Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 489851 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
S-a continuat cu turnarile la culeea si rampa Chitila, de asemenea apar si rosturile de dilatatie(inainte era o facatura de pietris acoperit cu smoala).
S-a continuat cu turnarile la culeea si rampa Chitila, de asemenea apar si rosturile de dilatatie(inainte era o facatura de pietris acoperit cu smoala).
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
@mihai_tomaro: Tronsonul Bragadiru - A1 este inclus in proiectul de modernizare a centurii de sud - sectorul 3 intre km 43+000 – km 55+520. Atribuirea contractului s-a facut de mai mult de 2 ani, mai precis pe 26 noiembrie 2008. Castigatorul este Asocierea SC Straco Grup SRL – SC SCT Bucureşti SA – SC Genesis International SA – OJSC Mostobud –OJSC Altcom – SC Expert Proiect SRL. Termenul de executie era initial de 24 de luni iar valoarea era de circa 20 milioane euro. Intre timp s-au mai semnat 3 acte aditionale, ultimul in noiembrie 2010, a adus valoarea totala, fara TVA, pe la vreo 30 de milioane.
In 2009 s-a lansat procedura pentru alegerea consultantului pentru exproprieri, dar procedura a fost anulata in iulie 2009 pe motiv ca nici o oferta primita nu a fost conforma. Tot in 2009 s-a lansat licitatia pentru consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie, dar totul s-a blocat fiindca a fost depusa o contestatie in martie 2010. Nu cunosc stadiul actual.
@mihai_tomaro: Tronsonul Bragadiru - A1 este inclus in proiectul de modernizare a centurii de sud - sectorul 3 intre km 43+000 – km 55+520. Atribuirea contractului s-a facut de mai mult de 2 ani, mai precis pe 26 noiembrie 2008. Castigatorul este Asocierea SC Straco Grup SRL – SC SCT Bucureşti SA – SC Genesis International SA – OJSC Mostobud –OJSC Altcom – SC Expert Proiect SRL. Termenul de executie era initial de 24 de luni iar valoarea era de circa 20 milioane euro. Intre timp s-au mai semnat 3 acte aditionale, ultimul in noiembrie 2010, a adus valoarea totala, fara TVA, pe la vreo 30 de milioane.
In 2009 s-a lansat procedura pentru alegerea consultantului pentru exproprieri, dar procedura a fost anulata in iulie 2009 pe motiv ca nici o oferta primita nu a fost conforma. Tot in 2009 s-a lansat licitatia pentru consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie, dar totul s-a blocat fiindca a fost depusa o contestatie in martie 2010. Nu cunosc stadiul actual.
- Goldmund
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
S-a mai avansat la balastare, turnat culee Chitila si finisaje. Continua restrictiile de circulatie necesare la montarea rosturilor de dilatatie.
S-a mai avansat la balastare, turnat culee Chitila si finisaje. Continua restrictiile de circulatie necesare la montarea rosturilor de dilatatie.
- gorjeanul
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
gorjeanul
Hai ca se fac patru luni de la inaugurarea oficiala a pasajului de la Chitila. In mod ciudat, nici acum nu sunt gata cele doua bretele de acces. Pun pariu ca nici pana la inaugurarea podului de la Basarab nu vor fi gata.
Cat pielea mea trebuie sa mai suportam minciuna? Cel care a mintit (in mod oficial - avem declaratiile oficiale) este in continuare la post...
PS - a devenit deja un calvar circulatia de la Chiajna la Chitila. Au crescut putin valorile de trafic si totul s-a dat peste cap. Se pierde foarte mult timp din cauza celor care intra / ies din depozitele sau stradutele adiacente. Peste putin timp va aparea la Rudeni si cireada de vaci, ce va traversa centura la ora 7.50 (la ducere) si la ora 18.30 (la intoarcere)...
Hai ca se fac patru luni de la inaugurarea oficiala a pasajului de la Chitila. In mod ciudat, nici acum nu sunt gata cele doua bretele de acces. Pun pariu ca nici pana la inaugurarea podului de la Basarab nu vor fi gata.
Cat pielea mea trebuie sa mai suportam minciuna? Cel care a mintit (in mod oficial - avem declaratiile oficiale) este in continuare la post...
PS - a devenit deja un calvar circulatia de la Chiajna la Chitila. Au crescut putin valorile de trafic si totul s-a dat peste cap. Se pierde foarte mult timp din cauza celor care intra / ies din depozitele sau stradutele adiacente. Peste putin timp va aparea la Rudeni si cireada de vaci, ce va traversa centura la ora 7.50 (la ducere) si la ora 18.30 (la intoarcere)...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Nightwolf
Nu stiu daca acolo finalizarea pasajului va rezolva ff mult problema traficului intre Chiajna si Chitila ... supralargirea centurii intre A1 si Chitila poate va rezolva aceasta problema. Sa nu uitam ca portiunea aia inca este tip "o banda pe sens"...
Nu stiu daca acolo finalizarea pasajului va rezolva ff mult problema traficului intre Chiajna si Chitila ... supralargirea centurii intre A1 si Chitila poate va rezolva aceasta problema. Sa nu uitam ca portiunea aia inca este tip "o banda pe sens"...
- DanCld
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
DanCld
Am fost deunazi pe centura intre Militari si Mogosoaia si per total pana la Chitila se circula mai bine ca inainte, in sensul ca viteza medie este cu siguranta mai mare. Problemele sunt in continuare intrarile si iesirile de pe drumurile secundare sau din diversele curti, practic un TIR care face stanga poate bloca pentru 2-3 minute un sens intreg. De asemenea calea ferata industriala dinainte de primul pod de la Chitila (venind din Militari zic, acolo unde incep 2 benzi pe sens) impune o restrictie "fizica" de viteza de sub 5km/h... deci din nou coloana ca in vremurile bune. Intre Chitila si Mogosoaia noua sosea e aproape goala si inca se lucreaza pe ici si colo.
Am fost deunazi pe centura intre Militari si Mogosoaia si per total pana la Chitila se circula mai bine ca inainte, in sensul ca viteza medie este cu siguranta mai mare. Problemele sunt in continuare intrarile si iesirile de pe drumurile secundare sau din diversele curti, practic un TIR care face stanga poate bloca pentru 2-3 minute un sens intreg. De asemenea calea ferata industriala dinainte de primul pod de la Chitila (venind din Militari zic, acolo unde incep 2 benzi pe sens) impune o restrictie "fizica" de viteza de sub 5km/h... deci din nou coloana ca in vremurile bune. Intre Chitila si Mogosoaia noua sosea e aproape goala si inca se lucreaza pe ici si colo.
- Techno
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Techno
Groapa de gunoi de la Rudeni e principala cauza care ingreuneaza traficul intre Chiajna si Chitila. Sigur, mai sunt si altele. E cam dezastru portiunea asta si nu stiu de ce acum e asa rau. Probabil se circula mai mult acum de cand cu scurtatura spre Mogosoaia.
Oricum pana nu se fac si aici patru benzi asa se va merge.
Groapa de gunoi de la Rudeni e principala cauza care ingreuneaza traficul intre Chiajna si Chitila. Sigur, mai sunt si altele. E cam dezastru portiunea asta si nu stiu de ce acum e asa rau. Probabil se circula mai mult acum de cand cu scurtatura spre Mogosoaia.
Oricum pana nu se fac si aici patru benzi asa se va merge.
- mihai_tomaro
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
mihai_tomaro
@Techno: permite-mi te rog sa te contazic in masura in care bineinteles ca scopul final este de a avea 4 benzi, dar sincer daca se plang de bani, nu asta e prioritatea. Trebuie sa faca poduri la intersectiile principale, si abia apoi sa largeasca la 4 benzi. Putem sa luam si un exemplu, soseaua Ploiesti Buzau, care pana la vreo 5 km de intarea in buzau are doar o banda pe sens, dar nu se fac ambuteiaje.
@Techno: permite-mi te rog sa te contazic in masura in care bineinteles ca scopul final este de a avea 4 benzi, dar sincer daca se plang de bani, nu asta e prioritatea. Trebuie sa faca poduri la intersectiile principale, si abia apoi sa largeasca la 4 benzi. Putem sa luam si un exemplu, soseaua Ploiesti Buzau, care pana la vreo 5 km de intarea in buzau are doar o banda pe sens, dar nu se fac ambuteiaje.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
andrei11
Exemplul nu e corect, trebuie avute in vedere valorile de trafic. Este singurul lucru care conteaza.
Exemplul nu e corect, trebuie avute in vedere valorile de trafic. Este singurul lucru care conteaza.
- mihai_tomaro
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
mihai_tomaro
adica sustii ca intai 4 benzi si apoi podurile ?
andrei11 wrote:
Exemplul nu e corect, trebuie avute in vedere valorile de trafic. Este singurul lucru care conteaza.
adica sustii ca intai 4 benzi si apoi podurile ?
- Techno
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Techno
Trebuie facut pod la strada care ajunge la groapa de gunoi? Sau la calea ferata care e varza inainte de pod Chitila? Acolo e problema si cu cei care vin din stanga de pe strada Cartierului si merg spre Chitila.
Trebuie facut pod la strada care ajunge la groapa de gunoi? Sau la calea ferata care e varza inainte de pod Chitila? Acolo e problema si cu cei care vin din stanga de pe strada Cartierului si merg spre Chitila.
- lilidrac
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
lilidrac
Cred ca atat largirea soselei cat si pasajele pot fi construite simultan.Problema la trecerea peste liniile de cale ferata este "cronica" in Romania.Autovehiculele gafaie,soferii injura, singurii avantajati sunt cei din service si cei care locuiesc pe strazile adiacente caii ferate, deoarece viteza f. mica cu care se circula le permite sa se inscrie mai usor in centura.
Cred ca atat largirea soselei cat si pasajele pot fi construite simultan.Problema la trecerea peste liniile de cale ferata este "cronica" in Romania.Autovehiculele gafaie,soferii injura, singurii avantajati sunt cei din service si cei care locuiesc pe strazile adiacente caii ferate, deoarece viteza f. mica cu care se circula le permite sa se inscrie mai usor in centura.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
@DanCld scrie:
"Am fost deunazi pe centura intre Militari si Mogosoaia si per total pana la Chitila se circula mai bine ca inainte, in sensul ca viteza medie este cu siguranta mai mare. Problemele sunt in continuare intrarile si iesirile de pe drumurile secundare sau din diversele curti, practic un TIR care face stanga poate bloca pentru 2-3 minute un sens intreg. De asemenea calea ferata industriala dinainte de primul pod de la Chitila (venind din Militari zic, acolo unde incep 2 benzi pe sens) impune o restrictie "fizica" de viteza de sub 5km/h... deci din nou coloana ca in vremurile bune. Intre Chitila si Mogosoaia noua sosea e aproape goala si inca se lucreaza pe ici si colo."
Orice proiect de largire a unei Centuri ar trebui sa cuprinda pe langa largirea propriu zisa si doua sosele paralele(pe fiecare parte,unic sens) care "ies"in Centura odata la cativa km (chiar si in spatele firmelor care au construit ca bezmeticii "la strada", lipit de Centura, daca nu e loc "in fatza", langa Centura
Asa am vazut ca fac germanii(si nu "nemtii"!)Nu sunt facute cele doua sosele paralele, toata circulatia va ramane haotica, cu pericol mare de carambolaje, ingreunarea circulatiei...
@DanCld scrie:
"Am fost deunazi pe centura intre Militari si Mogosoaia si per total pana la Chitila se circula mai bine ca inainte, in sensul ca viteza medie este cu siguranta mai mare. Problemele sunt in continuare intrarile si iesirile de pe drumurile secundare sau din diversele curti, practic un TIR care face stanga poate bloca pentru 2-3 minute un sens intreg. De asemenea calea ferata industriala dinainte de primul pod de la Chitila (venind din Militari zic, acolo unde incep 2 benzi pe sens) impune o restrictie "fizica" de viteza de sub 5km/h... deci din nou coloana ca in vremurile bune. Intre Chitila si Mogosoaia noua sosea e aproape goala si inca se lucreaza pe ici si colo."
Orice proiect de largire a unei Centuri ar trebui sa cuprinda pe langa largirea propriu zisa si doua sosele paralele(pe fiecare parte,unic sens) care "ies"in Centura odata la cativa km (chiar si in spatele firmelor care au construit ca bezmeticii "la strada", lipit de Centura, daca nu e loc "in fatza", langa Centura
Asa am vazut ca fac germanii(si nu "nemtii"!)Nu sunt facute cele doua sosele paralele, toata circulatia va ramane haotica, cu pericol mare de carambolaje, ingreunarea circulatiei...
📖 Pagination options