Topic: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti
108 posts, 59019 views
📖 Pagination options
- radupop
-
Posted:
-
Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
radupop
Da, un pasaj pe deasupra e prima propunere decenta. Desi si in acest caz sunt niste probleme, dar sunt "facubile".
Ony_x wrote here:
Daca chiar se va decide refacerea pasajului, Gara Obor ar putea fi o solutie pentru trenurile spre si din spre Constanta. Desigur este departe de a fi o solutie ideala, gara este in paragina, locomotivele si trenurile ar trebui garate chiar acolo pentru ca legatura cu depoul Grivita ar fi foarte lunga. Plus ar fi probleme mari cu trenurile care tranziteaza prin Bucuresti spre Constanta. Ar exista si varianta refacerii pasajului fara oprirea circulatiei feroviare pe deasupra dar ar fi o solutie complicata din punct de vedere tehnic, ar necesita stalpi temporari care sa sustina greutatea liniilor si a trenurilor, plus circulatia trenurilor va trebui facuta cu o viteza cat mai mica, aprox 5 Km/h. O a treia varianta ar fi inlocuirea pasajului rutier pe dedesubtul liniilor cu unul pe deasupra liniilor. Asta ar fi o solutie eleganta si mult mai simpla decat refacerea pasajului existent.
Da, un pasaj pe deasupra e prima propunere decenta. Desi si in acest caz sunt niste probleme, dar sunt "facubile".
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
BGP2597
Nu ai loc de un pasaj suprateran. De la limita firelor de CF și până la intersecția Bd. Bucureștii Noi cu Șos. Chitila sunt cel mult 130m. Nu ai loc de o rampă acolo. Prin comparație, la acest pasaj din Ploiești, distanța de la limita firelor CF până la intersecția cu Șos. Vestului este de 180m, iar rampa este extraordinar de abruptă. Un tramvai n-ar putea să urce sau să coboare.
Nu ai loc de un pasaj suprateran. De la limita firelor de CF și până la intersecția Bd. Bucureștii Noi cu Șos. Chitila sunt cel mult 130m. Nu ai loc de o rampă acolo. Prin comparație, la acest pasaj din Ploiești, distanța de la limita firelor CF până la intersecția cu Șos. Vestului este de 180m, iar rampa este extraordinar de abruptă. Un tramvai n-ar putea să urce sau să coboare.
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
mihai_atanasiu
Cred ca ar trebui sa ne gandim si la variante alternative nu doar prin aceasta zona - Sos. Chitilei , Buc. Noi, Calea Grivitei
Cred ca ar trebui sa ne gandim si la variante alternative nu doar prin aceasta zona - Sos. Chitilei , Buc. Noi, Calea Grivitei
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
ByOnu
Pasajul suprateran .."o varianta eleganta"? In ce film?
Pasajele supraterane iti ghetoizeaza zonele urbane (cu tot ce inseamna asta: graffiti, toaleta ad hoc, activitati ilegale), asta fara a pune la socoteala aspectele de mediu (poluarea fonica) si pe cele de aspect general al zonei (unde subteranul castiga mereu prin impactul vizual minim). Chiar ar fi un regres sa inlocuiesti un subteran cu un supra.
Chiar citisem foarte recent intr-un document/ intr-o strategie a primariei ca se recomanda clar ca viitoarele pasajele sa fie subterane -- tocmai din considerentele prezentate mai sus.
Pasajul suprateran .."o varianta eleganta"? In ce film?
Pasajele supraterane iti ghetoizeaza zonele urbane (cu tot ce inseamna asta: graffiti, toaleta ad hoc, activitati ilegale), asta fara a pune la socoteala aspectele de mediu (poluarea fonica) si pe cele de aspect general al zonei (unde subteranul castiga mereu prin impactul vizual minim). Chiar ar fi un regres sa inlocuiesti un subteran cu un supra.
Chiar citisem foarte recent intr-un document/ intr-o strategie a primariei ca se recomanda clar ca viitoarele pasajele sa fie subterane -- tocmai din considerentele prezentate mai sus.
- radupop
-
Posted:
-
Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
radupop
Iar largirea actualui pod e SF (science fiction, nu studiu de fezabilitate) cu tot ce implica.
Iar largirea actualui pod e SF (science fiction, nu studiu de fezabilitate) cu tot ce implica.
- Ony_x
-
Posted:
-
Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
Ony_x
Cand am spus solutie "eleganta" ma refeream la eleganta din punct de vedere tehnic nu neaparat estetic Eventualul pasaj suprateran ar fi intradevar posibil doar prin lungirea rampei sudice pana aproape de intersectia cu bulevardul Ion Mihalache, iar rampa nordica ar trebui sa fie o rampa dubla care sa ajunga pe o parte pana aproape de depoul Bucurestii Noi si pe cealalta parte pe soseaua Chitilei. Desigur ca vor fi probleme chiar si in aceasta varianta ipotetica. Zona respectiva este intradevar foarte complicata. Orice solutie aleasa va implica rezolvarea unor probleme inerente legate de configuratia zonei. Din punct de vedere estetic, sunt de acord ca pasajele subterane sunt totdeauna de preferat celor supraterane, inspecial in mediul urban. Si in cazul pasajului "Europa Unita" ar fi fost mult mai bine daca ar fi fost subteran.
Cand am spus solutie "eleganta" ma refeream la eleganta din punct de vedere tehnic nu neaparat estetic Eventualul pasaj suprateran ar fi intradevar posibil doar prin lungirea rampei sudice pana aproape de intersectia cu bulevardul Ion Mihalache, iar rampa nordica ar trebui sa fie o rampa dubla care sa ajunga pe o parte pana aproape de depoul Bucurestii Noi si pe cealalta parte pe soseaua Chitilei. Desigur ca vor fi probleme chiar si in aceasta varianta ipotetica. Zona respectiva este intradevar foarte complicata. Orice solutie aleasa va implica rezolvarea unor probleme inerente legate de configuratia zonei. Din punct de vedere estetic, sunt de acord ca pasajele subterane sunt totdeauna de preferat celor supraterane, inspecial in mediul urban. Si in cazul pasajului "Europa Unita" ar fi fost mult mai bine daca ar fi fost subteran.
- Media
-
Posted:
-
Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
Media
Poate ar trebui prelungita Sos Chitelei prin lărgirea Spicului si apoi subtravesare sau supratraversare si prelungire pana la Aviator Popisteanu.
Costurile de expropriere nu ar fi exgert de mari, deocamdată.
Poate ar trebui prelungita Sos Chitelei prin lărgirea Spicului si apoi subtravesare sau supratraversare si prelungire pana la Aviator Popisteanu.
Costurile de expropriere nu ar fi exgert de mari, deocamdată.
- Ony_x
-
Posted:
-
Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
Ony_x
Ideea de a prelungi Soseaua Chitilei spre Aviator Popisteanu este intradevar foarte buna. Strada Spicului ar trebui largita iar pe partea cealalta a liniei este loc destul, pe langa fosta statie radio. Singura problema aici este ca pasajul va trebui neaparat sa fie suprateran pentru ca pe dedesubt se construieste M6
Ideea de a prelungi Soseaua Chitilei spre Aviator Popisteanu este intradevar foarte buna. Strada Spicului ar trebui largita iar pe partea cealalta a liniei este loc destul, pe langa fosta statie radio. Singura problema aici este ca pasajul va trebui neaparat sa fie suprateran pentru ca pe dedesubt se construieste M6
- Media
-
Posted:
-
Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
Media
Poți face o ramificație și sa unești si cu Str Sportului.
Așa ai mai multe descărcări, si sper sos Jiului si spre Pullman si înspre piața Domenii.
Voință administrativa si politica este nevoie.
Poți face o ramificație și sa unești si cu Str Sportului.
Așa ai mai multe descărcări, si sper sos Jiului si spre Pullman si înspre piața Domenii.
Voință administrativa si politica este nevoie.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti
Costin
Toate aceste mesaje sunt doar fantezii, asa ca le-am mutat in acest topic, mult mai potrivit. Insa atrag atentia ca toata discutia a pornit de la o neintelegere:
Partea subliniata se refera la lipsa opririi circulatiei TRENURILOR de pe deasupra podului, si sugereaza o solutie cu un pod FEROVIAR temporar, nicidecum un pasaj rutier suprateran definitiv.
Toate aceste mesaje sunt doar fantezii, asa ca le-am mutat in acest topic, mult mai potrivit. Insa atrag atentia ca toata discutia a pornit de la o neintelegere:
radupop wrote here:Ony_x wrote here:
Daca chiar se va decide refacerea pasajului, Gara Obor ar putea fi o solutie pentru trenurile spre si din spre Constanta. Desigur este departe de a fi o solutie ideala, gara este in paragina, locomotivele si trenurile ar trebui garate chiar acolo pentru ca legatura cu depoul Grivita ar fi foarte lunga. Plus ar fi probleme mari cu trenurile care tranziteaza prin Bucuresti spre Constanta. Ar exista si varianta refacerii pasajului fara oprirea circulatiei feroviare pe deasupra dar ar fi o solutie complicata din punct de vedere tehnic, ar necesita stalpi temporari care sa sustina greutatea liniilor si a trenurilor, plus circulatia trenurilor va trebui facuta cu o viteza cat mai mica, aprox 5 Km/h. O a treia varianta ar fi inlocuirea pasajului rutier pe dedesubtul liniilor cu unul pe deasupra liniilor. Asta ar fi o solutie eleganta si mult mai simpla decat refacerea pasajului existent.
Da, un pasaj pe deasupra e prima propunere decenta. Desi si in acest caz sunt niste probleme, dar sunt "facubile".
Partea subliniata se refera la lipsa opririi circulatiei TRENURILOR de pe deasupra podului, si sugereaza o solutie cu un pod FEROVIAR temporar, nicidecum un pasaj rutier suprateran definitiv.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination