Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur LF-CA (#406 - ...)

901 posts, 301051 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65
 
 

📖 Pagination options
Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) 1689

8.3% ?!? (Hai, 9% daca nu il consideram si pe 417 care e clar ca e mort din facere…).

Spuneam eu pe la inceputul anului….
[…] Mai in gluma, mai in serios, fara sa vrea si fara sa stie CGMB - ne-alocind bani pentru constructie - a salvat Bucurestiul de o a treia Uraco-V3A-izare.

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) PaulIP

Zilele trecute l-am văzut pe 415, a cărui mască de la boghiul purtător are un colț îndoit suficient de mult încât să rănească serios picioarele unui călător care se nimerește prea aproape de vagon (aglomerație în stații, neatenție etc). Mai e și ruginit ca naiba...
Nu am apucat să-i fac o poză, dar e deja pericol public. Dacă cineva are ocazia (eu foarte rar ajung în zona pe unde circulă LF-uri), îl rog să facă poze sugestive care să poată fi folosite pentru reclamații la STB.

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) Rathgeber2523

#406 tras de #2523


 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) PaulIP

Mi se pare fantastic că vagonul ăsta nemțesc (românizat la greu, e drept) de-o seamă cu taică-miu "îngroapă" măreața realizare URACistică din 2011, mai ales că scopul inițial al LF-urilor era... să umple golul de tramvaie rămas după retragerea Rathgeberelor din serviciu.

Ce ziceți, facem petiție la PMB să facă RK la Rathgeber pentru revenirea în serviciu? :lol:

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) Luca M.

N-ar strica 5-6 vagoane in plus! Daca se poate, chiar pe 25 ar fi numai bune! 😄🤣

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) ANDREI_TB_CFR_413

Tot ce mai trebuie făcut e să pună aer condiționat, podea coborâtă și gata treaba. Ca să nu se trezească STB-ul cu un val de reclamații din partea călătorilor. :lol:  :lol:

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) Cezar210

Lasand putin gluma la o parte, este extrem de grav ca aceste vagoane destul de noi ajung sa fie plimbate din depou in depou pentru...conservare, dupa ce la inceperea productiei ele urmau sa revolutioneze transportul public pe sinele Bucurestiului.

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) Andrei18

416 din cei aproape 8 ani de cand e in exploatare, mai bine de jumatate i-a petrecut in depou. In aceeasi stare e si 414, iar astea care mai sunt active le huruie boghiurile in ultimul hal. Mai bine ar incepe sa le repare pt ca in prezent cu 95/100 Imperio, inca ne trezim cu Tatra pe 25...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) GPS

E tras spre Dudești?

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) ANDREI_TB_CFR_413

@Cezar210 Dacă URAC deținea tehnologie demnă pentru anul 2024 (scule noi, câțiva roboți, automatizări), atunci ne așteptam la progrese majore, dar întrucât tehnologia e de secolul XX, șanse mici să faci ceva de calitate. Ca referință, de ce credeți că noile tramvaie Astra Imperio Metropolitan sunt de calitate și fabricate cu simț de răspundere? Tocmai din cauza că uzinele Astra Vagoane Călători Arad sunt la ani lumină, spre deosebire de URAC.

@Andrei18
Și mai grav e că 414 are aer condiționat în salonul călătorilor. Iar legat de 416, când era nou-nouț, se vehicula pe aici că a fost defect încă din prima zi de exploatare!

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) Cezar210

La 416 s-a facut experiment cu boghiul purtator, care a fost diferit fata de cele si-asa problematice. S-a incercat sa fie mai ingust pentru a nu mai iesi in afara fustei din restul vagonului. Si au fost probleme si mai mari...

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) ANDREI_TB_CFR_413

Îmi sună a „ascundere a imperfecțiunilor estetice, dar au dat în altele”. Adică, da, nu mai are „umflătura” aia de la fusta tramvaiului, însă boghiul purtător a devenit mai defectuos decât restul. Mai trebuie, de asemenea, luat în calcul infrastructura tip Oțelul Roșu de pe porțiunile Calea Șerban Vodă - Bd. Gheorghe Șincai - Str. Nerva Traian - Bd. Octavian Goga, respectiv fostul Bd. Vasile Milea (prezent Bd. General Paul Teodorescu - Bd. Doina Cornea).

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) Costin

Lipsa de tehnologie e ultima problema la URAC. Problema principala e lipsa asumarii raspunderii. Nu exista garantie pe bune, nu exista penalizari pentru produse neconforme, nu exista nici o motivatie sau penalizare pentru a produce ceva ce e macar utilizabil.

A doua problema, ce este legata de prima intr-o oarecare masura, este lipsa de consecventa. URAC nu poate produce o serie de vehicule identice, ci numai unicate. Asta cu purtatorul modificat e numai un exemplu. Nu exista o singura procedura de service aplicabila la doua tramvaie din aceeasi serie, fiecare e cu chichitele lui.

Apoi il avem pe 417 care nu a circulat niciodata si e doar scos ca exponat static la evenimente. Garantie? Penalitati? Ciuciu!

Iar asta ca tramvaiele Astra sunt "de calitate si fabricate cu simt de raspundere" e subiectiva si nemasurabila. Daca vrem o discutie corecta, avem nevoie de niste cifre. Ce CUP au tramvaiele Astra comparat cu Bucur la aceeasi varsta? De exemplu.

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) punmeister

Astra din ce am observat raman prin depouri atunci cand sunt cu pantografe rupte pe 1/10 si/sau tamponate tot pe 1/10. Sa zic grosso modo ca sunt la un CUP de >80%.

N-am auzit pana acum sa fie tramvaie cu probleme de electronica sau tractiune cu exceptia de anul trecut cu un Imperio prajit pe separatorul de la Sudului, evident tot pe inelar. Nu cred ca exista o linie atat de blestemata in Bucuresti ca 1/10.

 


Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435166 posts in 5424 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use