Topic: Metroul (Underground)
76 posts, 9433 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
WT_fan06
Păi și 73s ar trece prin același tratament dacă ar mai rămâne în serviciu încă 10 ani. Prin același tratament trec și cele de pe Central Line, ca parte a modernizării pachetului de tracțiune. Deci costurile ar fi similare, cred eu.
Mult mai rapide nu sunt, fiind aceeași tehnologie de tracțiune prin camshaft (Tatre pe steroizi), unde dacă asculți cu atenție câte rezistențe sunt scoase din circuit știi și în ce regim de tracțiune se află trenul (shunt / series / parallel). E drept că nu e la fel de zgomotos camshaft-ul ca la 72s. În rest, compresorul e același, frânarea pe aer e aceeași cu limitările de rigoare (a frâna lin e o artă la aceste trenuri), în tunel sunt la fel de zgomotoase, ventilația pare mai de Doamne Ajută dar de fapt nu face mare lucru în plus. Iar că arată mult mai modern, clar este opinia ta personală. Niciun călător de rând nu crede acest lucru.
De acord legat de tabele, dar legat de lumini, greșești.
Adrian.B wrote here:
Cred ca e mult mai costisitor sa modernizezi 72-urile.
Păi și 73s ar trece prin același tratament dacă ar mai rămâne în serviciu încă 10 ani. Prin același tratament trec și cele de pe Central Line, ca parte a modernizării pachetului de tracțiune. Deci costurile ar fi similare, cred eu.
Adrian.B wrote here:
73-urile au avut parte de o modernizare mult mai ampla facuta de Bombardier, iar diferenta este ca de la cer la pamant. Din punctul meu de vedere, sunt mult mai rapide si silentoase si cu aspect mult mai modern fata de 72
Mult mai rapide nu sunt, fiind aceeași tehnologie de tracțiune prin camshaft (Tatre pe steroizi), unde dacă asculți cu atenție câte rezistențe sunt scoase din circuit știi și în ce regim de tracțiune se află trenul (shunt / series / parallel). E drept că nu e la fel de zgomotos camshaft-ul ca la 72s. În rest, compresorul e același, frânarea pe aer e aceeași cu limitările de rigoare (a frâna lin e o artă la aceste trenuri), în tunel sunt la fel de zgomotoase, ventilația pare mai de Doamne Ajută dar de fapt nu face mare lucru în plus. Iar că arată mult mai modern, clar este opinia ta personală. Niciun călător de rând nu crede acest lucru.
Adrian.B wrote here:
au si tabele interioare pentru informarea pasagerilor si nici nu se opresc luminile pe fiecare separator
De acord legat de tabele, dar legat de lumini, greșești.
Adrian.B wrote here:În teorie ai dreptate, dar în practică cred și sper că nu vrea nimeni să se lungească până în 2040 cu vechituri pe Bakerloo, mai ales în lumina încercării de revigorare a proiectului extinderii sudice a liniei... Vorbim totuși de încă 16 ani de acum încolo. Nici nu știm cum va arăta lumea peste 16 ani...
Plus ca ar avea piese suficiente sa intretina 36 de trenuri pana in ~2035-2040, cu costuri mult mai mici decat intretinerea 72-urilor.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
WT_fan06
Am fost surprins de acest "anunț" regăsit pe ușa unei camere de așteptare din stația Acton Town. Iată că și în capitala Regatului există astfel de "neclarități"...
Am fost surprins de acest "anunț" regăsit pe ușa unei camere de așteptare din stația Acton Town. Iată că și în capitala Regatului există astfel de "neclarități"...
IMG_20240909_193018.jpg (1.59 MB; downloaded 415 times)
IMG_20240909_193027.jpg (1.74 MB; downloaded 415 times)
- cris_m
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Metroul (Underground)
WT_fan06
Așa se prezintă vagonul 22409 al unei garnituri S-Stock de pe District Line, în urma tratamentului chimic pentru înlăturarea unui graffiti. Urmează cât de curând revopsirea, însă trenul nu are de ce să fie imobilizat până atunci, fiind apt tehnic și dpdv al confortului pasagerilor.
London Underground are mari probleme cu fenomenul graffiti, ca și alte metropole din lume.
Poza este din 29 iulie 2024.
Așa se prezintă vagonul 22409 al unei garnituri S-Stock de pe District Line, în urma tratamentului chimic pentru înlăturarea unui graffiti. Urmează cât de curând revopsirea, însă trenul nu are de ce să fie imobilizat până atunci, fiind apt tehnic și dpdv al confortului pasagerilor.
London Underground are mari probleme cu fenomenul graffiti, ca și alte metropole din lume.
Poza este din 29 iulie 2024.
IMG_20240730_193552.jpg (1.62 MB; downloaded 242 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- Adrian.B
-
Posted:
-
📖 Pagination options