Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

778 posts, 143659 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) sorin.niculescu_

În viitorul relativ apropiat există posibilitatea ca liniile de tramvai/troleibuz din zona Bucureștii Noi să fie reconfigurate din cauza lucrărilor pentru M6?

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Gabi23

Da, în luna iulie se va demara lucrarea în zona stației 1 Mai, tot traficul auto urmând să fie deviat pentru următorii ani pe străzile Carpați - Mircești - Caransebeș și Clăbucet -  Popișteanu - Soveja.
Depoul Bucureștii Noi va fi izolat de restul rețelei.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Alexutzuu

Am auzit că vagoanele de la Bucuresti Noi vor fi mutate la Victoria și am aflat că se înființează 3-4 linii naveta pe porțiunea aia! Vor începe pe 1 iulie!

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Gabi23

Informații parțial eronate. Lucrările nu încep la 1 iulie. Vor urma relocări ale parcului circulant, atât la tramvaie cât și la troleibuze. Depoul Victoria trebuie eliberat de vagoanele Tatra și V3A conservate acolo.
Aveți răbdare, nu tot ce zboară se mănâncă!

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) tramlovr

Sunt șanse să apară o linie Mezeș - Cartier Dămăroaia?

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) STB738

Știe cineva care a fost traseul liniei 92 și dacă era o linie fantomă cu 2-3 ture?

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) PTMZ

Vasile Pârvan - Barajul Dunării era traseul. Nu era o linie fantomă, ba chiar era destul de utilizată, mai mult decât 70 adesea. A fost desființată din cauza lucrărilor de pe strada Liviu Rebreanu, iar când acestea au fost finalizate, din cauza lipsei de interes a administrației de atunci în extinderea rețelei de troleibuz (până la Faur, în cazul de față), tot desființată a rămas.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Gabi23

tramlovr wrote here:
Sunt șanse să apară o linie Mezeș - Cartier Dămăroaia?
Da, cu certitudine, iar în perspectiva lucrărilor de modernizare a liniei de tramvai pe Gloriei - Bucureștii Noi, se va întoarce în depou.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) sorin.niculescu_

Există vreun motiv pentru care 138 nu mai circulă prin parcarea Militari Shopping? Înainte avea stație și în apropiere de KFC, în parcare.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Gabi23

Da, a fost reconfigurat cu ocazia lucrărilor de pe Drumul Osiei. Pierdea inutil tipm pe Bd. Iuliu Maniu.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) sorin.niculescu_

Păi și după reconfigurarea traseelor din zona Militari Residence, se va lua în considerare ca 138 să circule din nou prin parcarea Militari Shopping?

 



Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu ByOnu

Exista sanse ca 330 sa dispara de acolo odata cu finalizarea lucrarilor. El a aparut dupa desfiintarea initiala a lui 605 pentru a oferi o alternativa accesibila (LF + AC) la tramvai.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu punmeister

... si o legatura directa catre Mall Baneasa.

 


Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433271 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use