MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Prelungire metrou Militari

91 posts, 35641 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Prelungire metrou Militari shoppy

Cartierele Militari Residence si Latin nu sunt in Bucuresti, sunt in Ilfov, de aceea nu o sa vina nici PMB nici PS6 sa sustina aceste idei.
Doar statiile Terminal M3 si Autostrada A1 mi se par utile, de acolo liniile ar trebuii sa mearga in afara perpedicaular pe DNCB, nu de-a lungul DNCB sau inapoi. Terminal Multimodal si Domensti, acolo trebuie sa fie trenul urban de pe centura care sa-i duca la Autostrada A1 si Terminal M3, statiile Drumul Osiei si Cartierul Latin mi se par o prostie sa o ia linia inapoi, se vede ca ideea este fortata de dragul pomenii electorale de la MT pentru primarii Rosu si Domnesti.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Prelungire metrou Militari sab

Pe modelul prelungirii M2 către comuna Berceni, unde PS4 se implica (alta aberatie), nu m-as mira ca PS6 sa se implice aici.

Navetiști pot fi deserviti de stațiile existente sau de o prelungire fireasca doar pana la Centura, cu P&R, nu de ramificarea către Militari Residence și Cartierul Latin.

De ce ramura nord este insa o aberație, dincolo de bucla nefireasca de întoarcere în dreptul stației Preciziei, de traseul la sol și foarte lung (cred ca sunt peste 2.5km între ultimele doua statii? Unde faci stație la Drumul Osiei, s-a întrebat cineva? Fix la granița dintre București și Chiajna, la marginea ghetoului, pe modelul Pajura?
Sper sa nu ma insel, dar fix pe acolo trece un canal de deviere pentru lacul Dâmbovița, ca nu degeaba a rămas zona neconstruita. O simpla privire din satelit ne arata traseul. Am atașat print screenuri, se vede traseul razant prin spatele Carrefour, care taie și A1...

Ba da, Costin, nu merita sa ramifici o magistrala care oricum nu funcționează bine, ca să o strici și mai tare. Noi nu avem traficul Londrei si nici nu îl vom avea vreodată. Nu mai spun de istoricul London Underground, multe sunt foste linii de tren convertite in linii de metrou. Revenind, o bifurcatie înseamnă , simplu, timp dublu pe ramuri. Cine sta pe M5 știe foarte bine. Iar acolo, ca să compenseze, vor sa pună în final, după ce M5 va traversa și centrul, trenuri dese  , deși nu este si nu va fi vreodata trafic de un metrou la 3 minute pe M5, cel puțin in Dr Taberei. Un monument de ineficienta ca să compensezi o prostie.
Screenshot_20240630-135528_Maps.jpg (880.66 KB; downloaded 1124 times)
Screenshot_20240630-135541_Maps.jpg (852.33 KB; downloaded 1124 times)
Screenshot_20240630-135554_Maps.jpg (795.96 KB; downloaded 1124 times)
Screenshot_20240630-135606_Maps.jpg (692.07 KB; downloaded 1124 times)

 


Re: Prelungire metrou Militari sorin.niculescu_

Personal, consider că o extensie a M3 către Ciorogârla ar putea exista peste niște ani de zile, în prim plan putând să se construiască încă o stație după Preciziei, care să fie supraterană, la centură și care să beneficieze de un P&R, astfel venindu-se în sprijinul navetiștilor, scăpându-i de traficul de pe Iuliu Maniu.

 


Re: Prelungire metrou Militari shoppy

Eu nu inteleg cum poate o primarie sa se "implice" la lucrari pe care apoi nu le poate detine si care sunt in afara ariei sale de administrare, se cheama delapidare de fonduri.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Prelungire metrou Militari sab

Nici eu nu înțeleg, dar partea întâi s-a întâmplat la Tudor Arghezi. Deci se poate.
sorin.niculescu_ wrote here:
Personal, consider că o extensie a M3 către Ciorogârla ar putea exista peste niște ani de zile, în prim plan putând să se construiască încă o stație după Preciziei, care să fie supraterană, la centură și care să beneficieze de un P&R, astfel venindu-se în sprijinul navetiștilor, scăpându-i de traficul de pe Iuliu Maniu.

Depinde unde pui statia, dacă doar faci legatura cu CFR, este ok pentru navetiști care vin cu trenul (sunt??). Aici se leagă și de proiectul cu trenurile metropolitane.
Dacă vrei și navetiștii auto, este mai complex puțin... Ma refer la accesul auto acolo, ca mai ai și inelul CFR.

 


Re: Prelungire metrou Militari sorin.niculescu_

Nu, navetiști CFR nu prea există pe partea aceea de București. Majoritatea intră în București cu maxi-taxi-uri, linii metropolitane STB etc., de aceea ar trebui să existe neapărat o stație de metrou la intrare în București sau poate chiar în parcările de la Carrefour Militari sau West Park.

 


Re: Prelungire metrou Militari Vasile52

Sunt de accord cu colegul @sorin.niculescu_, este mare nevoie de un terminal park&ride pentru navetisti. Ideal am avea un terminal metrou+tramvai+autobuz, insa problema in partea de vest este ca nu prea ai unde sa amplasezi un asemenea terminal. Insa macar un terminal pentru metrou si poate inca unul pentru tramvai ar fi de ajutor.

sorin.niculescu_ wrote here:
Nu, navetiști CFR nu prea există pe partea aceea de București. Majoritatea intră în București cu maxi-taxi-uri, linii metropolitane STB etc., de aceea ar trebui să existe neapărat o stație de metrou la intrare în București sau poate chiar în parcările de la Carrefour Militari sau West Park.

Intradevar cei mai multi vin pe A1. M-am gandit si eu la aceasta varianta, dar dimineata in special este o coada pentru cei care vor sa intre pe DNCB asa ca nu imi pot imagina cum ar putea sa intre lumea in terminal. Desi idea nu este una rea mai ales ca ai magazine de cumparaturi care practic ar reduce din traficul care ar intra in Bucurestiul propriu zis.

Cei cert este ca o solutie trebuie gasita si CEVA trebuie facut.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433160 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use