Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

767 posts, 138501 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49  ... 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ikarus13

Orele sunt actualizate mereu cand se schimba programul da.
Sistemul de numarare al calatorilor este total ineficient la Otokar. Nu stiu la restul vehiculelor situatia.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Damian

Ce caută 7241 pe linia 368  la ASE? E vreo deviere? Pe InfoTB nu apare nimic.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Chev Celios

Daca este pe Dorobanti este pe acces.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Costin

@Damian Fotografia a fost stearsa deoarece incalca punctele II.3 si II.5 din regulament, si oricum nu aducea nici o informatie in plus mesajului. Era suficient sa incluzi singura informatie utila din poza in mesajul scris (linia si numarul de parc). Am modificat eu mesajul.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ikarus13

ikarus13 wrote here:
Vineri revin cu o poza cu mesajele pe care le poate da soferul catre dispecerat.

Asa cum am promis, atasez pozele despre care vorbeam.
IMG_20240726_232558_edit_248346084981895.jpg (496.94 KB; downloaded 2423 times)
IMG_20240726_232544_edit_248335633285542.jpg (627.02 KB; downloaded 2423 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) idk_vlad

Pe site-ul Info STB, figurează, de câteva săptămâni, linia navetă 670. De ce n-au scos-o până acum?

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cris_m

Pentru ca nu-i pasa nimanui de aplicatia InfoTB... Notificarile vin cu intarziere, uneori nu vin deloc, atata se pretuieste informarea calatorilor...

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ByOnu

Cea mai in-real-time informare a calatorilor de catre STB se face pe Twitter/X. Nu sunt ironic. Una dintre cele mai putin utilizate retele sociale mari din Romania? *eu am Twitter pentru ca urmaresc niste subiecte internationale, dar din grupul meu extins de cunostinte, nimeni n-are.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) punmeister

Cred ca nu sunt mai mult de 10 romani activi pe X. Stiu cum era pana sa renunt.

Din ce stiu X are un API destul de intuitiv pentru postari automate, cred ca de asta se folosesc cei de la STB de aceasta platforma.

 



Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cris_m

Daca as fi director al STB, prima masura pe care as lua-o ar fi sa inchid acest cont de X, poate asa inteleg ca vor nu vor trebuie sa foloseasca amarata aia de aplicatie...

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) WT_fan06

Dimpotrivă. Să păstreze X dar să facă o treabă ca lumea. Nu pe jumate, nu unde au chef, nu când își aduc aminte. Problema nu este legată de aplicația X, așadar renunțarea la aplicația X în favoarea altei aplicații nu va rezolva nimic.

Problema este că nu există o strategie de comunicare, pentru că nimeni nu dă de fapt 2 bani pe așa ceva. Dacă informația care se transmite pe X nu se transmite și pe celelalte canale de informare (deci inclusiv pe InfoTB care NU ar trebui să fie singura sursă de informare), atunci nu se cheamă că informezi, ci doar faci click-click pe telefon. A comunica nu înseamnă a face click-click pe Facebook, Instagram, X, etc.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cris_m

Ideea era ca prin aplicatia InfoTB se propaga informatia si pe Google Maps care este cunoscut, foarte folosit de public etc. X-ul a fost o metoda buna de informare in timp real (si singura!) la vremea cand nu exista aplicatia InfoTB, acum mai bine de 6-7 ani...

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) BodoMinea

Ca idee, în trecut s-au folosit tweet-urile de pe profilul RATB/STB Clienți prin API-ul Twitter/X pentru a prelua mesajele ca alerte de trafic pe Google Maps. Această funcționalitate a existat chiar dinainte ca Google Maps să aibă date în timp real despre vehiculele de transport public din București.

Din păcate nivelul gratuit de acces la API a devenit "write-only" (intenționat doar pentru a face postări noi din aplicații terțe) la începutul anului trecut, deci nu se mai pot prelua date în format prelucrabil direct de pe site fără a plăti un minim de 100 de dolari lunar.

În mod evident, nu se vor plăti aceste tarife care clar sunt puse pentru a profita de companii care au nevoie de acces la Twitter/X pentru antrenarea propriilor modele de inteligență artificială.

Așa că alertele afișate pe Google Maps sunt cele din InfoTB, pentru care se face și prelucrare pentru a rezulta ceva cât mai bine targetat și etichetat din 'materialul clientului' - eg. chiar dacă STB publică alerte fără să introducă linia pentru care se aplică, sau introduc o singură linie pentru o alertă care se aplică mai multor linii, textul este analizat pentru a găsi cuvinte cheie care ar putea reprezenta stații, linii, zone etc astfel încât informația să ajungă în aplicație și să fie vizibilă utilizatorilor care caută rute prin zonele/cu liniile afectate.

 


Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49  ... 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2408 forum members have written 432330 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use