Topic: Schema Căilor Ferate din R.S.România - 1984
4 posts, 390 views- PaulIP
-
Posted:
-
Schema Căilor Ferate din R.S.România - 1984
PaulIP
Nu este trecut anul pe hartă, dar e știut că în 1984 s-a electrificat linia până la Cluj. Tronsonul Ilia-Arad al M200 apare însă neelectrificat, inaugurarea rețelei aeriene de contact fiind în 1985.
Sunt și niște inconsistențe, de exemplu linia Subcetate-Bouțari-Caransebeș care apare ca fiind deschisă integral, deși porțiunea cu cremalieră (Bouțari - Grădiște) a fost închisă în 1978.
Nu este trecut anul pe hartă, dar e știut că în 1984 s-a electrificat linia până la Cluj. Tronsonul Ilia-Arad al M200 apare însă neelectrificat, inaugurarea rețelei aeriene de contact fiind în 1985.
Sunt și niște inconsistențe, de exemplu linia Subcetate-Bouțari-Caransebeș care apare ca fiind deschisă integral, deși porțiunea cu cremalieră (Bouțari - Grădiște) a fost închisă în 1978.
Schema Cailor Ferate RSR 1984.jpg (1.73 MB; downloaded 410 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Schema Căilor Ferate din R.S.România - 1984
shoppy
Din motive propagandistice reteaua trebuia sa creasca in fiecare an, imposibil sa scada, asa ca liniile inchise erau mentinute ca active iar viitoarele adaugiri erau date ca terminate mai devreme.
Din motive propagandistice reteaua trebuia sa creasca in fiecare an, imposibil sa scada, asa ca liniile inchise erau mentinute ca active iar viitoarele adaugiri erau date ca terminate mai devreme.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Schema Căilor Ferate din R.S.România - 1984
PaulIP
Deci există posibilitatea ca harta să nu fie din 1984?
Deci există posibilitatea ca harta să nu fie din 1984?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Schema Căilor Ferate din R.S.România - 1984
shoppy
Daca era din 84 atunci in stilul propagandistic m-as astepta ca lucrarile prevazute pentru 85 sa fie deja incluse ca terminate, dupa logica asta este de prin 81-82.
Daca era din 84 atunci in stilul propagandistic m-as astepta ca lucrarile prevazute pentru 85 sa fie deja incluse ca terminate, dupa logica asta este de prin 81-82.