Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăBiblioteca

 

Topic: Schema Căilor Ferate din R.S.România - 1984

4 posts, 499 views
Schema Căilor Ferate din R.S.România - 1984 PaulIP

Nu este trecut anul pe hartă, dar e știut că în 1984 s-a electrificat linia până la Cluj.  Tronsonul Ilia-Arad al M200 apare însă neelectrificat, inaugurarea rețelei aeriene de contact fiind în 1985.
Sunt și niște inconsistențe, de exemplu linia Subcetate-Bouțari-Caransebeș care apare ca fiind deschisă integral, deși porțiunea cu cremalieră (Bouțari - Grădiște) a fost închisă în 1978.
Schema Cailor Ferate RSR 1984.jpg (1.73 MB; downloaded 521 times)

 


Re: Schema Căilor Ferate din R.S.România - 1984 shoppy

Din motive propagandistice reteaua trebuia sa creasca in fiecare an, imposibil sa scada, asa ca liniile inchise erau mentinute ca active iar viitoarele adaugiri erau date ca terminate mai devreme.

 


Re: Schema Căilor Ferate din R.S.România - 1984 PaulIP

Deci există posibilitatea ca harta să nu fie din 1984?

 


Re: Schema Căilor Ferate din R.S.România - 1984 shoppy

Daca era din 84 atunci in stilul propagandistic m-as astepta ca lucrarile prevazute pentru 85 sa fie deja incluse ca terminate, dupa logica asta este de prin 81-82.

 


Home page  • 
Parent forum: Biblioteca  • 
Choose destination

Since our 2457 forum members have written 437106 posts in 5460 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use