Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 462200 views
📖 Pagination options
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
sorin.niculescu_
Ar fi super interesant să se întoarcă 430. Astfel, pe viitor am putea avea din nou 3 linii de autobuz în Militari Residence. Una cu capăt pe Str. Stelelor, alta cu capăt pe Str. Ilie Petre și alta cu capăt pe Str. Tineretului, iar 138 ar putea să nu mai circule pe Drumul Osiei și să o ia prin parcarea complexului comercial (ca înainte) și să întoarcă tot acolo, astfel având câteva stații, din nou, în apropiere de KFC, Starbucks etc. și totodată de complexul comercial.
alexandru_gr wrote here:
În Militari Residence sunt foarte aglomerate ambele linii.
Se simte lipsa celorlalte două linii 138 și 178.
Iar pe partea cu 483 și 434 ambele linii au un grad de încărcare de 4/4 și ar fi fost ok și înființarea lui 430 pe un traseu ușor modificat.
Ar fi super interesant să se întoarcă 430. Astfel, pe viitor am putea avea din nou 3 linii de autobuz în Militari Residence. Una cu capăt pe Str. Stelelor, alta cu capăt pe Str. Ilie Petre și alta cu capăt pe Str. Tineretului, iar 138 ar putea să nu mai circule pe Drumul Osiei și să o ia prin parcarea complexului comercial (ca înainte) și să întoarcă tot acolo, astfel având câteva stații, din nou, în apropiere de KFC, Starbucks etc. și totodată de complexul comercial.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Gabi23
Ce capăt există pe strada Ilie Petre? Intersecția Ilie Petre x Apeductului este în prezent un impediment în configurația actuală.
Strada Tineretului este necesar să aibă transport public după finalizarea lucrărilor edilitare.
Linia 138 va rămâne pe traseul actual.
Ce capăt există pe strada Ilie Petre? Intersecția Ilie Petre x Apeductului este în prezent un impediment în configurația actuală.
Strada Tineretului este necesar să aibă transport public după finalizarea lucrărilor edilitare.
Linia 138 va rămâne pe traseul actual.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alexandru_gr
Liniile vor fi reorganizate după finalizarea lucrărilor edilitare de pe strada Tineretului inclusiv linia 434 va fi modificată din relatările recente ale primarului.
Liniile vor fi reorganizate după finalizarea lucrărilor edilitare de pe strada Tineretului inclusiv linia 434 va fi modificată din relatările recente ale primarului.
- STB738
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
STB738
Parerea mea este că, linia 226 ar trebui modificată pe sensul spre Piata Romană, prin Strada Petre Ispirescu deoarece localnicii de pe strada respectiva, au de mers până la cea mai apropiata statie a acestei linii. Atașez mai jos schița.
Legendă :
Verde: Traseul nou
Negru: traseul vechi
Galben: Sensul spre Depoul Alexandria
Parerea mea este că, linia 226 ar trebui modificată pe sensul spre Piata Romană, prin Strada Petre Ispirescu deoarece localnicii de pe strada respectiva, au de mers până la cea mai apropiata statie a acestei linii. Atașez mai jos schița.
Legendă :
Verde: Traseul nou
Negru: traseul vechi
Galben: Sensul spre Depoul Alexandria
Screenshot_2024-06-23-20-41-49-97_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4.jpg (587.37 KB; downloaded 1917 times)
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
sorin.niculescu_
Foarte bine punctat! Într-adevăr, recent am străbătut și eu acea stradă și este foarte neplăcut faptul că nu există nici măcar o stație de autobuz pe acea stradă.
Foarte bine punctat! Într-adevăr, recent am străbătut și eu acea stradă și este foarte neplăcut faptul că nu există nici măcar o stație de autobuz pe acea stradă.
- STB738
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
STB738
A fost înainte când circula N118 pe traseul Turnu Măgurele-Baneasa
A fost înainte când circula N118 pe traseul Turnu Măgurele-Baneasa
- tramlovr
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu
tramlovr
Ce ziceți de propunerea asta ?
ByOnu wrote here:
Exista sanse ca 330 sa dispara de pe Barbu Vacarescu odata cu finalizarea lucrarilor. El a aparut dupa desfiintarea initiala a lui 605 pentru a oferi o alternativa accesibila (LF + AC) la tramvai.
Ce ziceți de propunerea asta ?
Screenshot_2024-06-24-00-19-59-040_ro.stbsa-edit.jpg (568.7 KB; downloaded 1835 times)
- omirica
-
Posted:
-
Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu
omirica
Și la întors? Că Radu Beller e sens unic spre Primăverii/Floreasca.
Și la întors? Că Radu Beller e sens unic spre Primăverii/Floreasca.
- cris_m
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
De la moderator citire
Văd că unii dintre voi ați uitat sau pur și simplu ignorat regulamentul acestei secțiuni: nu este permisă redactarea propunerilor pentru noi trasee fără argumentare și prezentare corespunzătoare, consultați regulamentul secțiunii ca să vedeți ce înseamnă în detaliu. Nu ne dorim ca acest subiect să fie umplut cu utopii sau plăsmuiri fantasmagorice, dacă aveți o viziune, aduceți argumente.
De la moderator citire
Văd că unii dintre voi ați uitat sau pur și simplu ignorat regulamentul acestei secțiuni: nu este permisă redactarea propunerilor pentru noi trasee fără argumentare și prezentare corespunzătoare, consultați regulamentul secțiunii ca să vedeți ce înseamnă în detaliu. Nu ne dorim ca acest subiect să fie umplut cu utopii sau plăsmuiri fantasmagorice, dacă aveți o viziune, aduceți argumente.
- tramlovr
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
tramlovr
Bineînțeles, îmi cer scuze, vin acum cu o serie de avantaje și dezavantaje legate de propunerea mea.
Avantaje:
- Îndeplinește în continuare funcția de a fi o legătură directă între cartierele Aviației/Băneasa către Complex Comercial Băneasa.
- Se înființează transport în comun pe Bulevardul Mircea Eliade, arteră pe care nu circulă nicio linie de autobuz între Radu Beller și Aviatorilor.
Dezavantaje:
- Traficul de pe Beijing și Nicolae Caramfil cu siguranță vă fi o problemă.
- De asemenea, vor fi câteva probleme cu amplasamentul stațiilor pe Mircea Eliade, deoarece pe sensul spre Băneasa sunt parcări de-a lungul bulevardului.
Bineînțeles, îmi cer scuze, vin acum cu o serie de avantaje și dezavantaje legate de propunerea mea.
Avantaje:
- Îndeplinește în continuare funcția de a fi o legătură directă între cartierele Aviației/Băneasa către Complex Comercial Băneasa.
- Se înființează transport în comun pe Bulevardul Mircea Eliade, arteră pe care nu circulă nicio linie de autobuz între Radu Beller și Aviatorilor.
Dezavantaje:
- Traficul de pe Beijing și Nicolae Caramfil cu siguranță vă fi o problemă.
- De asemenea, vor fi câteva probleme cu amplasamentul stațiilor pe Mircea Eliade, deoarece pe sensul spre Băneasa sunt parcări de-a lungul bulevardului.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
sorin.niculescu_
Singura dată când am circulat pe Eliade cu transportul în comun a fost cu linia 700, înființată pentru Săptămâna Europeană a Mobilității, respectiv în toamna anului 2023. Clar trebuie să existe și pe acea arteră măcar o linie de transport în comun (mă refer la segmentul de drum unde nu există).
Singura dată când am circulat pe Eliade cu transportul în comun a fost cu linia 700, înființată pentru Săptămâna Europeană a Mobilității, respectiv în toamna anului 2023. Clar trebuie să existe și pe acea arteră măcar o linie de transport în comun (mă refer la segmentul de drum unde nu există).
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
bercenicity
In plus rețeaua de pe Mecet nici nu mai e asa de folosită, cel puțin unele 70uri retragandu-se via bucla de la Piata Pache Protopopescu, de când a primit macaz întoarcere.
rosetti61 wrote here:
Arena Nationala - Pierre de Coubertin - Vatra Luminoasa - Mecet - Ronda - Gheorghe Costaforu (retea de serviciu) - Tepes voda - Popa Nan - Delea Veche (Budila) - Delea Noua - Dristorului - Baba Novac - C-tin Brancusi - Lucretiu Patrascanu - Bd. Basarabia.
Un traseu in ac de par, nefezabil. Pe acest traseu au circulat temporar troleibuzele dupa cutremurul din 1977 si doar atat; nu stiu cand a fost instalata reteaua de serviciu de pe Mecet (cu aceasta ocazie sau mai devreme - troleibuzele aveau mai multe metode de a ajunge in depou folosind inelele de retea de la Izvorul Rece sau Piata Kogalniceanu). Daca reteaua se continua mai departe, pe Popa Nan spre sud, ar avea sens sa fie introdusa in serviciu comercial.
In plus rețeaua de pe Mecet nici nu mai e asa de folosită, cel puțin unele 70uri retragandu-se via bucla de la Piata Pache Protopopescu, de când a primit macaz întoarcere.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
Pe strada Costaforu era un haos de nedescris cu masini parcate pe trotuare, benzi de circulatie impracticabile... intr-un fel e de inteles de ce folosesc bucla noua si bine ca o fac, atat dinspre Basarabia, cat si dinspre Baicului...
Pe strada Costaforu era un haos de nedescris cu masini parcate pe trotuare, benzi de circulatie impracticabile... intr-un fel e de inteles de ce folosesc bucla noua si bine ca o fac, atat dinspre Basarabia, cat si dinspre Baicului...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination