Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța"

19 posts, 2632 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
  • radupop
  • Posted:
  •  

Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța" radupop

ByOnu wrote here:
E destul de clar deci ca tramvaiul va mai reveni doar odata cu modernizarea liniei.

Acum ar cam fi momentul potrivit pentru reconstructia (largirea) pasajului Constanta.

Din pacate nu merge sa faci largirea podului fara sa inchizi circulatia CF si reaminesc ca inainte de modernizarea podului CFR, (modernizarea a fost prin 2006 -2008 (nu stiu cine era primar pe atunci)), CFR a zis asa: am bani de modernizare pod. Vreti sa largiti podul, podul il facem noi cu bani de la UE? Si primaria a zis "nu", pentru ca implica si bani de la primarie (partea rutiera). A trecut modernizarea. Acum nu-ti mai inchide nimeni podul CF pentru ca s-a trezit primaria ca vrea largire.

Asa ca daca ne trebuie largire la podul Constanta, se lasa cu proiect comun CFR si inchiderea cai ferate spre Constanta, respectiv devierea ei pe centura feroviara pentru minimum 1 an. E vorba de proiectare pod, bani (bani pe care primaria nu are de unde sa-i dea pentru partea CF!!!). Deci nici in visele noastre cele mai erotice, nu se mai face largire. Doar un miracol.... poate.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: DISCUȚII PSS 1 Mai sab

Nu ai ce sa lărgești la un pasaj construit in 1939. Este depășită total, trebuie demolat și refăcut de la ZERO. Cu tot ce presupune asta.
Planuri exista: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId

 


  • radupop
  • Posted:
  •  

Re: DISCUȚII PSS 1 Mai radupop

Asa e doar ca au ratat "trenul". Inainte de reabilitarea Bucuresti Constanta, erau  bani de "la UE" pentru podul CF. Acum nu mai sunt. Crezi ca CFR ar accepta deranjul??? Si de unde bani> Cine-ti da bani pentru demolare si refacere pod CF reabilitat CFR in 2007-2008? Atunci trebuia refacut. Acum e tarziu.
Nu a cooperat primaria cu CFR atunci, acum asta e. Si atunci CFR, chiar a intrebat primaria daca e interesata. Nu mai stiu exact prin ce an a fost intrebarea catre primarie, stiu doar ca lucrarile au fost 2007-2008.

Fara acordul CFR nu face primaria NIMIC (ma refer la largire, ca ce fac ei pe dedesubt e treaba primariei)!

 


Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța" Costin

Podul Constanța din București va fi reconstruit. Proiect amplu de modernizare și reconfigurare

Primăria Capitalei a demarat procesul de consultare a pieței pentru achiziția serviciilor de elaborare a documentației tehnico-economice pentru un proiect ambițios de reconfigurare și modernizare a infrastructurii rutiere.

Obiectivul principal al proiectului este reconfigurarea, reabilitarea și modernizarea intersecției Șoseaua Chitilei cu Bulevardul Bucureștii Noi, precum și modernizarea segmentului Bulevardului Bucureștii Noi între strada Timișului și Podul Constanța. De asemenea, proiectul include reconstrucția Podului Constanța și realizarea unui nod intermodal în zona respectivă.

Mai multe aici: https://m.dcbusiness.ro/podul-constanta- ... 385.html

 


  • radupop
  • Posted:
  •  

Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța" radupop

Pot sa scrie ce vor ei, nu se largeste nimic. Iar CFR nu se apuca sa reconstruiasca ce a modernizat odata cu coridorul si pe banii lui pe deasupra.
Am explicat in postarile de mai sus, ce ar inseamna asta. Asa ca nu va imbatati cu apa rece.
Da, in ceea ce este acum poate se modernizeaza (cale de rulare tramvai, carosabil, ceva spoiala la pereti) dar de largit, nici vorba.

 


Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța" BGP2597

Totuși, ce a modernizat CFR-ul odată cu coridorul? Ani de zile s-a tot scris prin presă despre cât de degradat este acest pasaj și chiar în pericol de prăbușire. S-au făcut ceva consolidări abia prin 2020, dar asta nu înseamnă că pasajul acesta nu trebuie reconstruit mai devreme sau mai târziu. Să ne uităm doar că au scos de pe el două din cele trei fire care vin din Revizia Grivița ca să mai reducă din sarina pe care o preia structura.

 


Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța" PTMZ

Atentie la un aspect: CFR mai are un proiect de modernizare in plan, cel al Complexului Feroviar Bucuresti, iar in planse apar inca doua fire noi pe acel pod. Deci ceva interventii tot vor fi necesare acolo.

 


  • radupop
  • Posted:
  •  

Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța" radupop

Fie cum ziceti voi. Mai vorbim peste un numar de ani pe aceeasi tema.
Reabilitarea Bucuresti Constanta a fost facuta. NU se excuta lucrari de reconstructie pe coridoare. Ci doar reparatii curente. Asa cum si podul de peste Herestrau a fost proiectat gresit (adica nu e pentru 160 km/h) sau podul de dupa canalul Dunare Marea Neagra, proiectat la 70km/h (fiind in curba), si NU-le mai schimba.

 


Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța" cris_m

Pai una e sa schimbi/darami/reconstruiesti o darapanatura de pod si alta sa inlocuiesti un pod mult mai recent instalat care nu are probleme structurale... ca nu ofera conditii optime de circulatie, e alta poveste. Oricum vazand si facand, atata doar sa nu se lase cu victime pentru ca s-a intervenit prea tarziu...

 


Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța" BGP2597

Sunt elemente de pe coridor care nu s-au reabilitat odată cu toată magistrala. Podurile Dunărene, stațiile Ciulnița și Fetești nu au fost reabilitate în proiectul care s-a încheiat în 2014 și bănuiala mea este că nici acest pasaj, având în vedere că a fost consolidat în 2020.

 


Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța" shoppy

Daca nu este vorba de linii noi atunci CFR este perfect multumita de pasaj, deabia si l-au reconsolidat.

 


Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța" ByOnu

Pai este vorba si de linii noi. In schema proiectului pentru modernizarea CF Bucuresti, M800 capata al 3-lea fir, iar linia simpla de langa remiza de vagoane se dubleaza.

Radu, in esenta, avand experienta birocratiei si nepasarii romanesti, are dreptate. Dar acum s-ar putea ca CFR sa isi doreasca rezolvarea problemei podului Constanta. Pentru ca sa ai un pod subred pe coridor nu e ok. Camasuirea asta cu beton peste structura corodata a fost doar un leucoplast aplicat pe un picior amputat.

Cand se va reconstrui podul o sa fie bine (electoral) pentru toti, si pentru primarul de atunci, si pentru ministru, si pentru ceferisti, se baga si primarul de sector si mananca toti o paine cinstita.

Nu va fi simplu: intr-adevar traficul va trebui deviat pe centura CF nord, dar exista si probabilitatea ca trenurile de Bucuresti-Constanta sa fie impartite intre Baneasa si Obor. De traficul rutier nu mai vorbim.

 


Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța" Cormoranul

Cu un M6 cel puțin până la Gara Băneasa gata la momentul începerii lucrărilor, ar putea fi deviate trenurile de Constanța bine-mersi acolo. Dacă mai intră și Coradia Stream-urile în funcțiune până atunci, cu atât mai bine.

 


Re: Lărgire Calea Griviței și reconstrucție "Pod CFR Constanța" shoppy

Pentru CFR podul nu este deloc subred, este foarte bun, structura simpla, deschideri mici, coloane si grinzi din beton armat, toata lumea intelege cum functioneaza si cum se degradeaza, daca era grav ii inlocuiau grinzile si coloanele doar pe bucata de sub M800, mai ales ca acolo trenurile nu pot merge foarte repede, chiar daca s-ar rezolva problemele cu macazurile de viteza crescuta in abatuta din Baneasa(unde CFR oricum pe M800 nu mai investeste sa mearga EA-ul cu viteza sporita pe abatuta ca oricum distruge macazul), spre Baneasa, Nord, Triaj si Chitila ai curbe care oricum iti limiteaza viteza

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435152 posts in 5424 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use