Topic: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
348 posts, 153038 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
@cris_m
Multumesc, asa îmi aduc aminte și eu vag, de trei metrouri, însă nu mai eram sigur. Sa străbați orașul de la E la V chiar patru. 😞
Măcar aici poți sa înțelegi cât de cat, ca la execuția M1 tronsonul NG-AS nu era destinat sa fie legat de M1, așa că nu s-a prevazut nicio amorsa. Desi și asa, am spus-o de mai multe ori, este ciudat, măcar pentru o linie tehnologica și tot era necesară amorsa.
@cris_m
Multumesc, asa îmi aduc aminte și eu vag, de trei metrouri, însă nu mai eram sigur. Sa străbați orașul de la E la V chiar patru. 😞
Măcar aici poți sa înțelegi cât de cat, ca la execuția M1 tronsonul NG-AS nu era destinat sa fie legat de M1, așa că nu s-a prevazut nicio amorsa. Desi și asa, am spus-o de mai multe ori, este ciudat, măcar pentru o linie tehnologica și tot era necesară amorsa.
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Bogdan Ciorascu
S-a mers mizer intr-o perioada.
Era pendula Dristor-NG, NG-Titan, Titan-Republica.
Nu mai imi aduc aminte cum era circulatia la Mihai Bravu in perioada respectiva.
S-a mers mizer intr-o perioada.
Era pendula Dristor-NG, NG-Titan, Titan-Republica.
Nu mai imi aduc aminte cum era circulatia la Mihai Bravu in perioada respectiva.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
cris_m
Probabil s-a circulat cu 3 pendule pana au strapuns tunelul in dreptul Pietei Ambrozie, eu am prins etapa cu 2 pendule si macazul de la Grigorescu functional.
Probabil s-a circulat cu 3 pendule pana au strapuns tunelul in dreptul Pietei Ambrozie, eu am prins etapa cu 2 pendule si macazul de la Grigorescu functional.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Luca M.
Atunci oare acest afis de statia la Titan a fost montat tot in perioada aceea, pentru a nu se crea confuzie?
Atunci oare acest afis de statia la Titan a fost montat tot in perioada aceea, pentru a nu se crea confuzie?
IMG_5880.jpeg (1.63 MB; downloaded 779 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
Categoric da. Și este in concordanta cu ce îmi aduc aminte și eu, de o naveta NG-Titan.
Ce nu îmi aduc aminte este de cele patru metrouri pe M1 mentionate de @Bogdan Ciorascu. Eu îmi amintesc doar de trei. Al patrulea la care m-am referit era cel din Militari.
De pendula Dristor-NG nu îmi amintesc, dar nu înseamnă că nu a fost asa.
Cert este ca de NG la Republica nu este niciun macaz, ceea ce a determinat poate "ruperea" în două a circulației de la NG-Republica.
Categoric da. Și este in concordanta cu ce îmi aduc aminte și eu, de o naveta NG-Titan.
Ce nu îmi aduc aminte este de cele patru metrouri pe M1 mentionate de @Bogdan Ciorascu. Eu îmi amintesc doar de trei. Al patrulea la care m-am referit era cel din Militari.
De pendula Dristor-NG nu îmi amintesc, dar nu înseamnă că nu a fost asa.
Cert este ca de NG la Republica nu este niciun macaz, ceea ce a determinat poate "ruperea" în două a circulației de la NG-Republica.
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Bogdan Ciorascu
Era pendula Titan-Republica pentru ca aveam consolidare tunel pe tronsonul Titan-Costin Georgian.
Si traseele erau astfel: Republica- Titan, Titan-NG si de la NG mai departe nu mai retin cum era, ori NG-Dristor, ori NG-Mihai Bravu!
Era pendula Titan-Republica pentru ca aveam consolidare tunel pe tronsonul Titan-Costin Georgian.
Si traseele erau astfel: Republica- Titan, Titan-NG si de la NG mai departe nu mai retin cum era, ori NG-Dristor, ori NG-Mihai Bravu!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
sab
Cu sau fără consolidare, oricum nu se putea circula decât pe linia 2 între NG si Titan. Linia 1 era blocata de racordarea tunelului către 1 Decembrie 1918. Asta dacă cele doua racordării de la NG au fost făcute simultan.
Posibil sa fi profitat și sa fi făcut și consolidare în aceeași perioada in curba de la "Potcoava".
Cu sau fără consolidare, oricum nu se putea circula decât pe linia 2 între NG si Titan. Linia 1 era blocata de racordarea tunelului către 1 Decembrie 1918. Asta dacă cele doua racordării de la NG au fost făcute simultan.
Posibil sa fi profitat și sa fi făcut și consolidare în aceeași perioada in curba de la "Potcoava".
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Luca M.
Exista pe forum discutii din perioada lucrarilor?
Exista pe forum discutii din perioada lucrarilor?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
Costin
Noul tronson de metrou a fost deschis in noiembrie 2008, forumul exista din decembrie 2009...
Noul tronson de metrou a fost deschis in noiembrie 2008, forumul exista din decembrie 2009...
- Luca M.
-
Posted:
-
- tramlovr
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre stațiile de metrou din București
tramlovr
@Luca M.
S-ar putea să găsești ce te interesează pe forumul Tram Club Romania, mai exact aici :
Noul traseu M3 (Preciziei - Anghel Saligny): https://tramclub.org/viewtopic.php?t=11612
Respectiv aici:
Racordul Nicolae Grigorescu - Linia de Centura: https://tramclub.org/viewtopic.php?t=10454
@Luca M.
S-ar putea să găsești ce te interesează pe forumul Tram Club Romania, mai exact aici :
Noul traseu M3 (Preciziei - Anghel Saligny): https://tramclub.org/viewtopic.php?t=11612
Respectiv aici:
Racordul Nicolae Grigorescu - Linia de Centura: https://tramclub.org/viewtopic.php?t=10454
- Luca M.
-
Posted:
-
📖 Pagination options