Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)

 

Topic: Discuţii după finalizarea lucrărilor

62 posts, 7894 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor punmeister

Ba se deseneaza bine mersi si pe BM2, doar ca in 90% din cazuri nu ies pe traseu. Acolo conteaza ce prind pe camera cand posteaza pe net poze noi sau daca face parte dintr-un film de graffiti.

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor cris_m

Grafitti-urile si gunoaiele sunt ultima problema, pe scarile de urcare la parcare s-a infiintat un fel de toaleta ambulanta... Ultima data am fost in toamna si am zis ca nu imi mai trebuie asa ceva... Toate problemele s-ar rezolva cu o paza corespunzatoare.

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor ByOnu

Mi se pare ca Straulesti are paza (apartinand Metrorex) si tot o cocina este.

Cu siguranta paza e importanta, dar trebuie si mentenanta + salubrizare corespunzatoare regulata. Adica sa mai spele cineva cafelele varsate, scursura de sub cosurile de gunoi, lifturile, scarile rulante, geamurile (daca exista) samd. ... cu altceva decat apa chioara.

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor ANDREI_TB_CFR_413

Mai trebuie, de asemenea, să se mai civilizeze cetățenii, că majoritatea clar sunt certați cu apa și săpunul. Plus că trăiesc cu impresii de genul: „lasă, că se ocupă alții de curățenie, de ce să fac eu în urma mea”. :wink:

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor WT_fan06

„mai întâi să se civilizeze cetățenii și abia după...” e o absurditate repetată ani la rând până s-a împământenit tocmai pentru ca autoritățile să se poată spăla pe mâini (pun not indended) că vezi doamne noi încercăm dar nu reușim. Populația apoi dă curs discriminărilor și diviziunii, pentru că atunci când oamenii se ceartă între ei nu mai întreabă pe autorități de sănătate - de ce unele terminalele sunt niște mizerii insalubre, de ce unele vehiculele de transport sunt niște infecții pe roți, de ce unele stații sunt pline de reclame ilegale, gunoaie, rugină, etc.

Pentru români, mult mai convenabile sunt victimizările și lamentările, că noi nu merităm vehicule noi, nu merităm servicii de calitate, că uite cum se poartă unii din anumite cartiere și apoi tot așa se continuă la nesfârșit gargara pe Facebook între cartiere, că linia 66 nu merită vehicule noi, ba linia 117 nu merită vehicule noi și tot așa. Și nimeni nu pune întrebările care trebuie, unde trebuie: câte amenzi s-au dat lunar și în ce cuantum pentru cei care nu respectă bunul public, cât de des se face curățenia și cu ce echipamente profesionale, cine asigură paza în spațiile publice și cât de eficient e acel serviciu, etc.

O s-o mai spun de câte ori e nevoie: românii nu sunt cu nimic mai speciali decât oricare alții din Europa civilizată. Singura diferență e că acolo se face treabă cu simț de răspundere și cine nu respectă acest lucru suferă consecințele acțiunilor sale. Când noi românii nu ne vom mai crede speciali „că la noi nu se poate”, atunci poate vom progresa.

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor ANDREI_TB_CFR_413

Nu am spus sub nicio formă că nu merităm nimic, dar mai trebuie să acordăm (vorbesc în general, nu fac referire strict la noi) puțină atenție vis-a-vis de curățenie. Adică, personalul specializat în curățenie trebuie să-și facă treaba, dar ca să nu fie nevoit să muncească suplimentar, trebuie să ne implicăm pentru a păstra curat în jurul nostru.

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor WT_fan06

Mesajul meu nu te viza pe tine în special, stai liniștit. L-am scris doar pentru a preveni ca discuția să alunece înspre acea retorică bine cunoscută ce trebuie eliminată numaidecât, în opinia mea, pentru că nu face decât să paseze vina de la unii la alții și să ofere o scuză etern valabilă (întotdeauna vom putea spune că se poate să fim și mai atenți la curățenie) și atunci n-am rezolvat nimic.

Civilizația se obține atunci când toți oamenii își fac treaba. Personalul de curățenie, personalul de pază, călătorii, toți. Se mai întâmplă să verși cafeaua când fugi după un autobuz, dar călătorii nu se fac vinovați de cocina din terminale, sau de faptul că unele vehicule ies murdare pe traseu. Acolo problema nu e că unii nu sunt prea atenți, problema e că cineva nu și-a făcut treaba.

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor drbm

Inainte de a vorbi despre (ne)civilizatia cetateanului : Toalete publice au fost construite acolo?

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor cris_m

Din cate imi amintesc, nu sunt decat pentru personalul de bord al vehiculelor de transport public...

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor Cristi N

Sunt 2 toalete publice ale ADP S2 cu autocuratare automata la cateva zeci de metri de parcare.

Prima e in parcul Cosmos vizibila din str. Ion Vlad: Gmaps

A doua e la intrarea pe sos. Vergului si are mai putin de un an de cand a fost instalata: GMaps

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor ByOnu

Nu zic nu la cele 2 toalete evidentiate de tine si - mai mult de atat - inteleg ca terminalul in sine este in afara ariei de competenta a PS2, dar

1. nu te poti astepta ca publicul sa stie de toaletele alea.
2. a traversa pana acolo este overkill.
3. capacitatea toaletelor este acceptabila pentru un parculet, dar nu pentru un terminal prin care trec vreo 15 autobuze si tramvaie / ora.
4. trebuia sa existe toaleta in P&R, este mai mult decat de bun simt. Vine omul cu masina, il prinde nevoia, ia tramvaiul mai departe. Idem la intors. Asa cum toate statiile de metrou se construiesc acum cu toalete, este normal ca P&R-urile sa fie dotate cu toalete publice. Rusine ca nu au pus de la bun inceput.

*1,2,3 nu justifica, desigur, faptele antisociale.

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor Cristi N

Pot sa confirm ca terminalul nu a fost prevazut din constructie cu toalete pentru public si da ar fi fost bine sa aibe.

Pe de alta parte, daca erau toalete in terminal, trebuia sa existe personal angajat 24/7 pentru asigurarea curateniei altfel s-ar fi transformat rapid in niste bombe biologice. O sa bag batul prin gard: Daca este personal angajat la toaleta punem si taxa?

Ca sa ajungi la toaleta dinspre Vergului nu iti ia mai mult de 3-4 minute, hai 5 daca prinzi rosu la semafor.

Pot sa pariez ca majoritatea oamenilor care au treaba prin zona respectiva stiu de acele toalete si le si folosesc. Problemele sunt cauzate de o minoritate care refuza sa se civilizeze si statul nu este capabil sa ii sanctioneze asa cum ar trebui.

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor cris_m

Amplasarea ambelor toalete nu este una potrivita oricum ai da-o. Astfel de toalete automate ar fi fost bine venite chiar la nivelul de la sol al cladirii. Este cea mai eficienta solutie din punct de vedere economic, social etc. Nu blamez primaria de sector pentru ceea ce a incercat sa repare, insa trebuie recunosc rezultatul este departe de cel asteptat...

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor WT_fan06

Iată că probleme există și la case mai mari: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId

După cum spuneam, românii nu sunt mai speciali decât restul, nu sunt mai needucați decât restul, nu sunt nici primii și nici singurii care se confruntă cu probleme. Sunt doar mai leneși și mai iresponsabili la nivelul aparatului administrativ care ar trebui să asigure un framework în care întreținerea obiectivelor se face pe bune, iar cine nu respectă acest lucru este sancționat pe măsură.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430448 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use