal nu am loc pe scaunele de călători să îmi întind picioarele (am 1.90) confortul nu este atât de rău pentru maxim 3 ore. Țineți cont că scaunele sunt din piele și destul de rigide în cele din Italia, ori eu am văzut că cele din România vor fi cu scaune tapițate care posibil să aibă un grad de confort mai ridicat. Ca să nu mai zic de extra legroom-ul prezent în modulul de clasa 1, lucru inexistent pe cele din Italia.

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) Robert24

O remarca personala, dupa ce am vizitat si testat calitatea scaunelor si spatiul oferit atat in rama Alstom prezentata in GdN, cat si rame similare de la Alstom, Siemens si Stadler, prezentate la Innotrans.
Stim cu totii ca toti producatorii sunt flexibili dpdv interior. Cerintele sunt ale viitorilor operatori...
Rama Alstom pentru Romania are scaunele cele mai tari si spatiul oferit este groaznic de redus. Si asta pentru o rama clasificata IR.
Ramele prezentate la Innotrans erau toate destinate pentru trenuri regionale, si toate aveau scaune mai confortabile, iar spatiul de departe mai generos.
Asa ca nu trebuie sa va plangeti de Alstom, ci de "desteptii" care au cerut un asemenea interior pentru o rama IR...

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) AndreyCFR

Putem doar să sperăm că greșeala cu distribuirea cât și confortul scaunelor nu se va repeta și la ramele PESA sau ce firmă o mai urma.

 


  • radupop
  • Posted:
  •  

Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) radupop

Foarte optimista abordarea.

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) oc7avian

CS-urile au fost rafinate după licitația asta foarte veche. Aici consultantul a fost foarte slab

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) shoppy

Daca vorbim de confort de Germania trebuie sa stim si pretul biletului din Germania, nu cred ca este acelasi pret de la noi si cred ca daca facem un sondaj printre calatori atunci o sa iasa ca mai bun este confortul de Romania cu pretul de Romania.
Toata lumea injura automotoarele dar in sezon si in weekend sunt pline, deci confortule este acceptabil.

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) PTMZ

Prețul din Germania este 49 de euro pe lună pentru un D-ticket, deci trenuri regionale; în curând se va scumpi la 58 de euro, mai exact de la 1 ianuarie, deci 290 RON lunar. Pentru lung parcurs, prețurile sunt dinamice: minimul poate ajunge la cam 10 euro pe distanțe scurte cu ICE, 15-20 de euro pe distanțe lungi pentru orele mai inconvenabile, însă un tren cu solicitare mare sare frecvent de 100 euro. Totul la clasa a 2-a, cu bilet fără anulare.

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) Chev Celios

Cand or sa fie si veniturile romanilor precum cele ale celor din Germania atunci poti sa pui problema asta.

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) shoppy

Ori vorbim despre Germania cu totul ori nu mai vorbim deloc, nu putem vorbi doar despre ce ne convine.

 


Re: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream) Robert

Raportat la prețul plătit pe călătorie, infrastructură, călător și oferta de pe piață aceste rame sunt un salt de la Nokia 3310 la Smart Phone. Normal că se poate și mai bine, dar aceste prime rame vor fi pilonul de învățare și poate de optimizare pe viitor. Până să ajungem la zone de familie, zone de liniște mai avem câțiva pași de urmat.

Confortul călătorilor va fi net superior față de ce avem. Sunt convins că majoritatea călătorilor vor fi foarte mulțumiți de ele....fiindcă venim de la...

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2451 forum members have written 436576 posts in 5448 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use