MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Știri și articole din presă

498 posts, 193034 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri și articole din presă satanistu

Pagina de FB a Metrorex

🟢 🚇Execuția pereților mulați reprezintă o etapă-cheie în cadrul proiectării și execuției lucrărilor de structură de rezistență pentru Secțiunea de Sud, Lotul 1.1., 1 Mai – Tokyo, pentru noua Magistrală 6 de metrou;

✅ Aceasta este o etapă premergătoare excavărilor cu TBM-uri (Tunnel Boring Machines) – utilajele care vor săpa tunelurile subterane;

👉🏻În link (https://youtu.be/DIzxZZtx0UA), puteți urmări un video documentar despre procesul de execuție al primelor segmente de pereți mulați, realizate la viitoarele stații Expoziției și Aeroport Băneasa, de către Asocierea ALSIM ALARKO-MAKYOL, constructorul desemnat pentru aceste lucrări;
✅La Organizarea de șantier principală, din apropierea Aeroportului Băneasa, au fost executate lucrări de betonare fundații, umplutură și montare containere de șantier și lucrări pentru instalația electrică;
✅La viitoarea stație Tokyo, s-au efectuat săpături, montări de tuburi de protecție și teste de etanșeitate;
✅La interstația Tokyo – Aeroport Băneasa continuă sondajele de utilități;
✅La viitoarea stație Gara Băneasa au fost executate săpături de sondaje, excavații, săpături pentru grinda de ghidaj, execuție și betonare grindă de ghidaj;
✅La interstația Piața Montreal – Gara Băneasa s-au efectuat săpături pentru sondajele de utilități;
✅La viitoarea stație Piața Montreal s-au efectuat lucrări la grindele de ghidaj și probe de laborator pentru beton;
✅La viitoarea stație Pajura au fost efectuate excavații, armări, betonări ale grindelor de ghidaj de la diverse axe și au fost instalați peste 23 de metri liniari de cofraje pentru grinzile de ghidare;  
✅La viitoarea interstație 1 Mai – Pajura au continuat sondajele pentru rețele de utilități;

👉🏻Prin jurnalul de șantier ne dorim să vă oferim constant informații actualizate despre progresul lucrărilor noii Magistrale M6.
👉🏻Traficul nu este restricționat pe niciuna dintre porțiunile de lucru.
m61.jpg (215.89 KB; downloaded 2736 times)
m62.jpg (237.27 KB; downloaded 2736 times)

 


Re: Știri și articole din presă satanistu

https://www.metrorex.ro/comunicate_de_presa/04062024

Metrorex  și Ministerul  Transporturilor și Infrastructurii au semnat contractul  de finanțare pentru Proiectul ”M6 BUCUREȘTI: Tronsonul 1 MAI -Tokyo (6 stații) lungime: 6,6 KM”

București, 4 iunie, 2024 – Metrorex și Ministerul Transporturilor și Infrastructurii au semnat, astăzi, contractul de finanțare pentru proiectul ”M6 București: tronsonul 1 Mai -Tokyo (6 stații) lungime: 6,6 km” finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNNR).

Obiectivul de investiții "Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni" este unul de utilitate publică, de interes național, prin care se asigură nevoile de mobilitate ale persoanelor prin dezvoltarea rețelei de transport trans european (TEN-T) și are o valoare de 9.337.084.108 lei.

Proiectul "Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni" va avea 12 trenuri, un traseu de 14,2 km și va cuprinde 12 stații de metrou: Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroportul Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I. C. Brătianu, Aeroportul Internațional Henri Coandă. Proiectul este împărțit în două loturi: Lot 1.1 Secțiunea de Sud (1 Mai – Tokyo) ( 6,6 km și cuprinde 6 stații) și Lot 1.2. Secțiunea de Nord (Tokyo – Aeroport Otopeni)(7,6 km și 6 stații)

Această conexiune nouă și rapidă se adresează tuturor locuitorilor Capitalei, oamenilor de afaceri, navetiștilor, turiștilor și va asigura îmbunătățirea oportunităților privind activitatea și călătoriile, mediul și calitatea vieții. Noua linie de metrou va deservi o zonă cu un potențial ridicat de cerere pentru transport rapid, sigur și eficient. De asemenea, siguranța în trafic se va îmbunătăți semnificativ.

Linia de metrou M6, în integralitate subterană, va asigura un sistem de transport rapid de mare capacitate între Aeroportul Internațional Henri Coandă Otopeni-Bucureșți și zona centrală a orașului, contribuind astfel la dezvoltarea economiei regionale și la îmbunătățirea mediului urban prin reducerea congestionării traficului rutier, accidentelor în trafic și poluării aerului.

Valoarea fondurilor europene aferente PNRR este de 1.470.751.100 lei.


Nu inteleg, nu era deja finantarea semnata? Adica cum s-a construit pana acum?

 


Re: Știri și articole din presă satanistu





Iunie 2024.

 


Re: Știri și articole din presă Costin

Te rog reposteaza urmand instructiunile pentru includerea clipurilor youtube (butonul "?" in pagina de postare mesaje).

 


Re: Știri și articole din presă satanistu

https://observatornews.ro/eveniment/lucr ... 124.html

[...] depoul Bucureştii Noi va fi închis pentru că săpăturile la noua linie de metrou se fac fix în faţă. Pentru aproape doi ani, parcul auto va fi mutat în alte spaţii STB. Şi circulaţia troleibuzelor va fi dată peste cap - vor rămâne doar liniile 97 şi 86. Pe lângă acestea, STB va înfiinţa o linie nouă care va face legătura între Dridu şi Străuleşti. Noile trasee presupun un timp mai mare de parcurgere.

Noua magistrală va avea 12 staţii până la Aeroportul Otopeni. Până acum, lucrările au început la jumătate dintre ele. Lucrările la staţia Gara Băneasa au început în luna ianuarie, odată cu celelalte 5 staţii din primul tronson. Cel de-al doilea tronson va fi deschis în cel mult o lună.

Pe şantier, surprizele au început deja să apară. "La Casa Scânteii am găsit un tunel subteran de beton. Era tunelul care traversa Kiseleff-ul înainte să se construiască pasajul subteran. A trebuit iarăşi demolat. Sunt astfel de aspecte care iarăşi implică costuri pentru noi. Implică şi întârzieri, bineînţeles", adaugă Mihai Barbu, preşedinte Consiliul de Administraţie Metrorex.

Noua magistrală va costa 2,5 miliarde de lei, bani europeni. Din 2027, din centrul Capitalei spre Otopeni ar trebui să circule 12 trenuri noi cu o capacitate de transport de 50.000 de călători pe oră.

 


Re: Știri și articole din presă satanistu

Pagina FB Metrorex

In zile cu temperaturi caniculare, orice activitate devine mai grea.
👍🏻Cu toate acestea, lucrările pentru Secțiunea de Sud a Magistralei 6 se derulează în ritm susținut.
Ⓜ️Proiectele mari se fac prin eforturi mari!
✍🏻Iată cum arată jurnalul de șantier în prima parte a lunii iulie.
✅La viitoarea stație Tokyo, s-au executat 181m de pereți de ghidaj și 21 panouri de pereți mulați (dintr-un număr de 112).
✅În curând, vor începe lucrările pentru piloți forați la interstația Aeroport Băneasa - Tokyo.
✅La viitoarea stație Aeroport Băneasa s-au executat 22 panouri de pereți mulați (dintr-un număr de 65). Pentru Accesul A, s-au executat 67 piloți forați (dintr-un număr de 150, iar pentru Accesul B, 141 piloți forați (dintr-un număr de 177). Se lucrează la devierea rețelelor de telecomunicații și apă.
✅220m de pereți de ghidaj dintr-un total de 325m și două panouri de pereți mulați (din totalul de 54) s-au executat la viitoarea stație Gara Băneasa.
✅La interstația Piața Montreal - Gara Băneasa, s-au executat 91 piloți forați dintr-un număr de 187.
✅La viitoarea stație Piața Montreal, s-au executat 6 panouri de pereți mulați (dintr-un total de 64).
✅Lucrările de deviere utilități sunt în curs de desfășurare la viitoarea stație Expoziției; aici s-au executat 540m de pereți de ghidaj dintr-un total de 630m, 30 de panouri de pereți mulați (din 122) pentru caseta stației și 3 panouri de pereți mulați (din 20) pentru substația electrică.
✅S-au executat toți piloții forați și a început excavarea pentru grinzile de coronament la interstația Pajura – Expoziției.
✅La viitoarea stație Pajura, s-au executat 421m de pereți de ghidaj dintr-un total de 523m, iar echipamentul pentru forarea piloților este adus pe șantier pe parcursul lunii în curs.
✅La interstația 1 Mai - Pajura, s-au executat 14 piloți forați dintr-un total de 32.
✅Organizarea de șantier principală, amplasată în proximitatea viitoarei stații Tokyo, lângă Aeroportul Băneasa, este operațională prin prezența tuturor părților implicate în lucrările pentru Secțiunea Sud, 1 Mai - Tokyo: S.C. METROREX S.A., Asocierea ALSIM ALARKO-MAKYOL, CONSORȚIUL INTERNAȚIONAL PADECO CO., LTD., ORIENTAL CONSULTANTS GLOBAL CO., LTD., METROUL S.A.

 


Re: Știri și articole din presă TheTigerBeast

Comunicat de presă
            31.07.2024

Metrorex a publicat în Sistemul de Achiziții Publice (SEAP), în data de 31.07.2024, anunțul de participare prin care a fost demarată procedura de atribuire, prin “licitație deschisă”, a contractului de achiziție sectorială având ca obiect: „Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă. (Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni). Pachet 2: Proiectare și execuție lucrări de arhitectură, cale de rulare, instalații electromecanice și curenți slabi”.
Valoarea estimată a contractului este de 1.668.847.816,00 lei, fără TVA, iar durata estimată a contractului este de 44 de luni.
Obiectul contractului sectorial îl reprezintă achiziția serviciilor de proiectare și a lucrărilor de execuție pentru lucrări de arhitectură, compartimentări, finisaje, instalații electromecanice, telecomunicații cale de rulare, inclusiv șina a 3 a și fir de contact aerian în toate stațiile de pe Magistrala 6 1 Mai – Aeroportul Internațional Henri Coandă.
Sursele de finanțare ale contractului sunt asigurate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este data de10.09.2024, ora 15:00 Criteriul de atribuire a contractului este „cel mai bun raport calitate-preț”.

 


Re: Știri și articole din presă satanistu

FB : STBSA:

Societatea de Transport București - STB SA
 ·
📌 INFO Util: Autobuzele liniilor 261, 304, 441, 441B, 442, 443, 443B, 444, 446, 447, 447B, 448 și 477 vor întoarce în zona „Monumentului Aripi”
🟢 În contextul executării lucrărilor la magistrala de metrou M6 în zona Piața Montreal, începând de mâine, 31.07.2024, autobuzele liniilor 261, 304, 441, 441B, 442, 443, 443B, 444, 446, 447, 447B, 448 și 477 vor întoarce și vor staționa în zona „Monumentului Aripi”.
➡️ De la aceeaşi dată, pe Șoseaua București – Ploiești și pe aleea din parcarea Casei Presei vor fi ȋnfiinţate staţiile de autobuz „Piața Presei”.


Probabil se extind lucrarile la Pta Montreal.

 


Re: Știri și articole din presă punmeister

Se reliciteaza contractul pentru instalatii la M6 (arhitectura, linii, ticketing etc.). O sa sap maine dupa link.

 



Re: Știri și articole din presă satanistu

Pagina FB Metrorex

Stadiul lucrărilor pe șantierele Magistralei 6, Secțiunea Sud: https://youtu.be/O-7i49Sa2yw, discutate în cea mai recentă sedință de progres, cu participarea directorului general al Metrorex, Mariana Miclăuș
✅Pentru viitoarea stație Tokyo, s-au executat 196m de grindă de ghidaj, 26 de panouri de pereți mulați (dintr-un număr de 112). A început execuția piloților plastici, ca parte a pregătirilor pentru străpungerea tunelului de către utilajul TBM;
✅ Actualmente, la viitoarea interstație Aeroport Băneasa – Tokyo, se derulează lucrări pentru devierea rețelei de telecomunicații. În curând, vor începe lucrările pentru piloți forați;
✅La viitoarea stație Aeroport Băneasa s-au executat 22 panouri de pereți mulați (dintr-un număr de 65). Pentru Accesul A, s-au executat 67 piloți forați (dintr-un număr de 150), iar pentru Accesul B, 152 piloți forați (dintr-un număr de 177). Se lucrează la devierea rețelelor de telecomunicații și apă, urmate de reluarea lucrărilor de construcție a pereților mulați;
✅Din totalul de 325m de grindă de ghidaj pentru viitoarea stație Gara Băneasa au fost executați 241m. De asemenea, s-au executat 9 panouri de pereți mulați (din totalul de 54) și 2 panouri de pereți mulați pentru consolidarea terenului pentru ieșirea TBM din tunel;
✅118 piloți forați dintr-un total de 187 s-au executat la interstația Piața Montreal - Gara Băneasa;
✅La viitoarea stație Piața Montreal, s-au executat 11 panouri de pereți mulați (dintr-un total de 64);
✅540m de grindă de ghidaj dintr-un total de 630m, 31 de panouri de pereți mulați (din 122) pentru stație și 8 panouri de pereți mulați (din 20) pentru substația electrică s-au executat pentru viitoarea stație Expoziției;
✅La viitoarea interstație Pajura – Expoziției a început realizarea grinzilor de coronament;
✅421m de grindă de ghidaj dintr-un total de 523m și 4 piloți forați (din 256) s-au executat la viitoarea stație Pajura. Pasul următor este execuția peretelui mulat;
✅La viitoarea interstație 1 Mai – Pajura, s-au executat 22 de piloți forați dintr-un total de 32;
👉Urmăriți constant pagina noastră de Facebook. Prin jurnalul de șantier dorim să vă oferim informații actualizate despre progresul lucrărilor noii Magistrale M6.
ℹ️În zona 1 Mai urmează devieri de trafic; acestea vor fi aduse la cunoștința publicului imediat după emiterea avizelor din partea autorităților responsabile.

 


Re: Știri și articole din presă shoppy

Eu nu vad nici o discutie, discutia are mai multi participanti si niste concluzii, se face confuzie intre discutie si prezentare sau trecere in revista.

 


Re: Știri și articole din presă satanistu

Avem AC pentru M6, Sectiunea Nord!

https://www.mt.ro/web14/documente/intere ... site.pdf
https://www.mt.ro/web14/documente/intere ... 2024.pdf

Sursa FB Irinel Ionel Scriosteanu

𝗠𝗮𝗴𝗶𝘀𝘁𝗿𝗮𝗹𝗮 𝗱𝗲 𝗺𝗲𝘁𝗿𝗼𝘂 𝗠𝟲 𝗮𝗿𝗲 𝗔𝘂𝘁𝗼𝗿𝗶𝘇𝗮𝘁𝗶𝗲 𝗱𝗲 𝗖𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗶𝗿𝗲

A fost emisă Autorizația de Construire pentru execuția lucrărilor 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟮: 𝗧𝗼𝗸𝘆𝗼 – 𝗔𝗲𝗿𝗼𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗛𝗲𝗻𝗿𝗶 𝗖𝗼𝗮𝗻𝗱𝗮 𝗮 𝗠𝗮𝗴𝗶𝘀𝘁𝗿𝗮𝗹𝗲𝗶 𝗠𝟲, care va conecta Băneasa de Otopeni, fiind prima extensie de metrou în județul Ilfov care intră în faza de execuție(după emiterea ordinului de începere).
Secțiunea 2: Tokyo (zona comercială Băneasa) – Aeroport Henri Coandă are un traseu de 7,6 km și cuprinde 6 stații:

🚇 Washington
🚇 Paris
🚇 Bruxelles
🚇 Otopeni
🚇 Ion I.C. Brătianu
🚇 Aeroport Otopeni

Pentru că impactul asupra traficului să fie cât mai mic și ținând cont de fluxul crescut de mașini pe DN1, am solicitat antreprenorului să etapizeze lucrările, astfel încât să se restricționeze maximum 1 bandă de circulație din cele 6 (3 benzi pe sens) ale DN1, creând astfel posibilitatea ca banda de pe zona centrală să fie reversibilă, și anume: dimineața 3 benzi intrare în București și 2 benzi la ieșire din București, iar seara 3 benzi la ieșirea din București și 2 benzi la intrare.
Durata de execuție a lucrărilor pentru această legătură a rețelei de metrou este de 40 luni.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă V2A

Facebook/Metrorex
DEVIERE DE TRAFIC ÎN ZONA 1 MAI
⛔În data de 24.08.2024, intervin restricții de circulație în zona 1 MAI, prin devierea traficului din intersecția Calea Griviței – Bulevardul Ion Mihalache pentru activități pregătitoare la legătura cu actuala stație 1 Mai de pe aliniamentul viitoarei Magistrale M6, Secțiunea Sud, din cadrul contractului de execuție „Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai-Otopeni). Proiectare și execuție structură de rezistență stații, galerii și tuneluri. Lotul 1. - 1Mai-Tokyo".
✅Operațiunile pregătitoare devierii de trafic se vor executa cu suportul și sub supravegherea Brigăzii Rutiere.
👉IMPORTANT: Restricția de trafic se va institui cu asigurarea unor variante ocolitoare, după cum urmează:
* pentru direcția dinspre Șoseaua Chitilei și Bd. Bucureștii Noi, se va circula pe ruta Strada Carpați - Strada Mircești - Strada Caransebeș;
* pentru direcția dinspre Bd. Ion Mihalache și Calea Griviței, pentru relația de ieșire din capitală, alternativa o va reprezenta ruta Strada Clăbucet - Strada Aviator Popișteanu - Strada Soveja - Pod Constanța;
🚶🏻♀️🚶🏻Pentru pietoni, traversarea se va asigura pe la trecerile existente în capetele tronsonului de drum restricționat.
⛔Pentru asigurarea fluenței vehiculelor pe traseele de deviere, se va institui o restricție de tonaj de 3,5t pe sensul dinspre Șoseaua Chitilei și Bd. Bucureștii Noi, cu excepția S.T.B., conform planului de trafic aprobat.  
👉 Planul de deviere a circulației este avizat conform legislației în vigoare.
✅Avizul este valabil în perioada 10.08.2024 - 15.11.2024. Orice modificare eventuală care ar putea interveni pe parcurs va fi anunțată printr-o informare actualizată.
✅Devierea traficului și semnalizarea rutieră pe zona lucrărilor se efectuează conform legislației în vigoare.
🙏Le mulțumim pentru înțelegere tuturor participanților la trafic pe ruta mai sus menționată.
Ⓜ️🚇Proiectul "Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni, Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni" este unul de utilitate publică, de interes național, conform Hotărârii Guvernului nr. 496/2017, cu modificările și completările ulterioare, prin care se asigură nevoile de mobilitate ale persoanelor prin dezvoltarea rețelei de transport trans european (TEN-T).
ℹ️Magistrala 6 va asigura legătura directă de la Gara de Nord la Aeroportul Internațional Otopeni.
🇷🇴Magistrala 6 este un proiect pentru România!
👉 Urmăriți constant pagina noastră pentru informații actualizate pe acest subiect.
#magistrala6metrou #metrou #lucraridesantier #restrictiitrafic1mai #caleagrivitei #bdionmihalache

devieri de trafic zona 1 Mai.jpg (952.04 KB; downloaded 378 times)

 


Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2396 forum members have written 431047 posts in 5362 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use