Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

773 posts, 143320 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) idk_vlad

1. Pe 381?! N-au făcut ele față pe 335, dacă le bagi pe 381 e moarte curată…

2. Liniile 201 și 336 nu mai există, au fost comasate cu 90, respectiv 61.

3. Nu scot mai multe pe traseu deoarece nu au unde să le încarce…

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Octav

Legat de 381 ai dreptate, mai bune ar fi cele articulate. Legat de 336 si 201 m-am referit că odată cu comasarea lor cu troleibuzele, autobuzele electrice destinate celor 2 linii, sa migreze pe alte trasee, precum cele menționate.

 


Re: Știri despre transportul local din București ANTENA

V2A wrote here:
Autobuzele de pe 14 linii care întorceau la terminalul „Piața Presei” vor întoarce, de sâmbătă, în parcarea Casei Presei

Autobuzele de pe 14 linii vor întoarce, de sâmbătă, în Parcarea Casei Presei, iar nu la terminalul „Piața Presei Libere”, ca până acum, întrucât traseul lor ar fi afectat de începerea lucrărilor de construire a stației de metrou de pe viitoarea magistrală M6 (Bucureşti – Aeroport Henri Coandă).

Întrucât, începând cu data de 13.07.2024, se restricționează traficul rutier pe Bd. Mărăști pe sensul, dinspre Piața Montreal, spre Piața Presei Libere, autobuzele liniilor 261, 304, 403, 441, 441B, 442, 443, 443B, 444, 446, 447, 447B, 448 și 477 vor circula de la intersecția Șoseaua București – Ploiești pe aleea de acces în parcarea Casei Presei, unde vor întoarce și vor staționa în apropierea Monumentului Aripi.

De la aceeași dată, vor fi înființate stațiile „Piața Presei”, una pe Șoseaua București – Ploiești, iar cealaltă pe aleea de intrare în Parcarea Casa Presei.

https://tpbi.ro/autobuzele-de-pe-14-lini ... -presei/


Pe infoSTB avem devierea pe un alt traseu.
Sos.Bucuresti Ploiesti - Piata Montreal - Terminal Piata Presei - Bd.Marasti - Str.Alexandru Constantinescu - Arcul de Triumf - Bd.Regele Mihai I - Sos. Bucuresti Ploiesti
Probabil ca din cauza masinilor parcate de pe aleile Casei Presei nu s-a putut implementa ideea TPBI, iar STB a pus in aplicare o alta solutie.
Bine ar fi ca pe viitor cei de la TPBI sa verifice si in teren inainte postarii comunicatelor.
Si ca o sugestie, pe traseul deviat s-ar putea efectua opriri si la statiile Muzeul Satului si Piata Presei rond.
Capture.JPG (53.98 KB; downloaded 2468 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) orex

idk_vlad wrote here:
3. Nu scot mai multe pe traseu deoarece nu au unde să le încarce…

Acum, daca ideea ”Arena Nationala” a fost una ”desuetă”, pana la amenajarea/montarea statiilor lente din Bucureştii Noi, Berceni şi Bujoreni, ce sa-i faci? :headbash:

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) idk_vlad

Să se ducă să le încarce la Ploiești, 2h drumul dus-întors + 1h încărcarea rapidă, rezultă 3 ore, iar încărcarea lentă durează 8-9h  :lol:

 



Re: Știri despre transportul local din București cris_m

ANTENA wrote here:
Pe infoSTB avem devierea pe un alt traseu.
Sos.Bucuresti Ploiesti - Piata Montreal - Terminal Piata Presei - Bd.Marasti - Str.Alexandru Constantinescu - Arcul de Triumf - Bd.Regele Mihai I - Sos. Bucuresti Ploiesti
Probabil ca din cauza masinilor parcate de pe aleile Casei Presei nu s-a putut implementa ideea TPBI, iar STB a pus in aplicare o alta solutie.
Bine ar fi ca pe viitor cei de la TPBI sa verifice si in teren inainte postarii comunicatelor.
Si ca o sugestie, pe traseul deviat s-ar putea efectua opriri si la statiile Muzeul Satului si Piata Presei rond.

Daca o sa te uiti bine pe aplicatie, nu toate liniile au fost deviate. Doar 441, 441b si 446 sunt desenate cu maretul ocol, restul tot "normal" intorc. Ca sa nu mai zic ca linia 403 intoarce asa cum a fost anuntat, cel putin dimineata asa era. Deci problema pare sa fie la operatorul STB.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Gabi23

Operatorul STV a întors fără probleme la „Aripi”. Operatorul STB e mai „special”.
STV - 13.07.2024 (1).jpg (320.33 KB; downloaded 2160 times)
STV - 13.07.2024 (2).jpg (382.1 KB; downloaded 2160 times)
STV - 13.07.2024 (3).jpg (401.38 KB; downloaded 2160 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) shoppy

La STV soferul care face probleme zboara, la STB este tinut ca e salariul mic si altul nu mai gasim.

 


Re: Știri despre transportul local din București ANTENA

cris_m wrote here:
ANTENA wrote here:
Pe infoSTB avem devierea pe un alt traseu.
Sos.Bucuresti Ploiesti - Piata Montreal - Terminal Piata Presei - Bd.Marasti - Str.Alexandru Constantinescu - Arcul de Triumf - Bd.Regele Mihai I - Sos. Bucuresti Ploiesti
Probabil ca din cauza masinilor parcate de pe aleile Casei Presei nu s-a putut implementa ideea TPBI, iar STB a pus in aplicare o alta solutie.
Bine ar fi ca pe viitor cei de la TPBI sa verifice si in teren inainte postarii comunicatelor.
Si ca o sugestie, pe traseul deviat s-ar putea efectua opriri si la statiile Muzeul Satului si Piata Presei rond.

Daca o sa te uiti bine pe aplicatie, nu toate liniile au fost deviate. Doar 441, 441b si 446 sunt desenate cu maretul ocol, restul tot "normal" intorc. Ca sa nu mai zic ca linia 403 intoarce asa cum a fost anuntat, cel putin dimineata asa era. Deci problema pare sa fie la operatorul STB.


Aplicatia era in curs de actualizare.
Intre timp au mai lucrat si acum toate liniile STB trec prin maretul ocol.
Traseul prin aleea Casei Presei pentru 403 inca nu este desenat.
O neintelegere sigur a fost intre ei, rezultatul este ca STB a zis hais si STV cea.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) alexandru_gr

Nu cred.
Comunicatul TPBI se referea la toate liniile STB și STV.
Cred ca mai degrabă s-a urmărit scoaterea liniei 403 din terminalul Piața Presei ceea ce mi se pare o prostie.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cris_m

N-are nici o treaba, pur si simplu STB face ce vrea si ignora complet TPBI-ul. Daca subventia trecea prin TPBI care putea sa le si opreasca din ea, altfel stateau lucrurile...

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Costin

@Alexutzuu daca scrii un zvon de mai multe ori si in subiecte diferite, sa stii ca tot zvon ramane. Discutia respectiva se poarta in topicul dedicat, nu e nevoie de mesaje in plus aici.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) sorin.niculescu_

Mă enervează cumplit scurtarea lui 178 la Complex Comercial Apusului. Ar fi putut lejer să fie:
• 63 - Master -> Pod Izvor
• 178 - Master -> Sala Palatului
• 136 - C.E.T. Vest Militari -> Complex Comercial Apusului

În acest mod, aveam două linii la Master și două linii la Complex Comercial Apusului, fără să se aglomereze substanțial terminalele. Sper ca cei de la TPBI să realizeze că scurtarea 178 a fost o greșeală. 136 are legătură cu 63 oricum doar într-o singură stație, la Autogara Militari…

P.S.: Am trimis acest mesaj celor de la TPBI. Sper să fie luat în considerare: „ […] Am câteva curiozități și propuneri la care sper să răspundeți:
• Aveți în vedere introducerea unei noi linii de autobuz pe Drumul Valea Largă sau extinderea uneia existente după finalizarea lucrărilor?
• Când va putea circula viitoarea linie 383 în cartierul Ion Creangă?
• Se va mai încerca introducerea unei linii de autobuz/troleibuz în zona cartierului Cotroceni? Pe Strada Doctor Joseph Lister sunt vizibile marcaje BUS.
• Se mai ia în considerare extinderea liniei 5 de tramvai la Complex Comercial Băneasa?
• Luați în calcul reînființarea liniilor 73 și 74 în cartierul Berceni?
• Care sunt liniile pe care urmează a fi introduse următoarele autobuze electrice ZTE Granton 12M?

Acum, vă aduc la cunoștință câteva propuneri:
• Propun extinderea liniei 47 de la terminalul Ghencea la viitorul terminal din zona Pasajului Domnești, astfel creându-se o legătură rapidă și facilă între centrul orașului, Piața Unirii și periferie.
• După reabilitare, propun reînființarea liniei de tramvai 35 pe traseul C.E.T. Vest Militari - Gara Basarab.
• Propun ca linia de autobuz 178 să revină la terminalul său anterior, respectiv la Master, astfel călătorii cartierului Militari beneficiind din nou de o legătură directă cu cartierul Crângași și centrul orașului.
• Propun ca linia de autobuz 138 să revină pe traseul său anterior, prin parcarea Militari Shopping Center în loc de Drumul Osiei, efectuând astfel din nou stația Victoria pe sensul de mers către Dedeman Ghencea.
• Propun înființarea unei noi stații de autobuz în actualul terminal Valea Oltului pentru liniile 368 și 385, 105 efectuând deja stație în proximitatea terminalului.
• Propun extinderea rețelei de troleibuz în zona Gara de Nord pentru ca troleibuzele liniei 93 să nu se mai decupleze/cupleze atât de rapid de la rețea. Acest lucru ar putea afecta în viitor bateriile troleibuzelor. De asemenea, propun și extinderea rețelei de troleibuz pe Strada Apusului pentru linia 61. […]”

 


Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433206 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use