Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
1051 posts, 346156 views
📖 Pagination options
- Luca M.
-
Posted:
-
- idk_vlad
-
Posted:
-
- Luca M.
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Cezar210
Intreb și eu, asa, de amoru' artei...oare ar fi posibila modernizarea acestor vagoane cu PPC intre usile 2 si 3 (inclusiv usile, desigur) si cu doar 2 boghiuri, ambele motoare?
Intreb și eu, asa, de amoru' artei...oare ar fi posibila modernizarea acestor vagoane cu PPC intre usile 2 si 3 (inclusiv usile, desigur) si cu doar 2 boghiuri, ambele motoare?
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
TudorSt
Ar fi posibilă, dar doar cu schimbarea motorizării. Motoarele de Tatra sunt mult prea puțin pentru încă un tronson. Cel mai bun lucru pentru ele este să fie modernizate în V3A-2010-CA sau construite unele de la 0, cu păstrarea numerelor de parc, cam cum s-a făcut în 2009 cu V2A în V3A-93-2S. Poate la un moment dat o să ia în calcul și asta.
LE: gata, am înțeles unde vrei să bați. Nu, asta chiar nu ar fi posibil. E prea mic spațiul pentru scări între boghiuri. Doar dacă mai adaugă câțiva metri stânga - dreapta dar ar fi deja o improvizație urata.
Ar fi posibilă, dar doar cu schimbarea motorizării. Motoarele de Tatra sunt mult prea puțin pentru încă un tronson. Cel mai bun lucru pentru ele este să fie modernizate în V3A-2010-CA sau construite unele de la 0, cu păstrarea numerelor de parc, cam cum s-a făcut în 2009 cu V2A în V3A-93-2S. Poate la un moment dat o să ia în calcul și asta.
LE: gata, am înțeles unde vrei să bați. Nu, asta chiar nu ar fi posibil. E prea mic spațiul pentru scări între boghiuri. Doar dacă mai adaugă câțiva metri stânga - dreapta dar ar fi deja o improvizație urata.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
WT_fan06
@Cezar210, nu are sens financiar să adaugi încă un modul. Ai obține capacitatea similară unui V3A, la costuri mult mai mari decât dacă puneai direct un modul PPC unui V3A. Așa cum a zis și @TudorSt, ar trebui schimbat tot pachetul de tracțiune.
În loc să facem experimente scumpe și fără șanse mari de reușită pentru un lot mic de vagoane, mai bune ne axăm pe puținele proiecte fezabile pe care le avem - PPC-izarea cât mai rapidă și la costuri avantajoase a parcului de V3A, fie prin modernizare, fie prin RK, fie prin înlocuirea directă a modulelor neaccesibile cu unele accesibile. Mult mai ușor de accesibilizat flota ar fi dacă URAC ar fabrica un modul accesibil în timp ce V3A circulă cu modulele vechi, apoi, când modulele PPC sunt gata, V3A-urile vin să facă schimb de module cu unele PPC gata construite, iar apoi sunt gata de drum. Downtime-ul ar fi minimal pentru vagoane. Dar mă gândesc că problemele ar sta în costuri, resursa umană și faptul că V3A-urile acelea vechi oricum erau scadente la RK de mult timp și atunci mare lucru nu rezolvi dacă pui un modul PPC pe un vagon care poate fi retras oricând și fie ajunge la RK, fie la gard... deci ne mulțumim cu câteva vagoane refurbișate pe an cu module PPC și cam atât...
@Cezar210, nu are sens financiar să adaugi încă un modul. Ai obține capacitatea similară unui V3A, la costuri mult mai mari decât dacă puneai direct un modul PPC unui V3A. Așa cum a zis și @TudorSt, ar trebui schimbat tot pachetul de tracțiune.
În loc să facem experimente scumpe și fără șanse mari de reușită pentru un lot mic de vagoane, mai bune ne axăm pe puținele proiecte fezabile pe care le avem - PPC-izarea cât mai rapidă și la costuri avantajoase a parcului de V3A, fie prin modernizare, fie prin RK, fie prin înlocuirea directă a modulelor neaccesibile cu unele accesibile. Mult mai ușor de accesibilizat flota ar fi dacă URAC ar fabrica un modul accesibil în timp ce V3A circulă cu modulele vechi, apoi, când modulele PPC sunt gata, V3A-urile vin să facă schimb de module cu unele PPC gata construite, iar apoi sunt gata de drum. Downtime-ul ar fi minimal pentru vagoane. Dar mă gândesc că problemele ar sta în costuri, resursa umană și faptul că V3A-urile acelea vechi oricum erau scadente la RK de mult timp și atunci mare lucru nu rezolvi dacă pui un modul PPC pe un vagon care poate fi retras oricând și fie ajunge la RK, fie la gard... deci ne mulțumim cu câteva vagoane refurbișate pe an cu module PPC și cam atât...
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Cezar210
Am înțeles ambele răspunsuri, dar trebuie să fac totuși o mențiune, de care Tudor și-a dat seama în finalul mesajului - eu nu spusesem să se mai adauge încă un tronson, ci în configurația actuală, scări înainte de ușa 2, podea coborâtă și scări după ușa 3, fără boghiu sub articulație.
Dar da, cu siguranță este mai bine să se meargă pe ceva care deja și-a confirmat ”reușita” și nu pe eventuale experimente, ”PPC-izarea” V3A-urilor.
Am înțeles ambele răspunsuri, dar trebuie să fac totuși o mențiune, de care Tudor și-a dat seama în finalul mesajului - eu nu spusesem să se mai adauge încă un tronson, ci în configurația actuală, scări înainte de ușa 2, podea coborâtă și scări după ușa 3, fără boghiu sub articulație.
Dar da, cu siguranță este mai bine să se meargă pe ceva care deja și-a confirmat ”reușita” și nu pe eventuale experimente, ”PPC-izarea” V3A-urilor.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
macheta218
Vario Tram Brno Cehia... se poate implementa si la V2A PPC.
Vario Tram Brno Cehia... se poate implementa si la V2A PPC.
DSCF1614.JPG (500.19 KB; downloaded 1977 times)
DSCF1536.JPG (422.83 KB; downloaded 1977 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
ByOnu
Tehnic se poate, desigur. A trimis omenirea oameni pe Lună, nu ne pune capac un amarat de V2A.
Discutia este insa despre oportunitatea investitiei.
Shocking plot twist: nu merita!
Stiti ce poate merita, insa? Sa reparam odata flota de Bucur LF si sa dotam cat mai multe V3A cu PPC si AC (fara fibra de sticla, ecrane degeaba, CA si alte nebunii). In rest, sunt bani aruncati.
Tehnic se poate, desigur. A trimis omenirea oameni pe Lună, nu ne pune capac un amarat de V2A.
Discutia este insa despre oportunitatea investitiei.
Shocking plot twist: nu merita!
Stiti ce poate merita, insa? Sa reparam odata flota de Bucur LF si sa dotam cat mai multe V3A cu PPC si AC (fara fibra de sticla, ecrane degeaba, CA si alte nebunii). In rest, sunt bani aruncati.
- Victor92
-
Posted:
-
- Just a User
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Just a User
Dacă avea afișajele funcționale, de ce i-au mai pus tablă (sau cum se numește) cu traseul liniei 47?
Dacă avea afișajele funcționale, de ce i-au mai pus tablă (sau cum se numește) cu traseul liniei 47?
- idk_vlad
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
shoppy
Am vazut ca se practica hartie in geam atunci cand intervine o schimbare, sa inteleaga tot omul ca ceva s-a schimbat si nu mai este cum stia el.
Am vazut ca se practica hartie in geam atunci cand intervine o schimbare, sa inteleaga tot omul ca ceva s-a schimbat si nu mai este cum stia el.
- Just a User
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Just a User
3003 în terminalul Ghencea
3003 în terminalul Ghencea
3003 - Linia 47 - Ghencea - 28 August 2024
IMG_7887.jpg (1.72 MB; downloaded 930 times)
📖 Pagination options