Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
836 posts, 329343 views
📖 Pagination options
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
- tramlovr
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
tramlovr
Ce este acel „pufăit" repetat care se aude la anumite Citaro?
Ce este acel „pufăit" repetat care se aude la anumite Citaro?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
WT_fan06
Refularea surplusului de aer din sistem, atunci când se atinge presiunea maximă de operare. În mod normal nu ar trebui să pufăie în asemenea hal, însă întreținerea își spune cuvântul. Nu știu ce este în neregulă cu valva respectivă de se aude așa.
Când se atinge presiunea maximă, aerul este eliberat până presiunea scade până la un anumit punct, apoi compresorul crește din nou presiunea și ciclul se repetă. Vorbim de un ciclu normal de funcționare pentru orice autobuz.
Refularea surplusului de aer din sistem, atunci când se atinge presiunea maximă de operare. În mod normal nu ar trebui să pufăie în asemenea hal, însă întreținerea își spune cuvântul. Nu știu ce este în neregulă cu valva respectivă de se aude așa.
Când se atinge presiunea maximă, aerul este eliberat până presiunea scade până la un anumit punct, apoi compresorul crește din nou presiunea și ciclul se repetă. Vorbim de un ciclu normal de funcționare pentru orice autobuz.
- valy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
valy
Am observat că sunt 2 tipuri de pufait. Unul mai slab care se aude din față ce pare prezent și la unele Citelis și cel puternic care se aude din zona motorului (acesta cred că e compresorul).
Am observat că sunt 2 tipuri de pufait. Unul mai slab care se aude din față ce pare prezent și la unele Citelis și cel puternic care se aude din zona motorului (acesta cred că e compresorul).
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
WT_fan06
Dacă te referi la reglarea suspensiilor, aceasta se face automat, independent pe fiecare roată, deci la fel se poate auzi și în dreptul punții spate.
Supapa de refulare este la mijloc, sub locul destinat cărucioarelor.
LE: dacă te referi la pufăitul care apare atunci când frâna de staționare este activată, atunci, din câte am citit pe alte forumuri, este o supapă de reglare a presiunii frânei de staționare. Pentru frâna de staționare este specificată o anumită presiune (nu știu câți bar anume, poate un șofer de Citaro ne poate ajuta cu această informație), iar dacă acest nivel de presiune este depășit, atunci presiunea de frânare este redusă la valoarea specificată prin intermediul acestei supape. Acesta este motivul pentru care unele mașini nu scot acest sunet, sau altele scot un sunet asemănător dar mai scurt, etc.. Depinde de fiecare mașină în parte, însă este un „trademark” al Citaro.
Dacă te referi la reglarea suspensiilor, aceasta se face automat, independent pe fiecare roată, deci la fel se poate auzi și în dreptul punții spate.
Supapa de refulare este la mijloc, sub locul destinat cărucioarelor.
LE: dacă te referi la pufăitul care apare atunci când frâna de staționare este activată, atunci, din câte am citit pe alte forumuri, este o supapă de reglare a presiunii frânei de staționare. Pentru frâna de staționare este specificată o anumită presiune (nu știu câți bar anume, poate un șofer de Citaro ne poate ajuta cu această informație), iar dacă acest nivel de presiune este depășit, atunci presiunea de frânare este redusă la valoarea specificată prin intermediul acestei supape. Acesta este motivul pentru care unele mașini nu scot acest sunet, sau altele scot un sunet asemănător dar mai scurt, etc.. Depinde de fiecare mașină în parte, însă este un „trademark” al Citaro.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
shoppy
Mai este si supapa de eliminare a apei din rezervoarele de aer, apa se strange la baza rezervorului si acolo este o supapa controlata de un senzor care o deschide cand detecteaza apa.
Mai este si supapa de eliminare a apei din rezervoarele de aer, apa se strange la baza rezervorului si acolo este o supapa controlata de un senzor care o deschide cand detecteaza apa.
- Yanis23
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Yanis23
4552 este titular pe 116, adevărat?
A circulat toată săptămâna numai pe 116.
Și vorbind de 4552, din păcate, aceea chestie nu a mai supraviețuit "STB-ismului"
4552 este titular pe 116, adevărat?
A circulat toată săptămâna numai pe 116.
Și vorbind de 4552, din păcate, aceea chestie nu a mai supraviețuit "STB-ismului"
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Mihai Neagu
Ce vrei sa spui mai exact prin "stb-ism"?
LE. Nu inteleg deloc ce vrei sa spui. Spui mai intai ca "a fost" titular pe 116 toata saptamana, si dupa "aceea chestie" (care chestie) nu a supravietuit "stb-ismului"
Ce vrei sa spui mai exact prin "stb-ism"?
LE. Nu inteleg deloc ce vrei sa spui. Spui mai intai ca "a fost" titular pe 116 toata saptamana, si dupa "aceea chestie" (care chestie) nu a supravietuit "stb-ismului"
- Yanis23
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Yanis23
Logo-ul acela ITB/RATB și numărul de parc de lângă ușa unu, asemănător cu 6255.
Logo-ul acela ITB/RATB și numărul de parc de lângă ușa unu, asemănător cu 6255.
IMG_20240907_132558.jpg (195.29 KB; downloaded 1525 times)
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Mihai Neagu
Pai spune asa @Yanis23 , ca eu nu intelesesem nimic din "nu a supravietuit stb-ismului".
Pai spune asa @Yanis23 , ca eu nu intelesesem nimic din "nu a supravietuit stb-ismului".
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
GPS
Aveți unii dintre voi o plăcere extraordinară de a vă exprima alambicat și a face din mesajul vostru unul de neînțeles. Încercați să fiți mai coerenți în ceea ce scrieți, astfel încât să nu fie nevoie de 4-5 sau 10 mesaje pentru a înțelege ce vreți să spuneți.
Mesajul se adresează tuturor, nu doar unui anumit user.
Aveți unii dintre voi o plăcere extraordinară de a vă exprima alambicat și a face din mesajul vostru unul de neînțeles. Încercați să fiți mai coerenți în ceea ce scrieți, astfel încât să nu fie nevoie de 4-5 sau 10 mesaje pentru a înțelege ce vreți să spuneți.
Mesajul se adresează tuturor, nu doar unui anumit user.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Daddy
4269 de pe linia 673 (Nițu Vasile) se aude infiorator, la câteva secunde scoate un "oftat" ce se aude de la 200 de metri. Nu înțeleg cum poate un asemenea autobuz sa fie lasat sa circule in aceasta stare, efectiv te trezește din somn in zilele când intra dimineață.
4269 de pe linia 673 (Nițu Vasile) se aude infiorator, la câteva secunde scoate un "oftat" ce se aude de la 200 de metri. Nu înțeleg cum poate un asemenea autobuz sa fie lasat sa circule in aceasta stare, efectiv te trezește din somn in zilele când intra dimineață.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
WT_fan06
Sistemul compresorului este muci, așa cum este în cazul multor Citaro-uri vechi care pufăie de se aud de la o poștă că vin. Întreținerea își spune cuvântul.
Sistemul compresorului este muci, așa cum este în cazul multor Citaro-uri vechi care pufăie de se aud de la o poștă că vin. Întreținerea își spune cuvântul.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
V2A
4269 a revenit de astăzi, după aproape 3 săptămâni de absență. Aproape toate autobuzele de la Berceni sunt praf...
4269 a revenit de astăzi, după aproape 3 săptămâni de absență. Aproape toate autobuzele de la Berceni sunt praf...
📖 Pagination options