Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 521971 views
📖 Pagination options
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
FabiM
Deci stația Grivița va rămâne la fel, dar cu porți electronice de acces și automate de vânzare a cartelelor?
sab wrote here:
Magistrala 4 de metrou va fi modernizată. Ciolacu: Investim peste 160 de milioane de lei și totul va fi gata în 7 luniGuvernul va aproba miercuri un proiect de investiții pentru modernizarea Magistralei 4 de metrou din Capitală. „Toate stațiile vor avea noi porți electronice de acces și automate de vânzare a cartelelor. Investim peste 160 de milioane de lei și totul va fi gata în 7 luni”, a spus premierul Marcel Ciolacu.
https://hotnews.ro/magistrala-4-de-metro ... -1779920
Deci stația Grivița va rămâne la fel, dar cu porți electronice de acces și automate de vânzare a cartelelor?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Se schimba turnichetii și se monteaza porti, cum sunt pe M1, M2 si M3 (excepție NG-AS, insa prin M4 ei înțeleg și bucata asta din M3).
Ce insemna "rămâne la fel"?
Se schimba turnichetii și se monteaza porti, cum sunt pe M1, M2 si M3 (excepție NG-AS, insa prin M4 ei înțeleg și bucata asta din M3).
Ce insemna "rămâne la fel"?
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
FabiM
Mă refer ca mi se pare greșită exprimarea din articol “Magistrala 4 va fi modernizată” când doar se vor schimba niște porți de acces, asta în contextul in care sunt stații precum Grivita care sunt în curs de descompunere.
Pare ca asta era ultima problema ..
Mă refer ca mi se pare greșită exprimarea din articol “Magistrala 4 va fi modernizată” când doar se vor schimba niște porți de acces, asta în contextul in care sunt stații precum Grivita care sunt în curs de descompunere.
Pare ca asta era ultima problema ..
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
De acord, dar probabil doresc uniformizarea sistemului din considerente de mentenanta. Azi inca mai ai oameni care lucreaza la mentenanta aparatelor Prodata.
Pacat ca ne-am pricopsit pentru cateva decenii cu niste porti LENTE: citirea cartelei magmetice este foarte lenta si te tine pe loc, idem deschiderea in sine a portilor si citirea cardurilor. Totul la portile astea este foarte lent pentru un sistem de metrou.
Imi place mult sistemul japonez, unde citirea biletului se face in timp ce mergi: biletul iti este dat pe partea cealalta a portilor. La ce fluxuri de oameni au in Tokyo si Osaka, daca ar sta toti cate 5 secunde la poarta, ar intra tara in faliment.
De acord, dar probabil doresc uniformizarea sistemului din considerente de mentenanta. Azi inca mai ai oameni care lucreaza la mentenanta aparatelor Prodata.
Pacat ca ne-am pricopsit pentru cateva decenii cu niste porti LENTE: citirea cartelei magmetice este foarte lenta si te tine pe loc, idem deschiderea in sine a portilor si citirea cardurilor. Totul la portile astea este foarte lent pentru un sistem de metrou.
Imi place mult sistemul japonez, unde citirea biletului se face in timp ce mergi: biletul iti este dat pe partea cealalta a portilor. La ce fluxuri de oameni au in Tokyo si Osaka, daca ar sta toti cate 5 secunde la poarta, ar intra tara in faliment.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Și la Paris este același sistem.
Că pereții au vopseaua umflata nu afectează funcționarea stației, asta ar intra la cosmetizare nu modernizare.
Și la Paris este același sistem.
Că pereții au vopseaua umflata nu afectează funcționarea stației, asta ar intra la cosmetizare nu modernizare.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
BGP2597
Cartelele magnetice cred că putem fi de acord că vor fi de domeniul trecutului în câțiva ani. Deja tot mai multe abonamente se emit pe carduri. Pe mine cel mai mult mă țin la porți persoanele care se apucă să se scarpine de card prin fundul ghiozdanelor sau genților abia când ajung să valideze, nu poarta în sine. Eu când ajung la poartă am deja cardul în mână și îl validez înainte ca persoana din față să apuce să iasă de pe poartă, iar poarta este încă deschisă. După ce validez eu nici nu apucă să se închidă, se deschide din nou de la jumătate.
ByOnu wrote here:
Pacat ca ne-am pricopsit pentru cateva decenii cu niste porti LENTE: citirea cartelei magmetice este foarte lenta si te tine pe loc, idem deschiderea in sine a portilor si citirea cardurilor. Totul la portile astea este foarte lent pentru un sistem de metrou.
Cartelele magnetice cred că putem fi de acord că vor fi de domeniul trecutului în câțiva ani. Deja tot mai multe abonamente se emit pe carduri. Pe mine cel mai mult mă țin la porți persoanele care se apucă să se scarpine de card prin fundul ghiozdanelor sau genților abia când ajung să valideze, nu poarta în sine. Eu când ajung la poartă am deja cardul în mână și îl validez înainte ca persoana din față să apuce să iasă de pe poartă, iar poarta este încă deschisă. După ce validez eu nici nu apucă să se închidă, se deschide din nou de la jumătate.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Eu inca sper la ziua in care o sa avem cardurile in GPay si sa pun ceasul direct la poarta, lucru ce este dpdv tehnic posibil.
Eu inca sper la ziua in care o sa avem cardurile in GPay si sa pun ceasul direct la poarta, lucru ce este dpdv tehnic posibil.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Discuțiile astea nu își au locul la topicul despre M4...
Da, este și asta o modernizare, sa pui porți mai actuale decât ce s-a montat la inaugurarea M4 in anii 2000. Totuși au trecut 25 ani de atunci...
Ca nu s-a optat la noi pentru ceea ce insemna "ultimul racnet" în materie de sisteme de acces este alta discuție. Si, din nou, nu este o discuție pentru aici. Stim ca la noi se alege ce este mai ieftin. Sau, politically correct, cu un raport pret/ calitate optim. Poate insa ca atat s-a cerut, conform caietului de sarcini.
Discuțiile astea nu își au locul la topicul despre M4...
Da, este și asta o modernizare, sa pui porți mai actuale decât ce s-a montat la inaugurarea M4 in anii 2000. Totuși au trecut 25 ani de atunci...
Ca nu s-a optat la noi pentru ceea ce insemna "ultimul racnet" în materie de sisteme de acces este alta discuție. Si, din nou, nu este o discuție pentru aici. Stim ca la noi se alege ce este mai ieftin. Sau, politically correct, cu un raport pret/ calitate optim. Poate insa ca atat s-a cerut, conform caietului de sarcini.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
De curiozitate.
@subway guru exista cumva planuri de pe vremuri a statiei Laromet? Si daca da, cat s-a transpus in proiectul actualei statii Laminorului?
De curiozitate.
@subway guru exista cumva planuri de pe vremuri a statiei Laromet? Si daca da, cat s-a transpus in proiectul actualei statii Laminorului?
- subway guru
-
Posted:
-
- laur_visan
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
laur_visan
Fosta statie Laromet se afla intial sub fostul capat de tramvai al liniei 20.Se mergea in linie dreapta de la Pss Zarea.Din ce cunosc, am locuit in zona, trebuia sa fie sapatura deschisa, tot ce inseamna zona de case de pe partea stanga, sens iesire Bucuresti, aveau aviz de demolare.
Fosta statie Laromet se afla intial sub fostul capat de tramvai al liniei 20.Se mergea in linie dreapta de la Pss Zarea.Din ce cunosc, am locuit in zona, trebuia sa fie sapatura deschisa, tot ce inseamna zona de case de pe partea stanga, sens iesire Bucuresti, aveau aviz de demolare.
📖 Pagination options