Topic: Locomotive 040-EC modernizate de SCRL Brașov cu motoare asincrone (începând din 2024)
8 posts, 1491 views- Luca01
-
Posted:
-
Locomotive 040-EC modernizate de SCRL Brașov cu motoare asincrone (începând din 2024)
Luca01
Cu fonduri din PNRR se modernizează și un număr de 17 locomotive 040-EC, locomotive pe patru osii, modernizările realizându-se la SCRL Brașov. Locomotivele ce vor beneficia de modernizare sunt următoarele: 039, 044, 054, 096, 016, 100, 105, 108, 122, 101, 074, 127, 015, 060, 097, 129, 126.
Spre deosebire de modernizarea locomotivelor 060-EA la Softronic și la Reloc, carcasa suferă mai puține modificări, păstrându-se pereții dar și vechea formă a boturilor, însă toate echipamentele ce sunt montate vor fi noi nouțe, locomotivele urmând să beneficieze și de dotări noi.
În acest moment, la SCRL Brașov, se află pentru modernizare locomotivele 126, 097 și 105. Imagini cu acestea mai jos, din ultima difuzare a emisiunii Drumurile Noastre de la B1 TV.
Cu fonduri din PNRR se modernizează și un număr de 17 locomotive 040-EC, locomotive pe patru osii, modernizările realizându-se la SCRL Brașov. Locomotivele ce vor beneficia de modernizare sunt următoarele: 039, 044, 054, 096, 016, 100, 105, 108, 122, 101, 074, 127, 015, 060, 097, 129, 126.
Spre deosebire de modernizarea locomotivelor 060-EA la Softronic și la Reloc, carcasa suferă mai puține modificări, păstrându-se pereții dar și vechea formă a boturilor, însă toate echipamentele ce sunt montate vor fi noi nouțe, locomotivele urmând să beneficieze și de dotări noi.
În acest moment, la SCRL Brașov, se află pentru modernizare locomotivele 126, 097 și 105. Imagini cu acestea mai jos, din ultima difuzare a emisiunii Drumurile Noastre de la B1 TV.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Locomotive 040-EC modernizate de SCRL Brașov cu motoare asincrone (începând din 2024)
GPS
Apar în materialele celor de la B1 și 118 și 119.
Apar în materialele celor de la B1 și 118 și 119.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive 040-EC modernizate de SCRL Brașov cu motoare asincrone (începând din 2024)
Gabi23
118 si 119 fac parte din alt proiect.
118 si 119 fac parte din alt proiect.
- Luca01
-
Posted:
-
Re: Locomotive 040-EC modernizate de SCRL Brașov cu motoare asincrone (începând din 2024)
Luca01
118 și 119 sunt modernizate din fonduri proprii și nu sunt modernizate cu motoare asincrone precum acestea, sunt diferite.
118 și 119 sunt modernizate din fonduri proprii și nu sunt modernizate cu motoare asincrone precum acestea, sunt diferite.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Locomotive 040-EC modernizate de SCRL Brașov cu motoare asincrone (începând din 2024)
GPS
Mulțumesc pentru clarificări!
Mulțumesc pentru clarificări!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive 040-EC modernizate de SCRL Brașov cu motoare asincrone (începând din 2024)
shoppy
In sfarsit un lucru bun la Calatori, sa le vedem apoi si in trafic in timp indelungat nu lasate la gard si plimbat cateva vagoane cu EA-ul ca sefii de depou prefera sa repare EA-urile asa ca si titularii vor si fac presiuni pentru EA-uri.
In sfarsit un lucru bun la Calatori, sa le vedem apoi si in trafic in timp indelungat nu lasate la gard si plimbat cateva vagoane cu EA-ul ca sefii de depou prefera sa repare EA-urile asa ca si titularii vor si fac presiuni pentru EA-uri.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Locomotive 040-EC modernizate de SCRL Brașov cu motoare asincrone (începând din 2024)
SirVlady
Într-adevăr, problema sunt chiar titularii din considerentul că insinuezi tu că ar conduce trenuri preferențiale de un vagon, hai poate maxim două.
Dar ăia care nu au habar să mențină curățenia pe o locomotivă, rup tot ce prind de la parasolare la port livrete sau ștergătoare de ajutor, isi fac nevoile în sala mașinilor și lasă gunoaie în posturi nu reprezintă o problemă de altfel, nu-i așa? :)))))))))) Naaaah, titularii sunt de vină că vor neapărat pe EA, nu pe EC pe care cel mai probabil nici nu o au în complementar, și fix pe anumite trenuri preferențiale liliputane (cu un singur vagon sau două vagoane)…
Într-adevăr, problema sunt chiar titularii din considerentul că insinuezi tu că ar conduce trenuri preferențiale de un vagon, hai poate maxim două.
Dar ăia care nu au habar să mențină curățenia pe o locomotivă, rup tot ce prind de la parasolare la port livrete sau ștergătoare de ajutor, isi fac nevoile în sala mașinilor și lasă gunoaie în posturi nu reprezintă o problemă de altfel, nu-i așa? :)))))))))) Naaaah, titularii sunt de vină că vor neapărat pe EA, nu pe EC pe care cel mai probabil nici nu o au în complementar, și fix pe anumite trenuri preferențiale liliputane (cu un singur vagon sau două vagoane)…
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive 040-EC modernizate de SCRL Brașov cu motoare asincrone (începând din 2024)
shoppy
Cand investesti bani si timp in impopotonarea si manarirea unei locomotive este logic ca apoi sa faci presiuni sa fie intretinut pe motiv ca "este al tau" in loc de motive economice. Daca mecanicii au problemele pe care le mentionezi tu atunci trebuie sa fie uniti intre ei in fata conducerii sa ceara sa fie rezolvate, nu sa se faca bisericute si sa se lupte intre ei ca ala e, ala nu e, ala are locomotiva buna, ala nu are, pana la urma conducerii ii convine ca mecanicii sa fie dezbinati si in razboi intre ei decat uniti si in razboi cu conducerea pentru beneficii reale.
Bucuresti Calatori a avut un EC pe care chiar l-au folosit pe Bucuresti-Constanta, si chiar s-au folosit si Siemensurile de la unguri pe aceeasi ruta, deci este potrivita pentru EC, doar ca era folosit foarte rar, era mai mult rezerva, si pana la urma s-a dat la alt depou, de ce?
Suceava avea un EC elodizat pe care il folosea pe Bucuresti-Suceava la trenuri si de 10 vagoane si mergea foarte bine, pana cand nu s-a mai folosit, de ce?
Buzaul are EC-uri dar deseori vezi personalul de Galati ca fiind EA cu un etajat, de ce nu se foloseste EC?
Cand investesti bani si timp in impopotonarea si manarirea unei locomotive este logic ca apoi sa faci presiuni sa fie intretinut pe motiv ca "este al tau" in loc de motive economice. Daca mecanicii au problemele pe care le mentionezi tu atunci trebuie sa fie uniti intre ei in fata conducerii sa ceara sa fie rezolvate, nu sa se faca bisericute si sa se lupte intre ei ca ala e, ala nu e, ala are locomotiva buna, ala nu are, pana la urma conducerii ii convine ca mecanicii sa fie dezbinati si in razboi intre ei decat uniti si in razboi cu conducerea pentru beneficii reale.
Bucuresti Calatori a avut un EC pe care chiar l-au folosit pe Bucuresti-Constanta, si chiar s-au folosit si Siemensurile de la unguri pe aceeasi ruta, deci este potrivita pentru EC, doar ca era folosit foarte rar, era mai mult rezerva, si pana la urma s-a dat la alt depou, de ce?
Suceava avea un EC elodizat pe care il folosea pe Bucuresti-Suceava la trenuri si de 10 vagoane si mergea foarte bine, pana cand nu s-a mai folosit, de ce?
Buzaul are EC-uri dar deseori vezi personalul de Galati ca fiind EA cu un etajat, de ce nu se foloseste EC?