Topic: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor
177 posts, 23573 views
📖 Pagination options
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor
cosminduru
Nu, când urmează o stație cu altă linie comună se resetează corect, numai când liniile dispar se întâmplă bug-ul respectiv.
Mă rog, am pus și o fotografie la un moment dat. Voi mai urmări și dacă văd manifestându-se am să exemplific.
Nu, când urmează o stație cu altă linie comună se resetează corect, numai când liniile dispar se întâmplă bug-ul respectiv.
Mă rog, am pus și o fotografie la un moment dat. Voi mai urmări și dacă văd manifestându-se am să exemplific.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
Vasile52
Legaturile stiu ca sunt adaugate manual deci cel mai bine te adresezi unitati de exploatare.
cosminduru wrote here:
Pe tramvaiele noi, Astra, deși este același afișaj, nu sunt deloc trecute legături. Este un haos și o inconsistență tipic românească, de aceea și în vehiculele vechi găseam acela afișaje mai rudimentare cu ore greșite, date aiurea, stații complet bulversate, etc. Mai bine le oprești decât să induci călătorii în eroare, bine că bucureștenii știu oarecum ce trebuie să folosească și unde să coboare și nu se bazează pe aceste informații de pe afișaje.
Legaturile stiu ca sunt adaugate manual deci cel mai bine te adresezi unitati de exploatare.
- tramlovr
-
Posted:
-
Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor
tramlovr
De ce nu sunt trecute toate legăturile totuși?
De exemplu in stația "Complex Grozăvești" (linia 90), nu exista nicio legătură trecută, deși acolo este posibilă corespondența cu liniile 1, 10, 11, 105 și M1.
De ce nu au adoptat cei de la STB (sau mă rog, TPBI) ceva similar cu ce face Metrorex, care arată tot ce trece prin zonă?
De ce nu sunt trecute toate legăturile totuși?
De exemplu in stația "Complex Grozăvești" (linia 90), nu exista nicio legătură trecută, deși acolo este posibilă corespondența cu liniile 1, 10, 11, 105 și M1.
De ce nu au adoptat cei de la STB (sau mă rog, TPBI) ceva similar cu ce face Metrorex, care arată tot ce trece prin zonă?
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor
Vasile52
Din ce stiu eu la STB conventia este ca se pun la legaturi doar liniile din aceeasi statie nu si cele de langa si nu adauga la legaturi nici ceilalti operatori, daca gresesc sa ma corecteze cineva.
Cat despre restul, cel mai bine vorbeste cu cei de la TPBI.
Din ce stiu eu la STB conventia este ca se pun la legaturi doar liniile din aceeasi statie nu si cele de langa si nu adauga la legaturi nici ceilalti operatori, daca gresesc sa ma corecteze cineva.
Cat despre restul, cel mai bine vorbeste cu cei de la TPBI.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor
cosminduru
Da, din aceeași stație, adică o informație complet inutilă.
Conceptul de legătură presupune schimbarea cu un alt mijloc de transport din zonă, schimbare care este foarte posibil să se petreacă cu o scurtă deplasare pietonală într-o altă stație. Deoarece liniile de legătură pot să circule pe un traseu perpendicular, sau în subteran, sau la pasaj..
Da, din aceeași stație, adică o informație complet inutilă.
Conceptul de legătură presupune schimbarea cu un alt mijloc de transport din zonă, schimbare care este foarte posibil să se petreacă cu o scurtă deplasare pietonală într-o altă stație. Deoarece liniile de legătură pot să circule pe un traseu perpendicular, sau în subteran, sau la pasaj..
- tramlovr
-
Posted:
-
Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor
tramlovr
Am trimis recent o petiție către STB și TPBI cu 3 aspecte legate de semnalistică care ar trebui îmbunătățite: afișajele interioare, afișajele exterioare și plăcutele de stație. Atașez mai jos mesajul meu.
Și acum răspunsul celor de la STB:
Și răspunsul celor de la TPBI:
Răspunsul dat de TPBI mi se pare nesatisfăcător și vag și nu înțeleg de unde concepția asta că originea traseului este importantă, pentru că, cel puțin eu, niciodată nu m-am uitat de unde vine autobuzul în care urmează să mă urc. În schimb, ce m-ar fi ajutat ar fi fost să fie afișată indicația "via" în permanență, în special atunci când vorbim de linii care au capete comune dar trasee diferite (330 și 335, 261 și 335, 14 și 55 etc)
Voi ce părere aveți?
Am trimis recent o petiție către STB și TPBI cu 3 aspecte legate de semnalistică care ar trebui îmbunătățite: afișajele interioare, afișajele exterioare și plăcutele de stație. Atașez mai jos mesajul meu.
Petitie STB TPBI (1)_page-0001 (1).jpg (1.16 MB; downloaded 1710 times)
Și acum răspunsul celor de la STB:
Screenshot 2024-09-15 121809.png (128.82 KB; downloaded 1710 times)
Și răspunsul celor de la TPBI:
Raspuns la petitie_page-0001.jpg (1.31 MB; downloaded 1710 times)
Răspunsul dat de TPBI mi se pare nesatisfăcător și vag și nu înțeleg de unde concepția asta că originea traseului este importantă, pentru că, cel puțin eu, niciodată nu m-am uitat de unde vine autobuzul în care urmează să mă urc. În schimb, ce m-ar fi ajutat ar fi fost să fie afișată indicația "via" în permanență, în special atunci când vorbim de linii care au capete comune dar trasee diferite (330 și 335, 261 și 335, 14 și 55 etc)
Voi ce părere aveți?
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor
TudorSt
Doamne ce raspuns de tot rasul la punctul 2. Sa treaca un pic pe la BN sau Victoria sa vada ca acolo se poate programa "frontonul" sa arate doar destinatia. In al doilea rand, in cazul inelarului, cine spune ca se deruteaza calatorii daca vad ca scrie doar destinatia? Ca doar nu te urci in "Sura Mare" daca vrei sa ajungi la stadionul Dinamo, tu fiind la Sudului. Da, intr-adevar, pot adauga mesajul "CIRCULAR" sau "INELAR" iar dedesubt destinatia, iar lumea va sti unde merge tramvaiul.
Concluzia: TPBI nu stie ce are in subordine, nu cunoaste soft-urile propriilor afisaje, nu cunoaste nici macar realitatea de pe trasee, din strada.
Doamne ce raspuns de tot rasul la punctul 2. Sa treaca un pic pe la BN sau Victoria sa vada ca acolo se poate programa "frontonul" sa arate doar destinatia. In al doilea rand, in cazul inelarului, cine spune ca se deruteaza calatorii daca vad ca scrie doar destinatia? Ca doar nu te urci in "Sura Mare" daca vrei sa ajungi la stadionul Dinamo, tu fiind la Sudului. Da, intr-adevar, pot adauga mesajul "CIRCULAR" sau "INELAR" iar dedesubt destinatia, iar lumea va sti unde merge tramvaiul.
Concluzia: TPBI nu stie ce are in subordine, nu cunoaste soft-urile propriilor afisaje, nu cunoaste nici macar realitatea de pe trasee, din strada.
- mirceade
-
Posted:
-
Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor
mirceade
Oricine a făcut cel puțin o reclamație știe deja că, la ora actuală, ADTPBI este o sinecură mâncătoare de salarii, incapabilă să rezolve ceva.
Oricine a făcut cel puțin o reclamație știe deja că, la ora actuală, ADTPBI este o sinecură mâncătoare de salarii, incapabilă să rezolve ceva.
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor
Mihai Neagu
Legat de pct 2 din raspunsul TPBI, sa mearga niste oameni ai lor la Sibiu, sa vada cum desi autobuzele au tot consola Thoreb si firme de la Bustec, cum poate fi programat sa afiseze doar destinatia...
Este clar ca de putut se poate insa.. voința - 0!
Legat de pct 2 din raspunsul TPBI, sa mearga niste oameni ai lor la Sibiu, sa vada cum desi autobuzele au tot consola Thoreb si firme de la Bustec, cum poate fi programat sa afiseze doar destinatia...
Este clar ca de putut se poate insa.. voința - 0!
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor
cosminduru
Mai înfricoșător mi se pare mesajul cu 40 de consilii locale. Voi vă dați seama că orice lucru este imposibil, din 40 de grupări mafiote, se vor găsi întotdeauna câteva să se pună contra.
Interesant este că pentru sectorul 4 s-au putut pune plăcuțe diferite de către primărie, probabil că legea e opțională în unele zone.
Mai înfricoșător mi se pare mesajul cu 40 de consilii locale. Voi vă dați seama că orice lucru este imposibil, din 40 de grupări mafiote, se vor găsi întotdeauna câteva să se pună contra.
Interesant este că pentru sectorul 4 s-au putut pune plăcuțe diferite de către primărie, probabil că legea e opțională în unele zone.
- Misiekwas
-
Posted:
-
Re: Hărți, semnalistică, afișaje și alte metode de informare a călătorilor
Misiekwas
Mai îngrijorător decât cele 40 de CL este faptul ca din răspunsul reiese ca până acum TPBI n-a formulat propunerea.
Mai îngrijorător decât cele 40 de CL este faptul ca din răspunsul reiese ca până acum TPBI n-a formulat propunerea.
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Site-ul web & serviciile de informare / ticketing online STB
Mihai Neagu
Se pare ca zilele astea se experimenteaza un nou format pe afisajele autobuzelor STB. Ieri si azi am observat pe mai multe autobuze Otokar afisarea statiei terminus exclusiv. Un lucru bun, sper sa se implementeze pe majoritatea autobuzelor.
Se pare ca zilele astea se experimenteaza un nou format pe afisajele autobuzelor STB. Ieri si azi am observat pe mai multe autobuze Otokar afisarea statiei terminus exclusiv. Un lucru bun, sper sa se implementeze pe majoritatea autobuzelor.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Site-ul web & serviciile de informare / ticketing online STB
punmeister
Bine, la ce rezolutie mica au afișajele, ar fi trebuit sa le configureze cum erau inainte de Coronavirus cand au bulit sistemul, statie terminus si un VIA de interes dedesubt. Cum ar fi de ex. 61 Complex Apusului VIA Piata Leul samd.
Bine, la ce rezolutie mica au afișajele, ar fi trebuit sa le configureze cum erau inainte de Coronavirus cand au bulit sistemul, statie terminus si un VIA de interes dedesubt. Cum ar fi de ex. 61 Complex Apusului VIA Piata Leul samd.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Site-ul web & serviciile de informare / ticketing online STB
WT_fan06
E un pas înainte! De acord că e nevoie să existe și un via.
O treabă cu adevărat deșteaptă ar fi să aibă stația terminus prima și dedesubt primul via "major" pentru pasageri, iar via să se schimbe pe măsură ce vehiculul avansează pe traseu. De exemplu 21 via Obor, apoi via Calea Moșilor (pentru sensul spre centru) și exemplele pot continua pentru orice altă linie. Asta pentru a oferi pasagerilor informații utile în permanență. Dar, desigur, e nevoie ca sistemele informatice și de navigație de la bordul vehiculelor să funcționeze cum trebuie...
E un pas înainte! De acord că e nevoie să existe și un via.
O treabă cu adevărat deșteaptă ar fi să aibă stația terminus prima și dedesubt primul via "major" pentru pasageri, iar via să se schimbe pe măsură ce vehiculul avansează pe traseu. De exemplu 21 via Obor, apoi via Calea Moșilor (pentru sensul spre centru) și exemplele pot continua pentru orice altă linie. Asta pentru a oferi pasagerilor informații utile în permanență. Dar, desigur, e nevoie ca sistemele informatice și de navigație de la bordul vehiculelor să funcționeze cum trebuie...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination