Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
773 posts, 143290 views
📖 Pagination options
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Bogdan Ciorascu
Mai bine suspendau 136 si prelungeau 178 pana la CET Vest unde se putea efectua si o stationare corespunzatoare.
Mai bine suspendau 136 si prelungeau 178 pana la CET Vest unde se putea efectua si o stationare corespunzatoare.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
alexandru_gr
Exact la asta ma gândeam și eu.
Era mult mai ok sa îl suspende pe 136 și sa îl ducă pe 178 la CET Vest.
Exact la asta ma gândeam și eu.
Era mult mai ok sa îl suspende pe 136 și sa îl ducă pe 178 la CET Vest.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
WT_fan06
Însă, s-ar da toată linia peste cap din cauza aglomerației de la Păcii...
Logic și firesc este cum ați zis și voi, 136 desființat și 178 prelungit la CET Vest. Însă, în lipsa benzilor de transport public, rezultatele sunt alea care sunt...
Însă, s-ar da toată linia peste cap din cauza aglomerației de la Păcii...
Logic și firesc este cum ați zis și voi, 136 desființat și 178 prelungit la CET Vest. Însă, în lipsa benzilor de transport public, rezultatele sunt alea care sunt...
- valy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
valy
Deci pe Iuliu Maniu vom avea exclusiv troleibuze între Gorjului și Politehnica spre Politehnica și între Politehnica și Lujerului spre Păcii.
Deci pe Iuliu Maniu vom avea exclusiv troleibuze între Gorjului și Politehnica spre Politehnica și între Politehnica și Lujerului spre Păcii.
- messe
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
messe
@ ByOnu, îți răspund punctual:
1) Nu intenționez să jignesc sau să pun la îndoială nivelul intelectual al vreunei persoane însă nu cred că evoluția tehnologică a redus capacitatea intelectuală a omului ca să nu înțeleagă o modificare a traseului unei linii STB. Îți dau un exemplu : linia 21, care și-a păstrat indicativul de linie când a fost deviat când s-a lucrat la Pasajul Doamna Ghica, a fost cineva derutat că nu a mai întors la fostul Helitube? Nu cumva și 21 deviat avea un nou traseu și putea, conform afirmației tale considerată o nouă linie? Nu uita că există acel afișaj de traseu al liniei respective care poate fi actualizat, nu mai e ca pe vremuri când aveai doar numărul liniei și pe lateral la vagonul motor și la remorca o placa de carton cu traseul. Referitor la traseu, atât 24 cât și 45, pe traseul disponibil de la Mezes respectiv Damaroaia până la intersecția Șoseaua Chitila cu Bulevardul Bucureștii Noi parcurg cam aceeași distanță.
2) Ținând cont de vacanta școlară și de perioada de concedii când traficul este redus, parcul circulant al STB este cel de vară adică mai diminuat, cât crezi tu că linia 97 ar putea fi afectată dacă își continua traseul pe străzile unde se deviază traficul? Mai bine înființam 2 linii, una din ele de autobuz, pentru maxim doi kilometri de deviere decât să profităm de existenta troleibuzului cu autonomie și să prelungim o linie de autobuz (304), fără restricții de lucrări, de la Străulești la Pajura (Dridu).
3) Poate nu m-am exprimat prea explicit și îmi asum culpa în acest caz, am vrut să menționez faptul că, ținând cont de faptul că sunt suspendate liniile de tramvai care circula pe Bulevardul Ion Mihalache, este o perioadă cu trafic mai redus datorita perioadei de vacanta, deci era un motiv justificat ca aceste lucrări sa fie sincronizate și sa se desfășoare în același timp. Nu-mi spune că Primăria sau comisia de transport din cadrul primăriei nu știe de suspendarea celor 3 linii de tramvai. Trebuia să avizeze reabilitarea liniilor de tramvai pe Ion Mihalache acum sau vor să repete haosul de la Podul Grant de toamna trecuta și pe Ion Mihalache? Măcar la Podul Grant au găsit scuza cu SNCFR că nu i-au lăsat să lucreze sub pod în timpul vacanței de vara că incurcau Trenurile Soarelui, acum ce scuză ar găsi pentru lipsa de sincronizare a acestor lucrări? Și cine e de vina?
PS. Nu vreau polemici.
@ ByOnu, îți răspund punctual:
1) Nu intenționez să jignesc sau să pun la îndoială nivelul intelectual al vreunei persoane însă nu cred că evoluția tehnologică a redus capacitatea intelectuală a omului ca să nu înțeleagă o modificare a traseului unei linii STB. Îți dau un exemplu : linia 21, care și-a păstrat indicativul de linie când a fost deviat când s-a lucrat la Pasajul Doamna Ghica, a fost cineva derutat că nu a mai întors la fostul Helitube? Nu cumva și 21 deviat avea un nou traseu și putea, conform afirmației tale considerată o nouă linie? Nu uita că există acel afișaj de traseu al liniei respective care poate fi actualizat, nu mai e ca pe vremuri când aveai doar numărul liniei și pe lateral la vagonul motor și la remorca o placa de carton cu traseul. Referitor la traseu, atât 24 cât și 45, pe traseul disponibil de la Mezes respectiv Damaroaia până la intersecția Șoseaua Chitila cu Bulevardul Bucureștii Noi parcurg cam aceeași distanță.
2) Ținând cont de vacanta școlară și de perioada de concedii când traficul este redus, parcul circulant al STB este cel de vară adică mai diminuat, cât crezi tu că linia 97 ar putea fi afectată dacă își continua traseul pe străzile unde se deviază traficul? Mai bine înființam 2 linii, una din ele de autobuz, pentru maxim doi kilometri de deviere decât să profităm de existenta troleibuzului cu autonomie și să prelungim o linie de autobuz (304), fără restricții de lucrări, de la Străulești la Pajura (Dridu).
3) Poate nu m-am exprimat prea explicit și îmi asum culpa în acest caz, am vrut să menționez faptul că, ținând cont de faptul că sunt suspendate liniile de tramvai care circula pe Bulevardul Ion Mihalache, este o perioadă cu trafic mai redus datorita perioadei de vacanta, deci era un motiv justificat ca aceste lucrări sa fie sincronizate și sa se desfășoare în același timp. Nu-mi spune că Primăria sau comisia de transport din cadrul primăriei nu știe de suspendarea celor 3 linii de tramvai. Trebuia să avizeze reabilitarea liniilor de tramvai pe Ion Mihalache acum sau vor să repete haosul de la Podul Grant de toamna trecuta și pe Ion Mihalache? Măcar la Podul Grant au găsit scuza cu SNCFR că nu i-au lăsat să lucreze sub pod în timpul vacanței de vara că incurcau Trenurile Soarelui, acum ce scuză ar găsi pentru lipsa de sincronizare a acestor lucrări? Și cine e de vina?
PS. Nu vreau polemici.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
3mil
La 1) nu vad neaparat un aspect negariv sau derutant. Cumva are logica indicativul ales. 5x - indicativ pentru liniile de tramvai temporare/naveta si 3 linia de tramvai pe care o inlocuieste pe segmentul Mezes - Bd. Bucurestii Noi.
2) Pe perioada concediilor da, de acord, dar scenariul tau este temporar. Din septembrie se va aglomera foarte mult traficul in oras, mai mult ca sigur se va circula foarte greu in zona si mai intelept este sa il limitezi pe 97 acolo decat sa afectezi mobilitatea pe toata linia, cum a argumentat si @ByOnu
3) Ideal asa ar fi fost, dar inca odata ni se demonstreaza si simtim lipsa unei strategii unitare de abordare.
Oricum, mai avem timp sa reflectam pe aceasta tema pentru ca s-a amanat schimbarea. "Amuzant" mi se pare ca Depoul Bucurestii Noi acum este plin de epave care incurca foarte mult in situatia inca nu i se reduce activitatea ce era preconizata odata cu devierile.
La 1) nu vad neaparat un aspect negariv sau derutant. Cumva are logica indicativul ales. 5x - indicativ pentru liniile de tramvai temporare/naveta si 3 linia de tramvai pe care o inlocuieste pe segmentul Mezes - Bd. Bucurestii Noi.
2) Pe perioada concediilor da, de acord, dar scenariul tau este temporar. Din septembrie se va aglomera foarte mult traficul in oras, mai mult ca sigur se va circula foarte greu in zona si mai intelept este sa il limitezi pe 97 acolo decat sa afectezi mobilitatea pe toata linia, cum a argumentat si @ByOnu
3) Ideal asa ar fi fost, dar inca odata ni se demonstreaza si simtim lipsa unei strategii unitare de abordare.
Oricum, mai avem timp sa reflectam pe aceasta tema pentru ca s-a amanat schimbarea. "Amuzant" mi se pare ca Depoul Bucurestii Noi acum este plin de epave care incurca foarte mult in situatia inca nu i se reduce activitatea ce era preconizata odata cu devierile.
- STB738
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
STB738
Din cate am înțeles, cele 9 troleibuze atribuite liniei 63 nu au nicio treabă cu Tineretului (73,74,76)
rosetti61 wrote here:
178 a intors la Master din 2007. nu vad ce problema ar fi, pana acum se intelegea bine cu 61 acolo, acum dintr-odata nu mai are loc de 63. Sper sa fie ceva temporar pana termina cu lucrarile de pe Tineretului (cat mai au?), insa vor invoca motive si explicatii cum ca costuri/km sau ca exista liniile regionale ca sa nu-l mai reprelungeasca.
Din cate am înțeles, cele 9 troleibuze atribuite liniei 63 nu au nicio treabă cu Tineretului (73,74,76)
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
georgica2704
E vorba de Bd. Tineretului din Chiajna ( Militari Residence ).
E vorba de Bd. Tineretului din Chiajna ( Militari Residence ).
- STB738
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
STB738
Am înțeles, îmi cer scuze. Mulțumesc pentru corectare!
Am înțeles, îmi cer scuze. Mulțumesc pentru corectare!
- STB738
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
STB738
Știe cineva care este traseul de acces/retragere al liniei 63?
Știe cineva care este traseul de acces/retragere al liniei 63?
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
rosetti61
Fiind cu autonomie e posibil sa mearga pe Valea Cascadelor si Timisoara, fara sa o mai ia prin Drumul Taberei.
Fiind cu autonomie e posibil sa mearga pe Valea Cascadelor si Timisoara, fara sa o mai ia prin Drumul Taberei.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Gabi23
Troleibuzele liniei 63 fac accesul și retragerea prin Str. Moinești.
Troleibuzele liniei 63 fac accesul și retragerea prin Str. Moinești.
- STB738
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Costin
Este doar un forum, nu e nevoie de politete excesiva, de genul multumirilor pentru fiecare raspuns primit.
Este doar un forum, nu e nevoie de politete excesiva, de genul multumirilor pentru fiecare raspuns primit.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination