Transportul în lumeEuropaGermania / DeutschlandBerlin și Brandenburg (VBB)Berlin

 

Topic: S-Bahn

35 posts, 11212 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: S-Bahn PTMZ

shoppy wrote here:
U-Bahn este in oras, cum este metroul la noi, S-Bahn este pe langa oras, cum ar fi personalele/regio la noi(bine, pe distante rezonabile, maxim pana la Ploiesti, nu aberatii pana la Brasov).

U-bahn iese deseori si in afara oraselor, vezi Dusseldorf, Duisburg, Essen, Bochum sau Bonn ca exemple in context. Dar da, de principiu S-Bahn e tren metropolitan, U-Bahn e metroul de la noi sau metrou usor.

 


Re: S-Bahn valy

U și S nu veneau de la niște cuvinte? Poate găsim acolo explicație.
Untergrundbahn - Tren subteran
Stadtschnellbahn - Tren expres urban

 


Re: S-Bahn Mihai Neagu

S Bahn Berlin Brandenburg - Augsut 2024 - statiile "Westend" respectiv "Berlin Bahnhof Zoologischer Garten (sau cum e cunoscuta de Berlinezi, pur si simplu Bahnhof Zoo)"
20240827_142304.jpg (1.91 MB; downloaded 398 times)
20240826_201747.jpg (1.75 MB; downloaded 398 times)
20240826_201922.jpg (1.74 MB; downloaded 398 times)
20240827_142133.jpg (1.65 MB; downloaded 398 times)

 


Re: S-Bahn punmeister

Na civilizatie. O femeie a dat foc la o papusa voodoo intr-un S-Bahn, care evident a devenit o torta.

https://m.bild.de/regional/berlin/feuerw ... e.com%2F

 


Re: S-Bahn BodoMinea

Din Septembrie anul acesta afișajele digitale de la peron din unele stații ale S-Bahn-ului din Berlin arată cât de aglomerat e fiecare vagon al trenului care se apropie, permițând în teorie o distribuție uniformă a pasagerilor care aleg să se poziționeze în avans în dreptul segmentelor afișate ca fiind mai libere.

Indicația arată așa:
LG_Hackescher-Markt_Anzeiger.jpg (312.3 KB; downloaded 200 times)
Conform articolului informativ publicat de S-Bahn (articolul este și sursa imaginilor atașate - https://sbahn.berlin/en/about-us/informa ... apacity/) este folosită tehnologia "Lightgate" dezvoltată chiar în interiorul DB, prin intermediul căreia gradul de încărcare al fiecărui vagon este determinat extern, de o pereche de senzori optici instalați pe lateralul căii ferate. Deci e determinat local, la apropierea de stație, nu transmis cumva de tren.
LG_Zugdurchleuchtung.jpg (85.17 KB; downloaded 200 times)
În opinia mea e mai reliable (inclusiv prin faptul că poate fi măsurat încontinuu, nu doar în dreptul senzorilor) să se folosească greutatea determinată de senzorii pneumatici de pe fiecare vagon sau senzori dedicați pentru numărarea pasagerilor montați în dreptul ușilor (care ar putea să și diferențieze călătorii care au biciclete/cărucioare/bagaje voluminoase etc pe care un senzor extern sau de greutate nu le poate adăuga corect la procentul de încărcare conform cu spațiul suplimentar ocupat), dar cum au făcut ei e o variantă care nu depinde în vreun fel de conectivitate la nivelul materialului rulant și e un proiect pilot interesant. Și în Hamburg s-a implementat acest lucru.

 


Re: S-Bahn WT_fan06

Comparând cu o țară care de asemenea afișează gradele de ocupare, în UK cum se calculează încărcarea vagoanelor? Din senzori sau din rezervările efectuate?

 


Re: S-Bahn BodoMinea

Gradul de ocupare afișat în interiorul vagoanelor din ramele din UK are diferite modalități de calculare. Unele sunt simple, de exemplu Pendolino-urile de la Avanti folosesc estimarea greutății din vagon pe baza senzorilor din suspensia pneumatică. Unele sisteme mai avansate, precum cele de pe Class 700 (Siemens Desiro City, eg. Thameslink) fac o medie între această greutate și alte input-uri precum calitatea aerului în fiecare vagon. Senzorii de la uși de pe trenurile din UK sunt memorați pentru statistică, dar nu sunt folosiți pentru informațiile afișate în vagoane și în stații.

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Berlin  • 
Choose destination

Since our 2449 forum members have written 436413 posts in 5443 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use