Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: ZTE Granton 12m

488 posts, 135739 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35
 
 

📖 Pagination options
Re: ZTE Granton 12m punmeister

Vasile52 wrote here:
punmeister wrote here:
E normal la eWasteul chinezesc luat.

Stiu si inteleg, dar daca tot s-au luat macar sa traga beneficiarul PMB/STB de producator sa fie produsul cat de cat ce scrie pe hartie. Dupa garantie ce facem? Macar cat sunt in garantie sa tragem de producator.

Pai chiar vor deveni eWaste in adevaratul sens al cuvantului dupa garantie, nu cred ca o companie ce beneficiaza de protectia CCP-ului (cum e ZTE in cazul de fata) o sa fie interesata de after-sales.

Asta evident in raport cu BYD ce au partea de manufacturing in Ungaria.

 


Re: ZTE Granton 12m BodoMinea

BodoMinea wrote here:
Din păcate șoferilor STB nu le este de ajuns că sunt închiși într-o coșmelie, au simțit nevoia ca pe aceste vehicule "abia sosite" să lipească niște hârtii A4 cu bandă adezivă ca nu cumva să se vadă activitatea secretă din cabină (sau nu cumva să poți vedea în față, ca în orice mijloc de transport în comun normal de printr-o altă țară europeană).

Poză din autobuzul 7213.


Desigur, STB verifică situația semnalată după 3 săptămâni și nu mai găsește foile lipite. Totodată, în ciuda imaginii atașate cu sesizarea menționează ceva complet inutil legat de posibilitatea obstrucționării geamului cu... haine?
Bună ziua,

Ca urmare a petiției dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu numărul , vă aducem la cunoștință că, în urma verificărilor efectuate ca urmare a celor sesizate, autobuzul are geamurile din dreptul salonului libere. De asemenea, precizăm că geamul din spatele șoferului poate fi acoperit parțial (haine, spre exemplu).

Vă mulțumim!

Cu stimă,

Direcția de Presă, Comunicare și Protocol

 


ZTE Granton 12m Andrei Andraș

BodoMinea wrote here:
menționează ceva complet inutil legat de posibilitatea obstrucționării geamului cu... haine?
Nu, nu este deloc inutil, în spatele șoferului toate autobuzele au cuierul pentru haina șoferului, iar 3 din 4 autobuze de pe piață nu au geam acolo. Nu sunt adeptul „tunărelilor”, dar ca șofer mi-aș fi pus și eu folie pe acel geam, dar nu și pe cele de pe peretele despărțitor.

 


Re: ZTE Granton 12m WT_fan06

De ce să pui folie pe acel geam? Să nu se vadă haina? Pe cine interesează haina, sau de ce să ascunzi haina? La restaurant când punem haina în cuier se practică să ascundem haina cu o folie, să nu o vadă alți clienți?

Dacă autobuzul are geam acolo, chit că la prima vedere nu are logică, asta nu înseamnă că e ok ca șoferii să lipească folii că oricum cred ei că nu avea logică un geam acolo. A nu fi adeptul tunărelilor dar a fi de acord cu modificări punctuale după cum ți se pare mai logic să fie (criteriu subiectiv) nu are sens în opinia mea.

Totuși sunt curios dacă faimoasa operă din hârtii A4 din #7213 a fost demontată sau nu, în urma reclamației.

 


Re: ZTE Granton 12m 1689

Sunt curios care este CUP-ul la autobuzele electrice in alte orase din tara.
Pe langa faptul ca ceea ce se intampla in Bucuresti pare ireal (nu circula pentru ca nu pot fi alimentate), ceea ce frizeaza de-a dreptul absurdul e ca au fost cumparate cu tot cu “prize” (statii de alimentare), dar clientul nu gaseste un “perete” pe care sa le puna…
Urmuz ? Eugen Ionesco ? Caragiale ?
Nu.
Bucuresti, 2024.

 


Re: ZTE Granton 12m bogdan88

Asa e cand nu faci licitatia cu cap. Nu e doar de perete, iti trebuie bransament serios si pentru statii lente, daramite pentru cele rapide.

 


Re: ZTE Granton 12m ANDREI_TB_CFR_413

Când ai decis să cumperi 100 de autobuze electrice (care după garanție devin eWaste-uri*, vorba unuia de pe aici), trebuia să ai infrastructura bine pusă la punct, să ai stațiile de încărcare montate în locuri potrivite (autobaze, terminale), că degeaba iei 100 din astea, dacă nu ai infrastructura gata și te apuci tocmai când electricele sosesc. Din punctul meu de vedere, așa ar fi mai logic.

*Devin așa pentru că, în timp, bateriile capătă uzură după câteva cicluri încărcare/descărcare, fapt pentru care o companiile de reciclare și colectare a deșeurilor trebuie să fie interesate de colectarea bateriilor uzate. Acestea conțin metale periculoase ce afectează grav mediul înconjurător. Și mai grav este că se poluează mult mai mult în timpul producției bateriilor. Așadar, „afacerea” asta cu „zero emisii” și cu „renunțarea la benzină și motorină” este o aberație. Degeaba se laudă „cei de sus” că mașinile electrice nu scot emisii poluante dacă se poluează deja când bateriile sunt în producție, respectiv când sunt uzate. E afacere, goană după profit...

 


Re: ZTE Granton 12m punmeister

Problema e ca am luat aceste busuri de la un brand din telecom (ZTE) ce beneficiaza de protectia partidului comunist chinez.

Ia sa fi fost orice altceva (chiar si BYD ca sunt produse in Ungaria) ca era altfel acum.

 


Re: ZTE Granton 12m Cezar210

ANDREI_TB_CFR_413 wrote here:
[...] Și mai grav este că se poluează mult mai mult în timpul producției bateriilor. Așadar, „afacerea” asta cu „zero emisii” și cu „renunțarea la benzină și motorină” este o aberație. Degeaba se laudă „cei de sus” că mașinile electrice nu scot emisii poluante dacă se poluează deja când bateriile sunt în producție, respectiv când sunt uzate. E afacere, goană după profit...


In sfarsit mai vad pe cineva sa spuna asta...

 


Re: ZTE Granton 12m reiny2000

De parcă producerea unui vehicul cu motor cu ardere internă este 100% nepoluantă. În plus, trebuie să ții cont și de extragerea, rafinarea, transportul și arderea combustibililor fosili. De acord că vehiculele electrice nu sunt complet verzi, dar, în funcție de modul de producere al electricității și de căt de mult sunt folosite, în timp ele pot fi mai verzi decât cele pe motorină/benzină. În cel mai rău caz, mutăm poluarea de sub geamul de la balcon la sute sau mii de kilometri distanță.

Legat de autobuzele electrice, dacă aveam Mercedes sau Solaris eram liniștit. Acum sper ca chinezăriile astea să se strice înainte de a expira garanția.

 


Re: ZTE Granton 12m Calatorul321

ANDREI_TB_CFR_413 wrote here:
*Devin așa pentru că, în timp, bateriile capătă uzură după câteva cicluri încărcare/descărcare, fapt pentru care o companiile de reciclare și colectare a deșeurilor trebuie să fie interesate de colectarea bateriilor uzate. Acestea conțin metale periculoase ce afectează grav mediul înconjurător. Și mai grav este că se poluează mult mai mult în timpul producției bateriilor. Așadar, „afacerea” asta cu „zero emisii” și cu „renunțarea la benzină și motorină” este o aberație. Degeaba se laudă „cei de sus” că mașinile electrice nu scot emisii poluante dacă se poluează deja când bateriile sunt în producție, respectiv când sunt uzate. E afacere, goană după profit...


Faptul ca nu polueaza e, intr-adevar, exagerat. Pe de alta parte, avantajul vehiculelor electrice consta in faptul ca nu polueaza in interiorul oraselor. Nu iti arunca particule toxice, cancerigene direct in nas, cum se intampla cu vehiculele diesel si, intr-o mai mica masura, vehiculele pe benzina. Intr-adevar, la Euro 6 e destul de mult redusa poluarea cu DPF, AD Blue etc. Cat timp exista ultimele bombe pe roti de masini in oras, sunt de acord ca 1000 autobuze electrice ipotetice nu ar reduce semnificativ poluarea, Euro 6 mild-Hybrid ar fi mai mult decat suficient.

 


Re: ZTE Granton 12m shoppy

Si daca BYD e produs in UE tot degeaba, tot acum cativa ani habar nu avea niciunul de autobue, tot are subvetii de la CCP, tot nu ai acord economic cu China, si statii de incarcare tot erau necesare.

 


Re: ZTE Granton 12m Stefan_79

Cum se prezintă Grantoanele la București? Șoferii se împiedică de anumite deficiențe ale autobuzelor? Acestea sunt zgomotoase la interior? La Constanța pică zilnic câte 1-2 autobuze de acest fel din pricina sistemului de tracțiune/bateriilor, la un parc de 21 de autobuze ZTE cât are CT BUS.

 


Re: ZTE Granton 12m idk_vlad

Am mers cu ambele variante (Bucureşti şi Constanţa) şi, personal, cele de la Bucureşti mi se par că au finisajele mult mai bune faţă de cele ale CT BUS. La interior sunt foarte silenţioase, chiar mai silenţioase decât troleibuzele Solaris.

Problema aici e că nu avem nicio staţie de încărcare rapidă, nici în depouri/autobaze, nici la capetele de linie. Aşadar, stau degeaba câte 50-55 de autobuze zilnic, deci nu putem şti dacă sunt defecte sau pur şi simplu nu circulă...

 


Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430478 posts in 5346 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use