Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2185 posts, 597623 views
📖 Pagination options
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
Andrei98
Dar ei nu știu că școala a început pe 9 septembrie și nu în Octombrie? Sau iar au fost luați prin surprindere? Azi este dezastru în autobuze, rămâne lumea prin stații într-o veselie. În lumea civilizată cei care luau asemenea decizii erau de mult șomeri.
Gabi23 wrote here:
Parcul a fost diminuat etapizat de la sfâșitul iunie până la începutul lunii august, reducându-se relativ puține ture. Majorare de parc se va face din 16 septembrie la tramvaie și probabil 1 ocotombrie la troleibuze și autobuze.
Dar ei nu știu că școala a început pe 9 septembrie și nu în Octombrie? Sau iar au fost luați prin surprindere? Azi este dezastru în autobuze, rămâne lumea prin stații într-o veselie. În lumea civilizată cei care luau asemenea decizii erau de mult șomeri.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
Gabi23
La STB sunt foarte mulți șoferi lipsă (concedii medicale / odihnă) etc. Poate de la 1 octombrie vor fi mai mulți.
La STB sunt foarte mulți șoferi lipsă (concedii medicale / odihnă) etc. Poate de la 1 octombrie vor fi mai mulți.
- essco
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
essco
Ce mai e si asta? Nu stiu vreuna; poti da un exemplu, te rog?
shoppy wrote here:
. ai aplicație de alertă urbană ...
Ce mai e si asta? Nu stiu vreuna; poti da un exemplu, te rog?
- idk_vlad
-
Posted:
-
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
nathalael
Pe la depourile din S-V se zvonește ca săptămâna asta s-a renunțat la creșterea parcului
Pe la depourile din S-V se zvonește ca săptămâna asta s-a renunțat la creșterea parcului
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
Andrei98
Desigur, daca merge si asa de ce sa se mai oboseasca. Timpul trece leafa merge in continuare pentru unii, cei din teren suporta repercusiunile calatorilor suparati si TPBI nu e in stare sa reglementeze nimic.
Desigur, daca merge si asa de ce sa se mai oboseasca. Timpul trece leafa merge in continuare pentru unii, cei din teren suporta repercusiunile calatorilor suparati si TPBI nu e in stare sa reglementeze nimic.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
1689
European Tram Driver Championship 2024.
Surpriza (?), Bucuresti nu a participat, doar Oradea a indraznit.
European Tram Driver Championship 2024.
Surpriza (?), Bucuresti nu a participat, doar Oradea a indraznit.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
ByOnu
Nu stiu sa fi participat vreodata Bucurestiul. Bucurestiul nu-si iubeste tramvaiul, asa cum o fac majoritatea oraselor europene care se mandresc cu sistemele lor.
Te gandesti ce sarbatoare a fost la nemti cand GT4 a implinit 60 de ani, in timp ce STB nu a marcat nicicum 50 de ani de V3A.
Orasele din Romania unde tramvaiul mai are un oarecare romantism in mentalul colectiv ar fi Iasi (iar aici Asociatia TramClub joaca un rol imens, iar Primaria a vazut asta si lucreaza cu ei), Oradea, Timisoara, Arad si foarte posibil, curand, Resita. Acestea sunt orase care inteleg ca tramvaiul este parte din tesutul istoric al urbei. In rest, tramvaiul nu inseamna nimic in orase precum Bucurestiul, Cluj, Galati, asa cum n-a plans nimeni nici la Sibiu, nici la Botosani, nici la Brasov si nici la Constanta, unde a primat mereu "one more lane will fix it".
Nu stiu sa fi participat vreodata Bucurestiul. Bucurestiul nu-si iubeste tramvaiul, asa cum o fac majoritatea oraselor europene care se mandresc cu sistemele lor.
Te gandesti ce sarbatoare a fost la nemti cand GT4 a implinit 60 de ani, in timp ce STB nu a marcat nicicum 50 de ani de V3A.
Orasele din Romania unde tramvaiul mai are un oarecare romantism in mentalul colectiv ar fi Iasi (iar aici Asociatia TramClub joaca un rol imens, iar Primaria a vazut asta si lucreaza cu ei), Oradea, Timisoara, Arad si foarte posibil, curand, Resita. Acestea sunt orase care inteleg ca tramvaiul este parte din tesutul istoric al urbei. In rest, tramvaiul nu inseamna nimic in orase precum Bucurestiul, Cluj, Galati, asa cum n-a plans nimeni nici la Sibiu, nici la Botosani, nici la Brasov si nici la Constanta, unde a primat mereu "one more lane will fix it".
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
punmeister
O ironie trista avand in vedere ca Bucurestiul are printre cele mai mari retele de tramvai din lume.
O ironie trista avand in vedere ca Bucurestiul are printre cele mai mari retele de tramvai din lume.
- valy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
valy
Pun o întrebare care pare puțin ciudată. Persoanele vârstnice au prioritate pe locurile PMR?
Pun o întrebare care pare puțin ciudată. Persoanele vârstnice au prioritate pe locurile PMR?
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
sorin.niculescu_
Eu am înțeles că, în general, din cauza aglomerației, mai ales la orele de vârf, se creează așa-zisul fenomen de „trenuleț”. Cu stupoare am privit, fiind în stație la „Popa Tatu” (sens Eroilor), în jurul orei 21:00, 6 troleibuze de pe linia 97 și 3 autobuze de pe linia 178 ce au trecut prin stație într-un interval de DOAR 5 min. Nu mi se pare normal așa ceva. Poate o să ziceți că „unele se retrăgeau”, dar nu, credeți-mă că nu se retrăgeau. Opreau în stație bine-mersi și își continuau traseul.
Eu am înțeles că, în general, din cauza aglomerației, mai ales la orele de vârf, se creează așa-zisul fenomen de „trenuleț”. Cu stupoare am privit, fiind în stație la „Popa Tatu” (sens Eroilor), în jurul orei 21:00, 6 troleibuze de pe linia 97 și 3 autobuze de pe linia 178 ce au trecut prin stație într-un interval de DOAR 5 min. Nu mi se pare normal așa ceva. Poate o să ziceți că „unele se retrăgeau”, dar nu, credeți-mă că nu se retrăgeau. Opreau în stație bine-mersi și își continuau traseul.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
BodoMinea
Câteva exemple doar din ultimele zile, foarte apropiate de experiența ta:
Marți ora 21 la Gara de Nord (Coloane) - pe linia 62 spre Grup Școlar Auto trec într-un interval de 6 minute următoarele vehicule: 5364 având afișat Retragere, 5347 având afișajele și luminile stinse și neoprind în stație deși apărea pe aplicația InfoTB ca fiind pe traseu, 5349 având afișat Retragere. Prin urmare, prima opțiune de a ajunge la destinația normală a acestui traseu e peste 25 de minute. Oare așa e orarul sau așa au avut șoferii chef să meargă?
Joi ora 15, în stația Piața Buzești de pe Strada Occidentului, 5236 și 5219 pe linia 86 în direcția Clabucet vin la câteva secunde unul de celălalt, fără alte mașini între ele, iar următorul vehicul de pe linie e la 20 de minute mai în spate.
Sâmbătă ora 17, în stația Colegiul National Gh. Sincai, pe linia 19 în direcția Chimopar aștept, trec minutele în care ar fi trebuit să vină 2 semicurse conform cu orarul, după care între orele din program sosesc tramvaiele 272 și 408, aproape lipite.
Oare era trafic infernal sau așa au avut chef să meargă, unul plin și unul gol?
Eu toate situațiile de genul le reclam la TPBI.
1689 wrote here:Anul trecut (2023) Oradea a fost chiar gazda acestui eveniment.
Surpriza (?), Bucuresti nu a participat, doar Oradea a indraznit.
sorin.niculescu_ wrote here:Am mai spus-o și o să o repet, STB-ul are vehicule, are oameni, ce-i lipsește e capacitatea (sau voința) de a opera un serviciu la limita decenței. Orarul este dictat de cheful șoferilor, indiferent care sunt condițiile de trafic.
Eu am înțeles că, în general, din cauza aglomerației, mai ales la orele de vârf, se creează așa-zisul fenomen de „trenuleț”.
Câteva exemple doar din ultimele zile, foarte apropiate de experiența ta:
Marți ora 21 la Gara de Nord (Coloane) - pe linia 62 spre Grup Școlar Auto trec într-un interval de 6 minute următoarele vehicule: 5364 având afișat Retragere, 5347 având afișajele și luminile stinse și neoprind în stație deși apărea pe aplicația InfoTB ca fiind pe traseu, 5349 având afișat Retragere. Prin urmare, prima opțiune de a ajunge la destinația normală a acestui traseu e peste 25 de minute. Oare așa e orarul sau așa au avut șoferii chef să meargă?
Joi ora 15, în stația Piața Buzești de pe Strada Occidentului, 5236 și 5219 pe linia 86 în direcția Clabucet vin la câteva secunde unul de celălalt, fără alte mașini între ele, iar următorul vehicul de pe linie e la 20 de minute mai în spate.
Sâmbătă ora 17, în stația Colegiul National Gh. Sincai, pe linia 19 în direcția Chimopar aștept, trec minutele în care ar fi trebuit să vină 2 semicurse conform cu orarul, după care între orele din program sosesc tramvaiele 272 și 408, aproape lipite.
Oare era trafic infernal sau așa au avut chef să meargă, unul plin și unul gol?
Eu toate situațiile de genul le reclam la TPBI.
- nathalael
-
Posted:
-
- mirceade
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
mirceade
Și TPBI înaintează toate situațiile la STB că doar nu sunt fraieri să muncească.
BodoMinea wrote here:
Eu toate situațiile de genul le reclam la TPBI.
Și TPBI înaintează toate situațiile la STB că doar nu sunt fraieri să muncească.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination