Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
767 posts, 138375 views
📖 Pagination options
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
alexandru_gr
Exact din același motiv s-a scos transportul public și din Complexul DIMRI.
Exact din același motiv s-a scos transportul public și din Complexul DIMRI.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
shoppy
Daca oamenii nu vor, treaba lor, bine cu de-a sila nu se poate, sau poti duce un cal la apa dar nu-l poti forta sa bea.
Cat timp toata periferia merge cu masina personala in centru si parcheaza pe gratis pe trotuar sau in coltul intersectiei toti or sa fie bizoni si o sa urle dupa pasaje si autostrazi pana in centru.
Daca oamenii nu vor, treaba lor, bine cu de-a sila nu se poate, sau poti duce un cal la apa dar nu-l poti forta sa bea.
Cat timp toata periferia merge cu masina personala in centru si parcheaza pe gratis pe trotuar sau in coltul intersectiei toti or sa fie bizoni si o sa urle dupa pasaje si autostrazi pana in centru.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
ByOnu
Ce mai este de zis aici. Mai mult ca sigur cei care se plangeau erau oricum cei care utilizeaza autoturismul personal. Cert vor veni plangeri de la cei care se bucurau de convenientul autobuzului la scara.
Pe de alta parte, insa, extinderea liniilor la pasaj mi se pare o decizie rationala, ce ar fi urmat oricum natural odata cu largirea soselei. Autobuzele acestea sunt un pansament pana la construirea tramvaiului ... cand si daca se va mai realiza.
Ce mai este de zis aici. Mai mult ca sigur cei care se plangeau erau oricum cei care utilizeaza autoturismul personal. Cert vor veni plangeri de la cei care se bucurau de convenientul autobuzului la scara.
Pe de alta parte, insa, extinderea liniilor la pasaj mi se pare o decizie rationala, ce ar fi urmat oricum natural odata cu largirea soselei. Autobuzele acestea sunt un pansament pana la construirea tramvaiului ... cand si daca se va mai realiza.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
rosetti61
Ce parcare o sa fie pe locul fostului terminus al lui 122...
Ce parcare o sa fie pe locul fostului terminus al lui 122...
- DarthMan
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
DarthMan
Troleibuzul era conectat la retea ?
alexandru_minciu91 wrote here:
5466 circula pe Bd. Alexandru Obregia cu firma setata pe "Trollino" la ora 13:45. Pe bulevard era prezent și o mașină de intervenție.
Troleibuzul era conectat la retea ?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
ByOnu
Precis, se bucura la niste locuri de parcare in plus.
Doar nu ne asteptam ca dupa ce s-au plans atat de poluarea si zgomotul motoarelor sa inlocuiasca terminalul STB cu ceva de genul...
Niste ipocriti. DAR, ii priveste. Sa vedeti cand incep sa curga reclamatiile pentru reintroducerea autobuzelor. Ce distractie va fi intre vecinii care au vrut scoaterea lor si cei care se vor apuca sa bata din usa-n usa cu petitia pentru reintroducere.
rosetti61 wrote here:
Ce parcare o sa fie pe locul fostului terminus al lui 122...
Precis, se bucura la niste locuri de parcare in plus.
Doar nu ne asteptam ca dupa ce s-au plans atat de poluarea si zgomotul motoarelor sa inlocuiasca terminalul STB cu ceva de genul...
Niste ipocriti. DAR, ii priveste. Sa vedeti cand incep sa curga reclamatiile pentru reintroducerea autobuzelor. Ce distractie va fi intre vecinii care au vrut scoaterea lor si cei care se vor apuca sa bata din usa-n usa cu petitia pentru reintroducere.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
alexandru_minciu91
Da, circula oricum cu o viteza medie de 20 km/h și cu avariile pornite.
DarthMan wrote here:alexandru_minciu91 wrote here:
5466 circula pe Bd. Alexandru Obregia cu firma setata pe "Trollino" la ora 13:45. Pe bulevard era prezent și o mașină de intervenție.
Troleibuzul era conectat la retea ?
Da, circula oricum cu o viteza medie de 20 km/h și cu avariile pornite.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
TrainWrecker
Nici nu prea are cum sa circule cu mai mult de 30km/h luand in calcul ca reteaua este plasata peste locurile de parcare in spic si uneori chiar peste trotuar.
Nici nu prea are cum sa circule cu mai mult de 30km/h luand in calcul ca reteaua este plasata peste locurile de parcare in spic si uneori chiar peste trotuar.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Daddy
Acum cativa ani, ps4 a modificat substantial artera iar troleibuzul se misca greu si nu era deloc atractiv in fata autobuzului. Parcarea in spic de pe banda 1 este folosita de tot felul de dube si camionete ce musca inclusiv din banda 2. Uneori se parcheaza si pe banda 2 desi politia tot patruleaza. Linia 73 era o linie detestata si nu exagerez - daca doreai sa nu riști sa ramai blocat așteptai autobuzul.
Cei din birourile tpbi/stb probabil nu cunosc/ignora situația. Totul va fi bine și roz in viitorul lor anunț cu Solaris pe 73 dar inca din prima zi de lucru vor apărea blocajele. Pentru a evita aceste probleme trebuie fie mutata reteaua sub banda 2, fie eliminate acele parcari in spic, fie decis ca troleibuzul se va conecta/deconecta la intrarea nordica a bulevardului. De altfel, conectarea la retea pe Obregia pare ca ideal sa fie facuta la Mladinovici unde troleibuzul opreste la bordura (conectarea banuiesc ca se face cu vehiculul exact sub retea) in celelalte statii reteaua fiind undeva la 4m de bordura.
Acum cativa ani, ps4 a modificat substantial artera iar troleibuzul se misca greu si nu era deloc atractiv in fata autobuzului. Parcarea in spic de pe banda 1 este folosita de tot felul de dube si camionete ce musca inclusiv din banda 2. Uneori se parcheaza si pe banda 2 desi politia tot patruleaza. Linia 73 era o linie detestata si nu exagerez - daca doreai sa nu riști sa ramai blocat așteptai autobuzul.
Cei din birourile tpbi/stb probabil nu cunosc/ignora situația. Totul va fi bine și roz in viitorul lor anunț cu Solaris pe 73 dar inca din prima zi de lucru vor apărea blocajele. Pentru a evita aceste probleme trebuie fie mutata reteaua sub banda 2, fie eliminate acele parcari in spic, fie decis ca troleibuzul se va conecta/deconecta la intrarea nordica a bulevardului. De altfel, conectarea la retea pe Obregia pare ca ideal sa fie facuta la Mladinovici unde troleibuzul opreste la bordura (conectarea banuiesc ca se face cu vehiculul exact sub retea) in celelalte statii reteaua fiind undeva la 4m de bordura.
- DarthMan
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
DarthMan
S-au mai facut recent probe pe acolo cu troleibuzele Solaris conectate la retea. Numai ca acest lucru se intampla abia de pe la sfarsitul lui iulie, pana atunci ele facand probe doar cu captatorul deconectat de la retea. Asta ma duce cu gandul la faptul ca substatia este in mare parte gata, si probabil mai au de rezolvat doar anumite chestii cum ar fi conectarea la retea pe portiunea Romprim-Sudului (la troleibuze fiind totul gata daca deja se fac probe cu ele conectate la retea), asfaltarea sinei pe ici pe colo, in zonele unde au mai ramas gropi, plus alte lucrari ce ar mai putea fi necesare.
alexandru_minciu91 wrote here:DarthMan wrote here:alexandru_minciu91 wrote here:
5466 circula pe Bd. Alexandru Obregia cu firma setata pe "Trollino" la ora 13:45. Pe bulevard era prezent și o mașină de intervenție.
Troleibuzul era conectat la retea ?
Da, circula oricum cu o viteza medie de 20 km/h și cu avariile pornite.
S-au mai facut recent probe pe acolo cu troleibuzele Solaris conectate la retea. Numai ca acest lucru se intampla abia de pe la sfarsitul lui iulie, pana atunci ele facand probe doar cu captatorul deconectat de la retea. Asta ma duce cu gandul la faptul ca substatia este in mare parte gata, si probabil mai au de rezolvat doar anumite chestii cum ar fi conectarea la retea pe portiunea Romprim-Sudului (la troleibuze fiind totul gata daca deja se fac probe cu ele conectate la retea), asfaltarea sinei pe ici pe colo, in zonele unde au mai ramas gropi, plus alte lucrari ce ar mai putea fi necesare.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
sorin.niculescu_
Cu noua politică TPBI, să sperăm că nu scot 137-le de la Carrefour Militari…
Cu noua politică TPBI, să sperăm că nu scot 137-le de la Carrefour Militari…
- Just a User
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Just a User
Ar scoate și linia 343 din Cartierul Fundeni care aparține de UAT Dobroești
Ar scoate și linia 343 din Cartierul Fundeni care aparține de UAT Dobroești
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
idk_vlad
Și pe 253 din Fundeni…
Ar putea totuși să le lase așa cum sunt și să le schimbe indicativul în forma 4xx (ex: 137 - 437 ; 253 - 453), doar că la 343 deja există linia 443.
Și pe 253 din Fundeni…
Ar putea totuși să le lase așa cum sunt și să le schimbe indicativul în forma 4xx (ex: 137 - 437 ; 253 - 453), doar că la 343 deja există linia 443.
- Just a User
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Just a User
Din ce realizez eu, TPBI scoate liniile urbane care au capăt de linie în Ilfov, nu pe cele care ies din București, tranzitează Ilfovul și reintră în București
Din ce realizez eu, TPBI scoate liniile urbane care au capăt de linie în Ilfov, nu pe cele care ies din București, tranzitează Ilfovul și reintră în București
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination