Topic: Astra Imperio Metropolitan
1994 posts, 570058 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
De cand s-au pus in trafic, niciodata n-am vazut a se utiliza aceasta functie, la dispozitia calatorilor. nici vara, nici iarna.
ByOnu wrote here:
Macar in zilele caniculare sa nu mai deschida vatmanii toate usile. Avem butoane pe usi cu un motiv.
De cand s-au pus in trafic, niciodata n-am vazut a se utiliza aceasta functie, la dispozitia calatorilor. nici vara, nici iarna.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Nu sunt folosite pentru ca nu le activeaza soferii, in trecut cand le activau erau folosite. Cand vezi in fata ta ca usa nu se deschide si se aprinde butonul este evident pentru oricine ce are de facut.
Nu sunt folosite pentru ca nu le activeaza soferii, in trecut cand le activau erau folosite. Cand vezi in fata ta ca usa nu se deschide si se aprinde butonul este evident pentru oricine ce are de facut.
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
TudorSt
E un “dublu standard”, am observat. Pe V3A, majoritatea activează “liber uși”, rareori deschid toate ușile. La Imperio în schimb, e invers.
E un “dublu standard”, am observat. Pe V3A, majoritatea activează “liber uși”, rareori deschid toate ușile. La Imperio în schimb, e invers.
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Rathgeber2523
Dar câți călători știu să le folosească ?
Sunt unii care stau și se uită la buton, și te întreabă de ce nu deschide vatmanul ușa
ByOnu wrote here:
Macar in zilele caniculare sa nu mai deschida vatmanii toate usile. Avem butoane pe usi cu un motiv.
Dar câți călători știu să le folosească ?
Sunt unii care stau și se uită la buton, și te întreabă de ce nu deschide vatmanul ușa
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
reiny2000
Înainte de pandemie foloseau aproape exclusiv deschiderea din buton. După a fost treaba că să nu atingem cu toții același buton și au trecut la deschiderea centralizată iar acum au rămas așa.
Înainte de pandemie foloseau aproape exclusiv deschiderea din buton. După a fost treaba că să nu atingem cu toții același buton și au trecut la deschiderea centralizată iar acum au rămas așa.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Rathgeber2523 wrote here:
Dar câți călători știu să le folosească ?
Sunt unii care stau și se uită la buton, și te întreabă de ce nu deschide vatmanul ușa
shoppy wrote here:
Nu sunt folosite pentru ca nu le activeaza soferii, in trecut cand le activau erau folosite. Cand vezi in fata ta ca usa nu se deschide si se aprinde butonul este evident pentru oricine ce are de facut.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
ByOnu
Lumea se invata repede. Eu unul am crescut cu V3A-93 si deblocarea usilor. Apasatul pe buton imi este in reflex la tramvai.
Rathgeber2523 wrote here:ByOnu wrote here:
Macar in zilele caniculare sa nu mai deschida vatmanii toate usile. Avem butoane pe usi cu un motiv.
Dar câți călători știu să le folosească ?
Sunt unii care stau și se uită la buton, și te întreabă de ce nu deschide vatmanul ușa
Lumea se invata repede. Eu unul am crescut cu V3A-93 si deblocarea usilor. Apasatul pe buton imi este in reflex la tramvai.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Cand au iesit panterele roz butonul era montat in dreapta pe rama usii, nu era marcat in nici un fel, era patrat si cand puteai sa apesi pe el se aprindea galben, foarte neintuitiv, nu mai vazusem vreodata asa un buton, si toata lumea il folosea bine mersi.
Cand au iesit panterele roz butonul era montat in dreapta pe rama usii, nu era marcat in nici un fel, era patrat si cand puteai sa apesi pe el se aprindea galben, foarte neintuitiv, nu mai vazusem vreodata asa un buton, si toata lumea il folosea bine mersi.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
WT_fan06
Ușile cu deschidere din buton au apărut la tramvaie pentru prima dată în anul 1994, când au fost introduse în circulație vagoanele SH din Frankfurt (evident OZN-uri la toate capitolele față de epavele EP/V3A autohtone). De atunci, toate tramvaiele construite la București (deci toate tramvaiele din ultimii 30 de ani) au această funcție pentru publicul călător.
Nouă ne place să reîncălzim ciorba la nesfârșit că publicul e de vină, ca să nu se vorbească fie de prostul instructaj al vatmanilor, fie de vatmanii care nu respectă instructajul - una din două. Altfel, orice copil de grădiniță știe că dacă în casă e răcoare și afară e cald atunci să nu țină geamul deschis că intră căldura și apoi dacă în casă e cald și afară e frig să nu țină geamul deschis pentru că iese căldura (nu intră frigul, ci iese căldura - primul lucru predat la ora de termodinamică).
Oare cât mai insistați unii cu argumentul „nu știe lumea”? Hai să fim puțin serioși, măcar din respect față de colegii de forum, întrucât nu ne-am născut ieri.
În loc să reîncălzim ciorba, mai bine să trimitem sesizări peste sesizări la operatorul STB și la autoritatea TPBI, mai ales acum când sunt temperaturi extreme iar operatorul STB este (conform comunicatelor) preocupat de creșterea calității serviciului de transport în timpul perioadelor de temperaturi extreme.
Ușile cu deschidere din buton au apărut la tramvaie pentru prima dată în anul 1994, când au fost introduse în circulație vagoanele SH din Frankfurt (evident OZN-uri la toate capitolele față de epavele EP/V3A autohtone). De atunci, toate tramvaiele construite la București (deci toate tramvaiele din ultimii 30 de ani) au această funcție pentru publicul călător.
Nouă ne place să reîncălzim ciorba la nesfârșit că publicul e de vină, ca să nu se vorbească fie de prostul instructaj al vatmanilor, fie de vatmanii care nu respectă instructajul - una din două. Altfel, orice copil de grădiniță știe că dacă în casă e răcoare și afară e cald atunci să nu țină geamul deschis că intră căldura și apoi dacă în casă e cald și afară e frig să nu țină geamul deschis pentru că iese căldura (nu intră frigul, ci iese căldura - primul lucru predat la ora de termodinamică).
Oare cât mai insistați unii cu argumentul „nu știe lumea”? Hai să fim puțin serioși, măcar din respect față de colegii de forum, întrucât nu ne-am născut ieri.
În loc să reîncălzim ciorba, mai bine să trimitem sesizări peste sesizări la operatorul STB și la autoritatea TPBI, mai ales acum când sunt temperaturi extreme iar operatorul STB este (conform comunicatelor) preocupat de creșterea calității serviciului de transport în timpul perioadelor de temperaturi extreme.
- Alex21
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Alex21
3892 ieri în linia 47, fiind singurul cu linia în memorie.
3892 ieri în linia 47, fiind singurul cu linia în memorie.
DSC_0610-2.jpg (1.65 MB; downloaded 1091 times)
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
macheta218
Au toate linia memorată, doar trebuie să știi unde să le cauți...
Au toate linia memorată, doar trebuie să știi unde să le cauți...
IMG_20240712_201612.jpg (1.64 MB; downloaded 834 times)
- neoman
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
neoman
Ieri am mers pe 41 cu #3802. Vatmanul mergea cu viteza pana in ultimul moment si ca sa franeze tramvaiul folosea des franarea cu patine. Se auzea foarte tare cloncanitul (nu gasesc alt termen acum) specific la viteze destul de mari. Stiu ca si la V3A se folosea des acest fel de a frana dar la un tramvai modern mi se pare destul de ciudat.
Ieri am mers pe 41 cu #3802. Vatmanul mergea cu viteza pana in ultimul moment si ca sa franeze tramvaiul folosea des franarea cu patine. Se auzea foarte tare cloncanitul (nu gasesc alt termen acum) specific la viteze destul de mari. Stiu ca si la V3A se folosea des acest fel de a frana dar la un tramvai modern mi se pare destul de ciudat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Cine poate stii ce este in capul unui titular meserias si pasionat care ingrijeste tramvaiaul de ajunge sa faca asta, probabil vrea sa ajunga mai repede la capat ca sa aiba pauza mai lunga sau ii este frica ca daca se tocesc sabotii de frana se imobilizeaza tramvaiul si pierde titularizarea, mai bine prost si al meu decat bun si al altuia.
Cine poate stii ce este in capul unui titular meserias si pasionat care ingrijeste tramvaiaul de ajunge sa faca asta, probabil vrea sa ajunga mai repede la capat ca sa aiba pauza mai lunga sau ii este frica ca daca se tocesc sabotii de frana se imobilizeaza tramvaiul si pierde titularizarea, mai bine prost si al meu decat bun si al altuia.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Costin
Nu totul este despre titularizare, hai sa nu o dam in ridicol cu conspiratii si speculatii despre asta la tot pasul.
Posibil sa se intample si asta. Insa cel mai probabil este vorba de lipsa de interes atat din partea vatmanului, cat si din partea conducerii de a identifica vatmanii neperformati si a-i motiva financiar (in plus sau in minus) sa fie (re)scolarizati si sa isi imbunatateasca capacitatile de condus tramvaie.
Scolarizarea si educatia sunt lucruri aproape inexistente la STB, sunt exemple si in topicul asta cand tramvaiele abia venisera, si la troleibuzele Solaris... de data asta cred trebuie sa cautam problema in alta parte.
Nu totul este despre titularizare, hai sa nu o dam in ridicol cu conspiratii si speculatii despre asta la tot pasul.
Posibil sa se intample si asta. Insa cel mai probabil este vorba de lipsa de interes atat din partea vatmanului, cat si din partea conducerii de a identifica vatmanii neperformati si a-i motiva financiar (in plus sau in minus) sa fie (re)scolarizati si sa isi imbunatateasca capacitatile de condus tramvaie.
Scolarizarea si educatia sunt lucruri aproape inexistente la STB, sunt exemple si in topicul asta cand tramvaiele abia venisera, si la troleibuzele Solaris... de data asta cred trebuie sa cautam problema in alta parte.
📖 Pagination options