Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
767 posts, 138452 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
cris_m
Pentru 282 am trimis personal petitie, iar cea de la Stirbei este urmatoarea pe lista.
sorin.niculescu_ wrote here:
A existat vreun motiv real pentru care 282 nu oprea înainte la Piața Dorobanți în rond? Știu că abia la finele lui 2023 i s-a adăugat acea stație, 343 efectuând-o deja de mult timp.
P.S.: Credeți că ar exista vreo șansă ca pe traseul liniilor 168, 226 și 368 să se efectueze și stația Știrbei Vodă, comun cu liniile 96, 163 și 196?
Pentru 282 am trimis personal petitie, iar cea de la Stirbei este urmatoarea pe lista.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
WT_fan06
Desigur, le recomand și altora să trimită cât mai multe petiții, să vină propuneri argumentate din cât mai multe locuri. Chiar dacă primiți răspusuri descurajatoare sau vagi, petițiile se adună și cresc șansele să se întâmple o schimbare.
Nu așteptați să pice din cer!
Desigur, le recomand și altora să trimită cât mai multe petiții, să vină propuneri argumentate din cât mai multe locuri. Chiar dacă primiți răspusuri descurajatoare sau vagi, petițiile se adună și cresc șansele să se întâmple o schimbare.
Nu așteptați să pice din cer!
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Bogdan Ciorascu
Am folosit cateva zile ocazional linia 122 si am impresia ca nu isi mai gaseste utilitatea pe tronsonul Eroilor/Universitate/Eroilor si ar trebui cumva orientata spre un tronson mai profitabil. (Ma gandeam pe modelul 487 de la intersectia cu Drumul Sarii)
De fiecare data pe tronsonul enuntat, in diverse intervale orare decente, am fost maxim 5 persoane in autobuz.
Am folosit cateva zile ocazional linia 122 si am impresia ca nu isi mai gaseste utilitatea pe tronsonul Eroilor/Universitate/Eroilor si ar trebui cumva orientata spre un tronson mai profitabil. (Ma gandeam pe modelul 487 de la intersectia cu Drumul Sarii)
De fiecare data pe tronsonul enuntat, in diverse intervale orare decente, am fost maxim 5 persoane in autobuz.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
alexandru_minciu91
5466 circula pe Bd. Alexandru Obregia cu firma setata pe "Trollino" la ora 13:45. Pe bulevard era prezent și o mașină de intervenție.
5466 circula pe Bd. Alexandru Obregia cu firma setata pe "Trollino" la ora 13:45. Pe bulevard era prezent și o mașină de intervenție.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
rosetti61
Cu ce i-au suparat de au scos 122 si 222 de la Cartier Latin?
Cu ce i-au suparat de au scos 122 si 222 de la Cartier Latin?
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
idk_vlad
…
…
joker wrote here:alexandru_minciu91 wrote here:
Mai oportuna mi se pare ideea de a prelungi linia 322 până la Păcii, cu întoarcere in rond.
La capatul de linie "Pasaj Domnesti" a fost amenajat un "platou" pt autobuze,unde ar putea lejer sa l duca pe 122/222 si sa il desfinteze pe 322 sau sa il comaseze pe 222 cu 322 pe traseul Pasaj Domnesti - Raul Doamnei - Ghencea - Parc Dr. Taberei - Raul Doamnei - Prelungirea Ghencea - Pasaj Domnesti.
Acum vreun an au existat reclamatii ca autobuzele stateau cu motoru pornit la capat de linie si "erau deranjati locuitorii" de acest lucru
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Cezar210
Chestiile astea cu "au fost deranjati locuitorii" mi se par penibile..prietenasi, va doriti transport public sau liniste? nu se pupa cele doua, nu avem flota 100% electrica. Acum, nu mai au transport public dar au liniste. Sa vedem daca le place.
Chestiile astea cu "au fost deranjati locuitorii" mi se par penibile..prietenasi, va doriti transport public sau liniste? nu se pupa cele doua, nu avem flota 100% electrica. Acum, nu mai au transport public dar au liniste. Sa vedem daca le place.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
WT_fan06
Eu nu înțeleg de ce mută ambele linii din cartier. Puteau să-l mute doar pe 222. Astfel deserveai în continuare cartierul și tot era mai puțin zgomot...
Eu nu înțeleg de ce mută ambele linii din cartier. Puteau să-l mute doar pe 222. Astfel deserveai în continuare cartierul și tot era mai puțin zgomot...
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
alexandru_gr
Politica actuala a TPBI este aceea de a scoate toate liniile cu indicative de linii urbane din Ilfov și limitate doar în interiorul Municipiului București.
Cartierul Latin aparține de UAT Bragadiru.
Politica actuala a TPBI este aceea de a scoate toate liniile cu indicative de linii urbane din Ilfov și limitate doar în interiorul Municipiului București.
Cartierul Latin aparține de UAT Bragadiru.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
WT_fan06
Aha. Atunci, dacă UAT Bragadiru plătește subvenție, de ce n-a fost anunțată nicio linie care să înlocuiască 122 și 222 în Cartierul Latin? Asta dacă UAT Bragadiru într-adevăr plătește subvenție și vrea transport public acolo... că nu știi niciodată...
Aha. Atunci, dacă UAT Bragadiru plătește subvenție, de ce n-a fost anunțată nicio linie care să înlocuiască 122 și 222 în Cartierul Latin? Asta dacă UAT Bragadiru într-adevăr plătește subvenție și vrea transport public acolo... că nu știi niciodată...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
orex
”Cartierul Latin” e un cvartal de blocuri in proximitatea prel. Ghencea cu nr. 45-53 bis.
Autobuzele doar intrau 300 de m in condomiu si acolo intorceau.
E asa o mare problema sa mergi aceasta distanta, per pedes, pana la ”strada”?
”Cartierul Latin” e un cvartal de blocuri in proximitatea prel. Ghencea cu nr. 45-53 bis.
Autobuzele doar intrau 300 de m in condomiu si acolo intorceau.
E asa o mare problema sa mergi aceasta distanta, per pedes, pana la ”strada”?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
WT_fan06
Pentru unele categorii de cetățeni, da.
Pentru unele categorii de cetățeni, da.
- orex
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Gabi23
Scoaterea autobuzelor din cartier s-a realizat la propunerea UAT Bragadiru, ca urmare a solicitărilor repetate ale locuitorilor din Cartierul Latin.
Scoaterea autobuzelor din cartier s-a realizat la propunerea UAT Bragadiru, ca urmare a solicitărilor repetate ale locuitorilor din Cartierul Latin.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination