Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Repartizarea troleibuzelor

417 posts, 132640 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea troleibuzelor Luca M.

Era de asteptat ca o sa se ajunga la situatii de genul… sper doar ca nu vor incepe prea curand sa inlocuiasca cu autobuze si troleibuzele de pe linii care au retea pe tot traseul.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor Just a User

idk_vlad wrote here:
Dar…de ce? Nu mai au troleibuze disponibile?


Poate este același motiv ca la Depourile Bujoreni și Bucureștii Noi: Lipsa personalului

 


Re: Repartizarea troleibuzelor idk_vlad

Până acum 1-2 săptămâni aveau pe 90 DOAR troleibuze Solaris, mi-e greu să cred că dintr-o dată nu mai au personal…

 


Re: Repartizarea troleibuzelor DenisM017

Depoul Vatra Luminoasă a preluat majoritatea turelor de pe linia 86 în weekend, cel mai probabil pentru ca depoul Bucureștii Noi să nu scoată prea multe troleibuze Ikarus. Iar în cursul săptămânii, depoul Vatra Luminoasă a preluat toată linia 79. Acesta poate fi motivul pentru care linia 90 s-a umplut de autobuze.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor Gabi23

Reapartizările autobuzelor sunt din lipsa personalului care să conducă troleibuzele. Sunt foarte mulți șoferi în concedii medicale și de odhină, în condițiile în care parcul circulant este oricum redus pentru perioada de vară. Troleibuze Solaris sunt disponibile în depouri.
Începând de luni nu ar mai trebui să vedem autobuze pe linia 90.
Va fi posibil să apară autobuze, din lipsa soferilor de troleibuz pe liniile de troleibuz cu autonomie 61, 97 și pe liniile de troleibuz clasic 76, 79, 95.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor petro burgener

cosminduru wrote here:
Cum adică să refuze? Un angajat are dreptul de a refuza un vehicul numai dacă este neconform, cu defecțiuni ce ar putea pune în pericol activitatea, ceea ce nu este cazul la Solarisuri, fiind noi!
Deci dacă refuză li se poate face raport disciplinar, corect? Și la 3 năzbâtii din astea desfăcut contractul de muncă.


Da, probabil că  asa ar fi normal dar daca desface contractul de muncă, cine vine în loc?  Și așa nu sunt mulți!

@Gabi23 Aici apare ceea ce am spus, refuzul soferilor pentru Solaris! De ce rămân in depouri Solarisuri (exceptandu-le pe cele defecte), și ies pe traseu Ikarusuri?  Așa cum circula S și D, nu pot circula in zilele de L-V? Respectând liniile cu autonomie, bineînțeles!

 


Re: Repartizarea troleibuzelor shoppy

Dar masinile scoala ale STB sunt zilnic la traseu, deci nu este ca dai cu tunul si nu gasesti soferi, sau gresesc?

 


Re: Repartizarea troleibuzelor petro burgener

Da, dar câte troleibuze de scoala sunt? 5135, 5329 , un Solaris! Nu cred ca mai sunt altele, iar soferi in scolarizare nu sunt mulți!
Comparativ, la Vatra erau 16  troleibuze          
 TV 20 E de scoala, de la 4582 la 4597, iar cursanti erau mult mai mulți!  E adevărat, nu erau toate odată  în servici! Și tot adevărat, erau alte vremuri!

 


Re: Repartizarea troleibuzelor bgd70

Asa cum a anuntat @Gabi23, astazi avem 5 autobuze Otokar pe linia 79. De remarcat ca dupa saptamani bune, se circula cu turatia completa de 9 vehicule si e pentru prima data (cred) cand circula autobuze pe o linie permanenta si excusiv de troleibuze.

Cu aceasta miscare, se deschide usa pentru circulatia mixta a vehiculelor pe orice linie de troleibuz si probabil in final ori va deveni linie de autobuz ori sa se desfinta (pe masura ce vor incepe sa nu mai intretina Ikarus/Irisbus).

 


Re: Repartizarea troleibuzelor idk_vlad

Mai bine, poate așa reușesc și ei să retragă toate Ikarus-urile din circulație.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor petro burgener

Acest lucru trebuia făcut de când au venit Solarisurile! Traseele unde se folosește autonomia puteau să  accepte, chiar nu era nicio grabă .

 


Re: Repartizarea troleibuzelor Costin

Sa inlocuiesti un parc initial de 300 de vehicule (200 Ikarus + 100 Irisbus) cu 198 de vehicule (100 Solaris + 98 Irisbus) si sa acoperi si extinderile de trasee facute in ultimele luni e orice, numai bine nu. Este un pas inainte spre desfiintarea transportului cu troleibuzul in Bucuresti. Ikarus trebuie sa reziste in numar cat mai mare si cat mai mult timp, pana cand sunt cel putin inlocuite 1:1 cu vehicule noi.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor petro burgener

@Costin,  mai circulau aproximativ 60 de troleibuze Ikarus, plus că cele cu RK si câteva în stare mai bună sub toate aspectele, mai ramaneau, aproximativ 15.
Spuneam ca traseele cu autonomie mai puteau să aștepte, deci nu erau extinderi de trasee, momentan!

 


Re: Repartizarea troleibuzelor bgd70

@idk_vlad
Pe logica asta trebuie retrase atunci si toate V3A iar liniile inlocuite cu autobuze ori suspendate/desfintate.

 


Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433406 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use