Topic: Stația Unirii M 7 - propuneri
137 posts, 30763 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stația Unirii M 7 - propuneri
andrei11
Și aici tot pasajul rutier este...
Și aici tot pasajul rutier este...
Pasaj rutier.jpg (113.14 KB; downloaded 2748 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Stația Unirii M 7 - propuneri
sab
Da, si acolo, si in plan departat, dincolo de macarale, imediat dupa conducta
Portiunea care in poza apare momentan neconstruita corespunde zonei sifonarii.
Da, si acolo, si in plan departat, dincolo de macarale, imediat dupa conducta
Portiunea care in poza apare momentan neconstruita corespunde zonei sifonarii.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stația Unirii M 7 - propuneri
andrei11
Da aici ce o fi ?
Da aici ce o fi ?
pasaj 2.jpg (148.85 KB; downloaded 2764 times)
- sab
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Stația Unirii M 7 - propuneri
sab
De fapt, cred ca acolo in poza este chiar capatul statiei U2, nivelul cel mai de sus, de unde incepe efectiv pasajul spre Manuc. Parca pasajul nu este asa lat, in poza pare o structura dubla. Din ce retin (n-am mai fost de multa vreme pe acolo), venind din pasaj poti sa cobori in statia U2 si prin stanga si prin dreapta casei de abonamente elevi studenti, sunt niste scari foarte lungi si incomode.
De fapt, cred ca acolo in poza este chiar capatul statiei U2, nivelul cel mai de sus, de unde incepe efectiv pasajul spre Manuc. Parca pasajul nu este asa lat, in poza pare o structura dubla. Din ce retin (n-am mai fost de multa vreme pe acolo), venind din pasaj poti sa cobori in statia U2 si prin stanga si prin dreapta casei de abonamente elevi studenti, sunt niste scari foarte lungi si incomode.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stația Unirii M 7 - propuneri
zapacitu
Sigur e capatul statiei PU2, de unde azi incepe pasajul spre Manuc.
Sigur e capatul statiei PU2, de unde azi incepe pasajul spre Manuc.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Stația Unirii M 7 - propuneri
satanistu
Am si eu o curiozitate.
Avand in vedere ca : https://hotnews.ro/primaria-sectorului-4 ... -1773951
Atunci cand (probabil in 2050) se vor apuca de Piata Unirii 3, o sa sape iarasi sub planseul "nou"? Sau pe acolo vor trece TBM-urile iar statia nu o sa fie sub planseu?
Am si eu o curiozitate.
Avand in vedere ca : https://hotnews.ro/primaria-sectorului-4 ... -1773951
Primăria Sectorului 4: lucrările la planșeul Unirii încep cel târziu la 1 octombrie / Până la finalul anului nu va fi restricționată circulația
Atunci cand (probabil in 2050) se vor apuca de Piata Unirii 3, o sa sape iarasi sub planseul "nou"? Sau pe acolo vor trece TBM-urile iar statia nu o sa fie sub planseu?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stația Unirii M 7 - propuneri
Costin
Cel mai simplu e sa treaca cu TBMul pe sub tot ce e acolo si sa faca statia intre Dambovita si Magazinul Unirea, si atunci sapatura e in afara pietei, cu exceptia corespondentei.
Cel mai simplu e sa treaca cu TBMul pe sub tot ce e acolo si sa faca statia intre Dambovita si Magazinul Unirea, si atunci sapatura e in afara pietei, cu exceptia corespondentei.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stația Unirii M 7 - propuneri
sab
Nu cred ca este spațiu suficient, oricum se "lovesc" de pasajul M1-M2, de pasajul rutier (mai ales....) și de accesul de la Manuc.
Sigur ajung sub planseu, de aceea se și feresc de aceasta magistrala și au vrut sa o devieze pe la Biblioteca Națională.
Mie tare mi-e teama de o stație sub Bd Regina Maria sau sub Calea Călărașilor....
Nu cred ca este spațiu suficient, oricum se "lovesc" de pasajul M1-M2, de pasajul rutier (mai ales....) și de accesul de la Manuc.
Sigur ajung sub planseu, de aceea se și feresc de aceasta magistrala și au vrut sa o devieze pe la Biblioteca Națională.
Mie tare mi-e teama de o stație sub Bd Regina Maria sau sub Calea Călărașilor....
- orex
-
Posted:
-
Re: Stația Unirii M 7 - propuneri
orex
Cea mai fezabila locatie a statie M7 Unirii ar fi pe Splaiul Unirii intre str. Bibescu Voda si bd. Dimitie Cantemir. Sunt disponibili peste 190 de m lungime, ceea ce se incadreaza cu brio in gabaritul de lungime al unei statii de metrou ( ex. vezi lungimea statiei Cismigiu).
PS
Daca se alege acest areal, traficul rutier de suprafata ar fi extrem de facil de reorganizat, atat cel dinspre bd. Regina Maria, cat si cel dinspre Splai.
Cea mai fezabila locatie a statie M7 Unirii ar fi pe Splaiul Unirii intre str. Bibescu Voda si bd. Dimitie Cantemir. Sunt disponibili peste 190 de m lungime, ceea ce se incadreaza cu brio in gabaritul de lungime al unei statii de metrou ( ex. vezi lungimea statiei Cismigiu).
PS
Daca se alege acest areal, traficul rutier de suprafata ar fi extrem de facil de reorganizat, atat cel dinspre bd. Regina Maria, cat si cel dinspre Splai.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stația Unirii M 7 - propuneri
sab
Poți sa pui o schiță? Nu imi dau seama unde spui ca ar veni statia, pentru ca este greu de definit Splaiul in piata. Dambovita este fix pe diagonala actualei piețe.
Poți sa pui o schiță? Nu imi dau seama unde spui ca ar veni statia, pentru ca este greu de definit Splaiul in piata. Dambovita este fix pe diagonala actualei piețe.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stația Unirii M 7 - propuneri
orex
Aici...
Lungime e, latime e, zona are tot ce-i trebe. Sigur ar deveni cea mai adanca statie din ”panoplia” METROREX!
Aici...
Statia UNIRII M7 propunere.png (1.72 MB; downloaded 459 times)
Lungime e, latime e, zona are tot ce-i trebe. Sigur ar deveni cea mai adanca statie din ”panoplia” METROREX!
- sab
-
Posted:
-
Re: Stația Unirii M 7 - propuneri
sab
Numai ca este "contra naturii". Metroul nu poate sa ia curbe de 90 grade (nici chiar si 120 grade nu este ok...), iar traseul pe la Biblioteca Nationala (cel din schita atasata) "s-a dat".
Ramane numai traseul "firesc", pe diagonala pietei. ;)
Daca se trece pe sub magazin si/sau alte cladiri, la mare adancime, s-ar putea lua curbele catre nord, insa ma indoiesc ca vor adopta solutia asta de mare adancime, sub M2.
Dar sa ne amintim si cum arata subteranul acolo. Corespondenta cu M1 este simpla cu amplasamentul acesta ferit, insa cum faci corespondenta cu M2 ? Sapi pe sub statia M1 ?
Sau te "intepi" doar in M1 si lasi actuala corespondenta sa preia si traficul suplimentar ? Nu ar fi ok..
Sa zicem totusi ca sapi pe sub m1 SI ca se face corespondenta distincta cu M2. Mie imi iese lunga si incomoda..
NU, solutia corecta este o statie pe diagonala pietei, intre M1 si M2, cu schimb la cele doua capete, in nord cu M2, in sud cu M1. Asta chiar daca ma duc sub Dambovita...
Numai ca este "contra naturii". Metroul nu poate sa ia curbe de 90 grade (nici chiar si 120 grade nu este ok...), iar traseul pe la Biblioteca Nationala (cel din schita atasata) "s-a dat".
Ramane numai traseul "firesc", pe diagonala pietei. ;)
M7 in zona Unirii.jpg (95.58 KB; downloaded 420 times)
Daca se trece pe sub magazin si/sau alte cladiri, la mare adancime, s-ar putea lua curbele catre nord, insa ma indoiesc ca vor adopta solutia asta de mare adancime, sub M2.
Dar sa ne amintim si cum arata subteranul acolo. Corespondenta cu M1 este simpla cu amplasamentul acesta ferit, insa cum faci corespondenta cu M2 ? Sapi pe sub statia M1 ?
Sau te "intepi" doar in M1 si lasi actuala corespondenta sa preia si traficul suplimentar ? Nu ar fi ok..
Sa zicem totusi ca sapi pe sub m1 SI ca se face corespondenta distincta cu M2. Mie imi iese lunga si incomoda..
Subteran Unirii.jpg (110.03 KB; downloaded 402 times)
NU, solutia corecta este o statie pe diagonala pietei, intre M1 si M2, cu schimb la cele doua capete, in nord cu M2, in sud cu M1. Asta chiar daca ma duc sub Dambovita...
📖 Pagination options