Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 461741 views
📖 Pagination options
- Vlad V
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Vlad V
Am primit Raspuns de la TPBI, ce propuneti sa fac mai departe?
Vlad V wrote here:
Multumesc! A fost de un real ajutor!
Mentionez ca am citit mai multe propuneri si am selectat cele mai bune variante atat de pe acest forum cat si din alte surse:
Atasez mai jos propunerile pe care le-am facut catre TBPI. Aveti imaginea actuala + propunerile de trasee:
Înfiinţare traseu 134: cu caracter de linie de cartier, având traseu TUR/RETUR - cap linie CET Sud Vitan - Bd Energeticienilor - Bd Râmnicu Sărat - Str Râmnicu Vâlcea - Str Dristorului, iar de la rond Baba Novac TUR/ Şos Mihai Bravu - Bd Decebal şi RETUR/ Bd Decebal - Str Dristorului.
Modificare traseu 135: Varianta 135 A - modificând traseul TUR actual de intersecţie Dristor - Bd Camil Ressu - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - revenind spre cap linie CET Sud Vitan pe Bd Energeticienilor, şi modificând traseul RETUR actual dinspre Energeticienilor pe Bd Râmnicu Sărat - Piaţa Râmnicu Sărat - Bd Camil Ressu - Str Dristorului - revenind pe traseul actual.
Modificare traseu 135: Varianta 135 B - odificând traseul TUR / RETUR actual de la rond Baba Novac spre Str Dristorului - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat, revenind spre cap linie pe Bd Energeticienilor
Extinderea liniei 330, modificând traseul TUR / RETUR actual de la rond Baba Novac, pe Strada Dristorului - str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - strada Liviu Rebreanu, revenind pe traseul actual.
Reînfiinţare traseu 181: Varianta 181 A - /TUR/ Romprim - Şos Olteniţei - Şos Vitan-Bârzeşti - Calea Vitan - Bd Râmnicu Sărat - Str Râmnicu Vâlcea - rond Baba Novac - Str Dristorului - Şos Mihai Bravu - Bd Decebal /RETUR/ Bd Decebal - Str Dristorului - rond Baba Novac - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - Calea Vitan - Şos Vitan-Bârzeşti - Şos Olteniţei - Romprim
Reînfiinţare traseu 181: Varianta 181 B - traseul TUR se păstrează până la Dristor, pentru preluarea traficului de călători spre metrou, /RETUR/ Bd Camil Ressu - Şos Mihai Bravu - Calea Vitan - continuând spre Romprim
Reînfiinţare traseu 181: Varianta 181 C - traseul TUR / RETUR se realizează pe acelaşi traseu până la rond Baba Novac, unde se face cap de linie, nod de legătură cu liniile 1, 10, 70, 79, 311, 330.
Am mulţumit respectuos, am prezentat Avantaje şi Dezavantaje şi datele de contact + cerere de număr de înregistrare.
Am primit Raspuns de la TPBI, ce propuneti sa fac mai departe?
tbpbi.png (193.49 KB; downloaded 2162 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
WT_fan06
Aș sugera să te adresezi Primăriei Sectorului 3. N-ar strica nici întemeierea unei petiții pe care locuitorii din zonă s-o semneze, pentru a da o greutate mai mare demersului.
PS: pe viitor te sfătuiesc să ascunzi și semnăturile din documentele oficiale primite.
Aș sugera să te adresezi Primăriei Sectorului 3. N-ar strica nici întemeierea unei petiții pe care locuitorii din zonă s-o semneze, pentru a da o greutate mai mare demersului.
PS: pe viitor te sfătuiesc să ascunzi și semnăturile din documentele oficiale primite.
- STB738
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
STB738
Azi, am primit răspuns de la TPBI, cu privire la înființarea liniei 43 Gara Obor - Aeroport Băneasa.
Azi, am primit răspuns de la TPBI, cu privire la înființarea liniei 43 Gara Obor - Aeroport Băneasa.
Răspuns TPBI
Screenshot_2024-08-22-11-23-58-89_864d69589a2cbc1033c6d7a331844b5c.jpg (99.41 KB; downloaded 1819 times)
- Just a User
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Just a User
Propun modificarea liniilor 125, 438 și 475 pentru creșterea călătorilor la stația de metrou Tudor Arghezi:
1. Propun scurtarea liniilor la Park and Ride Berceni, unde trebuia teoretic linia 475 să întoarcă
Avantaje: - Scăderea timpilor de așteptare in stațiile din Vidra și Berceni
- staționare intr-o alveolă separată de trafic
Dezavantaje: Călătorii nu vor mai avea conexiune directă cu 438 si 475 către alte puncte de interes
(turațiile rămân aceleași)
2. Propun modificarea liniei 125 și să circule între Piața Sudului și Pasaj Berceni (Breteaua se sub pasaj) pe următorul traseu: Stația Piața Sudului, Șoseaua Berceni, Bretea Pasaj Berceni, cu staționare sub pod și retur
Avantaje: - Cei care vin cu 438/475 și nu vor să meargă cu metroul de la Tudor Arghezi, pot lua linia 125 pe noul traseu
Dezavantaje: - cei care muncesc pe DNCB ar rămâne fără transport public (deși sunt 2 km pana la Tudor Arghezi)
- S-ar pierde conexiunea directă de pe Șoseaua Berceni către pasajul Metalurgiei
Turație: 6/5 Autobaza Obregia
Aștept Părerile
Propun modificarea liniilor 125, 438 și 475 pentru creșterea călătorilor la stația de metrou Tudor Arghezi:
1. Propun scurtarea liniilor la Park and Ride Berceni, unde trebuia teoretic linia 475 să întoarcă
Avantaje: - Scăderea timpilor de așteptare in stațiile din Vidra și Berceni
- staționare intr-o alveolă separată de trafic
Dezavantaje: Călătorii nu vor mai avea conexiune directă cu 438 si 475 către alte puncte de interes
(turațiile rămân aceleași)
2. Propun modificarea liniei 125 și să circule între Piața Sudului și Pasaj Berceni (Breteaua se sub pasaj) pe următorul traseu: Stația Piața Sudului, Șoseaua Berceni, Bretea Pasaj Berceni, cu staționare sub pod și retur
Avantaje: - Cei care vin cu 438/475 și nu vor să meargă cu metroul de la Tudor Arghezi, pot lua linia 125 pe noul traseu
Dezavantaje: - cei care muncesc pe DNCB ar rămâne fără transport public (deși sunt 2 km pana la Tudor Arghezi)
- S-ar pierde conexiunea directă de pe Șoseaua Berceni către pasajul Metalurgiei
Turație: 6/5 Autobaza Obregia
Aștept Părerile
Schiță traseu 125
WhatsApp Image 2024-08-28 at 21.10.25.jpeg (40.83 KB; downloaded 1519 times)
Schiță traseu 438
WhatsApp Image 2024-08-28 at 21.15.38.jpeg (25.17 KB; downloaded 1519 times)
Schiță traseu 475
WhatsApp Image 2024-08-28 at 21.17.44.jpeg (30.12 KB; downloaded 1520 times)
- Axel
-
Posted:
-
- edi1717
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
edi1717
Si eu m-am gandit la o propunere asemanatoare, diferenta ideii mele era ca 125 sa ramana pe traseul actual de pe DNCB pentru a putea sa circule spre Remat, nu stiu cate persoane sunt care pleaca de acolo inapoi spre oras, dar ma gandesc ca acesta este unul dintre motivele pentru care a fost mentinut actualul traseu. Eu as modifica traseul sau de la Benzinaria aceea fantoma pana la Piata Sudului. Ulterior acestei modificari, ar putea fi creat peste multi ani (asa cum se face la STB) un traseu mai lung care sa fie operat de troleibuze cu autonomie, sau sa se monteze retea de troleibuz ceea ce ar fi un lucru foarte bun, cumva soseaua Berceni sa se intoarca la vremurile cand aceasta era electrifiata. Aceasta noua linie ar putea fi dusa spre Pod Mihai Bravu, Timpuri Noi, Dristor, directii sunt infinte, doar sa se si faca ceva in aceasta directie. Pentru inceput, ceva ce se poate modifica de maine este modificarea traseului liniei 125 pentru a o putea face mai atractivă, si dupa scurt timp, scurtarea regionalelor, intrucat calatorii sa stie de existenta noului traseu si ca nu este nicio pierdere daca ar exista o asemenea modificare. Daca s-ar crea ulterior o linie de troleibuz, linia 125 ar putea fi scurtata si mai mult, sa circule strict intre Tudor Arghezi si Benzinarie. Nu ii vad utilitatea daca ar opri sub pod, te lasa nicaieri, unde nu ai unde sa mergi, de bine de rau asa cum e acum el pe DNCB ai un loc unde poti ajunge cu el. Legat de 438 si 475, sunt de acord cu scurtarea acestora, daca ar exista cumva o linie de transport in comun care sa circule acolo (125 fiind perfecta), inafara de metrou, si care sa circule la un interval bun, sa te poti baza pe ea, nu sa scurtezi cum voiau ei doar un regional, ca sa stai sa il astepti pe celalalt care si asa circula rar. Ma gandesc sa se faca modificari dupa modelul de la Straulesti, unde 436 s-a limitat la Straulesti si toata lumea a fost multumita, vine si regionalul la aprox 10-15 minute, ai si dupa legaturi cu altceva inafara de metrou. De asemenea, cele 2 linii s-ar putea comasa intrucat acestea de foarte multe ori circula in format “trenulet”.
L.E.: Revin cu niste desene in curand.
Si eu m-am gandit la o propunere asemanatoare, diferenta ideii mele era ca 125 sa ramana pe traseul actual de pe DNCB pentru a putea sa circule spre Remat, nu stiu cate persoane sunt care pleaca de acolo inapoi spre oras, dar ma gandesc ca acesta este unul dintre motivele pentru care a fost mentinut actualul traseu. Eu as modifica traseul sau de la Benzinaria aceea fantoma pana la Piata Sudului. Ulterior acestei modificari, ar putea fi creat peste multi ani (asa cum se face la STB) un traseu mai lung care sa fie operat de troleibuze cu autonomie, sau sa se monteze retea de troleibuz ceea ce ar fi un lucru foarte bun, cumva soseaua Berceni sa se intoarca la vremurile cand aceasta era electrifiata. Aceasta noua linie ar putea fi dusa spre Pod Mihai Bravu, Timpuri Noi, Dristor, directii sunt infinte, doar sa se si faca ceva in aceasta directie. Pentru inceput, ceva ce se poate modifica de maine este modificarea traseului liniei 125 pentru a o putea face mai atractivă, si dupa scurt timp, scurtarea regionalelor, intrucat calatorii sa stie de existenta noului traseu si ca nu este nicio pierdere daca ar exista o asemenea modificare. Daca s-ar crea ulterior o linie de troleibuz, linia 125 ar putea fi scurtata si mai mult, sa circule strict intre Tudor Arghezi si Benzinarie. Nu ii vad utilitatea daca ar opri sub pod, te lasa nicaieri, unde nu ai unde sa mergi, de bine de rau asa cum e acum el pe DNCB ai un loc unde poti ajunge cu el. Legat de 438 si 475, sunt de acord cu scurtarea acestora, daca ar exista cumva o linie de transport in comun care sa circule acolo (125 fiind perfecta), inafara de metrou, si care sa circule la un interval bun, sa te poti baza pe ea, nu sa scurtezi cum voiau ei doar un regional, ca sa stai sa il astepti pe celalalt care si asa circula rar. Ma gandesc sa se faca modificari dupa modelul de la Straulesti, unde 436 s-a limitat la Straulesti si toata lumea a fost multumita, vine si regionalul la aprox 10-15 minute, ai si dupa legaturi cu altceva inafara de metrou. De asemenea, cele 2 linii s-ar putea comasa intrucat acestea de foarte multe ori circula in format “trenulet”.
L.E.: Revin cu niste desene in curand.
- Just a User
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Just a User
Îți mulțumesc pt părere, acuma să zic și de ce am vrut ca linia 125 să fie scurtată sub pod. Ei bine, în zona pasajului, se află depozite, o bază sportivă și un Cimitir, iar cea mai apropiată stație se află la 800 de metrii + s-au amenajat 2 alveole (cu tot cu marcaj BUS).
Îți mulțumesc pt părere, acuma să zic și de ce am vrut ca linia 125 să fie scurtată sub pod. Ei bine, în zona pasajului, se află depozite, o bază sportivă și un Cimitir, iar cea mai apropiată stație se află la 800 de metrii + s-au amenajat 2 alveole (cu tot cu marcaj BUS).
- edi1717
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
edi1717
Parerea mea este ca variantele de trasee prezentate de mine pot impaca cumva pe toata lumea:
Acestea sunt traseele:
Parerea mea este ca variantele de trasee prezentate de mine pot impaca cumva pe toata lumea:
Acestea sunt traseele:
125 modificare.png (1.35 MB; downloaded 1364 times)
125 scurtat la TA.png (572.27 KB; downloaded 1364 times)
troleibuz cu oprire in statiile de sub pod.png (632.09 KB; downloaded 1364 times)
- STB738
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
STB738
Cel mai probabil din spusele unui prieten vatman, linia 5 va primi Imperio și va întoarce la Obor prin Reînvierii
Luca M. wrote here:
Propun un traseu temporar pentru linia 5 pana la modernizarea sinelor dintre Piata Gemeni si Calea Mosilor.
5: Aeroport Baneasa - Park&Ride Pantelimon (actualul capat al liniilor 14, 55).
Aeroport - Stefan Cel Mare - Iancului - Pantelimon (tur si retur)
Pentru inceput, linia 5 pe traseul Sf. Gheorghe - Aeroport avea 10 ture maxim.
Distanta dintre Aeroport si Piata Iancului este aproximativ egala, deci pana aici ar fi nevoie tot de 10 ture.
Restul distantei dintre Piata Iancului si Pantelimon necesita cam 4 tramvaie cred eu.
Asadar, linia ar avea 14-15 ture, dintre care 10 ar fi Imperio si restul V3A, poate chiar 2010-CA daca ar fi disponibile de la vreun depou.
Avantaje:
—> In primul rand, s-ar respecta partial si proiectul cu tramvaie noi pe traseul nr. 55, prin utilizarea tramvaielor Imperio pe linia 5 propusa de mine pe segmentul Iancului - Pantelimon, astfel locuitorii acelei zone beneficiind de aer conditionat, podea total coborata, vagoane spatioase etc.
—> consider ca este mai avantajos acest traseu decat ar fi un traseu cuprins doar intre Aeroport si Iancului, fiindca astfel s-ar face legaturi care au mai mult sens decat sa pui capat liniei in bucla de la Iancului. S-ar putea face legaturi mai bune din Pantelimon cu Obor spre exemplu, cu metroul M1 sau tramvaiul 21.
Dezavantaje:
—> Posibil multe blocaje pe Sos. Stefan Cel Mare din cauza liniilor 1/10 care stim bine ca intotdeauna au ceva probleme ce duc la devieri.
Va atasez o harta cu traseul propus de mine.
Se poate observa in harta si cat de haotic s-au modernizat liniile de tramvai din Bucuresti, linia 5 neavand cum sa circule pe traseul spre Sf. Gheorghe cu vagoane Imperio din cauza unui ciot de traseu nemodernizat intre Piata Gemeni si Mosilor. Pe str. Tunari s-au schimbat sinele dar pe acea bucatica nu….
Cu MOV —> Sine modernizate dar pe care nu ar putea circula Imperio din cauza ca sunt urmate de segmente cu OR
Cu ROSU —> Sine modernizate pe care ar putea circula Imperio, fiind trasee total cu linii noi
Cu GALBEN —> linii vechi
Astept parerile voastre.
Cel mai probabil din spusele unui prieten vatman, linia 5 va primi Imperio și va întoarce la Obor prin Reînvierii
- Costin
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Costin
Mai e mult pana acolo, iar nici vatmanii si nici STBul in general nu decid traseele de transport din Bucuresti, deci nu are rost momentan sa dam crezare zvonului de depou.
Mai e mult pana acolo, iar nici vatmanii si nici STBul in general nu decid traseele de transport din Bucuresti, deci nu are rost momentan sa dam crezare zvonului de depou.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
idk_vlad
Și nici nu are cum să reîntoarcă prin Reînvierii - Lizeanu deoarece faci praf vagoanele pe ciotul ăla de infrastructură nemodernizată…
Și nici nu are cum să reîntoarcă prin Reînvierii - Lizeanu deoarece faci praf vagoanele pe ciotul ăla de infrastructură nemodernizată…
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
rosetti61
Iar o parte din capatul de la Baneasa e ocupat cu santierul de la metrou.
Iar o parte din capatul de la Baneasa e ocupat cu santierul de la metrou.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Luca M.
Din cate am vazut sunt doar niste garduri si pietre peste şine. Poate isi pot muta gardul dupa liniei.
Din cate am vazut sunt doar niste garduri si pietre peste şine. Poate isi pot muta gardul dupa liniei.
- STB738
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
STB738
Astăzi am călătorit cu tramvaiul pe linia 27 între stațiile Piata Unirii și Chimopar, tramvaiul s-a supraaglomerat de la statia Soseaua Mihai Bravu până la ultima statie Chimopar. M-am tot gândit la o soluție pentru decongestionarea fluxului de călători pe traseul menționat mai sus și am ajuns la următoarea concluzie: Înființarea liniei 30 (după părerea mea) pe traseul următor:
La ducere: Stația Chimopar - Bulevardul Theodor Pallady - Bulevardul Camil Ressu - Șoseaua Mihai Bravu - Calea Vitan (stația Calea Vitan)
La întoarcere: Stația Calea Vitan - Calea Vitan - Calea Dudești - Bulevardul Camil Ressu - Bulevardul Theodor Pallady - Stația Chimopar
PS: Harta cu traseul o voi atașa mai jos.
Avantaje
-Reducerea presiunii asupra transportului public în orele de vârf, introducerea liniei 30 ar contribui la descongestionarea generală a traficului de călători în orele de vârf, oferind o soluție alternativă pentru locuitorii din cartierele Theodor Pallady, Vitan și Dudești, care în prezent se bazează în principal pe linia 27.
-La stația Calea Vitan se pot crea legături cu celelalte linii de autobuz și tramvai din zona dar și cu metroul la stațiile Dristor 1 și 2, Nicolae Grigorescu, 1 Decembrie 1918 și Nicolae Teclu.
- In cazul în care linia 27 ar fi blocată pe segmentul Piata Unirii - Nerva Traian, linia 30 ar putea prelua călătorii de la statia Piata Vitan până la Chimopar.
Dezavantaje
-Posibilă reducere a frecvenței pe linia 27 Crearea unei linii noi, precum 30, ar putea duce la o redistribuire a vehiculelor, ceea ce ar putea reduce frecvența tramvaielor pe linia 27. În loc să fluidizeze complet traficul, există riscul ca ambele linii să fie insuficient deservite dacă nu sunt alocate suficiente resurse (tramvaie suplimentare și personal).
-Cresterea numărului de tramvaie in intersecții aglomerate, intersecții mari precum cele de la Mihai Bravu, Calea Vitan și Dudești care sunt deja zone cu trafic intens, iar adăugarea unei noi linii de tramvai ar putea duce la congestii mai mari în aceste puncte cheie. Aceasta ar putea încetini atât traficul rutier, cât și transportul public, în special la orele de vârf.
- Dificultăți în implementarea unui orar eficient avand în vedere că linia 30 ar trebui să funcționeze în paralel cu linia 27 și alte linii, implementarea unui orar coordonat ar putea fi dificilă. Fără o planificare atentă, există riscul ca tramvaiele să circule prea aproape unul de altul sau să se formeze intervale mari de timp fără niciun tramvai pe porțiunile comune.
Turații
Depoul Dudești 4/0
Aștept părerile voastre!
Astăzi am călătorit cu tramvaiul pe linia 27 între stațiile Piata Unirii și Chimopar, tramvaiul s-a supraaglomerat de la statia Soseaua Mihai Bravu până la ultima statie Chimopar. M-am tot gândit la o soluție pentru decongestionarea fluxului de călători pe traseul menționat mai sus și am ajuns la următoarea concluzie: Înființarea liniei 30 (după părerea mea) pe traseul următor:
La ducere: Stația Chimopar - Bulevardul Theodor Pallady - Bulevardul Camil Ressu - Șoseaua Mihai Bravu - Calea Vitan (stația Calea Vitan)
La întoarcere: Stația Calea Vitan - Calea Vitan - Calea Dudești - Bulevardul Camil Ressu - Bulevardul Theodor Pallady - Stația Chimopar
PS: Harta cu traseul o voi atașa mai jos.
Avantaje
-Reducerea presiunii asupra transportului public în orele de vârf, introducerea liniei 30 ar contribui la descongestionarea generală a traficului de călători în orele de vârf, oferind o soluție alternativă pentru locuitorii din cartierele Theodor Pallady, Vitan și Dudești, care în prezent se bazează în principal pe linia 27.
-La stația Calea Vitan se pot crea legături cu celelalte linii de autobuz și tramvai din zona dar și cu metroul la stațiile Dristor 1 și 2, Nicolae Grigorescu, 1 Decembrie 1918 și Nicolae Teclu.
- In cazul în care linia 27 ar fi blocată pe segmentul Piata Unirii - Nerva Traian, linia 30 ar putea prelua călătorii de la statia Piata Vitan până la Chimopar.
Dezavantaje
-Posibilă reducere a frecvenței pe linia 27 Crearea unei linii noi, precum 30, ar putea duce la o redistribuire a vehiculelor, ceea ce ar putea reduce frecvența tramvaielor pe linia 27. În loc să fluidizeze complet traficul, există riscul ca ambele linii să fie insuficient deservite dacă nu sunt alocate suficiente resurse (tramvaie suplimentare și personal).
-Cresterea numărului de tramvaie in intersecții aglomerate, intersecții mari precum cele de la Mihai Bravu, Calea Vitan și Dudești care sunt deja zone cu trafic intens, iar adăugarea unei noi linii de tramvai ar putea duce la congestii mai mari în aceste puncte cheie. Aceasta ar putea încetini atât traficul rutier, cât și transportul public, în special la orele de vârf.
- Dificultăți în implementarea unui orar eficient avand în vedere că linia 30 ar trebui să funcționeze în paralel cu linia 27 și alte linii, implementarea unui orar coordonat ar putea fi dificilă. Fără o planificare atentă, există riscul ca tramvaiele să circule prea aproape unul de altul sau să se formeze intervale mari de timp fără niciun tramvai pe porțiunile comune.
Turații
Depoul Dudești 4/0
Aștept părerile voastre!
Verde - tur
Roșu - retur
Roșu - retur
IMG_20240906_220533.jpg (274 KB; downloaded 828 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination