Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 462253 views
📖 Pagination options
- STB738
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
STB738
Aveți vreo părere despre linia 63, și cum ar fi trebuit să fie modificata ea?
Aveți vreo părere despre linia 63, și cum ar fi trebuit să fie modificata ea?
- Alexutzuu
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
WT_fan06
@STB738 se discută deja aici: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
@Alexutzuu, este o idee bună din ce perspective? Oferă niște argumente ca să înțelegem raționamentul tău. Altfel doar ai trântit o afirmație pe forum.
@STB738 se discută deja aici: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
@Alexutzuu, este o idee bună din ce perspective? Oferă niște argumente ca să înțelegem raționamentul tău. Altfel doar ai trântit o afirmație pe forum.
- Alexutzuu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Alexutzuu
Este o idee buna,deoarece călătorii pot ajunge pana la Pod Izvor fara să mai schimbe liniile
Este o idee buna,deoarece călătorii pot ajunge pana la Pod Izvor fara să mai schimbe liniile
- Media
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Media
S-au cam intercalat subiectele aici. Eu revin la un eventual traseu pe Eliade.
Pare ca un traseu care are mai multe dezavantaje. Ratează legatura cu metroul si nu este o zona densă sau cu cere de transport in comun.
In schimb ar fi o soluție pentru a evita aglomerarea de pe Dorobanti pe sensul spre Nord. Poate anumite linii ce trec pe acolo sa fie deviate pe Eliade. Poate 282 , 311.
Insa bana unică pe Dorobanti intre Piață Dorobanti si De Gaulle ar rezolva aceste probleme.
Pe Eliade ar trebui sa circule linia turistică. Sunt destui turiști care vin la Casa Ceaușescu si sunt multe povesti de spus in zona. Nu știu daca copacii din zona ar permite un Double Decker pe acest traseu (care sa intre si pe Primăverii).
S-au cam intercalat subiectele aici. Eu revin la un eventual traseu pe Eliade.
Pare ca un traseu care are mai multe dezavantaje. Ratează legatura cu metroul si nu este o zona densă sau cu cere de transport in comun.
In schimb ar fi o soluție pentru a evita aglomerarea de pe Dorobanti pe sensul spre Nord. Poate anumite linii ce trec pe acolo sa fie deviate pe Eliade. Poate 282 , 311.
Insa bana unică pe Dorobanti intre Piață Dorobanti si De Gaulle ar rezolva aceste probleme.
Pe Eliade ar trebui sa circule linia turistică. Sunt destui turiști care vin la Casa Ceaușescu si sunt multe povesti de spus in zona. Nu știu daca copacii din zona ar permite un Double Decker pe acest traseu (care sa intre si pe Primăverii).
- STB738
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
STB738
Zilele acestea, m-am tot gândit la o prelungire a liniei 96, până în zona Bragadiru Diamantului cu 12/8 ture (Solaris) de la Depoul Bujoreni, aceasta modificare ar însemna desființarea liniei 484B. Atașez mai jos schița traseului
Avantaje
Avantaje:
-Crearea unei legături între blocurile rezidentiale din Bradagiru Diamantului și Gara de Nord, fara a mai schimba la Depoul Alexandria.
-Troleibuze moderne, noi pe linia 96
Aștept pareri!
Zilele acestea, m-am tot gândit la o prelungire a liniei 96, până în zona Bragadiru Diamantului cu 12/8 ture (Solaris) de la Depoul Bujoreni, aceasta modificare ar însemna desființarea liniei 484B. Atașez mai jos schița traseului
Avantaje
Avantaje:
-Crearea unei legături între blocurile rezidentiale din Bradagiru Diamantului și Gara de Nord, fara a mai schimba la Depoul Alexandria.
-Troleibuze moderne, noi pe linia 96
Aștept pareri!
Verde-Traseul normal
Roșu-Traseul prelungit
Roșu-Traseul prelungit
IMG_20240713_170115.jpg (653.16 KB; downloaded 1518 times)
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alexandru_minciu91
Depășește limita UAT-ului, de aceea 302 a devenit 484 (linie regionala).
Depășește limita UAT-ului, de aceea 302 a devenit 484 (linie regionala).
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
Si propunerea nu are absolut niciun dezavantaj? Mai sa fie, ce propunere mai mult decat perfecta! Ambuteiajul omni-prezent de pe Soseaua Alexandriei ce zice, oare?
Si propunerea nu are absolut niciun dezavantaj? Mai sa fie, ce propunere mai mult decat perfecta! Ambuteiajul omni-prezent de pe Soseaua Alexandriei ce zice, oare?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Gabi23
Troleibuzele Solaris nu pot circula în afara Municipiului București.
Troleibuzele Solaris nu pot circula în afara Municipiului București.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
punmeister
Da, pentru ca sunt inmatriculate doar pentru limita teritoriala a Bucurestiului.
Da, pentru ca sunt inmatriculate doar pentru limita teritoriala a Bucurestiului.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
sorin.niculescu_
Însă doreau să extindă 62-ul în Militari Residence, așadar a existat dorința de a le putea exploata inclusiv pe teritoriul Ilfovului, nu?
Însă doreau să extindă 62-ul în Militari Residence, așadar a existat dorința de a le putea exploata inclusiv pe teritoriul Ilfovului, nu?
- STB738
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
STB738
Nu vreau sa fiu rău, dar dacă nu îți convine, vino tu cu o propunere mai buna.
cris_m wrote here:
Si propunerea nu are absolut niciun dezavantaj? Mai sa fie, ce propunere mai mult decat perfecta! Ambuteiajul omni-prezent de pe Soseaua Alexandriei ce zice, oare?
Nu vreau sa fiu rău, dar dacă nu îți convine, vino tu cu o propunere mai buna.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Propuneri de noi trasee
Andrei Andraș
Limitarea de a circula doar în București ține de fondurile accesate pentru achiziționarea lor și de obiectivul per total al proiectului.
punmeister wrote:Chiar dacă sunt înregistrate, nu înmatriculate, la Primăria București, ele pot circula oriunde pe teritoriul României, în limita administrativă a oricărui UAT.
Da, pentru că sunt înmatriculate doar pentru limita teritorială a Bucureștiului.
Limitarea de a circula doar în București ține de fondurile accesate pentru achiziționarea lor și de obiectivul per total al proiectului.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Cezar210
El a prezentat un dezavantaj absolut clar al propunerii tale, traficul de pe Șoseaua Alexandriei. De aceea s-a și inființat linia 484B, pentru a nu distruge tot intervalul linei 484 cu traficul din acea zonă.
STB738 wrote here:cris_m wrote here:
Si propunerea nu are absolut niciun dezavantaj? Mai sa fie, ce propunere mai mult decat perfecta! Ambuteiajul omni-prezent de pe Soseaua Alexandriei ce zice, oare?
Nu vreau sa fiu rău, dar dacă nu îți convine, vino tu cu o propunere mai buna.
El a prezentat un dezavantaj absolut clar al propunerii tale, traficul de pe Șoseaua Alexandriei. De aceea s-a și inființat linia 484B, pentru a nu distruge tot intervalul linei 484 cu traficul din acea zonă.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination