Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB

315 posts, 136222 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB ByOnu

Destul de curios totusi ca pana acum nu s-au bagat privatii sa faca asta de la sine putere. Mai ales cand toata lumea civilizata e parazitata de astfel de servicii turistice. Faptul ca intervine primaria si-l introduce aproape ca pe un serviciu social e ..peculiar.

Acum, intr-adevar, autobuzele acestea au consumat bani publici deja si ar trebui fructificate. Este pacat ca nu s-a insistat cu sondarea pietei si niste licitatii bine-realizate pentru a achizitiona autobuze noi.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB BGP2597

Totuși, de ce ar avea nevoie un privat dacă ar dori să-și deschidă o afacere cu care să opereze un astfel de serviciu? Ce i-ar trebui în plus față de cei care fac servicii regulate precum shuttle-ul de Cosmopolis sau cele pentru clădirile de birouri din Voluntari care fac legătura cu metroul la Pipera? Acelea operează regulat, văd mereu autobuzele pe Dimitrie Pompeiu, deci numai curse speciale nu se pot numi și în niciun caz nu operează sub vreo reglementare a TPBI.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB cosminduru

Bănuiesc că licență traseu, nu te poți plimba cu autobuzul prin oraș, luând călători, fără reglementare.

Autobuzele care au mers prin STB numai "serviciu social" nu erau, biletul era 24 lei (deci cam 5 eur) și turiștii erau transportați ca orice altă linie, blocat în trafic pe șosele aglomerate, în schimb nu de multe ori am văzut cum se trecea cu viteză prin dreptul obiectivelor, că șoferul avea de prins pauza.

Privații nu se bagă fiindcă nu este rentabil. Bucureștiul are relativ puțini turiști, și puține obiective interesante (doar Calea Victoriei ce este mai pitorească). Deci din start o astfel de plimbare este neatractivă, afacerea fiind o investiție sortită eșecului. Poate dacă ar face biletul 30 euro sau așa ceva să fie cât de cât ok financiar. Dar prin STB ea ar trebui menținută ca opțiune de blazon, chiar dacă merge în pierdere.  Poate în timp vor veni mai mulți turiști și se vor umple și aceste autobuze.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB Albert

Tariful propus de STB este 150 lei/zi.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB ByOnu

cosminduru wrote here:
Bănuiesc că licență traseu, nu te poți plimba cu autobuzul prin oraș, luând călători, fără reglementare.


Sigur. Dar astea sunt formalitati. Fiind vorba despre turism, primaria nu poate avea monopol pe prestarea serviciului. Iar daca ar incerca sa aiba monopol prin taraganarea eliberarii licentelor sau alte siretlicuri, s-ar rezolva instant printr-un proces.

Nu este un serviciu privat pentru ca privatii nu sunt interesati. Altfel, clar s-ar fi plans public pana acum si ar fi iesit scandal.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB shoppy

Asta ca STB a cumparat autobuze fara sa aiba autorizatie si acum trebuie sa i se dea autorizatie ca au cumparat este abuz sau santaj, puteau sa cumpere si 100 de tonete de inghetata, nu inseamna ca automat trebuie sa i se dea autorizatie ca au cumparat.

Cred ca cererea la noi este prea mica si problemele de trafic prea mari ca sa vina una dintre firmele specializate care opereaza in marile capitale.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB AlexNord

B 116 XIL a primit reclama cu Coca Cola
B 116 XIL.jpg (315.27 KB; downloaded 275 times)

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433703 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use