Topic: Cartierul Berceni
209 posts, 97761 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
GPS
E imposibil să montezi acolo buclă. Și de ce ai face acolo bucla? La ce ajută?
Ideal ar fi să monteze stâlpi și rețea pentru a conecta rețeaua cu cea a lui 73, iar pe viitor prelungită spre sud pe Bulevardul Metalurgiei.
E imposibil să montezi acolo buclă. Și de ce ai face acolo bucla? La ce ajută?
Ideal ar fi să monteze stâlpi și rețea pentru a conecta rețeaua cu cea a lui 73, iar pe viitor prelungită spre sud pe Bulevardul Metalurgiei.
- Pui de Zmeu
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
Pui de Zmeu
Se poate păstra așa cum e acum, iar atunci când se vor mai achiziționa troleibuze cu tehnologie IMC, se poate comasa 74 cu 312. Astfel, troleibuzele s-ar conecta la Ciceu fără ca rețeaua să mai fie modificată în vreun fel. Acest lucru înseamnă totuși că rețeaua va rămâne în continuare nefolosită pentru destul de mult timp.
Se poate păstra așa cum e acum, iar atunci când se vor mai achiziționa troleibuze cu tehnologie IMC, se poate comasa 74 cu 312. Astfel, troleibuzele s-ar conecta la Ciceu fără ca rețeaua să mai fie modificată în vreun fel. Acest lucru înseamnă totuși că rețeaua va rămâne în continuare nefolosită pentru destul de mult timp.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
BIGRED1984
S-a facut pentru 74 loc de intoarcere , se intra de pe Tr.Magurele pe Obregia ~60-70 m, dupa zona de intors 73/673,chiar in dreptul statiei;
https://www.google.com/maps/@44.3775065,26.1197619,3a,75y,226.64h,75.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_7IUaJLDFEzOtOEkKH-C6w!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu
se intoarce la scuar si pe urma stanga pe sub pasaj inapoi la spre Tr.Magurele. Daca i se aloca troleibuze cu autonomie, se poate reinfiinta repede linia.
S-a facut pentru 74 loc de intoarcere , se intra de pe Tr.Magurele pe Obregia ~60-70 m, dupa zona de intors 73/673,chiar in dreptul statiei;
https://www.google.com/maps/@44.3775065,26.1197619,3a,75y,226.64h,75.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_7IUaJLDFEzOtOEkKH-C6w!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu
se intoarce la scuar si pe urma stanga pe sub pasaj inapoi la spre Tr.Magurele. Daca i se aloca troleibuze cu autonomie, se poate reinfiinta repede linia.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
GPS
Troleibuzele cu autonomie nu sunt mereu soluția, mai ales pentru câțiva metri (metri, nu kilometri) de rețea. S-a vorbit deja de mai multe ori de necesitatea și a unor linii de cartier. Pe acestea e nevoie să distribuim trolee cu autonomie? Dacă 74 nu va fi modificat deloc, e nevoie să irosim aici troleibuze cu autonomie pentru că cineva nu vrea să monteze 250 de metri de rețea pe sens?
Troleibuzele cu autonomie nu sunt mereu soluția, mai ales pentru câțiva metri (metri, nu kilometri) de rețea. S-a vorbit deja de mai multe ori de necesitatea și a unor linii de cartier. Pe acestea e nevoie să distribuim trolee cu autonomie? Dacă 74 nu va fi modificat deloc, e nevoie să irosim aici troleibuze cu autonomie pentru că cineva nu vrea să monteze 250 de metri de rețea pe sens?
- 1689
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
1689
Reteaua din Berceni are nevoie de o bucla de intoarcere ca alternativa la cea de la Unirea.
Fie la Mihai Bravu (desi, dupa parerea mea, este o varianta proasta, chiar dusa via Abator - fiind o prelungirea inutila cu peste 2 km a traseului fara beneficii evidente), fie in parcarea de la Sun Plaza (in capatul dinspre LeroyMerlin sau chiar inconjurind mall-ul cu intoarcere prin Sos. oltenitei), fie la Big (in jurul parcarii supraterane, varianta despre care s-a mai discutat…).
Una din cele doua linii “clasice” (74 si 76), ar trebui sa foloseasca varianta scurta iar cealalta traseul pina la Unirea.
Reteaua din Berceni are nevoie de o bucla de intoarcere ca alternativa la cea de la Unirea.
Fie la Mihai Bravu (desi, dupa parerea mea, este o varianta proasta, chiar dusa via Abator - fiind o prelungirea inutila cu peste 2 km a traseului fara beneficii evidente), fie in parcarea de la Sun Plaza (in capatul dinspre LeroyMerlin sau chiar inconjurind mall-ul cu intoarcere prin Sos. oltenitei), fie la Big (in jurul parcarii supraterane, varianta despre care s-a mai discutat…).
Una din cele doua linii “clasice” (74 si 76), ar trebui sa foloseasca varianta scurta iar cealalta traseul pina la Unirea.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
BIGRED1984
Sunt si alte solutii, evident.
Cum ai zis, refacerea retelei pe langa pasaj, incrucisare cu 73 si intoarcere la scuar tot cu retea pe sub pasaj, agatata cumva acolo.
Se putea incerca si intoarcere pe sub rampe, inainte de intersectia mare, cu semafor dedicat, daca exista gabarit.
Nu putem sti daca s-au analizat sau nu, care este planul, pentru ca nu ni se spune sau nici nu au o solutie aprobata.
Eu am spus ca exista acest scuar care nu exista si nu exista alta retea.
Deci acum pare ca se doreste troleu cu autonomie acolo si daca ar intoarce si sub pasaj la Mihai Bravu, ar avea sens troleu cu autonomie, ar fi 2 zone.
Sunt si alte solutii, evident.
Cum ai zis, refacerea retelei pe langa pasaj, incrucisare cu 73 si intoarcere la scuar tot cu retea pe sub pasaj, agatata cumva acolo.
Se putea incerca si intoarcere pe sub rampe, inainte de intersectia mare, cu semafor dedicat, daca exista gabarit.
Nu putem sti daca s-au analizat sau nu, care este planul, pentru ca nu ni se spune sau nici nu au o solutie aprobata.
Eu am spus ca exista acest scuar care nu exista si nu exista alta retea.
Deci acum pare ca se doreste troleu cu autonomie acolo si daca ar intoarce si sub pasaj la Mihai Bravu, ar avea sens troleu cu autonomie, ar fi 2 zone.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
Daddy
E foarte greu de crezut ca acolo ar putea fi o bucla pentru troleibuze, ar face statie la Ciceu si statia finala unde? Pentru ca nu ar putea acolo in bucla din scuar si nici imediat dupa, calatorii ar cobori printre autoturisme. Si chiar daca faci un refugiu ingust, intersecția e aproape si nici sa staționeze nu ar avea loc mai mult de unul ca sa poata intra pe banda de virare stânga. Cred ca este imposibila varianta.
Mai degraba cred ca fostul capat ar putea fi reconfigurat, bucla chiar sub pasaj, statia STB unde acum opresc autobuzele sa fie mutata pe banda 1 langa pasaj iar in locul ei sa reapara statia plus locul de staționare pentru troleibuze.
E foarte greu de crezut ca acolo ar putea fi o bucla pentru troleibuze, ar face statie la Ciceu si statia finala unde? Pentru ca nu ar putea acolo in bucla din scuar si nici imediat dupa, calatorii ar cobori printre autoturisme. Si chiar daca faci un refugiu ingust, intersecția e aproape si nici sa staționeze nu ar avea loc mai mult de unul ca sa poata intra pe banda de virare stânga. Cred ca este imposibila varianta.
Mai degraba cred ca fostul capat ar putea fi reconfigurat, bucla chiar sub pasaj, statia STB unde acum opresc autobuzele sa fie mutata pe banda 1 langa pasaj iar in locul ei sa reapara statia plus locul de staționare pentru troleibuze.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
Andrei98
Oricum zona aia a ramas o mare improvizatie. Trotuarul este foarte ingust, oamenii trebuie sa mearga mai mult pe carosabil si autobuzele nu pot trage la bordura.
Oricum zona aia a ramas o mare improvizatie. Trotuarul este foarte ingust, oamenii trebuie sa mearga mai mult pe carosabil si autobuzele nu pot trage la bordura.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
1689
Revenind la optiunile pentru reactivarea lui 74 (cind, daca…) probabil singura viabila ramine cea de folosire a buclei mentionate de @BIGRED1984.
Gindind insa intr-o perspectiva mai larga, daca s-ar extinde reteaua pe Turnu Magurele - Luica pina la Piata Resita si s-ar realiza o bucla la Piata Sudului, am putea avea doua linii inelare pe modeul 1/10 care sa inconjoare cartierul.
Revenind la optiunile pentru reactivarea lui 74 (cind, daca…) probabil singura viabila ramine cea de folosire a buclei mentionate de @BIGRED1984.
Gindind insa intr-o perspectiva mai larga, daca s-ar extinde reteaua pe Turnu Magurele - Luica pina la Piata Resita si s-ar realiza o bucla la Piata Sudului, am putea avea doua linii inelare pe modeul 1/10 care sa inconjoare cartierul.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
GPS
Am observat ieri că rețeaua de pe Emil Racoviță este în continuare fără curent. Încă sunt izolatorii instalați după intrarea / ieșirea din depou.
Am observat ieri că rețeaua de pe Emil Racoviță este în continuare fără curent. Încă sunt izolatorii instalați după intrarea / ieșirea din depou.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
1689
Asta inseamna ca s-a modificat reteaua de alimentare si exista viraj stinga din Racovita direct in Depou ?
Cu ani in urma era linie dubla pe linga Fabrica de Piine Berceni si toate troleibuzele faceau bucla de intoarcere pe traseul lui 74, dupa care stationau asteptind intrarea in spalatorie.
Asta inseamna ca s-a modificat reteaua de alimentare si exista viraj stinga din Racovita direct in Depou ?
Cu ani in urma era linie dubla pe linga Fabrica de Piine Berceni si toate troleibuzele faceau bucla de intoarcere pe traseul lui 74, dupa care stationau asteptind intrarea in spalatorie.
- georgica2704
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
1689
Da, exista de multa vreme, insa nu avea macaz. Pentru a o folosi, captatorii trebuiau mutati manual de pe un fir pe altul.
Da, exista de multa vreme, insa nu avea macaz. Pentru a o folosi, captatorii trebuiau mutati manual de pe un fir pe altul.
📖 Pagination options