Topic: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
19 posts, 2616 views
📖 Pagination options
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
mihai_atanasiu
Ma bag si eu un aceasta discutie pentru ca folosesc pasajul de vreo 20 de ani.
Din pacate CFR-ul si orasul Bucuresti traiesc in universuri paralele. Din acest motiv CFR-ul nu va reface podul Constanta. Cu toate ca la Mogosoaia au facut acel pod nou cu o deschidere pentru 4 benzi sub el.
Cred ca PMB ar putea sa faca cel putin inca doua treceri peste aceasta CF 800. Una prin Pajura care sa ajunga pe str. Parcului si inca una direct din Sos. Chitilei care sa se duca cumva peste Revizia de vagoane CFR Grivita si sa ajunga eventual in Giulesti. Sigur este loc.
Ma bag si eu un aceasta discutie pentru ca folosesc pasajul de vreo 20 de ani.
Din pacate CFR-ul si orasul Bucuresti traiesc in universuri paralele. Din acest motiv CFR-ul nu va reface podul Constanta. Cu toate ca la Mogosoaia au facut acel pod nou cu o deschidere pentru 4 benzi sub el.
Cred ca PMB ar putea sa faca cel putin inca doua treceri peste aceasta CF 800. Una prin Pajura care sa ajunga pe str. Parcului si inca una direct din Sos. Chitilei care sa se duca cumva peste Revizia de vagoane CFR Grivita si sa ajunga eventual in Giulesti. Sigur este loc.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
shoppy
La Mogosoaia a venit CNADNR cu bani de la UE, nu este ca CFR a facut pe banii lor ca a inteles problema, si la Bucuresti, daca vine PMB cu bani, da, absolut, dar sa vina CFR cu bani, ca inteleg problema Bucurestiului, care are primar de la alt partid decat MT, greu de imaginat.
La Mogosoaia a venit CNADNR cu bani de la UE, nu este ca CFR a facut pe banii lor ca a inteles problema, si la Bucuresti, daca vine PMB cu bani, da, absolut, dar sa vina CFR cu bani, ca inteleg problema Bucurestiului, care are primar de la alt partid decat MT, greu de imaginat.
- radupop
-
Posted:
-
Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
radupop
Imi propusesem sa nu mai intarvin pe subiect, dar nu exista deviere la Gara Baneasa. Trenurile trec pe acolo, Baneasa e gara de tranzit. Daca ai vrut sa zici, punct terminus la Gara Baneasa, este de asemenea exclus, din lipsa de capacitate garare.
Povestile cu a treia linie intre Baneasa pana la podul Constanta uitati-le si pe alea. Au fost proiectate si dupa 2 ani de nefolosire, acum nici nu se mai vad de balarii. La fel ca si una din abatutele de la Baneasa. Sa treci toate trenurile prin Voluntari, Otopeni, Mogosoaia, Buciumeni, este iar exclus, pentru ca intai trebuie sa reabilitezi cat de cat firul 2, lasat de izbeliste dupa incheierea coridorului Bucuresti Constanta si se fac cam 50 minute, plus ca ai si marfa multa.
Linia reabilitata (exceptie Ciulnita, Fetesti (in reabilitare) si podurile dunarene (reabilitate) precum si intrarea in gara Constanta (km 225+2) nereabilitata), s-a realizat si incheiat in 2009-2010 (intre km 1+2 si km 225+2) . Deci tot ce trece peste podul Constanta e pe linie reabilitata, inclusiv firul 3 (napadit de balarii intre timp). Ca n-au facut macaze pentru viteza sporita, asta e alta prostie, dar si aia ramane fix asa cum e. Sau cel putin nu se va schimba in urmatoii n-spe ani, decat prin miracol.
Cormoranul wrote here:
Cu un M6 cel puțin până la Gara Băneasa gata la momentul începerii lucrărilor, ar putea fi deviate trenurile de Constanța bine-mersi acolo. Dacă mai intră și Coradia Stream-urile în funcțiune până atunci, cu atât mai bine.
Imi propusesem sa nu mai intarvin pe subiect, dar nu exista deviere la Gara Baneasa. Trenurile trec pe acolo, Baneasa e gara de tranzit. Daca ai vrut sa zici, punct terminus la Gara Baneasa, este de asemenea exclus, din lipsa de capacitate garare.
Povestile cu a treia linie intre Baneasa pana la podul Constanta uitati-le si pe alea. Au fost proiectate si dupa 2 ani de nefolosire, acum nici nu se mai vad de balarii. La fel ca si una din abatutele de la Baneasa. Sa treci toate trenurile prin Voluntari, Otopeni, Mogosoaia, Buciumeni, este iar exclus, pentru ca intai trebuie sa reabilitezi cat de cat firul 2, lasat de izbeliste dupa incheierea coridorului Bucuresti Constanta si se fac cam 50 minute, plus ca ai si marfa multa.
Linia reabilitata (exceptie Ciulnita, Fetesti (in reabilitare) si podurile dunarene (reabilitate) precum si intrarea in gara Constanta (km 225+2) nereabilitata), s-a realizat si incheiat in 2009-2010 (intre km 1+2 si km 225+2) . Deci tot ce trece peste podul Constanta e pe linie reabilitata, inclusiv firul 3 (napadit de balarii intre timp). Ca n-au facut macaze pentru viteza sporita, asta e alta prostie, dar si aia ramane fix asa cum e. Sau cel putin nu se va schimba in urmatoii n-spe ani, decat prin miracol.
- Ony_x
-
Posted:
-
Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
Ony_x
Daca chiar se va decide refacerea pasajului, Gara Obor ar putea fi o solutie pentru trenurile spre si din spre Constanta. Desigur este departe de a fi o solutie ideala, gara este in paragina, locomotivele si trenurile ar trebui garate chiar acolo pentru ca legatura cu depoul Grivita ar fi foarte lunga. Plus ar fi probleme mari cu trenurile care tranziteaza prin Bucuresti spre Constanta. Ar exista si varianta refacerii pasajului fara oprirea circulatiei feroviare pe deasupra dar ar fi o solutie complicata din punct de vedere tehnic, ar necesita stalpi temporari care sa sustina greutatea liniilor si a trenurilor, plus circulatia trenurilor va trebui facuta cu o viteza cat mai mica, aprox 5 Km/h. O a treia varianta ar fi inlocuirea pasajului rutier pe dedesubtul liniilor cu unul pe deasupra liniilor. Asta ar fi o solutie eleganta si mult mai simpla decat refacerea pasajului existent.
Daca chiar se va decide refacerea pasajului, Gara Obor ar putea fi o solutie pentru trenurile spre si din spre Constanta. Desigur este departe de a fi o solutie ideala, gara este in paragina, locomotivele si trenurile ar trebui garate chiar acolo pentru ca legatura cu depoul Grivita ar fi foarte lunga. Plus ar fi probleme mari cu trenurile care tranziteaza prin Bucuresti spre Constanta. Ar exista si varianta refacerii pasajului fara oprirea circulatiei feroviare pe deasupra dar ar fi o solutie complicata din punct de vedere tehnic, ar necesita stalpi temporari care sa sustina greutatea liniilor si a trenurilor, plus circulatia trenurilor va trebui facuta cu o viteza cat mai mica, aprox 5 Km/h. O a treia varianta ar fi inlocuirea pasajului rutier pe dedesubtul liniilor cu unul pe deasupra liniilor. Asta ar fi o solutie eleganta si mult mai simpla decat refacerea pasajului existent.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"
Costin
Discutiile despre cat de centrala trebuie sa fie gara centrala a unui oras continua aici https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
Acest topic ramane dedicat lucrarilor de modernizare a pasajului CF din subiect.
Discutiile despre cat de centrala trebuie sa fie gara centrala a unui oras continua aici https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
Acest topic ramane dedicat lucrarilor de modernizare a pasajului CF din subiect.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination