Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Tronsonul Voluntari - Glina (EST)

112 posts, 54519 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Voluntari - Glina (EST) ByOnu

Care este istoricul pilonilor respectivi? Cand au avut loc lucrarile respective?

 


Re: Tronsonul Voluntari - Glina (EST) andreiiul

Pilonii au fost facuti pt rampa de urcare catre sensul giratoriu pe directia A2 - Pantelimon.
Cred ca au cam 2 ani de cand sunt gata.

 


Re: Tronsonul Voluntari - Glina (EST) orex

Elevatiile pilonilor A2-Cernica sunt toate realizate, Din cei 12 piloni fundati lipsesc doar 3(trei) banchete ale cuzinetilor!

 


Re: Tronsonul Voluntari - Glina (EST) zapacitu

Si eu sper, sincer, ca lucrarea va fi reluata si finalizata. Altmiteri o sa fie o gatuire idioata a centurii. Si asa avem la Afumati ceva care ne va da FOARTE multe batai de cap si ma refer la intersectia tampa DN2/DNCB cu acces doar pe o parte, ca de obicei.

 


Re: Tronsonul Voluntari - Glina (EST) shoppy

Așa este la toate pasajele comuniste ale centurii.

 


Re: Tronsonul Voluntari - Glina (EST) zapacitu

Exact, si fix de asta trebe modernizat.

Sunt modernizarile facute cu cap - ultimele patru din care una chiar aici, la Pantelimon-Cernica, inceputa si ramasa in paragina.  Stiu ce zici si stiu ca esti in asentimentul meu cand spun ca solutia e cam cu 60 de ani in urma situatiei din teren si nevoilor din ziua de azi. Daca discutam de anii 2020, nu avem ce cauta cu magistrala feroviara la nivel in oras, nu avem ce cauta cu trecerei la nivel, nu avem ce cauta cu intersectii in T sau X pe astfel de artere. In mod evident vechea centura ar trebui sa devina un bulevard de mare capacitate (in lucru, partial) iar traficul feroviar sa se desfasoare fara a fi intersectat la nivel. Principial nici ideea cu transport public de mare capacitate de-a lungul centurii nu este rea, doar ca daca se desfasoara in regim feroviar nu am rezolvat nimic.

 


Re: Tronsonul Voluntari - Glina (EST) shoppy

La A1, sub 2 deschideri de 14m, nu au reusit sa faca giratoriu, la DN3 sunt tot doua deschideri deci nu se poate nici aici, la DN2 sunt 3 deschideri, dupa giratoriul turtit de la Strapungerea Ciurel / Strada Complexului este nevoie de 38m pentru un giratoriu turtit, deci la DN2 s-ar putea sa fie loc.

 


Re: Tronsonul Voluntari - Glina (EST) Bogdan Ciorascu

Shoppy, vezi giratoriul de la Harman de pe DN11 la intersectia cu centura Brasov.
O solutie asemanatoare se incadreaza perfect la DN2 Afumati.

 


Re: Tronsonul Voluntari - Glina (EST) shoppy

La Brasov ai 90m disponibili, aici sunt cel mult 40.

 


Re: Tronsonul Voluntari - Glina (EST) zapacitu

Spatiul ca spatiul, dar ne incurca amplsarea pilonilor care sustin pasajul actual. Practic ai o singura deschidere utilizabila si daca iau 14m de mai sus, constat ca n-am loc practic de nimic. Deschiderea centrala nu permite doua benzi in mod cert, nu daca se respecta normativele in vigoare. Ah, daca se muta CF 7m mai incolo POATE, dar nici atunci nu cred ca e spatiu suficient. Sa nu uitam ca ar fi vorba de un giratoriu intre blocuri, ci de un giratoriu de doua benzi prin care trebuie sa poata circula TIR-uri si alte autovehicule cu gabarit serios.

Pai si ce zici de "pe sub podul actual de pe DN3 nu se mai trece decat in lungul centurii, intersectia se anuleaza" si in plus "se finalizeaza giratoriul suspendat pe model Berceni/Popesti/Domnesti, asa cum era in proiect, 800m mai incolo la intersectia cu DJ801", cu capacitate mult sporita si fara conflicte de trafic? Adica eu vad doar beneficii aici, singurul neajuns ar fi relatia DNCB - DN3 care ar trebui cumva rerutat odata cu finalizarea giratoriului. Asta e cam solutia, nu doar sa largesti centura si sa iti bati joc de trafic, ci sa faci ceva cu adevareat util si care poate fluidiza traficul atunci cand toata zona este extinsa la 4 benzi. Actualmente se circula foarte bine intre Jilava si Popesti sau intre Glina si pana aproape de Jilava, tocmai pentru ca se merge pe 4 benzi fara intersectii deranjante.

 


Re: Tronsonul Voluntari - Glina (EST) shoppy

Daca "sa se modernizeze intersectiile de la pasajele existente" inseamna sa se desfiinteze virajele la stanga si sa faca giratorii suspendate la 1km de-o parte si de alta lor ca sa fie posibile toate traseele, da, din partea mea sa se faca.

 


Re: Tronsonul Voluntari - Glina (EST) abc_XC

Avem 2 contestatii, mai asteptam pana se reiau lucrarile pe acest tronson. Sursa: https://economedia.ro/blocaj-pe-centura-capitalei-cnair-nu-poate-semna-contractul-de-90-de-milioane-de-euro-cu-maristar-pentru-modernizarea-lotului-dn2-a2-coni-si-romair-au-depus-contestatii.html
Blocaj pe Centura Capitalei: CNAIR nu poate semna contractul de 90 de milioane de euro cu Maristar pentru modernizarea lotului DN2-A2/ CONI și Romair au depus contestații

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere nu poate semna contractul cu Maristar pentru modernizarea lotului DN2-A2 din Centura București Nord, după ce doi dintre participanții la licitații, CONI și Romair, au depus contestații.
În august, Compania de Drumuri a desemnat asocierea româno-bulgară Maristar (Ro) – Hydrostroy (Bg) – Patstroy (Bg) câștigător la licitația pentru modernizarea Centurii București Nord între DN 2 și Autostrada Soarelui, lotul de 11 kilometri care include și Pasajul de la Cernica. Licitația fusese anterior suspendată după ce constructorii au depus foarte multe clarificări (136). Contractul are o valoare de aproximativ 450 de milioane lei și termen de execuție de un an și jumătate, după 6 luni de proiectare.

Coni, constructorul prahovean care lucrează pe lotul 2 al Autostrăzii Moldovei (A7) susține că i s-au cerut clarificări, le-a transmis, dar nu a reușit să le încarce în SEAP în termenul stabilit de CNAIR, motiv pentru care oferta i-a fost declarată neconformă, iar oferta Romair a fost descalificată și declarată neconformă pe motiv că estimarea pentru cheltuielile aferente organizării de șantier nu ar corespunde valorilor de piață. Ambii concurenți au cerut CNSC anularea rezultatului procedurii prin care CNAIR a desemnat câștigător constructorul Maristar și remedierea evaluării prin declararea conformității celor două oferte.

 


Re: Tronsonul Voluntari - Glina (EST) drbm

https://economedia.ro/rusinea-de-pe-cent ... air.html

Economedia.ro
Infrastructură
„Rușinea” de pe Centura Capitalei: Contractul pentru modernizarea lotului DN 2-A2 poate fi semnat cu Maristar/ Coni a renunțat la contestație, iar CNSC a respins contestația Romair
Mădălina Podaru  oct. 8, 2024

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere poate semna contractul cu Maristar pentru modernizarea lotului DN2-A2 din Centura București Nord, după ce unul dintre participanții la licitații, CONI, a renunțat la contestație, iar Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) a respins contestația celuilalt participant, Romair, potrivit datelor pe care le-a consultat Economedia.

Ambii concurenți ceruseră CNSC anularea rezultatului procedurii prin care CNAIR a desemnat câștigător constructorul Maristar și remedierea evaluării prin declararea conformității celor două oferte. Coni, constructorul prahovean care lucrează pe lotul 2 al Autostrăzii Moldovei (A7), a susținut că i s-au cerut clarificări, le-a transmis, dar nu a reușit să le încarce în SEAP în termenul stabilit de CNAIR, motiv pentru care oferta i-a fost declarată neconformă, iar oferta Romair a fost descalificată și declarată neconformă pe motiv că estimarea pentru cheltuielile aferente organizării de șantier nu ar corespunde valorilor de piață.

În august, Compania de Drumuri a desemnat asocierea româno-bulgară Maristar (Ro) – Hydrostroy (Bg) – Patstroy (Bg) câștigător la licitația pentru modernizarea Centurii București Nord între DN 2 și Autostrada Soarelui, lotul de 11 kilometri care include și Pasajul de la Cernica. Licitația fusese anterior suspendată după ce constructorii au depus foarte multe clarificări (136). Contractul are o valoare de aproximativ 450 de milioane lei și termen de execuție de un an și jumătate, după 6 luni de proiectare.

Contractul are o valoare de 451,16 milioane de lei (fără TVA), iar constructorul ar avea la dispoziție 24 de luni (6 luni perioada de proiectare și 18 luni durata de execuție) pentru a finaliza lucrările.
Contractul (finanțat prin Fonduri Europene Nerambursabile) prevede lărgirea la 4 benzi a Centurii București (DNCB) pe o lungime de aproximativ 11 km și construcția a 3 noi pasaje:
– pasaj rutier peste DJ301 la Cernica (400 m),
– pasaj rutier peste calea ferată (CF) București – Constanța (124 m),
– pasaj rutier peste calea ferată (CF) București – Oltenița (105 m)”, a anunțat Cristian Pistol, directorul general al CNAIR.

 


Re: Tronsonul Voluntari - Glina (EST) abc_XC

Contractul a fost semnat cu Maristar, din primavara putem spera la inceperea lucrarilor:
„Rușinea” de pe Centura Capitalei: CNAIR a semnat cu Maristar contractul pentru modernizarea lotului DN 2-A2

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a semnat contractul cu Maristar pentru modernizarea lotului DN2 – A2 din Centura București Nord, a anunțat marți secretarul de stat în Transporturi Ionel Scrioșteanu. Contractul are o valoare de aproximativ 450 de milioane lei și termen de execuție de un an și jumătate, după 6 luni de proiectare.

În august, Compania de Drumuri a desemnat asocierea româno-bulgară Maristar (Ro) – Hydrostroy (Bg) – Patstroy (Bg) câștigător la licitația pentru modernizarea Centurii București Nord între DN 2 și Autostrada Soarelui, lotul de 11 kilometri care include și Pasajul de la Cernica. Licitația fusese anterior suspendată după ce constructorii au depus foarte multe clarificări (136).
CNAIR Centura Capitalei DN2 A2.
Contractul este ultimul din seria de 3 contracte reziliate cu antreprenorul italian Tirena Scavi, pentru nerespectarea obligațiilor asumate, a declarat directorul general al CNAIR Cristian Pistol.
Contractul are o valoare de 451,16 milioane de lei (fără TVA), iar constructorul ar avea la dispoziție 24 de luni (6 luni perioada de proiectare și 18 luni durata de execuție) pentru a finaliza lucrările.

Contractul (finanțat prin Fonduri Europene Nerambursabile) prevede lărgirea la 4 benzi a Centurii București (DNCB) pe o lungime de aproximativ 11 km.
Noul constructor va relua lucrările de la stadiul fizic de 20,76% și va executa:
– lărgirea la 4 benzi a Centurii București pe o lungime de 11,45 km
– pasaj rutier peste DJ301 la Cernica, în lungime de 400 metri
– pasaj rutier peste calea ferată București – Constanța, în lungime de aproximativ 124 metri
– pasaj rutier peste calea ferată București – Oltenița, în lungime de aproximativ 105 metri

„După perioada de proiectare de 6 luni, maximum în primăvara anului viitor, putem începe lucrările de lărgire a Centurii București între DN2 – A2, care includ și ultimul pasaj din seria celor 5 pe care le-am început în 2020 și finalizat între timp (Mogoșoaia, Berceni, Popești-Leordeni, Domnești și Cernica – singurul nefinalizat)”, a transmis Ionel Scrioșteanu.

Sursa informatiei: https://economedia.ro/rusinea-de-pe-centura-capitalei-cnair-a-semnat-cu-maristar-contractul-pentru-modernizarea-lotului-dn-2-a2.html

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2418 forum members have written 433130 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use