Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
862 posts, 255945 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
A deci e o problema dubla, atat de TCMS, ce tine de Alstom, cat si reteaua veche cu multe fluctuatii, ce tine de Metrorex.
A deci e o problema dubla, atat de TCMS, ce tine de Alstom, cat si reteaua veche cu multe fluctuatii, ce tine de Metrorex.
- survola
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
survola
Constructorul nu are un inginer aici, să se ocupe de soft?
Constructorul nu are un inginer aici, să se ocupe de soft?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Costin
@bizo pune-ti te rog ortografia la punct, mesajele tale sunt aproape ilizibile in forma originala, si tine cont ca la noi pe forum nu permitem apelative de genul troace, cazane, precum nici bjiuterii sau regine. Multumesc.
@bizo pune-ti te rog ortografia la punct, mesajele tale sunt aproape ilizibile in forma originala, si tine cont ca la noi pe forum nu permitem apelative de genul troace, cazane, precum nici bjiuterii sau regine. Multumesc.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
shoppy
Inseamna ca este un razboi al nervilor, Alstom spune ca la teste cu alimentarea corecta merge corect si Metrorex vrea sa se modifice protectiile ca sa accepte ce mizerii sau fluctuatii au ei pe alimentarea din hala.
Inseamna ca este un razboi al nervilor, Alstom spune ca la teste cu alimentarea corecta merge corect si Metrorex vrea sa se modifice protectiile ca sa accepte ce mizerii sau fluctuatii au ei pe alimentarea din hala.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Oricum sunt multe fluctuatii pe reteaua veche (M1/M2/M3), avand in vedere curentul injectat inapoi de catre trenuri cand franeaza recuperativ. Pe bordul trenurilor ai sa vezi ca alimentarea se face la 950V, mult peste 750V nominal.
Pe M5 oricum ai retea electrica noua, deci nu for fi probleme.
Oricum sunt multe fluctuatii pe reteaua veche (M1/M2/M3), avand in vedere curentul injectat inapoi de catre trenuri cand franeaza recuperativ. Pe bordul trenurilor ai sa vezi ca alimentarea se face la 950V, mult peste 750V nominal.
Pe M5 oricum ai retea electrica noua, deci nu for fi probleme.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
ByOnu
Si totusi, cum de ramele Bombardifer si CAF ...merg?
Nu Alstom le face mentenanta de 20(!) de ani? Le-au desfacut si refacut de atatea ori. Alstom are un avantaj competitiv enorm. Nu pot sa cred ca acum afla de fluctuatii.
Si totusi, cum de ramele Bombardifer si CAF ...merg?
Nu Alstom le face mentenanta de 20(!) de ani? Le-au desfacut si refacut de atatea ori. Alstom are un avantaj competitiv enorm. Nu pot sa cred ca acum afla de fluctuatii.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Pai la CAF ai avut episoade cand a bubuit sina a treia pe M2.
Pai la CAF ai avut episoade cand a bubuit sina a treia pe M2.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
ByOnu
Cat % din cei 10 ani de exploatare au fost totusi marcati de astfel de evenimente?
Oricum, imi doresc ca aceste rame sa fie un succes. Idem cele ale ARF. Si totusi... nu pare sa mai fie Alstom de acum 10 ani.
Cat % din cei 10 ani de exploatare au fost totusi marcati de astfel de evenimente?
Oricum, imi doresc ca aceste rame sa fie un succes. Idem cele ale ARF. Si totusi... nu pare sa mai fie Alstom de acum 10 ani.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
WT_fan06
Păi se frânează recuperativ sau nu? Că pe forum nu mai știu cine afirma că trenurile au această funcție dezactivată tocmai din cauza rețelei Mrex.
punmeister wrote here:
Oricum sunt multe fluctuatii pe reteaua veche (M1/M2/M3), avand in vedere curentul injectat inapoi de catre trenuri cand franeaza recuperativ.
Păi se frânează recuperativ sau nu? Că pe forum nu mai știu cine afirma că trenurile au această funcție dezactivată tocmai din cauza rețelei Mrex.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
shoppy
Daca tu faci un proiect si apoi dai un certificat de conformitate la 750V +/- 10% cu garantie si renume nu poti sa iti asumi peste noapte +/- 30% pe motiv ca "uite ca alealalte merg deci sunt bune deci a ta e proasta ca nu merge", trebuie renegociat serios, iar CAF-urile merg si nu prea.
Daca tu faci un proiect si apoi dai un certificat de conformitate la 750V +/- 10% cu garantie si renume nu poti sa iti asumi peste noapte +/- 30% pe motiv ca "uite ca alealalte merg deci sunt bune deci a ta e proasta ca nu merge", trebuie renegociat serios, iar CAF-urile merg si nu prea.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Deci se confirma problemele de TCMS.
https://www.gandul.ro/actualitate/testel ... 20262103
Din pacate exista si o mare minciuna, cum ca BM4 sunt primele rame Metropolis cu alimentare dubla (captatori plus pantograf).
FALS! Metropolis M5/6 din Amsterdam sunt EXACT la fel, in exact aceeasi configuratie ca BM4 (R1+MP1+M1+M2+MP2+R2). Doua pantografe mici pe vagoanele MP pentru manevra si captatoare pe cele patru vagoane motor.
Deci se confirma problemele de TCMS.
Surse din cadrul Metrorex au declarat, în exclusivitate pentru Gândul, că testele la noul metrou Alstom adus din Brazilia au fost sistate. Oprirea testelor s-a făcut după ce au „sărit” siguranțele de mai multe ori la trenul ”Giurgiu”, în momentul în care fost introdus la curent. Gabriel Stanciu, director general Alstom România, confirmă oprirea testelor: „Sistemul de management al trenului (TCMS) nu funcționează corespunzător. Se verifică setările, iar testele se vor relua. Este normal”, spune Gabriel Stanciu, în exclusivitate pentru Gândul.
https://www.gandul.ro/actualitate/testel ... 20262103
Din pacate exista si o mare minciuna, cum ca BM4 sunt primele rame Metropolis cu alimentare dubla (captatori plus pantograf).
Metropolis este primul tren cu alimentare dublă, și pantograf, și captatori. Trecerea de la un sistem la altul creează aceste probleme”.
FALS! Metropolis M5/6 din Amsterdam sunt EXACT la fel, in exact aceeasi configuratie ca BM4 (R1+MP1+M1+M2+MP2+R2). Doua pantografe mici pe vagoanele MP pentru manevra si captatoare pe cele patru vagoane motor.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
shoppy
Tranul a fost introdus la curent, bine ca nu l-au bagat in priza.
Tranul a fost introdus la curent, bine ca nu l-au bagat in priza.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
WT_fan06
Aș vrea să mă lămuresc cu noțiunea de alimentare dublă - "dublă" NU înseamnă "duală", așa cum se fabrică pe bandă rulantă în prezent. La Mrex curentul are aceiași parametri, fie că se captează "de sus" sau "de jos". Este corect ceea ce zic (în termeni foarte simpli)?
punmeister wrote here:Metropolis este primul tren cu alimentare dublă, și pantograf, și captatori. Trecerea de la un sistem la altul creează aceste probleme”.
FALS! Metropolis M5/6 din Amsterdam sunt EXACT la fel, in exact aceeasi configuratie ca BM4 (R1+MP1+M1+M2+MP2+R2). Doua pantografe mici pe vagoanele MP pentru manevra si captatoare pe cele patru vagoane motor.
Aș vrea să mă lămuresc cu noțiunea de alimentare dublă - "dublă" NU înseamnă "duală", așa cum se fabrică pe bandă rulantă în prezent. La Mrex curentul are aceiași parametri, fie că se captează "de sus" sau "de jos". Este corect ceea ce zic (în termeni foarte simpli)?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Exact. Tot 750V DC se trage, fie ca e sus din firul aerian sau jos din sina a treia.
Exact. Tot 750V DC se trage, fie ca e sus din firul aerian sau jos din sina a treia.
📖 Pagination options