Topic: Vagoane seria 21-91 (Astra Arad/Atelierele CFR Grivița)
42 posts, 9843 views
📖 Pagination options
- Suciu Alexandru
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-91 (Astra Arad/Atelierele CFR Grivița)
Suciu Alexandru
Boghiurile la Astra și cutia la Grivița
Boghiurile la Astra și cutia la Grivița
- Robert
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-91 (Astra Arad/Atelierele CFR Grivița)
Robert
Conform Club Feroviar mâine va prezenta CFR Calatori 5 vagone + 2 locomotive refacute din fonduri proprii. Sa fie vorba de acestea?
Conform Club Feroviar mâine va prezenta CFR Calatori 5 vagone + 2 locomotive refacute din fonduri proprii. Sa fie vorba de acestea?
- Damian
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-91 (Astra Arad/Atelierele CFR Grivița)
Damian
Astea sunt. Beep-ul de deschidere și închidere a ușilor este cel care se găsește pe vehiculele noi din UE (cum ar fi RER și Transilien din Paris).
PS Veniseră PRO-TV:)
Astea sunt. Beep-ul de deschidere și închidere a ușilor este cel care se găsește pe vehiculele noi din UE (cum ar fi RER și Transilien din Paris).
PS Veniseră PRO-TV:)
IMG_20240604_135017332_HDR.jpg (1.94 MB; downloaded 3144 times)
IMG_20240604_134948161_HDR.jpg (1.64 MB; downloaded 3144 times)
IMG_20240604_135116889_HDR.jpg (1.96 MB; downloaded 3144 times)
IMG_20240604_135000986_HDR.jpg (1.66 MB; downloaded 3149 times)
IMG_20240604_135157830_HDR.jpg (1.64 MB; downloaded 3144 times)
- ALEXCFRBV
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-91 (Astra Arad/Atelierele CFR Grivița)
ALEXCFRBV
Vagoanele 21-91 în compunerea trenului IR 1635 care a circulat pe ruta București Brașov
Vagoanele 21-91 în compunerea trenului IR 1635 care a circulat pe ruta București Brașov
VideoCapture_20240613-192547.jpg (1.85 MB; downloaded 2630 times)
- GPS
-
Posted:
-
- PheonixLema_BV
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-91 (Astra Arad/Atelierele CFR Grivița)
PheonixLema_BV
Din cauza nepasarii si a buruienilor!
Din cauza nepasarii si a buruienilor!
- Robert
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-91 (Astra Arad/Atelierele CFR Grivița)
Robert
Ar trebui postate pozele la dl. ministru pe pagină, că și așa s-a lăudat cu ele.
Ar trebui postate pozele la dl. ministru pe pagină, că și așa s-a lăudat cu ele.
- PheonixLema_BV
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-91 (Astra Arad/Atelierele CFR Grivița)
PheonixLema_BV
Nu stiu parerea voastra,dar pentru mine sunt niste kitschuri pe boghiuri🤣
Nu stiu parerea voastra,dar pentru mine sunt niste kitschuri pe boghiuri🤣
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-91 (Astra Arad/Atelierele CFR Grivița)
SirVlady
Kitsch-uri în ce sens? Că nu îți convine schema de vopsire sau cum? Într-adevăr, nici mie nu-mi convine atât de tare că nu se militează pentru o schemă unitară, cu toate că la vagoane situația părea să fie bătută în cuie privind schema express, dar aparent nu a fost să fie așa. Bun, lăsând chestiunea schemei de vopsire, mai important e să arate primitor atât pe exterior, cât și pe interior, dar să fie și funcțional funcțional din toate punctele de vedere. Atâta timp cât la CFR Călători e penurie acută de vagoane, de nu au cu ce să asigure compunerile anumitor trenuri permanente cu altceva în afară de etajate, ca să asigure compunerile trenurilor sezoniere cu vagoanele relocate de pe trenurile menționate anterior, voi ar trebui să vă mulțumiți că aceste vagoane cât de frumoase/kitschoase sunt, reprezintă o mică gură de aer pentru parcul de vagoane al CFR Călători care e pe minus cu mult sub necesar! Nu sunt cele mai geniale vagoane, mai ales pentru lung parcurs sau al aranjamentului scaunelor (unele scaune având privirea efectiv la perete), dar la ce penurie de vagoane este în prezent, puțin mai contează în ce schemă e sau cum sunt aranjate scaunele, contează să fie funcționale și punct.
Kitsch-uri în ce sens? Că nu îți convine schema de vopsire sau cum? Într-adevăr, nici mie nu-mi convine atât de tare că nu se militează pentru o schemă unitară, cu toate că la vagoane situația părea să fie bătută în cuie privind schema express, dar aparent nu a fost să fie așa. Bun, lăsând chestiunea schemei de vopsire, mai important e să arate primitor atât pe exterior, cât și pe interior, dar să fie și funcțional funcțional din toate punctele de vedere. Atâta timp cât la CFR Călători e penurie acută de vagoane, de nu au cu ce să asigure compunerile anumitor trenuri permanente cu altceva în afară de etajate, ca să asigure compunerile trenurilor sezoniere cu vagoanele relocate de pe trenurile menționate anterior, voi ar trebui să vă mulțumiți că aceste vagoane cât de frumoase/kitschoase sunt, reprezintă o mică gură de aer pentru parcul de vagoane al CFR Călători care e pe minus cu mult sub necesar! Nu sunt cele mai geniale vagoane, mai ales pentru lung parcurs sau al aranjamentului scaunelor (unele scaune având privirea efectiv la perete), dar la ce penurie de vagoane este în prezent, puțin mai contează în ce schemă e sau cum sunt aranjate scaunele, contează să fie funcționale și punct.
- AndreyCFR
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-91 (Astra Arad/Atelierele CFR Grivița)
AndreyCFR
La majoritatea operatorilor feroviari din Europa nu există un standard unitar în ceea ce privește schema de culori utilizată pentru vagoane, locomotive sau infrastructura aferentă. Singurele companii care se apropie de utilizarea unor scheme de culori relativ unitare sunt NS, DB și OBB. Cu toate acestea, chiar și în cadrul acestor operatori, există variații notabile, precum schema de culori a trenurilor NightJet, CityJet, RailJet la OBB sau trenurile Regio utilizate de DB Regio, care diferă în funcție de regiuni și servicii. În loc să ne concentrăm pe aspecte secundare precum vopsirea în diverse culori a vagoanelor, locomotivelor, peroanelor sau mobilierului, ar trebui să apreciem eforturile depuse pentru modernizarea acestora. Elementele estetice sunt de importanță secundară comparativ cu nevoia reală de a avea trenuri modernizate, în circulație, curate și bine întreținute, cu instalații de aer condiționat funcționale, mai ales în zilele călduroase de vară.
La majoritatea operatorilor feroviari din Europa nu există un standard unitar în ceea ce privește schema de culori utilizată pentru vagoane, locomotive sau infrastructura aferentă. Singurele companii care se apropie de utilizarea unor scheme de culori relativ unitare sunt NS, DB și OBB. Cu toate acestea, chiar și în cadrul acestor operatori, există variații notabile, precum schema de culori a trenurilor NightJet, CityJet, RailJet la OBB sau trenurile Regio utilizate de DB Regio, care diferă în funcție de regiuni și servicii. În loc să ne concentrăm pe aspecte secundare precum vopsirea în diverse culori a vagoanelor, locomotivelor, peroanelor sau mobilierului, ar trebui să apreciem eforturile depuse pentru modernizarea acestora. Elementele estetice sunt de importanță secundară comparativ cu nevoia reală de a avea trenuri modernizate, în circulație, curate și bine întreținute, cu instalații de aer condiționat funcționale, mai ales în zilele călduroase de vară.
- Robert
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-91 (Astra Arad/Atelierele CFR Grivița)
Robert
S-a mai purtat discuția asta de mai multe ori și fiecare are dreptul la un punct de vedere și nu are rost să ne contrazicem. Te voi corecta doar la afirmația ta că nu sunt doar acei operatori. Sunt mult mai mulți operatori privați și de stat care au parc uniformizat sau în curs de uniformizare. Nu îți voi da exemple că le poți căuta singur pe net.
S-a mai purtat discuția asta de mai multe ori și fiecare are dreptul la un punct de vedere și nu are rost să ne contrazicem. Te voi corecta doar la afirmația ta că nu sunt doar acei operatori. Sunt mult mai mulți operatori privați și de stat care au parc uniformizat sau în curs de uniformizare. Nu îți voi da exemple că le poți căuta singur pe net.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-91 (Astra Arad/Atelierele CFR Grivița)
shoppy
Imaginea este secundara doar pentru clientii lipsiti de alternativa, pentru marii operatori care au obiective reale de cocnurenta si rezultate, ca sa treci de un anumit prag de atragere si a clientilor care au alternative, imaginea este primara si nu secundara. Exista si la marii operatori mai mutle schema insa acestea sunt bazate pe serviciul oferit, adica un ICE sau un TGV nu o sa fie niciodata vopsit ca un Regio ca sa se inteleaga ca este alt serviciu, si oricum aceste decizii se iau de departamentul de imagine, nu de tot felul de persoane cu o cultura de imagine cel mult inexistenta cum ar fi cum ar fi titulari, sefi de depou, sefi de ateliere sau politicieni.
Imaginea este secundara doar pentru clientii lipsiti de alternativa, pentru marii operatori care au obiective reale de cocnurenta si rezultate, ca sa treci de un anumit prag de atragere si a clientilor care au alternative, imaginea este primara si nu secundara. Exista si la marii operatori mai mutle schema insa acestea sunt bazate pe serviciul oferit, adica un ICE sau un TGV nu o sa fie niciodata vopsit ca un Regio ca sa se inteleaga ca este alt serviciu, si oricum aceste decizii se iau de departamentul de imagine, nu de tot felul de persoane cu o cultura de imagine cel mult inexistenta cum ar fi cum ar fi titulari, sefi de depou, sefi de ateliere sau politicieni.
- Robert
-
Posted:
-
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 21-91 (Astra Arad/Atelierele CFR Grivița)
FabiM
Zarite de mine prin Gara de Nord:
Nu pot să nu mă stresez când văd ca iar ieșim din schemă express …
Zarite de mine prin Gara de Nord:
Nu pot să nu mă stresez când văd ca iar ieșim din schemă express …
IMG_0325.jpeg (1.81 MB; downloaded 1355 times)
IMG_0320.jpeg (1.69 MB; downloaded 1355 times)
IMG_0326.jpeg (1.98 MB; downloaded 1355 times)
IMG_0328.jpeg (1.89 MB; downloaded 1355 times)
IMG_0322.jpeg (1.72 MB; downloaded 1355 times)
IMG_0321.jpeg (1.97 MB; downloaded 1355 times)
IMG_0327.jpeg (1.7 MB; downloaded 1355 times)
IMG_0319.jpeg (1.92 MB; downloaded 1355 times)
IMG_0318.jpeg (1.84 MB; downloaded 1355 times)
IMG_0323.jpeg (1.71 MB; downloaded 1355 times)
📖 Pagination options