Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Substații electrice STB

158 posts, 44009 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Substații electrice STB andreiiul

Asfaltul de pe calea de rulare dintre Romprim si Sudului se prezinta relativ ok acum. Gropile au fost carpite prin primavara.
Liniile se curata relativ repede de mizerie. Macazul de la terminal Romprim era functional la momentul incendiului, acum probabil ca are nevoie doar de o revizie/verificare.
Problema mare este lipsa delimitarii culoarului unic, mai ales ales intre Lunca Barzesti si Sudului. Si cum dl Baluta cam are ceva impotriva TP, nici nu cred ca se va rezolva prea curand aceasta problema (poate doar dupa o viitoare si eventuala refacere a carosabilului de pe Oltenitei, singurul lucru nefacut din marea modernizare a soselei).

 


Re: Substații electrice STB Daddy

DarthMan wrote here:
Aceeasi informatie am primit-o si eu saptamana trecuta, cum ca substatia ar fi fost pusa in functiune. Bineinteles, de la alta sursa. Iar astazi am inteles ca s-ar fi facut probe cu troleibuzul Solaris cu nr. de parc 5464 pe Bd-ul Alexandru Obregia. Oricum, si daca este adevarat, tot vom mai avea de asteptat pana cand 1 si 10 vor reveni la Romprim, iar 73 reinfiintat...

Troleibuzul era conectat la retea? Cam asta ar fi confirmarea clara ca e gata. Circuland pe autonomie ele sunt vazute des facand probe in zona, probabil scolarizari. La reteaua de troleibuz s-a tot intervenit in ultimii doi ani, au trecut periodic si au întreținut desi nu s-a circulat, nu ma aștept sa fie mari probleme la revenirea curentului. La sfarsitul lui mai s-a dat acel ultim termen de doua luni in care compania de energie ar trebui sa isi facă treaba dupa ce s-au semnat in sfarsit toate actele, acel anunț de la primărie probabil confirma ca lucrarea e in grafic si se va putea relua circulatia relativ curand.

Daniel72 wrote here:
Substatia este gata dar nu se poate pune în funcțiune deoarece substatia are puterea de 20.000v iar cablu care aparține de PPC/Enel are 10.000v!
Cablul trebuia să îl ai în poartă de mult,când ai licitat pentru substatia de 20.000v. Acum o puneai în funcțiune!

Sunt afon la acesti termeni, după ce scrie colegul se înțelege ca substația va avea capacitate dubla?

 


Re: Substații electrice STB DarthMan

Da, troleibuzul era conectat la retea cu captatorul pe portiunea unde alimentarea se poate face doar de la substatie. Numarul de parc insa nu este cel mentionat. In plus, intre Sura Mare si Piata Sudului tramvaiele nu mai circula cu viteza limitata la maxim 35 kmph, putand atinge si pana la 50 acum. Deci ar putea fi un semn ca nu mai dureaza mult pana cand 73 va fi reinfiintat iar 1 si 10 vor reveni la Romprim. Oricum, deja au fost montate si placutele la capatul de linie Romprim, cel putin pentru 10.

 


Re: Substații electrice STB shoppy

Daca este adevarat atunci clar vechea substatie era limitata la 10.000kW in timp ce noua substatie este mai puternica de 10.000kW, probabil pe undeva pe la 15.000kW ca se ia si o rezerva. Enel schimba cabluri in functie de cum se plateste abonamentul iar STB sigur ca nu a platit in avans un abonament mai scump, s-au intins si ei pana in ultimul moment.

 


Re: Substații electrice STB andreiiul

In ATR-ul pt noua statie este specificat clar ca nu se depaseste puterea instalata existenta. Deci probabil ca nu se vor depasi cei 10Kv aprobati.
Ca fapt divers, in acord sunt mentionate si cele 2 statii electrice de unde este alimentata statia de tractiune: este vorba de CET SUD si Statia Vacaresti.

 


Re: Substații electrice STB Cristi N

Ati amestecat kV cu kW si tensiunile cu puterea.

Cel mai probabil este vorba de tensiune de alimentare de 20kV pentru substatia noua, in timp ce vechea substatie era alimentata cu tensiunea de 10kV.

Pe masura ce se modernizeaza retelele de distributie se face si trecerea de la 10kV la 20kV pentru o capacitate mai mare si pierderi mai mici. In trecut au existat si retele de 6kV dar in prezent sunt pe cale de disparitie.

 


Re: Substații electrice STB shoppy

Substatia este alimentata dintr-un LES, daca este vorba de kV atunci acel LES este unul de 10kV, ca sa schimbi un LES de la 10 la 20kV este foarte greu, trebuie schimbata alimentarea LES-ului, tot cablul si toate transformatoarele conectate la acel LES, mai probabil ar fi ca substatia sa fie mutata de pe un LES de 10kV pe unul de 20kV.

 


Re: Substații electrice STB andreiiul

Recent am trimis o petitie catre STB privind stadiul lucrarilor.
Pe langa asta, i-am intrebat si despre delimitarea culoarului de pe Oltenitei.
Mai jos aveti raspunsul primit azi.
Ca urmare a petiției dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 31703/2024, ce reprezintă o revenire la reclamația anterioară, referitoare la stadiul actual al punerii în funcțiune a substației Nițu Vasile, vă aducem la cunoștință următoarele:

În acest moment, substația de tracțiune electrică este montată pe fundație și se execută lucrări de racordare la instalația de alimentare de 20Kv de la Sistemul Energetic al Electrica Muntenia S.A. De asemenea, se efectuează conexiunile cu instalația electrică de 0,8Kv pentru alimentarea rețelelor electrice de contact tramvai prin intermediul cofreților stradali.

Aceste lucrări sunt executate de către două firme terțe autorizate, urmând ca circulația pe tronsonul Șoseaua Olteniței între Piața Sudului și bucla Romprim să fie reluată la finalizarea lucrărilor.

Vă mulțumim pentru înțelegere.




Cu stimă,

Direcția de Presă, Comunicare și Protocol
 

Ca de obicei, nu au raspuns nimic concret (termene clare, sper ca au asa ceva) despre repunerea in functiune a statiei.
Despre garduri sau orice alta forma de delimitare, liniste totala. Subiect tabu am impresia.

 


Re: Substații electrice STB DarthMan

Pacat. Sa montezi placute cu inelarul la capatul de linie de la Romprim, iar substatia sa nu fie gata, nu prea mi se pare normal. Sper sa nu avem de asteptat pana in 2025.

 


Re: Substații electrice STB deprodio

Aproape toate indicatoarele din S4 oferă indicații greșite așa că...in S4 e normal sa montezi o plăcuță cu un traseu care momentan nu exista.

 


Re: Substații electrice STB Daddy

Nu are ce sa dureze prea mult dacă actele s-au semnat in mai si racordarea s-a anuntat ca durează cam doua luni. Probele, recepția ar putea sa mai adauge puțin la termen. Doar daca nu cumva sunt si aici întârzieri financiare. Nu stiu cat contează dar cand au venit acum cateva săptămâni ultimele două troleibuze noi, primarul general a scris că din septembrie vor circula toate, sigur ca se putea referi doar la receptia lor si la distribuirea temporara pe alte linii.

 


Re: Substații electrice STB DarthMan

Si oricum, s-au efectuat deja probe cu Solaris cu captatorul conectat la retea. Unul zarit pe Calea Vacaresti sens Piata Sudului, iar celalalt la Obregia pe traseul liniei 73. Asta ar insemna ca troleibuzul este deja alimentat cu curent de la substatie. De tramvai insa nu se stie nimic inca.

 


Re: Substații electrice STB 1689

Ce legatura este intre intrarea in circulatie a tuturor Solaris-urilor si finalizarea lucrarilor la substatie ?!

Teoretic - daca nu se schimba iarasi planurile - ar fi trebuit ca acestea sa fi fost folosite pentru reactivarea si extinderea (comasarea) 73.

Dar se poate la fel de bine si sa se razgindeasca, sa inlocuiasca Ikarus-urile pe 76, sa-l prelungeasca de exemplu pina la Victoriei si gata, s-a bifat si “problema” asta.

PS: e normal ca reteaua de pe Metalurgiei (Obregia) si Emil Racovita sa fie sub tensiune de vreme ce nu s-a facut nici o separare la rond… Plus ca cea din depou este (teoretic) conectata tot aerian de restul.

 


Re: Substații electrice STB BGP2597

Să existe curent (tensiune) în rețea este o parte din problemă. Cealaltă este ca în rețea să fie suficientă putere instalată pentru a face față tuturor consumatorilor, iar asta nu știm încă. De altfel, fix acesta este motivul pentru care de doi ani avem această problemă, faptul că în rețea nu mai există suficientă putere ca să alimenteze un număr mare de vehicule, motiv pentru care s-a optat pentru menținerea tramvaiului în detrimentul troleibuzelor. Dacă s-au făcut probe, nu înseamnă că obligatoriu au avut succes.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433673 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use