Topic: Repartizarea tramvaielor
2138 posts, 550064 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Gabi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi
Vagoanele imperio vor fi si ele la fel de late ca bucur lf sau vor fi la fel ca v3a-urile?
Vagoanele imperio vor fi si ele la fel de late ca bucur lf sau vor fi la fel ca v3a-urile?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Vor fi aproape cat LFurile, exista un standard maxim. Cam toate vagoanele noi inafara de V3A si Tatra sunt mai joase si mai late.
Vor fi aproape cat LFurile, exista un standard maxim. Cam toate vagoanele noi inafara de V3A si Tatra sunt mai joase si mai late.
- marian
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
marian
Linia va fi poate ''sparta'' cu un Bucur LF dar asta nu inseamna dupa cite inteleg ca va circula pe aici.Fara suparare am observat ca daca acum ceva timp spuneai ca va circula un Bucur LF pe 41 acum a devenit 'poate'' ceea ce imi spunne ca aproape sigur nu vom vedea curind aceste vagoane pe linia 41,cel mai probabil deloc .
Linia va fi poate ''sparta'' cu un Bucur LF dar asta nu inseamna dupa cite inteleg ca va circula pe aici.Fara suparare am observat ca daca acum ceva timp spuneai ca va circula un Bucur LF pe 41 acum a devenit 'poate'' ceea ce imi spunne ca aproape sigur nu vom vedea curind aceste vagoane pe linia 41,cel mai probabil deloc .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Pana nu ies urmatoarele nu se stie nimic sigur, oricum se doreste ca si pe 41 sa fie testat un LF. Problema este ca sunt doar 5 vagoane care teoretic vor circula pe pasaj, pe 41 si vor inlocui si Tatrele Probabil in prima faza vor circula pe pasaj, apoi vor circula cum circula si acum CH PPC pe 11
Acum suntem in situatia din 2007 cand a iesit primul CH PPC, 306, care nu a putut circula pe 41 din cauza capacelor de la boghiuri care nu puteau fi deschise din cauza gardurilor si in caz de infranare nu se putea defrana la cheie, atunci toata lumea inafara de mine era sigura ca toate vor merge pe 32 si pe 34 cand se deschide ca nu se va agita nimeni sa rezolve problema capacelor...
Imediat cum a iesit 224, a fost modificat si 306 si a inceput atacarea masiva a liniei 41 cu CH PPC.
Si o poza cu cele doua in primele zile pe 41, singuratice, acum pierdute printre cele albe.
Pana nu ies urmatoarele nu se stie nimic sigur, oricum se doreste ca si pe 41 sa fie testat un LF. Problema este ca sunt doar 5 vagoane care teoretic vor circula pe pasaj, pe 41 si vor inlocui si Tatrele Probabil in prima faza vor circula pe pasaj, apoi vor circula cum circula si acum CH PPC pe 11
Acum suntem in situatia din 2007 cand a iesit primul CH PPC, 306, care nu a putut circula pe 41 din cauza capacelor de la boghiuri care nu puteau fi deschise din cauza gardurilor si in caz de infranare nu se putea defrana la cheie, atunci toata lumea inafara de mine era sigura ca toate vor merge pe 32 si pe 34 cand se deschide ca nu se va agita nimeni sa rezolve problema capacelor...
Imediat cum a iesit 224, a fost modificat si 306 si a inceput atacarea masiva a liniei 41 cu CH PPC.
Si o poza cu cele doua in primele zile pe 41, singuratice, acum pierdute printre cele albe.
CH PPC Linia 41 (3).JPG (289.28 KB; downloaded 3130 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Eu, in prostia mea, mi-am inchipuit ca vehiculele existente se caseaza DUPA inlocuirea lor cu vehicule noi cu capacitate echivalenta de transport. Deci va rog pe cei mai in tema, explicati-mi si mie care e strategia pe termen scurt si mediu a lui Adrian Crit cu privire la parcul de tramvaie, ca pe mine ma depaseste aceasta problema.
Si va rog nu puneti placa cu inlocuirea cu Bucur LF si Imperio, ca astea sunt proiecte cu durata foarte lunga de implementare (ani de zile), iar cele cateva Bucur LF + 1 prototip Imperio care vor intra in parc anul acesta (cu putin noroc) = praf in ochi. In plus, dupa stiinta mea, nici macar nu exista un proiect de esalonare a fondurilor necesare unei asemenea investitii in urmatoarele exercitii financiare.
Sau pur si simplu se doreste desfiintarea unor tronsoane de retea, asa ca nu e nevoie de nici o strategie?
ByOnu wrote:
Lucrurile merg din ce in ce mai prost si situatia devine destul de 'critica' acolo.
Utilizator anonim wrote:Daca s-au taiat achizitiile pentru tramvaiele Tatra pe motiv ca sunt prea vechi si "consuma mult", si se doreste casarea lor in conditiile in care nici macar nu exista tramvaie suficiente pentru deservirea retelei existente cu parcul actual , va rog explicati-mi si mie cum "lucrurile revin la normal".
Total falsa afirmatia, s-au taiat achizitiile pentru tramvaiele Tatra, in rest chiar daca a fost o blocare din cauza modificarii functionarii serviciului logistic acum lucrurile incep sa revina la normal.
Eu, in prostia mea, mi-am inchipuit ca vehiculele existente se caseaza DUPA inlocuirea lor cu vehicule noi cu capacitate echivalenta de transport. Deci va rog pe cei mai in tema, explicati-mi si mie care e strategia pe termen scurt si mediu a lui Adrian Crit cu privire la parcul de tramvaie, ca pe mine ma depaseste aceasta problema.
Si va rog nu puneti placa cu inlocuirea cu Bucur LF si Imperio, ca astea sunt proiecte cu durata foarte lunga de implementare (ani de zile), iar cele cateva Bucur LF + 1 prototip Imperio care vor intra in parc anul acesta (cu putin noroc) = praf in ochi. In plus, dupa stiinta mea, nici macar nu exista un proiect de esalonare a fondurilor necesare unei asemenea investitii in urmatoarele exercitii financiare.
Sau pur si simplu se doreste desfiintarea unor tronsoane de retea, asa ca nu e nevoie de nici o strategie?
- Tom
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Tom
Ca sa facem o comparatie, strategia baietilor care colecteaza mortul dela husenii din panacoate se face pentru maximum una sau doua statii, pana in momentul cand s'a cantat, dupa care trebuie sa se verse din zona.
La nivel mai inalt, strategia este pana la urmatoarele alegeri, cand trebuie sa coboare cu ce au prins si s'o stearga departe. Dupa ei, potopul.
Deci, sa nu ne gandim ca s'a facut vreun plan pentru ce va inlocui tramvaiele care se taie, s'a facut planul doar pentru fierul vechi rezultat din ele. Si asa, dureaza pana cand aceasta exterminare se va incheia, mai trece un an si s'ar putea sa nu mai pupe un nou mandat.
Ca sa facem o comparatie, strategia baietilor care colecteaza mortul dela husenii din panacoate se face pentru maximum una sau doua statii, pana in momentul cand s'a cantat, dupa care trebuie sa se verse din zona.
La nivel mai inalt, strategia este pana la urmatoarele alegeri, cand trebuie sa coboare cu ce au prins si s'o stearga departe. Dupa ei, potopul.
Deci, sa nu ne gandim ca s'a facut vreun plan pentru ce va inlocui tramvaiele care se taie, s'a facut planul doar pentru fierul vechi rezultat din ele. Si asa, dureaza pana cand aceasta exterminare se va incheia, mai trece un an si s'ar putea sa nu mai pupe un nou mandat.
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
alex230ro
pai e simplu tot ce e vechi se arunca ,apoi o sa se studieze rentabilitatea traseelor
PS:profit din taiere nu vad ce naiba e maxim 1 ron kg de fier vechi
pai e simplu tot ce e vechi se arunca ,apoi o sa se studieze rentabilitatea traseelor
PS:profit din taiere nu vad ce naiba e maxim 1 ron kg de fier vechi
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Ce rentabilitate sa ceri in conditiile in care se circula bine numai pe 41 si alte cateva trasee? Nici pe vremea lui Ceausescu (adversar "declarat" al tramvaielor) situatia nu era asa de critica cum e acum. Tare mi-e teama ca se vor sacrifica incet-incet multe din actualele trasee, iar terminatorii se vor lauda ca in schimb au modernizat (la modul discutabil) cateva.
Tactica adoptata presupune si descurajarea prealabila a potentialilor calatori ai liniilor de tramvai, prin modificari frecvente si fara rost, devieri de lunga durata, frecvente instabile pe traseu si tot restul de sicane bine gandite si cu rezultate sigure, pe principiile aplicate cu succes in alte orase ale patriei in care s-a "modernizat" si "eficientizat" transportul public.
alex230ro wrote:In orice regie cu directori competenti si ne-fripturisti, ordinea operatiilor descrise de tine este INVERSA. Nu si la RATB, in Bucuresti, Romania.
pai e simplu tot ce e vechi se arunca ,apoi o sa se studieze rentabilitatea traseelor
Ce rentabilitate sa ceri in conditiile in care se circula bine numai pe 41 si alte cateva trasee? Nici pe vremea lui Ceausescu (adversar "declarat" al tramvaielor) situatia nu era asa de critica cum e acum. Tare mi-e teama ca se vor sacrifica incet-incet multe din actualele trasee, iar terminatorii se vor lauda ca in schimb au modernizat (la modul discutabil) cateva.
Tactica adoptata presupune si descurajarea prealabila a potentialilor calatori ai liniilor de tramvai, prin modificari frecvente si fara rost, devieri de lunga durata, frecvente instabile pe traseu si tot restul de sicane bine gandite si cu rezultate sigure, pe principiile aplicate cu succes in alte orase ale patriei in care s-a "modernizat" si "eficientizat" transportul public.
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
alex230ro
Dupa care pam pam se desfiinteaza linia,acum serios vorbind cred ca troleele vor zbura primele metrou Drumul Taberei,metrou Straulesti pac pac zboara troleele dupa aia
edit:ce zic eu aici e un scenariu apocaliptic dar nu m-ar mira deloc
Dupa care pam pam se desfiinteaza linia,acum serios vorbind cred ca troleele vor zbura primele metrou Drumul Taberei,metrou Straulesti pac pac zboara troleele dupa aia
edit:ce zic eu aici e un scenariu apocaliptic dar nu m-ar mira deloc
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dr2005
Da... e 1 RON la chioşcul din colţ, care cumpără de la păsările dăunătoare culturilor agricole, dar ăla duă aia se duce la Sidex şi vinde cu 3 RON acolo. Aşa şi cu RATBul: vinde cu câţiva bani pe kil la o firmă prietenă şi firma se duce la combinate şi vinde cu 3 - 4 RON. Profit: 3-400% garantat Modelul s-a aplicat cu succes la Sibiu, unde s-a vândut cuprul din reţeaua de troleu cu vreo 60 bani/kg. Reţineţi: CUPRU şi încă unul de mare puritate.
alex230ro wrote:
e maxim 1 ron kg de fier vechi
Da... e 1 RON la chioşcul din colţ, care cumpără de la păsările dăunătoare culturilor agricole, dar ăla duă aia se duce la Sidex şi vinde cu 3 RON acolo. Aşa şi cu RATBul: vinde cu câţiva bani pe kil la o firmă prietenă şi firma se duce la combinate şi vinde cu 3 - 4 RON. Profit: 3-400% garantat Modelul s-a aplicat cu succes la Sibiu, unde s-a vândut cuprul din reţeaua de troleu cu vreo 60 bani/kg. Reţineţi: CUPRU şi încă unul de mare puritate.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Este oficial din informatiile primite mai devreme - unul din vagoanele Bucur LF va circula cu calatori pe linia 41, restul vor merge pe pasaj, depoul unde vor fi livrate nu este decis inca.
De asemenea cu ocazia liniei de pe pasajul Basarab nu se vor face "miscari" prea mari de parc, adica pe linia 34 vor circula vagoanele actuale + inca ~10 ture. Sau daca se vor face va fi pe o perioada scurta de timp apoi vagoanele luate din alte linii se vor intoarce pe traseele lor, exact cum s-a facut pe linia 11, dar avand in vedere ca 34 are ceva vagoane noi nu cred ca e problema sa mai fie necesare vagoane si de pe alte linii, ma refer la vagoanele noi. Cu siguranta nu se va atinge nimeni de partea Alexandriei de 41. In schimb vor fi scoase CH PPC de pe linia 7. Linia 34 va avea undeva la 38 ture pentru un interval de ~5 minute, cel mai probabil vor fi impartite ca si pana acum intre Dudesti si Victoria. In lipsa de altceva nu m-ar mira sa vedem si Tatre pe sub pasaj, am eu o presimtire...
CAurile 204 si 076 au PV de predare catre depoul Alexandria si vor avea regimul lui 205.
M-ati facut sa ii bat la cap degeaba pe cei care fac miscarile astea, pentru a mi se confirma niste informatii pe care in mare parte le stiam deja...
Zilele urmatoare vin si cu traseele ce vor fi modificate/infiintate cu ocazia deschiderii zonei de la sol si a pasajului. Pana atunci, va rog, nu mai incepeti cu supozitii si informatii dupa zvonuri.
Este oficial din informatiile primite mai devreme - unul din vagoanele Bucur LF va circula cu calatori pe linia 41, restul vor merge pe pasaj, depoul unde vor fi livrate nu este decis inca.
De asemenea cu ocazia liniei de pe pasajul Basarab nu se vor face "miscari" prea mari de parc, adica pe linia 34 vor circula vagoanele actuale + inca ~10 ture. Sau daca se vor face va fi pe o perioada scurta de timp apoi vagoanele luate din alte linii se vor intoarce pe traseele lor, exact cum s-a facut pe linia 11, dar avand in vedere ca 34 are ceva vagoane noi nu cred ca e problema sa mai fie necesare vagoane si de pe alte linii, ma refer la vagoanele noi. Cu siguranta nu se va atinge nimeni de partea Alexandriei de 41. In schimb vor fi scoase CH PPC de pe linia 7. Linia 34 va avea undeva la 38 ture pentru un interval de ~5 minute, cel mai probabil vor fi impartite ca si pana acum intre Dudesti si Victoria. In lipsa de altceva nu m-ar mira sa vedem si Tatre pe sub pasaj, am eu o presimtire...
CAurile 204 si 076 au PV de predare catre depoul Alexandria si vor avea regimul lui 205.
M-ati facut sa ii bat la cap degeaba pe cei care fac miscarile astea, pentru a mi se confirma niste informatii pe care in mare parte le stiam deja...
Zilele urmatoare vin si cu traseele ce vor fi modificate/infiintate cu ocazia deschiderii zonei de la sol si a pasajului. Pana atunci, va rog, nu mai incepeti cu supozitii si informatii dupa zvonuri.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
linia 69
Iti multumim pentru vestile aduse din surse sigure. Nu fi suparat ca astfel de vesti sunt bine venite tocmai pentru a desfiinta eventualele zvonuri. Asteptam cu interes si nerabdare si vestile, tot oficiale, cu liniile din zona pasajului (atat de sub pasaj cat si de pe pasaj) .
Iti multumim pentru vestile aduse din surse sigure. Nu fi suparat ca astfel de vesti sunt bine venite tocmai pentru a desfiinta eventualele zvonuri. Asteptam cu interes si nerabdare si vestile, tot oficiale, cu liniile din zona pasajului (atat de sub pasaj cat si de pe pasaj) .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Dupa ce zilele trecute au fost expertizate tehnic vagoanele depoului Bucurestii Noi titulare de 41 dar si restul incepand de astazi au loc mai multe modificari in parcul liniei 41. O parte din vagoanele titulare "vesnice" aici au fost retrase sau mutate in alte linii iar vagoanele bune (cu bandaje in special) au fost aduse pe 41 indiferent de aspectul exterior (cu/fara masca).
Au fost scoase mare parte din vagoanele cu bandajele pe limita, blocuri conice uzate, reostatica si patina slabe.
Astfel vom vedea in peisajul liniei vagoane ca - 062, 050, 178, 221, 266 dar si toate vagoanele care vin din uzina cu bandaje noi.
De asemenea incepand cu 1 aprilie repartizarea este urmatoarea: Alexandria 22 ture, B Noi 18 ture iar in weekend sunt Alexandria 15 iar B Noi 12 (Alexandria a preluat un tur de la B Noi in weekend). Pe linia 32 este titular incepand cu 1 aprilie vagonul 4021 la schimb cu 4009.In repartizarea incepand cu 1 aprilie Alexandria are doar CH PPC + 205, cele clasice ramanand doar rezerve (in acest caz cand este CH PPC liber titularii de clasice sunt obligati sa iasa cu CH PPCul).
Dupa ce zilele trecute au fost expertizate tehnic vagoanele depoului Bucurestii Noi titulare de 41 dar si restul incepand de astazi au loc mai multe modificari in parcul liniei 41. O parte din vagoanele titulare "vesnice" aici au fost retrase sau mutate in alte linii iar vagoanele bune (cu bandaje in special) au fost aduse pe 41 indiferent de aspectul exterior (cu/fara masca).
Au fost scoase mare parte din vagoanele cu bandajele pe limita, blocuri conice uzate, reostatica si patina slabe.
Astfel vom vedea in peisajul liniei vagoane ca - 062, 050, 178, 221, 266 dar si toate vagoanele care vin din uzina cu bandaje noi.
De asemenea incepand cu 1 aprilie repartizarea este urmatoarea: Alexandria 22 ture, B Noi 18 ture iar in weekend sunt Alexandria 15 iar B Noi 12 (Alexandria a preluat un tur de la B Noi in weekend). Pe linia 32 este titular incepand cu 1 aprilie vagonul 4021 la schimb cu 4009.In repartizarea incepand cu 1 aprilie Alexandria are doar CH PPC + 205, cele clasice ramanand doar rezerve (in acest caz cand este CH PPC liber titularii de clasice sunt obligati sa iasa cu CH PPCul).
DSC05536.JPG (252.81 KB; downloaded 2862 times)
DSC05537.JPG (267.39 KB; downloaded 2860 times)
📖 Pagination options