Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive 060-EA modernizate de Softronic Craiova cu motoare asincrone și ETCS (începând din 2024)

74 posts, 20351 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Locomotive 060-EA modernizate de Softronic Craiova cu motoare asincrone și ETCS (începând din 2024) George

Eu zic sa fim multumiti ca primim  o locomotiva practic noua si fiabila si sa incetam cu prapastiile si cu nodul in papura.

 


Re: Locomotive 060-EA modernizate de Softronic Craiova cu motoare asincrone și ETCS (începând din 2024) punmeister

Exact, mai ales in conditiile in care Alstom si Siemens sunt efectiv coplesiti de comenzile imense ale operatorilor de marfa si leasing. Nu degeaba o sa avem primul TRAXX MS3 abia in 2026 in timp ce LEMA v3.2 481-001 a iesit de curand din curtea Softronic.

Stiu, e ridicol sa folosesti un mastodont cu sase osii pentru trenuri de calatori in timp ce LEMA a fost gandita ca masina de trenuri grele de marfa, dar asta e alternativa optima, alaturi de achizitia de locomotive noi.

Nu de alta, dar daca am fi mers STRICT pe locomotive noi, in scenariul ipotetic in care am fi avut miliarde de euro in mana pentru inlocuirea materialului rulant al CFR Calatori, am fi vorbit pe tema aceasta pana prin 2064. Lucru valabil si pentru STB cu tramvaiele noi.

 


Re: Locomotive 060-EA modernizate de Softronic Craiova cu motoare asincrone și ETCS (începând din 2024) Aron

Nu e e vorba de ne-nemultumire. Dar gandesc putin si obiectiv. Eu ca entitate non CFR Calatori (ex Green Cargo - care are o comanda serioasa) cum as vedea ca puteam sa iau aceeasi locomotiva pe bani mult mai putini daca trimiteam niste sasiuri de EA....astfel ramanand bani pentru alte investitii samd.

LE: sper doar sa nu existe ceva repecursiuni iar romanii nostri sa fie acoperiti legistlativ, legal si ce o mai fi pe acolo.

 


Re: Locomotive 060-EA modernizate de Softronic Craiova cu motoare asincrone și ETCS (începând din 2024) shoppy

Linia de pa Valea Prahovei o sa ramana asa mult timp de acum inainte, iar pe Bucuresti - Campina, pe care EA merge acum cu 140 din cauza curbelor, oricum nu o sa poti sa mergi cu mai mult de 160 din cauza marfarelor, deci sa elimini complet EA de la Calatori ca sa mergi cu 160 in loc de 140 pe Bucuresti - Campina si apoi sa duci in dubla tractiune pe Valea Prahovei toate trenurile de pasageri de la vreo 6 vagoane in sus, nu prea merita, deci tot o sa ramana niste EA (degeaba ii spune LEMA, ce nu poate merge mai repede de 140 in curba si 160 pe macaze ca le distruge, adica sasiul si boghiurile, tot aceleasi sunt), macar sa fie mai moderne.
Pentru liniile de campie, mai lungi si mai drepte, pe care EA de marfa si marfarele grele oricum nu permit mai mult de 160, la Calatori o sa avem TRAXX, EMU si bobice modernizate, acolo putem sa luptam pentru 160.

 


Re: Locomotive 060-EA modernizate de Softronic Craiova cu motoare asincrone și ETCS (începând din 2024) punmeister

TRAXX MS3 ar trebui folosite cu prioritate pe trenurile internationale existente cat si cele ce pot deveni realitate (de ex un Bucuresti - Praga sau Bucuresti - Varsovia), ca EMUrile comandate sunt monosistem 25kV ~ 50Hz.

 



Re: Locomotive 060-EA modernizate de Softronic Craiova cu motoare asincrone și ETCS (începând din 2024) Robert

Eu din câte știu nu o să avem voie cu Traxx-urile afară din țară.

 


Re: Locomotive 060-EA modernizate de Softronic Craiova cu motoare asincrone și ETCS (începând din 2024) Robert

Aron wrote here:
Nu e e vorba de ne-nemultumire. Dar gandesc putin si obiectiv. Eu ca entitate non CFR Calatori (ex Green Cargo - care are o comanda serioasa) cum as vedea ca puteam sa iau aceeasi locomotiva pe bani mult mai putini daca trimiteam niste sasiuri de EA....astfel ramanand bani pentru alte investitii samd.

LE: sper doar sa nu existe ceva repecursiuni iar romanii nostri sa fie acoperiti legistlativ, legal si ce o mai fi pe acolo.


Green Cargo nu are 100 de epave EA pe care să le modernizeze. Una e o licitație, alta e să mergi la privat la ușă să cumperi. Lema cumpărată de Green Cargo e una, iar asta va fi o locomotivă cu mentenanță 9 ani inclusă. Deci comparația ta nu își are rostul...iar dacă la privat nu îi convine poate merge liniștit să cumpere BoBo cu livrare peste 3-4 ani.

 



Re: Locomotive 060-EA modernizate de Softronic Craiova cu motoare asincrone și ETCS (începând din 2024) shoppy

Spre deosebire de ce se intampla pe la noi, firme ca Green Cargo lucreaza cu banci si asiguratori adevarati care nu o sa accepte niciodata un sasiu de EA produs/exploatat/conservat la intamplare si fara nici o evidenta credibila intr-o republica comunisto-bananiera.

 


Re: Locomotive 060-EA modernizate de Softronic Craiova cu motoare asincrone și ETCS (începând din 2024) Traian

PheonixLema_BV wrote here:
Imi cer scuze ca repet intrebarea,dar ce schema de vopsire vor iesi?

Eu i-am spus TT.

 



Re: Locomotive 060-EA modernizate de Softronic Craiova cu motoare asincrone și ETCS (începând din 2024) Damian

La Săptămâna Europeană a Mobilității
IMG_20240921_130402389_HDR.jpg (1.65 MB; downloaded 1713 times)

 


Re: Locomotive 060-EA modernizate de Softronic Craiova cu motoare asincrone și ETCS (începând din 2024) LucaTB

Câteva cadre cu locomotivele EA 40 0650-4 (aparținând depoului Suceava) și EA 41 0823-5 (aparținând depoului Ploiești), ambele tractate de EA 40 0899-7, surprinse în Gara Chitila în drum spre modernizare la Softronic Craiova. Ele vor fi viitoarele locomotive LEMA Softronic Transmontana 481-008, respectiv 481-009.

09.10.2024
899 & 650 & 823 - Gara Chitila - 09.10.2024.jpg (1.6 MB; downloaded 920 times)
899 & 650 & 823 - Gara Chitila - 09.10.2024 - 1.jpg (1.97 MB; downloaded 920 times)
899 & 650 & 823 - Gara Chitila - 09.10.2024 - 2.jpg (1.64 MB; downloaded 920 times)
899 & 650 & 823 - Gara Chitila - 09.10.2024 - 3.jpg (1.94 MB; downloaded 920 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433191 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use